Pojallani meni hermot naapurin paskovaan mopsiin
Enkä mä nyt oikein tiedä kannattaako mun asiaan sen enempää puuttua. Itselläni ärsyttää myös että mopsin aamupaskatus ja kusetus on siinä, että koira juoksentelee vapaana rivariyhtiön pihalla sen aikaa kun isäntänsä hakee aamulla lehden postilaatikosta.
Nyt jälleen oli käyny vääntään tortut meidän pihatielle ha poika astunut siihen sitten. Oli kerännyt koiranpaskoja illalla pihalta, osan laittanu naapurin postilaatikkoon pussissa ja osan kipannu naapurin omalle pihatielle.
Asiasta on sanottu monet kerrat vaan ei mene jakeluun naapurilla. Että terkkuja vaan naapuriin jos luet tämän.
Kommentit (42)
Ei se ole sen mopsin vika, vaan paskan omistajan, joka ei oo koiraansa kouluttanut.
Uskomattomia koiravihaajia tässäkin ketjussa. Tollasille toivon sellasta, että lapsensa söisvät ne myrkkysyötit. Omistajahan tässä on idiootti eikä koira.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen poikasi puolesta, hänellä riittää naisia aivan varmasti. Minun äitini olisi repinyt silmäni päästäni tuollaisesta tempauksesta. Sain piiskaa ja kaksi päivää arestia, kun sanoin "ai vittu" kaatuessani ja satuttaessani polven aika pahasti.
Selvennätkö vähän miten tää liittyy naistensaantiin?
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen poikasi puolesta, hänellä riittää naisia aivan varmasti. Minun äitini olisi repinyt silmäni päästäni tuollaisesta tempauksesta. Sain piiskaa ja kaksi päivää arestia, kun sanoin "ai vittu" kaatuessani ja satuttaessani polven aika pahasti.
Sinun äitisi oli kunnon äiti. Juuri sellainen kuin kaikkien äitien tulisi olla. Nykyajan äideistä suurin osa on turhia lässyttäjiä, jotka eivät saa pidettyä mitään kuria pojilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidankin pyytää siskoa säästämään paskavaippoja muutaman kuukauden ja kippaan ne sun pihaasi,
olethan sinäkin kuormittanut maapalloa lastesi paskavaipoilla.
-naapurisi-
Tai voit pyytää siskoasi miinoittamaan sen oman pihasi avatuilla kakkavaipoilla. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvennätkö vähän miten tää liittyy naistensaantiin?
Paskoja roudaava mies saa aina naisia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koiranomistaja enkä pidä siitä, että omistajat ovat välinpitämättömiä koiriensa jätösten suhteen.
Mutta kerran tällainenkin näkökulma: Kyllä se poikasi tähän maailmaan sitä haisevaa paskaa tuottaa tuhatkertaisesti elämänsä aikana johonkin mopsiin verrattuna, ja ne paskat menevät maaperää ja vesistöjä saastuttamaan.
Tekisi mieleni tietää mihin tämäkin arvon aivopierun kirjoittaja itse paskoo. Tuskin naapurin pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidankin pyytää siskoa säästämään paskavaippoja muutaman kuukauden ja kippaan ne sun pihaasi,
olethan sinäkin kuormittanut maapalloa lastesi paskavaipoilla.
-naapurisi-
Ja sitten vielä ihmetellään, miksi koiria myrkytetään. En sano, että se olisi oikein, mutta toisaalta en ihmettele miksi osa tällaiseen ryhtyy.
Turha sitä koiraa on syyttää ja toivoa kuolemaa..hihnan toisessa päässä on syyllinen..
Mullakin napsahti kerran kun satuin just kävelemään omakotitalomme etupihalle kun joku rouvashenkilö puudelinsa kanssa kipitti roskiksellemme ja viskasi sinne koirankakkapussin. Käskin ottamaan pussin pois ja olemaan viimenen kerta kun meidän roskiin tunkee mitään, stna. Mulla ei ole mitään koiria vastaan, mutta jumalauta jos koiran hankkii niin saa kyllä kiikuttaa ne koiranpaskat ihan omaan roskikseensa! Enkä halua laittaa mitään "ei koiranpaskoja tänne"-lappua roskikseemme kun sen pitäisi olla itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Turha sitä koiraa on syyttää ja toivoa kuolemaa..hihnan toisessa päässä on syyllinen..
Mutta ihmisen myrkyttämisestä saa paljon pahemman tuomion.
Valitettavan moni koiranomistaja on täysi kusipää, eikä mieti lainkaan minne koiransa paskattaa. Ja sitten osa antaa kakaroidensa ulkoiluttaa koiriaan ja ainakaan meilläpäin nämä kakarat eivät kerää koriensa jätöksiä.
Itse pidän koirista, mutta ketuttaa suuresti, kun pyörätiet ja yleiset puistot ovat täynnä liukumiinoja.
Koiranomistajat on kyllä ihan saatanoita naapurina, eihän heidän koira ikinä mitään väärää tee, ei...
Mullakin on kerrostalonaapurina kusipääpariskunta joka antaa terrierrinsä haukkua sillä kimeällä äänellä sellasia useita minuutteja kestäviä haukkukohtauksia monta kertaa päivässä, noh mutta, nyt siitä on sit vihdoin virallinen varotus tulossa :)
Vierailija kirjoitti:
Äitisikö on lasten pahoinpitelijä? Tuosta saisi soittaa poliisit paikalla jos joku piiskaisi lastaan. Minun äitini ei ole koskaan lyönyt minua ja kelpo kansalainen tuli minusta kuitenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin napsahti kerran kun satuin just kävelemään omakotitalomme etupihalle kun joku rouvashenkilö puudelinsa kanssa kipitti roskiksellemme ja viskasi sinne koirankakkapussin. Käskin ottamaan pussin pois ja olemaan viimenen kerta kun meidän roskiin tunkee mitään, stna. Mulla ei ole mitään koiria vastaan, mutta jumalauta jos koiran hankkii niin saa kyllä kiikuttaa ne koiranpaskat ihan omaan roskikseensa! Enkä halua laittaa mitään "ei koiranpaskoja tänne"-lappua roskikseemme kun sen pitäisi olla itsestäänselvyys.
Mitä se puudelinpaskapussi haittaa siellä sun roskiksessa? Olisiko ollut parempi jättää pihatiellesi?
Vierailija kirjoitti:
Koiranomistajat on kyllä ihan saatanoita naapurina, eihän heidän koira ikinä mitään väärää tee, ei...
Mullakin on kerrostalonaapurina kusipääpariskunta joka antaa terrierrinsä haukkua sillä kimeällä äänellä sellasia useita minuutteja kestäviä haukkukohtauksia monta kertaa päivässä, noh mutta, nyt siitä on sit vihdoin virallinen varotus tulossa :)
Riippuu omistajasta. Meidän entinen naapuri (ok-talo) oli opettanut koiransa niin, ettei se tehnyt asioitaan ennen kuin olivat päässeet lähimetsään. Toinen ääripää oli naapurin teinipissis, joka ulkoilutti koiraansa kännykkää selaillen, eikä noteerannut mitenkään kun koiransa kusi meidän roskakatonsen nurkkaan. Ja minä seisoin aivain vieressä. Katselin hommaa hölmistyneenä ja kysyi, etteikö löydy mitään muuta paikkaa rakkinsa kusettamiselle.
Vierailija kirjoitti:
En ole koiranomistaja enkä pidä siitä, että omistajat ovat välinpitämättömiä koiriensa jätösten suhteen.
Mutta kerran tällainenkin näkökulma: Kyllä se poikasi tähän maailmaan sitä haisevaa paskaa tuottaa tuhatkertaisesti elämänsä aikana johonkin mopsiin verrattuna, ja ne paskat menevät maaperää ja vesistöjä saastuttamaan.
Tuskin ap:n poika on kuitenkaan käynyt paskomassa naapurin pihalla. Kyse ei tässä nyt ollut ympäristövaikutuksesta, vaan naapureiden asumismukavuudesta.
Naapurin koira pasko kerran meidän pihalle, soitin ovikelloa ja kerroin tilanteen. Rouva tuli siivoamaan kikkareet pois.
Seuraavalla kerralla soitin ovikelloa ja kippasin sen paskaläjän lapiostani siihen rouvan eteen ja sanoin, että nyt olis viiminen aika alkaa pitämään koirastaan huolta.
Sitten illalla hänen miehensä tuli piipahtamaan ja haukkumaan mut hulluksi läskiksi ämmäksi, joka ei muuhun pysty kuin uhkailemaan pienempiään.
Vitutti sen verran tuo typeryys, että keräsin taloyhtiöstä nimiä isännöitsijälle ja paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle. Saivat kummaltakin kirjallisen varoituksen kuulemma. Sitten ne muutti puolen vuoden sisällä, kun hullu läski naapurin ämmä vaan vainoaa heitä syyttä.
Mekin viedään lapiolla naapurin Pepitan tortut aina niiden pihatielle. En todellakaan suostu siihen että paskoo meidän pihalle ja lapset sotkevat siinä itsensä.