Tähän ollaan tultu. Tämänkin näköinen takamus on nykyään jo "uskomattoman upea". O_o
Ulkonäkökeskeinen maailma tähän on syynä. Jos jonkinmoiset takamukset hyppäävät lehdistä silmille kun tämä "Kim Kardashian"-tyyli sallii sen. Milloinkohan tämäkin villitys loppuu? Huoh...
Karmeat!!! O_o
Kommentit (139)
Siis synthol-miesten piti kirjoittamani. Googlettakaa synthol-haba, jäätävän tragikoomista :D
Kaikki persiit on upeita evoluution luonnostelmia kakkakoneita. Saman asian ne kaikki ajaa, oli minkä näköinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus naiset vievät ulkonäkökisailunsa ihan omituisiin sfääreihin. Näissä jutuissa miehillä ei ole koskaan mitään tekemistä, vaan aina on kyse naisten keskenään asettamista paineista. Tuollainen perse ei todellakaan ole mikään miesten ihanne, vaan mitä ilmeisimmin naisten. Pari isoa julkkista on varustettu tuollaisella, niin yhtäkkiä kaikilla pitäisi olla.
Jenkeissä afroamerikkalaisilla on ollut iso perä kauneusihanteena aina. Ja nimenomaan miesten ihannoima. Nyt kun valkoisetkin tekevät sitä, niin saavat nuokin kaksoset huomiota.
Ihan hirveitä! :-D voiko joku oikeesti haluta tuollasen? Kiva mennä housukaupoille kun saa suunnistaa miesten puolelle. Ei taida Suomessa olla muotia?
Kaikki varmaan tietää jo, että noiden perseet on feikit. Tätä tekee monet naiset mm. instagramissa. Monilla on yhtäkkiä jäätävä perse ja sit väitetään, et on saatu salilla. Surullista.
Oon itse puoliksi afrikkalainen ja valitettavasti monet afroamerikkalaiset ja afrikkalaiset ovat sortuneet tähän perseinjektointiin, implantteihin ja bbl toimenpiteisiin jo kauan ennen tätä trendiä, mutta 2010 vuoden jälkeen ne on lisääntynyt huomattavasti.
Valkosilla tämän ilmiön lisääntymistä on aiheuttanut selkeästi kim kardashian. Brasiliassa on myös kauneusleikkaukset ihan kansallinen juttu. Siksi siellä suurin osa naisista näyttää "niin hyvältä".
Tuntuu, että ihmiset ilman lahjoja tekevät näin itselleen. On huono itsetunto, some paineita ja ollaan yksinkertaisesti tyhmiä bimboja. Monet hakee sit näillä sometrendien avulla julkisuutta ja mahdollisuutta elättää itseään. Kun ei aivot kykene mihinkään muuhun, niin mennään kuin päättömät kanat mukana kaikessa.
Jenkeissä on paljon (kymmeniä) ihmisiä kuollut ja vammautunut mm. Näiden laittomien butt injections toimenpiteiden takia. Ihmiset, joilla ei ole rahaa, niin turvautuvat sit siihen et saavat halvalla laittomasti isomman perseen. Muutama satanen dollari ja sun perseposkiin ruiskutetaan myrkkyjä.
Saas nähdä mikä on seuraava trendi. Mitä nämä palloperseet sitten tekee, kun ei tuommoinen peräsin ole enää in. Surullista mitä naiset tekee itselleen somen ja julkisuuden henkilöiden takia. Surullista toimintaa.
Tuollaisia perseitä näkee jokaisella Prisman reissulla, ikähaarukassa 15-80.
Maailmalla kohistaan jo seuraavasta "laatta" mallisesta pepputrendistä. Se on meille suomalaisille mukavaa, meillähän tunnetusti on sellaiset suorat, neliön malliset takamukset.
Pystyykö noi naiset nukkumaan selällään ollenkaan vai meneekö selkä ihan notkolle tuon takapuolen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkökeskeinen maailma tähän on syynä. Jos jonkinmoiset takamukset hyppäävät lehdistä silmille kun tämä "Kim Kardashian"-tyyli sallii sen. Milloinkohan tämäkin villitys loppuu? Huoh...
Karmeat!!! O_o
Aivan kammottavan näköisiä perseitä. Eivät ole tippaakaan seksikkäitä.
Luontaisen reheväperseisenä olen kyllä tykännyt tästä muodista. Kerrankin saanut tuntea olevansa takalistonsa suhteen OK.
Surullista, kun perseen esittely somessa on korvannut kansansivistyksen. Se on osasyy, miksi valtiolla menee niin huonosti. Ihmiset keskittyvät vain perseisiinsä, eikä oman itsensä kehittämistä tai yhteen hiileen puhaltamista nähdä enää tavoiteltavana asiana.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua noilla läskikaksosille! Sama kuin joku miestisseillä varustettu läski ukko treenaisi rintaa ja posettelisi yläosottomissa. Haha... ei vittu mistä näitä mielisairaita löytyy.
Hehe. Vähän ilkeää, mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
No mikä vika on noissa pyllyissä sitten?
No jos kerran kysyt niin...liian paljon läskiä, väärät geenit.
Jen Selter et al on se ihanne, ei Kardashian. Paitsi latino sekä AfrAmerikan kulttuureissa.
Hei ihanaa, onko nyt selluliitti siis in? :) tuollaista pallopebaa ei ole mutta hicenen tullut selluliittiä myös, joskaan ei noin paljoa kuin nuilla. Ehkä kehtaankin siis rannalle kesällä jos en saa pikkusellujani millään ilveellä pois! :D No joo, musra on ihan vallan jees että makuja on monia, eihän ihan kaikki syty Kardashianinkaan jättihyppyristä mutta toiset taas syttyy!
Nyt ne saakelin housut jalkaan edes. En halua nähdä puolia kenenkään pakaroista kaupungilla enkä varsinkaan noita selluja, jotka viimeistään saa epäilemään tuota väitettyä treenimäärää.
Noiden sortsien tuskin kuuluu istua noin. Varmaan vaikea löytää sopivia alaosia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo takapuolet ole hommattu ihan samalta klinikalta, kuin ne rinnatkin. Kyykyt eivät vaikuta ainoastaan takapuoleen vaan myös reisiin, mutta nuo reidet on sen näköiset ettei niille olisi mitään tehty :D
ps. Tässä on Nicki Minajin takapuoli istuessa ;) http://topinfopost.com/wp-content/uploads/2014/10/nicki.jpg
Juu ja Nicki ennen: http://plasticsurgerygal.com/a_users/1/images1/nicki-minaj-butt-implant…
http://www.beforeandafterceleb.com/wp-content/uploads/2014/11/Nicki-Min…
Aika samankaltaiset takamukset noilla kaksosillakin on, eli feikit.
Vierailija kirjoitti:
"Does my bum look big in this?" Ei siitä kauan ole kun pepun piti olla pieni. Kohta sitten pitää varmaan bodata pää isoksi.
Korjaan sen verran että itse asiassa afroamerikkalaisten ja afrikkalaisten keskuudessa on aina ihannoitu suurta peppua. Ei siis "läskiä", vaan sellaista "hyppyripeppua". Heillä kyse ei ole muotivillityksestä.
Mulle oli suuri yllätys, kun tavatessani mustan mieheni vuonna 1999, hänen mielestään minun takapuoleni oli liian pieni! En pystynyt ollenkaan käsittämään tätä, koska minulla on suomalaiseksi iso ja epätyypillisen pyöreä hyppyripylly, jota suomalaiset miehet (ja minä itsekin) pitivät liian isona.
Muistan vielä ajan, kun mustat naiset säälivät valkoisia tyttöjä valkoisten "lyttypepun" takia ja valkoiset tytöt säälivät mustia tyttöjä hyppyrin takia.
Muotivillitystä sen sijaan on se, että nyt myös valkoiset tytöt haluavat ison takapuolen.
Itse en todellakaan öyhötä ylipainosta eikä kenenkään perse ja paino kiinnosta. Mutta noissa perseissä ei ollut mitään hienoa ja hehkuttamisen arvoista. Ja minä sentään tykkään pyöreistä naisista. Ei kaikki ylipaino ole seksikästä, niinkuin tuokin osoittaa.
Noi kaksoset on kyllä kaikkien synthol-misten naispuolisia vastineita. Löysiä ja selluliittisia ja aika vähän lihasmassaa kyykkymääriin nähden. Joku voisi vinkata, että lisäpainotkin on mahdollisia ;) Eli joo, tavan talliaisia perseimplanteilla. No, kukin tyylillään. Ehkä noi saa kirurgiasijoituksellaan geeninsä jakoon tai rikkaan elättäjän. Don't hate the player, hate the game :D