Tähän ollaan tultu. Tämänkin näköinen takamus on nykyään jo "uskomattoman upea". O_o
Ulkonäkökeskeinen maailma tähän on syynä. Jos jonkinmoiset takamukset hyppäävät lehdistä silmille kun tämä "Kim Kardashian"-tyyli sallii sen. Milloinkohan tämäkin villitys loppuu? Huoh...
Karmeat!!! O_o
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
😂😂 ei tartte keinutuolia, senkun istuu palloperseellensä ja heijaa menemään.
😃😄😉
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aivan kamalat perseet! Ei kai siitä nyt ole kovin kauan kun oli aika suuri murhe, jos oli 'iso perse'??? Mun mielestä pieni ja kiinteä peppu on kyllä huomattavasti nätimpi, eikä edes tarvi olla kovin kiinteä, ts. muskeliperse. Kunhan ei roiku ja hylly. Löytäisköhän tähän jonkun kuvan itselle mieleisestä...tossa, toinen kuva.
http://www.aliexpress.com/item/HR-135-Underwear-Women-Madam-Butterfly-B…
T nainen
Nuo murheet ovat nasitenlehtien palstalla luotuja.
Me miehet koitetaan elää noiden naisten trendien keskellä ja tarrata silloin tällöin kiinni siihen mitä kulloinkin on tarjolla.
Sanonta "istu perseelles" on saanut uuden merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkökeskeinen maailma tähän on syynä. Jos jonkinmoiset takamukset hyppäävät lehdistä silmille kun tämä "Kim Kardashian"-tyyli sallii sen. Milloinkohan tämäkin villitys loppuu? Huoh...
Karmeat!!! O_o
Huvittavaa, että ap ikäåän kuin kritisoi ulkonäkökeskeisyyttä, mutta ei sitten kuitenkaan, vaan alentuu haukkumaan toisten vartaloita.. ja tietysti vajaaälyisten av-apinoiden lauma seuraa perässä kertomassa miltä muiden pitäisi näyttää.
Hyvä te! Aikuiset ihmiset, toivottavasti olette ylpeitä itsestänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Does my bum look big in this?" Ei siitä kauan ole kun pepun piti olla pieni. Kohta sitten pitää varmaan bodata pää isoksi.
Korjaan sen verran että itse asiassa afroamerikkalaisten ja afrikkalaisten keskuudessa on aina ihannoitu suurta peppua. Ei siis "läskiä", vaan sellaista "hyppyripeppua". Heillä kyse ei ole muotivillityksestä.
Mulle oli suuri yllätys, kun tavatessani mustan mieheni vuonna 1999, hänen mielestään minun takapuoleni oli liian pieni! En pystynyt ollenkaan käsittämään tätä, koska minulla on suomalaiseksi iso ja epätyypillisen pyöreä hyppyripylly, jota suomalaiset miehet (ja minä itsekin) pitivät liian isona.
Muistan vielä ajan, kun mustat naiset säälivät valkoisia tyttöjä valkoisten "lyttypepun" takia ja valkoiset tytöt säälivät mustia tyttöjä hyppyrin takia.
Muotivillitystä sen sijaan on se, että nyt myös valkoiset tytöt haluavat ison takapuolen.
Niin, juuri sitä tarkoitin, että kyseessä on muotivillitys. Jostain ne aina saavat alkunsa, tällä kertaa afro/latinoamerikkalaisten poptähtien/muiden turhakkeiden muodoista. Ja plastiikkakirurgit tykkäävät tietenkin, koska tuollaista takalistoa ei saa muilla geeneillä normaalisti. Mitä enemmän/isompaa/hullumpaa/muovisempaa ihaillaan, sen parempi tietenkin, kun raha kirstuun kilahtaa :D
Rehevät vartalonmuodot kun vaan ovat iänikuisesti kiinnostaneet miehiä.
Mutta siis seksuaalinen kiihottuminen on siis muotivillitys?
Vai niin ja sillälailla.Kateus ja itsensäpettäminen eivät loista viestistäsi lainkaan.
Niin, ja plastiikkakirurgeja.
Seksuaalinen kiihottuminen nyt vaan tuntuu tapahtuvan syystä mistä vaan milloinkin.
Kateellinen en ole ääri-ilmiöistä, kuten muovitissit tai -peppu, räpsyripset, viiden sentin kynnet tai kilo lisäkkeitä päässä. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aivan kamalat perseet! Ei kai siitä nyt ole kovin kauan kun oli aika suuri murhe, jos oli 'iso perse'??? Mun mielestä pieni ja kiinteä peppu on kyllä huomattavasti nätimpi, eikä edes tarvi olla kovin kiinteä, ts. muskeliperse. Kunhan ei roiku ja hylly. Löytäisköhän tähän jonkun kuvan itselle mieleisestä...tossa, toinen kuva.
T nainen
Noissa kuvissa on juuri sellainen pylly, joka kääntää miehenä minun katseeni välittömästi poispäin, seksuaalisesti nähtynä täydellisen epäeroottinen ja kaikki halut tyrehdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Does my bum look big in this?" Ei siitä kauan ole kun pepun piti olla pieni. Kohta sitten pitää varmaan bodata pää isoksi.
Korjaan sen verran että itse asiassa afroamerikkalaisten ja afrikkalaisten keskuudessa on aina ihannoitu suurta peppua. Ei siis "läskiä", vaan sellaista "hyppyripeppua". Heillä kyse ei ole muotivillityksestä.
Mulle oli suuri yllätys, kun tavatessani mustan mieheni vuonna 1999, hänen mielestään minun takapuoleni oli liian pieni! En pystynyt ollenkaan käsittämään tätä, koska minulla on suomalaiseksi iso ja epätyypillisen pyöreä hyppyripylly, jota suomalaiset miehet (ja minä itsekin) pitivät liian isona.
Muistan vielä ajan, kun mustat naiset säälivät valkoisia tyttöjä valkoisten "lyttypepun" takia ja valkoiset tytöt säälivät mustia tyttöjä hyppyrin takia.
Muotivillitystä sen sijaan on se, että nyt myös valkoiset tytöt haluavat ison takapuolen.
Niin, juuri sitä tarkoitin, että kyseessä on muotivillitys. Jostain ne aina saavat alkunsa, tällä kertaa afro/latinoamerikkalaisten poptähtien/muiden turhakkeiden muodoista. Ja plastiikkakirurgit tykkäävät tietenkin, koska tuollaista takalistoa ei saa muilla geeneillä normaalisti. Mitä enemmän/isompaa/hullumpaa/muovisempaa ihaillaan, sen parempi tietenkin, kun raha kirstuun kilahtaa :D
Vai niin ja sillälailla.Kateus ja itsensäpettäminen eivät loista viestistäsi lainkaan.
Seksuaalinen kiihottuminen nyt vaan tuntuu tapahtuvan syystä mistä vaan milloinkin.
Ehkä näin joidenkin pervojen kohdalla, voihan joku kiihottua vaikka avaruusolioista, mutta seksuaalisten halujen suunta kun nyt vain on synnynnäinen, eikä normaali ihmisellä vaihtele hevosesta kuorma-autoon ja välillä ehkä naiseen.
Eli miesten juttuja miehenä seuranneena voin paljastaa salaisuuden: suuri pylly on miehiä kiihottavin ja myös kiinnostavin, tietenkin aina plussaa jos se on kiinteä.
Upeat!! Vaimokseni ottaisin heti!! Isot ja hieman pehmeät takapuolet ovat parhaimmistoa!!!!!!!
Hyi, oksettavia. Taitaa olla mustien miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näin joidenkin pervojen kohdalla, voihan joku kiihottua vaikka avaruusolioista, mutta seksuaalisten halujen suunta kun nyt vain on synnynnäinen, eikä normaali ihmisellä vaihtele hevosesta kuorma-autoon ja välillä ehkä naiseen.
Eli miesten juttuja miehenä seuranneena voin paljastaa salaisuuden: suuri pylly on miehiä kiihottavin ja myös kiinnostavin, tietenkin aina plussaa jos se on kiinteä.
Mitä tämä idiota sopertaa. Ensin että makuja on monia, ja sitten perään kertoo yleistävän totuuden. Katopa noita ylä- ja alapeukkuja.
Musta tuntuu, että nämä läskejä ja isoperseitä ihannoivat ovat lihavien äitien lapsia tai sitten nuoruudessa on jotain mennyt pieleen kun seksuaalisuus on kehittynyt. Toinen vaihtoehto on, että ovat itse lihavia ja rumia ja yrittävät näin propagandalla saada naiset syömään lisää, että heillekin riitäisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miesten juttuja miehenä seuranneena voin paljastaa salaisuuden: suuri pylly on miehiä kiihottavin ja myös kiinnostavin, tietenkin aina plussaa jos se on kiinteä.Mitä tämä idiota sopertaa. Ensin että makuja on monia, ja sitten perään kertoo yleistävän totuuden. Katopa noita ylä- ja alapeukkuja.
Musta tuntuu, että nämä läskejä ja isoperseitä ihannoivat ovat lihavien äitien lapsia tai sitten nuoruudessa on jotain mennyt pieleen kun seksuaalisuus on kehittynyt. Toinen vaihtoehto on, että ovat itse lihavia ja rumia ja yrittävät näin propagandalla saada naiset syömään lisää, että heillekin riitäisi jotain.
Näin siis kateellinen pikkupylly tytti.
Tossa on PhotoShop laulanut ja rankasti.
Omasta mielestäni on tuo kauniimpaa kuin keskivartalolihavuus yhdistettynä tikkujalkoihin. Terveellisempääkin.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni on tuo kauniimpaa kuin keskivartalolihavuus yhdistettynä tikkujalkoihin. Terveellisempääkin.
Ja mielipiteen antaa täydellinen, luonnollinen adonis.
Kylläpä on tyttösillä ihanat perseet.
Miten tääkään nyt taas on kenenkään muun ongelma😅 jollain on väärän mallinen pylly ni te otatte siitä ongelman omille niskoille😅 Amerikassa tollasia on ollu jo pitkään ja... onko nyt 2024 kaikki kuollu perseylipainoon tai muuhun l7ikkumattomuuteen siks et on pelkästään lihottanu pakaroitaan?😝 ei tuo omaankaan makuun ole, niinku ei sekäån et ollaan sairaalloisen alipainosia. Mut ei kumpikaan ääripää oo maailmaa vallottamassa, vaikka kuva ois uutisotsikossa Ei kannata kaikkien vouhotuksista olla huolissaan, eihän siinä muuta oliskaan ku huolia. Elää omaa elämää ja pitää huolen omasta ihanasta virheettömyydestään ja täydellisyydestään pyhine mielipiteineen ja siunattuine periaatteineen.. eiks je?😎
Tän heitän nyt alottavana yrittäjänä tähän vielä, ehkä iloks, ehkä suruks..ma asenne määrää ja tässä se nyt kuitenkin on😘:
Käykää äijät seurailee vähä pienempii pakaroita😜
OF🤍💙
Vip: @vip.secretxxx
Free: @ms.secretxxx
Itseäni lähinnä naurattaa ja huvittaa tämä p-sevouhotus.
Muistan vielä kun oma isosisko peilin edessä aikanaan huokaili että kato nyt, onko mulla iso p-se. Se olisi ollut kauhistus!
Minua ei ole siunattu seitsemän leivän uunilla, mutta hyvin nämä kaksi korppua nenäliinan välissä on palvelleet.
Tehtävänsä on kiitettävästi tehneet, jaksanut uskollisesti opiskeluaikojen puuduttavat luentosali-istunnot, sen sille tarkoitetun ruumiintoiminnon suorittanut aina mukisematta. Mukana kevyesti kulkenut itsestään numeroa tekemättä.
On se vaan niin koomista tämä elämä joidenkin kohdalla, milloin huulet pitää olla kuin Aku-Ankalla, milloin silikonit niin että rintamustaan saa kottikärryillä edellään työntää. Ja tämä takapuoli-rukka sitten.
Minkähän kimppuun seuraavaksi käydään? Käännetäänkö katse miehiin, sieltä voisi löytää hyvää materiaalia suurentamiselle...... :D
T nainen