Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ollaan tultu. Tämänkin näköinen takamus on nykyään jo "uskomattoman upea". O_o

Vierailija
05.04.2016 |

Ulkonäkökeskeinen maailma tähän on syynä. Jos jonkinmoiset takamukset hyppäävät lehdistä silmille kun tämä "Kim Kardashian"-tyyli sallii sen. Milloinkohan tämäkin villitys loppuu? Huoh...

Karmeat!!! O_o

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001151914.html

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva mutta vähän överi ei saa yhtä paljon klikkauksia.

Vierailija
102/139 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni höpisee perseistä yleisesti, mutta mitä seksikästä noiden perseessä oli, kauheeta sellumuhkuraa ja onko jotain implantteja pistetty. Kyllä on tosi sexyä, huoh. 

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekkegeenit, ylipaino + mahd. implantit.

Jotenkin huvittavaa muuten läskien yritys tituleerata itseään sekä muodokkaaksi että liikunnalliseksi. Noin niin kuin yleensä.

Vierailija
104/139 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se seuraava muotivillitys mahtaa olla? Näin miehenä lähinnä ihmetellen seuraan tätä touhua, naisten ihan oma juttu ja meiltä ei paljon kysellä, joku naisten keskinäinen munan eiku perseenmittauskisa ilmeisesti menossa nyt.

Vierailija
105/139 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi :/

Vierailija
106/139 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt hienoa täräyttää takaapäin kun on kunnon pylly johon läsähtää! Jää oikeen kunnolla vielä tärisemään, aijai!!!

Vierailija
107/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt hienoa täräyttää takaapäin kun on kunnon pylly johon läsähtää! Jää oikeen kunnolla vielä tärisemään, aijai!!!

Juuri näin!

Tässä topiikissa näkee kuinka kateellisia ämmät ovat noiden kaksosten kiihottavista perseistä, vielä todennäköisesti nuo, joilla sattuu olemaan pieni pojan perse.

No olenhan minäkin kateellinen niille, jotka ajelevat Ferrareilla; niin ja tietenkin myös niille miehille jotka ajelevat tuollaisilla perseillä.

Vierailija
108/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii, että eletään perseiden aikakautta. Persettä on helppo muokata treenillä hyväksi. Olen todella todella pienirintainen, joten on kiva että kehoa voi muilta osin kohentaa omalla panoksella.

Mutta joo, kyllä noiden siskosten takapuolet ovat jo vähän turhan muhevat.

Helppo muokata? Vaatii kyllä sekä hyvät geenit että ihan tajuttomasti työtä. Käyn itsekin salilla, mutta on kohtuutonta naisia kohtaan, että heidän pitää tehdä tuntikausia töitä salilla ja vääntää rautaa hampaat irvessä, että saisi pepun, joka vastaisi nykykäsitystä hyvästä pepusta. 

Niin, no, ei se tietenkään vaivatonta ole, en tarkoittanut sitä. Itselläni sitten kai on peppugeenit ja sen lisäksi nautin pepputreeneistä, joten en näe sitä niin hankalana :)

Mutta voit varmasti kuvitella, että suurimmalle osalle naisista se on hankalaa ja epämiellyttävää. Sitä paitsi on surullista, että yleinen ilmapiiri ohjaa naisia kuluttamaan vähäisen liikunnalle varatun aikansa pepputreenin parissa eikä niinkään kokonaisvaltaista hyvinvointia ajatellen. 

Tykkään käydä itse salilla. Tykkään myös pepputreenistä, mutta onko se kaikki vaiva ja tuska sitten hyvän pepun arvoista, joita jokaisen naisen tulisi harkita? No ei ole. Ärsyttää niin hirveästi kaikki belfiet ja muut jutut, joilla yritetään naisia painostaa salille ja blogit, joissa kerrotaan, että saat hyvän pepun kunhan vain menet salille ja jos et mene, olet laiska. Ei todellakaan ole näin ja niin helppoa, mitä usein annetaan ymmärtää. 

Vartalon muoto on aika pitkälle kiinni ruokavaliosta ja geeneistä. Jos omaa kroppaa haluaa muokata, se vaatii todella paljon työtä. Joillakin enemmän kuin toisilla. Liikuntaan pitäisikin kehottaa hyvän mielen ja terveyden kannustuksella eikä hyvän pepun. 

Vierailija
109/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti pöllyy se kävelessä hyllyy

Vierailija
110/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä isopeppuiset ostaa alushousunsa vai ovatko ilman?

Oma takamus ei ole lähelläkään tuommoisia kokoja, mutta silti kaikki pikkarit pitää ostaa kokoa L tai XL.

Sopivien farkkujen ostaminen on varsin ahdistava kokemus 😌

Mistä ihmeestä nuo saa vaatteita?

Vierailija
111/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Does my bum look big in this?" Ei siitä kauan ole kun pepun piti olla pieni. Kohta sitten pitää varmaan bodata pää isoksi. 

Korjaan sen verran että itse asiassa afroamerikkalaisten ja afrikkalaisten keskuudessa on aina ihannoitu suurta peppua. Ei siis "läskiä", vaan sellaista "hyppyripeppua". Heillä kyse ei ole muotivillityksestä.

Mulle oli suuri yllätys, kun tavatessani mustan mieheni vuonna 1999, hänen mielestään minun takapuoleni oli liian pieni! En pystynyt ollenkaan käsittämään tätä, koska minulla on suomalaiseksi iso ja epätyypillisen pyöreä hyppyripylly, jota suomalaiset miehet (ja minä itsekin) pitivät liian isona.

Muistan vielä ajan, kun mustat naiset säälivät valkoisia tyttöjä valkoisten "lyttypepun" takia ja valkoiset tytöt säälivät mustia tyttöjä hyppyrin takia.

Muotivillitystä sen sijaan on se, että nyt myös valkoiset tytöt haluavat ison takapuolen.

Niin, juuri sitä tarkoitin, että kyseessä on muotivillitys. Jostain ne aina saavat alkunsa, tällä kertaa afro/latinoamerikkalaisten poptähtien/muiden turhakkeiden muodoista. Ja plastiikkakirurgit tykkäävät tietenkin, koska tuollaista takalistoa ei saa muilla geeneillä normaalisti. Mitä enemmän/isompaa/hullumpaa/muovisempaa ihaillaan, sen parempi tietenkin, kun raha kirstuun kilahtaa :D

Vierailija
112/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti on nämä palloperseet muotia nykyisin, mutta silti itse katselen tyytyväisenä peiliin, kun sieltä näkyy sellainen siro ja sutjakka nainen, jonka takapuoli ei ole sivuprofiilista mitenkään erityisen erottuva. Muodeista huolimatta en haluaisi muuhun kroppaan suhteetonta pallopersettä itseeni. Muutaman vuoden päästä luultavasti taas muodissa on ihan erilainen kroppa  -luultavasit joku uusi luonnoton villitys.

Vierailija
113/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten,kun kaikki ovat ottaneet perseimplanttinsa,tulevat esim.aasialaisnaiset muotiin,jolloin taas laihdutetaan,irrotetaan implantteja jne.

Itseni mielestä,olet sitten millainen vain etniseltä taustaltasi,luonnollisuus tietyssä suhteessa ja terveys on ns.kaunista naisessa.

Vierailija
114/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahahahahahah:`D  Läskiset silikoniperseet! Selluliittia ja silikoonia kilokaupalla, oikein plumpsahtelee tuo implantti löysässä pakarassa. Nuo tytöt ei ole edes treenatun näköisiä! Kuka oikeasti uskoo että noilla on omat perseet? Kim Kardashianilla oma perse? Nicky Minajilla oma perse?

Ajatelkaa minkä näköiset perseet noilla on, kun joku kaunis päivä elimistö alkaa hylkiä tekopersettä, ja tavara jodutaan poistamaan! Pelkkä ryppyinen nahkapussi. Hahahahahaha kyllä voi ihminen olla vahingoniloinen...

(Kiinteä pieni peppu on kaikkein kaunein, ilman vaatteita ja vaatteiden kanssa.)

Vierailija
115/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, tommonen ahteri on kuin tiiliseinään törmäisit. Se ei ole mikään ihanan pehmeä ja muheva herkkupeppu. 

Vierailija
116/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Does my bum look big in this?" Ei siitä kauan ole kun pepun piti olla pieni. Kohta sitten pitää varmaan bodata pää isoksi. 

Korjaan sen verran että itse asiassa afroamerikkalaisten ja afrikkalaisten keskuudessa on aina ihannoitu suurta peppua. Ei siis "läskiä", vaan sellaista "hyppyripeppua". Heillä kyse ei ole muotivillityksestä.

Mulle oli suuri yllätys, kun tavatessani mustan mieheni vuonna 1999, hänen mielestään minun takapuoleni oli liian pieni! En pystynyt ollenkaan käsittämään tätä, koska minulla on suomalaiseksi iso ja epätyypillisen pyöreä hyppyripylly, jota suomalaiset miehet (ja minä itsekin) pitivät liian isona.

Muistan vielä ajan, kun mustat naiset säälivät valkoisia tyttöjä valkoisten "lyttypepun" takia ja valkoiset tytöt säälivät mustia tyttöjä hyppyrin takia.

Muotivillitystä sen sijaan on se, että nyt myös valkoiset tytöt haluavat ison takapuolen.

Niin, juuri sitä tarkoitin, että kyseessä on muotivillitys. Jostain ne aina saavat alkunsa, tällä kertaa afro/latinoamerikkalaisten poptähtien/muiden turhakkeiden muodoista. Ja plastiikkakirurgit tykkäävät tietenkin, koska tuollaista takalistoa ei saa muilla geeneillä normaalisti. Mitä enemmän/isompaa/hullumpaa/muovisempaa ihaillaan, sen parempi tietenkin, kun raha kirstuun kilahtaa :D

Rehevät vartalonmuodot kun vaan ovat iänikuisesti kiinnostaneet miehiä.

Mutta siis seksuaalinen kiihottuminen on siis muotivillitys?

Vai niin ja sillälailla.

Kateus ja itsensäpettäminen eivät loista viestistäsi lainkaan.

Vierailija
117/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii, että eletään perseiden aikakautta. Persettä on helppo muokata treenillä hyväksi. Olen todella todella pienirintainen, joten on kiva että kehoa voi muilta osin kohentaa omalla panoksella.

Mutta joo, kyllä noiden siskosten takapuolet ovat jo vähän turhan muhevat.

Helppo muokata? Vaatii kyllä sekä hyvät geenit että ihan tajuttomasti työtä. Käyn itsekin salilla, mutta on kohtuutonta naisia kohtaan, että heidän pitää tehdä tuntikausia töitä salilla ja vääntää rautaa hampaat irvessä, että saisi pepun, joka vastaisi nykykäsitystä hyvästä pepusta. 

Niin, no, ei se tietenkään vaivatonta ole, en tarkoittanut sitä. Itselläni sitten kai on peppugeenit ja sen lisäksi nautin pepputreeneistä, joten en näe sitä niin hankalana :)

Mutta voit varmasti kuvitella, että suurimmalle osalle naisista se on hankalaa ja epämiellyttävää. Sitä paitsi on surullista, että yleinen ilmapiiri ohjaa naisia kuluttamaan vähäisen liikunnalle varatun aikansa pepputreenin parissa eikä niinkään kokonaisvaltaista hyvinvointia ajatellen. 

Tykkään käydä itse salilla. Tykkään myös pepputreenistä, mutta onko se kaikki vaiva ja tuska sitten hyvän pepun arvoista, joita jokaisen naisen tulisi harkita? No ei ole. Ärsyttää niin hirveästi kaikki belfiet ja muut jutut, joilla yritetään naisia painostaa salille ja blogit, joissa kerrotaan, että saat hyvän pepun kunhan vain menet salille ja jos et mene, olet laiska. Ei todellakaan ole näin ja niin helppoa, mitä usein annetaan ymmärtää. 

Vartalon muoto on aika pitkälle kiinni ruokavaliosta ja geeneistä. Jos omaa kroppaa haluaa muokata, se vaatii todella paljon työtä. Joillakin enemmän kuin toisilla. Liikuntaan pitäisikin kehottaa hyvän mielen ja terveyden kannustuksella eikä hyvän pepun. 

No mikä tässä nyt on ongelma? Eikö ole hyvä, että edes joku syy innostaa menemään salille ja hoitamaan itseään parempaan kuntoon? JA eihän sun tarvi peppua treenata tai kenenkään, jos ei halua!? Kuka käskee?? Huono itsetunto saa kyllä olla, jos trendien perässä vaan treenaa omaa haluaan vasten...

Vierailija
118/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se ikuinen dilemma, miten olla uhkea, rehevä, muodokas ja mehevä olematta lihava...

Vierailija
119/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä isopeppuiset ostaa alushousunsa vai ovatko ilman?

Oma takamus ei ole lähelläkään tuommoisia kokoja, mutta silti kaikki pikkarit pitää ostaa kokoa L tai XL.

Sopivien farkkujen ostaminen on varsin ahdistava kokemus 😌

Mistä ihmeestä nuo saa vaatteita?

Itseasiassa mitä muhkeampi takamus, sitä paremmin niukat piukat pikkarit sopivat. Eli vaikka peppu olisi oikeasti XL-kokoa, niin ihan suosiolla vaan M-koon alkkarit jalkaan. Pieni puristus ja ihonmyötäisyys saa jopa suomalaisen läskipyllylle ihmeitä aikaan!

Vierailija
120/139 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noiden takamuksissa ole vikaa, mutta ovat tatuoinneilla itsensä ulkonäön tärvelleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi