Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua olla Nordean asiakas - liity joukkoon

Vierailija
04.04.2016 |

Nordea on järjestellyt satoja veronkiertoon liittyviä yhtiöitä rikkaille asiakkailleen Panamaan. Tämä on vähentänyt yhteisöverokertymää Suomessa satoja miljoonia ja rahat on salaa junailtu Suomen ulkopuolelle.
Samalla Nordean pääekonomisti vaatii lisää leikkauksia julkisen talouden menoihin, siten että suurimmat leikkaukset kohdistuvat pienituloisimpiin ihmisiin.
En halua olla näin toimivan pankin asiakas. Toivottavasti mahdollisimman moni haistattaa paskat tällaiselle pankin harjoittamalle kaksinaamaiselle veropolitiikalle.
Ei mulla muuta.
.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio vaihtaa pankkia, eikä koko juttu kiinnosta sitten pätkääkään. Ihan sama mulle mitä Nordea on tehnyt, koska tuskin vaikuttaa mun elämään yhtään millään lailla.

T. Köyhä pitkäaikaistyötön syrjäytynyt keski-ikäinen sinkkunainen ja Nordean (ent. Merita, Kop jne) asiakas jo pikkulikasta asti.

Tottakai se sinulle kuuluu. Nordean kiertämät verot otetaan nut sinun ja muiden kaltaistesi selkänahasta.

Oletko todella niin hyväuskoinen, että luulet omien verojesi keventyvän jos nämäkin veroeurot saadaan Suomeen? Ehkä parempi että otat sen Robin Hoodin taas käteesi ja vaivut kirjan tarjoamaan haavemaailmaan

Jos Suomessa saataisiin veronkiertäjien rahat takaisin niin koko lama loppuisi välittömästi. Joten kyllä ne verot laskisi.

Ihan oikeasti tämäkö oli sinun hieno näkemys? Lama ja sitä seurannut työttömyys johtuu siitä, että verotuloja on 100 miljoonaa saamatta. Voi hyvää päivää mitä ajatuksen juoksua.

Vierailija
62/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Nordean ahneudella rajoja. Veronkiertoon perustetaan yhtiöitä, joiden johtajiksi kelpaavat kuolleet ihmiset. Ja näiden nimikirjoitukset vielä väärennetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää vain. Minä saan jatkossa parempaa korkoa rahoilleni kun tallettajia mielistellään etteivät lähtisi 😊

Vierailija
64/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP, S-pankki yms. siirtäkää rahat kotimaisiin toimijoihin.

Vierailija
65/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio vaihtaa pankkia, eikä koko juttu kiinnosta sitten pätkääkään. Ihan sama mulle mitä Nordea on tehnyt, koska tuskin vaikuttaa mun elämään yhtään millään lailla.

T. Köyhä pitkäaikaistyötön syrjäytynyt keski-ikäinen sinkkunainen ja Nordean (ent. Merita, Kop jne) asiakas jo pikkulikasta asti.

Jus tällasten idioottien takia yhteiskunta on juuri sellainen, kuin se nyt on, eli vallassa ovat kaikenmaailman hallintarekisteristubbit ja vkuutuskuorisipilät.

Sitäpaitsi juuri sinun elämääsi se eniten vaikuttaakin. Kaikki välilliset verot näkyvät suoraan kukkarossasi. Mitä enemmän veroja jätetään maksamatta, sitä köyhemmäksi jo ennestäänkin köyhä elämäsi muuttuu.

Vierailija
66/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sadasta tekee oikeasti jotain ja se on

a) miettinyt pankin vaihtoa aikaisemmin jostain syystä

b) 54,34€ tilillä, ei lainoja ja palkkatili jo muualla

samanlaista uhoamista kuin kaikki muu boikotointijeesustelu täällä.

Vierailija
67/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun saan lainani maksettua joka on Nordealta enkä voi sitä pankkia vaihtaa siis nyt.

Vierailija
68/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta lähteä, sillä olen varakas ja minusta kyllä pidetään Nordeassa huolta jatkossakin ja juu en ole vienyt rahaa veroparatiiseihin ☺. Köyhät täällä uhoaa joilla ei ole mitään merkitystä pankille muuta kuin kulueränä ja juu en ole myöskään Nordean työntekijä.

Vierailija
69/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on hyvä pankki. En vaihda. Ei kannata karehtia rikkaita.

Vierailija
70/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi sadasta tekee oikeasti jotain ja se on

a) miettinyt pankin vaihtoa aikaisemmin jostain syystä

b) 54,34€ tilillä, ei lainoja ja palkkatili jo muualla

samanlaista uhoamista kuin kaikki muu boikotointijeesustelu täällä.

Lommo tuli pankin kylkeen. Tuskin Nordean uusasiakas hankintakaan toimii tällä hetkellä 100%:sti. Monella voi olla pankin tärkeimpään arvoon, eli luottamukseen liittyviä kysymyksiä. Nordea ei välttämättä ole se valinta tällä hetkellä.

Vierailija
71/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun saan lainani maksettua joka on Nordealta enkä voi sitä pankkia vaihtaa siis nyt.

Tietenkin voit vaihtaa vaikka tänään. Neuvottelet vastaavan lainan esim OP:sta ja maksat sillä itsesi ulos Nordeasta. Kannattaa kysyä tarjoukset muista pankeista, auttavat miellelään järjestelyissä.

Vierailija
72/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi tämäkin olla Nordealle niin mitätön juttu, etteivät viitsineet lähettää ketään A-studioon kommentoimaan asiaa. Ylimielisen kusipäistä touhua.

Taisi olla maajohtaja "matkoilla". Eli tänään piti herrojen mennä Ruotsiin sikäläisen finanssivalvojan kuulusteluihin liittyen näihin epäselvyyksiin.

Vierailija
73/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin toiminta perustuu luottamukseen. Erilaiset hämäräperäiset viritykset eksoottisissa veroparatiisi maissa eivät lisää luottamusta. Aina niistä tulee jonkunlainen vilunkitouhu mieleen.

Vierailija
74/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii vaihtaa kun olen jo toisen pankin asiakas ollut yli kymmenen vuotta :P ja olen täysin tyytyväinen :)

Nordeaa en ole koskaan edes harkinnut. Se on rikkaitten pankki. Minä oon tavallinen pienituloinen eikä kiinnosta pätkääkään Nordean veronkierto. Sen kun haalivat sitä rahaa miljoonatolkulla. Kun raha ja materia ei määrää elämää niin elämä on aika mukavan yksinkertaista :)

Vierailija
75/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää vain. Minä saan jatkossa parempaa korkoa rahoilleni kun tallettajia mielistellään etteivät lähtisi 😊

Parempi talletuskorko..?? Heh heh - paljonko? 0,004 prosenttia? Huikea tuotto.. Pitääkö joku oikeasti rahoja talletustilillä jonkun koron takia..? Ehkä 20 vuotta sitten mutta ei kai kukaan enää.

Vierailija
76/77 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä kuin vierailija j samassa tilanteessakin. Näkee, että  nämä vihaisesti täällä toisia opettavat elävät vielä toisessa todellisuudessa. Luulevat pystyvänsä vaikuttaan johonkin. Me vanhat, köyhät,syrjäytyneet ym. jo tiedetään, ettei mikään mitään auta tai muuta.

Vierailija
77/77 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska tippuu rattailta kun vauhtia sopivasti, hienoa että rupusakki häipyy pankista.