Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua olla Nordean asiakas - liity joukkoon

Vierailija
04.04.2016 |

Nordea on järjestellyt satoja veronkiertoon liittyviä yhtiöitä rikkaille asiakkailleen Panamaan. Tämä on vähentänyt yhteisöverokertymää Suomessa satoja miljoonia ja rahat on salaa junailtu Suomen ulkopuolelle.
Samalla Nordean pääekonomisti vaatii lisää leikkauksia julkisen talouden menoihin, siten että suurimmat leikkaukset kohdistuvat pienituloisimpiin ihmisiin.
En halua olla näin toimivan pankin asiakas. Toivottavasti mahdollisimman moni haistattaa paskat tällaiselle pankin harjoittamalle kaksinaamaiselle veropolitiikalle.
Ei mulla muuta.
.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tämäkin olla Nordealle niin mitätön juttu, etteivät viitsineet lähettää ketään A-studioon kommentoimaan asiaa. Ylimielisen kusipäistä touhua.

Vierailija
22/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion kyllä olla. Mun asiat ne on hoitaneet loistavasti eikä mua kiinnosta jos toisten varoja piilotetaan veroparatiisiin. Piilottaisin itsekin jos oisi piilotettavaa. Eipähän tartteis maksaa av-mammojen ja persehedelmien loisimista

Ja sinä maksat ilolla enemmän veroja, jotta superrikkaat voivat loisia veroparatiisien turvin.

Suomessa ei ole niin paljoa ökyrikkaita, että heidän veroillaan kuuhun lennettäisiin. Enemmän syytän yhteiskunnan siivellä loisivia, heidän takiaan niitä veroja joudutaan korottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks tyytyväinen Säästöpankin asiakas. Tiedänpä olla astumatta Nordeaan jatkossakin 😊

Vierailija
24/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah huonot asiakkaat karsiutuu nyt. Pitkällä tähtäimellä hyvä pankille

Vierailija
25/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion kyllä olla. Mun asiat ne on hoitaneet loistavasti eikä mua kiinnosta jos toisten varoja piilotetaan veroparatiisiin. Piilottaisin itsekin jos oisi piilotettavaa. Eipähän tartteis maksaa av-mammojen ja persehedelmien loisimista

Ja sinä maksat ilolla enemmän veroja, jotta superrikkaat voivat loisia veroparatiisien turvin.

Suomessa ei ole niin paljoa ökyrikkaita, että heidän veroillaan kuuhun lennettäisiin. Enemmän syytän yhteiskunnan siivellä loisivia, heidän takiaan niitä veroja joudutaan korottamaan.

Mutta periaate siitä että pankkina haluavat minimoida superrikkaiden verot ja samalla kiristää ja leikata yhteiskunnan palveluja työntekijöiltä?

Vierailija
26/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tavallisten ihmisten rahat heitä kamakasti liikuttavat :).

Vierailija
27/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi, täälläkö se Nodea-raivo riehuu :) :) :)

http://www.iltalehti.fi/talous/2016040421364895_ta.shtml

Vierailija
28/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehdotuksia pankista?

Vierailija
29/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta periaate siitä että pankkina haluavat minimoida superrikkaiden verot ja samalla kiristää ja leikata yhteiskunnan palveluja työntekijöiltä?

Siirrä sinä ihan rauhassa asiasi pankkiin, joka ei VIELÄ ole kärynnyt vastaavasta. Kuinka lapsellinen pitää olla jos kuvittelee Nordean olevan ainoa? Raha ja moraali ei sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
30/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ottaahan se päähän, mutta mulle riittää kunhan Nalle hiillostetaan ulos Nordeasta ja KRP grillaa sen.

Vierailija
31/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea on järjestellyt satoja veronkiertoon liittyviä yhtiöitä rikkaille asiakkailleen Panamaan. Tämä on vähentänyt yhteisöverokertymää Suomessa satoja miljoonia ja rahat on salaa junailtu Suomen ulkopuolelle.

Samalla Nordean pääekonomisti vaatii lisää leikkauksia julkisen talouden menoihin, siten että suurimmat leikkaukset kohdistuvat pienituloisimpiin ihmisiin.

En halua olla näin toimivan pankin asiakas. Toivottavasti mahdollisimman moni haistattaa paskat tällaiselle pankin harjoittamalle kaksinaamaiselle veropolitiikalle.

Ei mulla muuta.

.

Jaa eli pankin analyysi Suomen taloustilanteesta ei miellytä, niin vaihdetaan pankkia. Vaihda samalla maata, kun valtiovarainministeriön ennuste ei myöskään ole miellyttävää luettavaa.

Vierailija
32/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean linja on ollut jo jonkin aikaa päästä ns. pikkuasiakkaista eli tavallisista asuntolainallisista eroon ja keskittyä isoihin raharikkaisiin. Me oltiin vuosia Nordea asiakas, oltiin otettu laina hyvin pienen marginaalin aikaan. Nordea halusi meistä sen takia eroon ja onnistui siinä asunnonvaihdon yhteydessä. Me oltais tarvittu uuteen asuntoon 20000e lisälaina vanhan päälle. Lainalupausta käytiin kysymässä ja näin sovittiin, että vanhan ehdot ei muutu ja vain tuo uusi lainan osa uusilla ehdoilla. Tätä Rahoitustarkastuskin suosittelee hyvän pankkitavan mukaisesti, mutta se ei ole pakote, joten sitä ei tarvitse pakolla noudattaa.  Joten kun tuli aika ottaa se lainalupaus käyttöön, niin tekivätkin Nordeassa tenän ja kieltäytyivät jatkamasta vanhaa lainaa vanhoin ehdoin, vaan vaativat että pitäisi ottaa koko laina uutena könttänä isolla marginaalilla ja vielä 6v korkoputkella (eli euriborin laskiessa meidän korko olisi kuitenkin minimissään 0,6%+marginaali ja euriborgin noustessa maximissaan 2%+marginaali, mutta kun euriborg on nyt miinus%, joten ei todellakaan suostuttu).

Kilpailutettiin pankit ja äänestettiin jaloillamme toiseen pankkiin. Pari kertaa ovat soittaneet meille jostan myynnistä/markkinoinnista, että haluaisitteko vaihtaa takaisin ja tulisitte kuuntelemaan Nordean eduista. Ovat menneet hiljaisiksi, kun olen sanonut, että miksi ihmeessä, kun meidät savustettiin ulos vaikka oltiin hyvin asiansa hoitavia asiakkaita, ei todellakaan tulla.

Nordea ei halua pitää tavallisia pulliaisia asiakkaina, isot rahat tehdään isojen kihojen kanssa veroparatiiseissä.

Vierailija
33/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio vaihtaa pankkia, eikä koko juttu kiinnosta sitten pätkääkään. Ihan sama mulle mitä Nordea on tehnyt, koska tuskin vaikuttaa mun elämään yhtään millään lailla.

T. Köyhä pitkäaikaistyötön syrjäytynyt keski-ikäinen sinkkunainen ja Nordean (ent. Merita, Kop jne) asiakas jo pikkulikasta asti.

Minkälaiset palvelumaksut sinulta peritään? Vaihdoin Nordeasta pois kun piti maksaa palvelumaksuja kun ei ole tarpeeksi omaisuutta tai velkaa.

Vierailija
34/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:ssa ei ole ollut mitään moitittavaa. Kannattaa harkita, jos aikoo vaihtaa. Todennäköisesti ehkä 5% foorumeilla puuskuttavista saa mitään aikaan.

Vierailija
35/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en todellakaan ole vaihtamassa. Miten tälläiset tapaukset liikuttavat tavallista ihmistä, missä se näkyy?  Toivottavasti pysytte sanojenne takana ja vaihdatte sitä pankkia.

Vierailija
36/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä samoja, jotka kirkui vaihtavansa vakuutusyhtiötä kun vakuutusyhtiö ei korvannut ehtojen vastaisesti urpolle, joka lähti raskaana reissuun lukematta ehtoja

Varmaan vaihtavat asuinmaata jos ei Suomi kuskaa Meksikossa slaagin saanutta valtion kustannuksella takaisin

Vierailija
37/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio vaihtaa pankkia, eikä koko juttu kiinnosta sitten pätkääkään. Ihan sama mulle mitä Nordea on tehnyt, koska tuskin vaikuttaa mun elämään yhtään millään lailla.

T. Köyhä pitkäaikaistyötön syrjäytynyt keski-ikäinen sinkkunainen ja Nordean (ent. Merita, Kop jne) asiakas jo pikkulikasta asti.

Tottakai se sinulle kuuluu. Nordean kiertämät verot otetaan nut sinun ja muiden kaltaistesi selkänahasta.

Vierailija
38/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se sinulle kuuluu. Nordean kiertämät verot otetaan nut sinun ja muiden kaltaistesi selkänahasta.

Oletko todella niin hyväuskoinen, että luulet omien verojesi keventyvän jos nämäkin veroeurot saadaan Suomeen? Ehkä parempi että otat sen Robin Hoodin taas käteesi ja vaivut kirjan tarjoamaan haavemaailmaan

Vierailija
39/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo pitkään ollut vihainen Nordea pankin toiminnalle. Tapaus liittyy kuolinpesän asioihin. Kun sukulainen kuolee, joutuu asioimaan hänen pankin kanssa, ja maksamaan laskuja hänen tililtään. Nordea veloitti joka ikisestä laskusta (puhelin, lehti, sähkö, vuokra, sairaala, kunta, vesi, ...jne jne...) erikseen jotain 5 euroa kappale!! SIIS TÄH!??!?!?!??! olen että mitä ....???? MIKSI?? Asiakas on kantanut teille koko elämänsä säästöt ja vähistä viimeisistä toimeentulotuista te saatanat nappaatte isoimman osan!!!?? Aivan uskomatonta BISNESTÄ KUOLLEILLA! kUN OMASIET EI VOI millään vastustaa tai vaatia kohtuutta, Nordea ryöstää vielä VAINAJIAKIN!! uskomatonta muta totta, mikä kaappaus!!  Toinen asia oli se   ---tanan vaikeus asioida heidän kanssaan, kaikesta minkä he pystyi he teki niin vaikeaa kuin vaan mahdollista. Ymmärrän että joskus joku yrittää varastaa kuolleen tililtä, mutta kun on pieni kaupunki ja kaiki tuntee omaiset, ja pankkiasiointi on laillista ja pakollista ettei hautajaisvelat myöhästy ,ja tule lisälaskuja, niin nordea oli koko ajan tekemässä asioita vielä vaikeammaksi, vaatimalla milloin mitäkin perukirjoja että oletko sinä nyt varmasti lapsi vai joku muu???!! VAIHDAN PANKKIA!!!

Vierailija
40/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että rikkaiden veroista otetaan suurin osa tämän maan veroista.

Myös yritykset kirtää Nordean kautta veroja.

Työttömien tuet ovat täysin yhdentekeiä valtion budjetissa