Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovan todistajilla lapsi mukana?!

Vierailija
05.04.2016 |

Ovikello soi äsken ja takana oli kaksi 30+ naista ja noin 5-vuotias tyttö. Esittelivät itsensä ja Jehoviksi paljastuivat. Onko normaalia, että otetaan lapsi mukaan käännytyskierrokselle? Ehkä kukaan ei uskalla sanoa "häipykää!" kun lapsi on mukana :(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käsken hihhulien häipyä ja vähän helvetin äkkiä.

Siihen ei lapsi vaikuta.

Vierailija
22/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasu-ilmon paikka

Milläs ilmoitat kun ei tiedä nimeä, osoitetta eikä muita henkilötietoja??

ilmoita osoitteeksi Jumalan Valtakunta

Tai vartiotorni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei lapsi vaikuta.

Wau vähänkö oot v-un kova jätkä!

Vierailija
24/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ovella kävi aina silloin tällöin jehovan todistajia. Kerran kävi vanhempi mies ja teini-ikäinen poika. Kerroin siinä sitten oman kantani asioihin, esim. kuinka koen heidän tapansa kovin rajoittaviksi, ja itse mieluummin nautin elämästä. Toimin oman (korkeahkon) moraalini mukaan, enkä tarvitse ketään muuta määrittämään mikä on "oikea" moraalikäsitys. En myöskään pidä heidän tavastaan hylätä lahkosta eronneet/erotetut (jopa omat sukulaisensa).

Lisäksi kerroin että he eivät edes haluaisi meitä lahkoonsa, koska olemme aivan liian syntisiä heidän mielestään. Mies sitten kysyi että miten niin, tuskin nyt näin on? Luettelin hänelle muutamia asioita esim. käymme säännöllisesti luovuttamassa verta, syömme veriruokia, harrastamme ampumista, aseita ja sotahistoriaa ja mieheni on käynyt armeijan. Lisäksi asumme yhdessä ja nukumme samassa sängyssä vaikkemme ole naimisissa. Harrastamme esiaviollista seksiä ja heidän käsityksensä soveliaasta seksistä on mielestäni ahdasmielinen (esim. suhtautuminen suuseksiin ja masturboimiseen).

En enää tarkkaan muista mitä kaikkea puhuin, mutta mieleeni jäi miten mukana ollut poika katsoi minua ja hymyili, kun vanhempi mies yritti änkyttää vastauksia mielipiteisiini. Tuon jälkeen ei todistajia meidän ovella olekaan näkynyt, aikaa on mennyt jo pari vuotta. Tavallaan olisi kiva kuulla mitä tuolle pojalle nykyään kuuluu.

Vierailija
25/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei lapsi vaikuta.

Mikäs nyt noin pahasti meni tunteisiin?

Oletko itsekin joku hihhuli tai muu idiootti?

Vierailija
26/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ovella kävi aikuinen Jehovan todistaja ja hänen mukanaan oli noin 10-vuotias lapsi. Minusta tilanne oli todella epämiellyttävä, kävi niin sääliksi sitä lasta. Miksi hän ei saanut olla leikkimässä jossain?? Lastensuojeluilmoitus pitäisi seuraavan kerran tehdä.

Tämä on Jehovan todistajilla taktiikkaa - aivan varmasti saavat pitää humpuukipuheensa lapsen kanssa niin, että harvemmat käskevät ihan törkein sanakääntein pois. Jehovan todistajat siis käyttävät lapsiaan ihmiskilpinä!

Vierailija
27/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei lapsi vaikuta.

Wautsi oot sä vähä hurja ku tykkäät aukoo päätäs netissä ja nimitellä tuntemattomia, oooh oot kunkku! Respektiä jeijei!

Vierailija
28/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se AIVAN takuulla karseeta muksujen kuunnella niitä jorinoita päivästä toiseen ja hävetä kun kaverit näkee että katsokaa toi on pimpottelemassa ihmisten ovella. Sitten kun sattuu vielä luokkkakavereiden kotiin julistamaan joiden iskä ja äiskä ateisteja ja huutaa painukaa helvettiin siitä.

Vierailija
29/29 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei lapsi vaikuta.

Wautsi oot sä vähä hurja ku tykkäät aukoo päätäs netissä ja nimitellä tuntemattomia, oooh oot kunkku! Respektiä jeijei!

Olet niin sekaisin ettei sinulle voi edes olla vihainen.

Uit vissiin pienenä katiskaan tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme