Eronneen miehen rehellinen eropäiväkirja Instassa, mitä mieltä?
Keskustelua ja mielipiteitä aiheesta? Kerännyt muutamassa viikossa tuhansia seuraajia ja satoja tuhansia käyttökertoja.
https://www.instagram.com/vuoroviikkofaija/?igsh=MWU3cjM5aWQydm1hYQ%3D%…
Kommentit (261)
Mielenkiintoinen. Rehellistä puhetta.
Eipä kyllä kiinnosta. Sori siitä 🤷
Katsoin kaksi videota: jotain legoukkoja ja valitusmusiikkia.
Jotenkin outo fiilis tulee tosta tilistä, oppikirjamaisesti käsitelty tunteita. Veikkaan että liittyy oikeasti jonkun johonkin opiskeluprojektiin tai johonkin miestenkin pitää puhua tunteista (niinkuin tietysti pitäisikin) hankkeeseen
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outo fiilis tulee tosta tilistä, oppikirjamaisesti käsitelty tunteita. Veikkaan että liittyy oikeasti jonkun johonkin opiskeluprojektiin tai johonkin miestenkin pitää puhua tunteista (niinkuin tietysti pitäisikin) hankkeeseen
Voi olla. Monet tosin osaavat esittää ja somessa se vasta helppoa onkin.
Vuorovikkosysteemi ei edelleenkään ole kovinkaan yleinen systeemi, eikä edelleenkään lähtökohtaisesti lapsen edun mukainen ratkaisu.
Silti sitä syötetään ahkerasti antaen ymmärtää että näin on ja sillä halutaan yleensä välttää elareiden maksaminen ja saada yleisön tuki ja ihailu.
Mä joskus kysyin exältäni että onko hän koskaan kyseenalaistanut larppaamisensa tarvetta varsinkin kun on huomannut ettei se toimi siten kun on itse kuvitellut.
Ei osannut vastata, vaan niillä teillä on edelleen.
Vilkaisin vajaan minuutin ja totesin että ei.
Rehellistä puhetta, mutta olen miettinyt, miltä exästä tuntuu törmätä tuollaisiin teksteihin. Saati jos tällä on vaikka uusi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Rehellistä puhetta, mutta olen miettinyt, miltä exästä tuntuu törmätä tuollaisiin teksteihin. Saati jos tällä on vaikka uusi kumppani.
Aloittajalle palautetta aloittajan omasta igtilistä, että naurattaa kun kokoajan toistuu lukemattomia. Kuulemma saanut lukemattomia yhteydenottoja ja on kuullut lukemattomia tarinoita ja saanut kirjoituksistaan lukemattomia kommentteja 😂
Kirjoitustyyli on aika ylimielinen ja äidinkieli jotenkin tönkköä, johtuu ehkä siitä että tekstien kanssa on yritetty vähän liikaa. Et tuhansia seuraajia joo, mut luulen et taas tää on yks niistä vitseistä joita seurataan huvin vuoksi. Draaman kaari on huvittava, kun yhtenä hetkenä ollaan niin sekaisin ja rikki ja seuraavaksi ihan Juha Larmina sanoittamassa tunteita.
Tuo ei ole niin sekaisin kuin jotkut erosomettajat.
Useimmat miehet eivät käsittele mitään, uusi eukko hyvin nopeasti kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet eivät käsittele mitään, uusi eukko hyvin nopeasti kainalossa.
Näin naapurin akan kävelemässä käsi kädessä jonkun tuntemattoman miehen kanssa. En edes tiennyt erosta, kun hetki sitten vielä yhdessä asuivat. Pienet lapsetkin, mutta uusi mies oli näemmä jo katsottu valmiiksi.
Huonosti luettavissa joten en jaksanut katsella enempää.
Sanoo jotenkin samaa mitä kaikki muutkin sanoo, ei mitään uutta tuo erotilanteisiin.
En aio liittyä instagramiin että saisin tietää mikä valittajaukko siellä itkee791. Olisit nyt tehnyt tiivistelmän tai kopioinut tekstejä tänne.
Nuo legot saa sellaisen kuvan, että tuon olisi tehnyt joku 17v nuoripoika, joka ekaa kertaa eroamassa.
ilmeisen ongelmallinen henkilö joka nyt hakee validaatiota itselleen somen kautta
Tunnen henkilön. Kyseessä on oikeasti vaarallinen henkilö, josta kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana. Omaa narsistisia piirteitä ja rakastaa aivopestä ihmisiä. Somekanava on osa tätä aivopesuprojektia. Ystävyyssuhteet katkeavat kaikki jossain vaiheessa, kun miehen todellinen luonne paljastuu. Lapsuudenperhekään ei halua olla kyseisen henkilön kanssa missään tekemisissä. Olen onnellinen ex-vaimon puolesta, että pääsi turvaan häneltä. Mutta lasten puolesta olen todella huolissani...
Otsikkosi kertoo riittävästi etten koe tarpeelliseksi lukea, aihe ei ole minua kiinnostava.