Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua olla Nordean asiakas - liity joukkoon

Vierailija
04.04.2016 |

Nordea on järjestellyt satoja veronkiertoon liittyviä yhtiöitä rikkaille asiakkailleen Panamaan. Tämä on vähentänyt yhteisöverokertymää Suomessa satoja miljoonia ja rahat on salaa junailtu Suomen ulkopuolelle.
Samalla Nordean pääekonomisti vaatii lisää leikkauksia julkisen talouden menoihin, siten että suurimmat leikkaukset kohdistuvat pienituloisimpiin ihmisiin.
En halua olla näin toimivan pankin asiakas. Toivottavasti mahdollisimman moni haistattaa paskat tällaiselle pankin harjoittamalle kaksinaamaiselle veropolitiikalle.
Ei mulla muuta.
.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan viitsii mitään tehdä. Korkeintaan perustetaan Facebook-ryhmä ja pidetään meteliä siellä.

Vierailija
42/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi edellinen saanutkaan tyhjentää kuolinpesän rahoja omaan taskuun? Muutkin pankit ottaa rahaa joka maksusta, vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJATTELE, 50 laskua vainajalla, Nordea nappaa siitä välistä 5 kertaa 50, eli 250 euroa, vain että kuollut on kuollut, eikä voi itse maksaa. Haistakaa VI______!!!

Vierailija
44/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio vaihtaa pankkia, eikä koko juttu kiinnosta sitten pätkääkään. Ihan sama mulle mitä Nordea on tehnyt, koska tuskin vaikuttaa mun elämään yhtään millään lailla.

T. Köyhä pitkäaikaistyötön syrjäytynyt keski-ikäinen sinkkunainen ja Nordean (ent. Merita, Kop jne) asiakas jo pikkulikasta asti.

Tottakai se sinulle kuuluu. Nordean kiertämät verot otetaan nut sinun ja muiden kaltaistesi selkänahasta.

Oletko todella niin hyväuskoinen, että luulet omien verojesi keventyvän jos nämäkin veroeurot saadaan Suomeen? Ehkä parempi että otat sen Robin Hoodin taas käteesi ja vaivut kirjan tarjoamaan haavemaailmaan

Jos Suomessa saataisiin veronkiertäjien rahat takaisin niin koko lama loppuisi välittömästi. Joten kyllä ne verot laskisi.

Vierailija
45/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen jo pitkään ollut vihainen Nordea pankin toiminnalle. Tapaus liittyy kuolinpesän asioihin. Kun sukulainen kuolee, joutuu asioimaan hänen pankin kanssa, ja maksamaan laskuja hänen tililtään. Nordea veloitti joka ikisestä laskusta (puhelin, lehti, sähkö, vuokra, sairaala, kunta, vesi, ...jne jne...) erikseen jotain 5 euroa kappale!! SIIS TÄH!??!?!?!??! olen että mitä ....???? MIKSI?? Asiakas on kantanut teille koko elämänsä säästöt ja vähistä viimeisistä toimeentulotuista te saatanat nappaatte isoimman osan!!!?? Aivan uskomatonta BISNESTÄ KUOLLEILLA! kUN OMASIET EI VOI millään vastustaa tai vaatia kohtuutta, Nordea ryöstää vielä VAINAJIAKIN!! uskomatonta muta totta, mikä kaappaus!!  Toinen asia oli se   ---tanan vaikeus asioida heidän kanssaan, kaikesta minkä he pystyi he teki niin vaikeaa kuin vaan mahdollista. Ymmärrän että joskus joku yrittää varastaa kuolleen tililtä, mutta kun on pieni kaupunki ja kaiki tuntee omaiset, ja pankkiasiointi on laillista ja pakollista ettei hautajaisvelat myöhästy ,ja tule lisälaskuja, niin nordea oli koko ajan tekemässä asioita vielä vaikeammaksi, vaatimalla milloin mitäkin perukirjoja että oletko sinä nyt varmasti lapsi vai joku muu???!! VAIHDAN PANKKIA!!!

Minäkin lähdin aina itkien ja vihaisena Nordeasta, kun houdin äitini kuoleman jälkeen asioita. Toisessa pankissa sen sijaan asiat sujuivat ihan eri tavalla.

Vierailija
46/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö toi edellinen saanutkaan tyhjentää kuolinpesän rahoja omaan taskuun? Muutkin pankit ottaa rahaa joka maksusta, vielä enemmän.

ei ollut rakas tomppeli kyse että joku nostaa ITSELLEEN ,vaan että maksaa kuolleen pakollisia juoksevia vesilaskuja, vuokria, apteekkilaskuja hänen velkojilleen, jotka odottavat rahojaan viivästyskorkojen ja viivästysmaksjen kanssa!! Tajuatko?? Vai ajattelit että naapurin Tauno menee naapurin vesilaksuja salaa maksamaan oikein vesiyhtiön tilille??? Hyi hyi!!

Odotas vaan, kyllä se valkenee sullekiin, vähän ajan päästä kun joudut samaan paskaan!!!

Vierailija
47/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AJATTELE, 50 laskua vainajalla, Nordea nappaa siitä välistä 5 kertaa 50, eli 250 euroa, vain että kuollut on kuollut, eikä voi itse maksaa. Haistakaa VI______!!!

Aika helvetinmoinen kasa laskuja vainajalla hoitamatta

Ei ihme että palvelumaksut ottaa päähän, tuon laskupinon jälkeen ei tainnut paljoa jäädä omaisille riideltäväksi

Vierailija
48/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio vaihtaa pankkia, eikä koko juttu kiinnosta sitten pätkääkään. Ihan sama mulle mitä Nordea on tehnyt, koska tuskin vaikuttaa mun elämään yhtään millään lailla.

T. Köyhä pitkäaikaistyötön syrjäytynyt keski-ikäinen sinkkunainen ja Nordean (ent. Merita, Kop jne) asiakas jo pikkulikasta asti.

Tottakai se sinulle kuuluu. Nordean kiertämät verot otetaan nut sinun ja muiden kaltaistesi selkänahasta.

Oletko todella niin hyväuskoinen, että luulet omien verojesi keventyvän jos nämäkin veroeurot saadaan Suomeen? Ehkä parempi että otat sen Robin Hoodin taas käteesi ja vaivut kirjan tarjoamaan haavemaailmaan

Jos Suomessa saataisiin veronkiertäjien rahat takaisin niin koko lama loppuisi välittömästi. Joten kyllä ne verot laskisi.

Kuten sanottu, keskity siihen Robin Hoodiin ja unelmoi kauniista rikkaat elättää köyhät-maailmasta.

Eikö vielä koko maailman nälänhätä ja sodat saataisi loppumaan ja eletään kaikki happy together?

Vierailija
49/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan  jäääny kun Norda otti viimeisetkin pennit päältä.

Vierailija
50/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ollut rakas tomppeli kyse että joku nostaa ITSELLEEN ,vaan että maksaa kuolleen pakollisia juoksevia vesilaskuja, vuokria, apteekkilaskuja hänen velkojilleen, jotka odottavat rahojaan viivästyskorkojen ja viivästysmaksjen kanssa!! Tajuatko?? Vai ajattelit että naapurin Tauno menee naapurin vesilaksuja salaa maksamaan oikein vesiyhtiön tilille??? Hyi hyi!!

Odotas vaan, kyllä se valkenee sullekiin, vähän ajan päästä kun joudut samaan paskaan!!!

Jos siitä meni 5e/ lasku, maksoit ilmeisesti pankin tiskillä. Oli toinen kuollut tai ei, siitä koitui pankille kuluja. Ei pankki mikään hyväntekeväisyyslaitos ole. Sun logiikalla velkojien olisi pitänyt antaa saatavansa anteeksi jos kerran pankin ois pitänyt antaa palvelumaksut anteeksi

Vierailija
51/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voihan sen asian noinkin nähdä, ja rikkaat rikastuu, ja köyhät köyhtyy. Mutta meidän suku vei tuosta lähtien pankkiasiansa toiseeen pankkiin. Nyt on nordea lopettamassa pankipalveluitaan tässä kaupungissa, koska asiakkaat vie rahansa toiseen pankkioin ja koko kylä lopettanut asioinnit sinun lempi pankissasi! käh kjäh, siitäs sait!! Nordean perseennuolija!!!! Tulette vaihtamaan tekin pankia koska Nordea lopettaa toiminan suomessa ,viisaat asiakkaat vaijhtaa kusettaja- pankkia! kjäh kjäh! siitäs saitte !!!

Vierailija
52/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, keskity siihen Robin Hoodiin ja unelmoi kauniista rikkaat elättää köyhät-maailmasta.

Eikö vielä koko maailman nälänhätä ja sodat saataisi loppumaan ja eletään kaikki happy together?

taisit itte olla yksi niistä jotka jäi kiinni veropakoilusta?? Hahahhahahah 

Vierailija
53/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankinvaihtajat: millä tavoin ajattelitte varmistua, ettei tuleva pankkinne on sisältä ja päältä yhtä puhtoinen kuin te itse olette?

Vierailija
54/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomessa saataisiin veronkiertäjien rahat takaisin niin koko lama loppuisi välittömästi. Joten kyllä ne verot laskisi.[/quote

taisit itte olla yksi niistä jotka jäi kiinni veropakoilusta?? Hahahhahahah 

Entäs jos olinkin? Tuohan ei ole rikollista vaan ainoastaan moraalitonta toimintaa

Vierailija
55/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on paska pankki jo niiden jatkuvien verkkopankkiin liittyvien ongelmien vuoksi. Rahanpesu ei todellakaan imagoa paranna.

Vierailija
56/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankinvaihtajat: millä tavoin ajattelitte varmistua, ettei tuleva pankkinne on sisältä ja päältä yhtä puhtoinen kuin te itse olette?

ihan maalaisjärjellä. Eivät riistä tai ryöstä asiakkaitaan, ja käyttäytyvät kunnioittavasti palkkojensa maksajia kohtaan. Kiittävät että saavat palvella meitä. Ei toisinpäin. 

Vierailija
57/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion kyllä olla. Mun asiat ne on hoitaneet loistavasti eikä mua kiinnosta jos toisten varoja piilotetaan veroparatiisiin. Piilottaisin itsekin jos oisi piilotettavaa. Eipähän tartteis maksaa av-mammojen ja persehedelmien loisimista

Ja sinä maksat ilolla enemmän veroja, jotta superrikkaat voivat loisia veroparatiisien turvin.

Suomessa ei ole niin paljoa ökyrikkaita, että heidän veroillaan kuuhun lennettäisiin. Enemmän syytän yhteiskunnan siivellä loisivia, heidän takiaan niitä veroja joudutaan korottamaan.

Asia on nimenomaan päinvastoin. Loisijat ovat tosi pieni menoeroä valtiolle verrattuna veronkiertoon. Mitätön. Se ei tuntuisi missään, jos jengi maksaisi veronsa kuten kuuluu.

Vierailija
58/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan maalaisjärjellä. Eivät riistä tai ryöstä asiakkaitaan, ja käyttäytyvät kunnioittavasti palkkojensa maksajia kohtaan. Kiittävät että saavat palvella meitä. Ei toisinpäin. 

Mun Nordea on tuollainen, samoin äidin Osuuspankki.

Vierailija
59/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion kyllä olla. Mun asiat ne on hoitaneet loistavasti eikä mua kiinnosta jos toisten varoja piilotetaan veroparatiisiin. Piilottaisin itsekin jos oisi piilotettavaa. Eipähän tartteis maksaa av-mammojen ja persehedelmien loisimista

Ja sinä maksat ilolla enemmän veroja, jotta superrikkaat voivat loisia veroparatiisien turvin.

Suomessa ei ole niin paljoa ökyrikkaita, että heidän veroillaan kuuhun lennettäisiin. Enemmän syytän yhteiskunnan siivellä loisivia, heidän takiaan niitä veroja joudutaan korottamaan.

Asia on nimenomaan päinvastoin. Loisijat ovat tosi pieni menoeroä valtiolle verrattuna veronkiertoon. Mitätön. Se ei tuntuisi missään, jos jengi maksaisi veronsa kuten kuuluu.

Jos mulla oisi tommosia varoja, kiertäisin itsekin veroja. Just nyt ketuttaa suunnattomasti maksaa perintöverot toiseen kertaan kun äiti on ne jo maksanut isovanhempien kuoltua ja minä maksan äidin kuoltua. Tälleen se isovanhempien kovalla työllä kerätty omaisuus siirretään laillisella ryöstöllä valtiolle. Isovanhemmat toki maksoivat verot jo tehdessään töitä ja säästäessään duunarin palkoista

Vierailija
60/77 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa yritysten laillinen verosuunnittelu, mutta siitähän tässä ei ole ollut kyse. Ainut motiivi perustaa yhtiö Panamaan on laiton verojen maksamatta jättäminen. Ja tosiaan kyse ei ole vain piheistä yrittäjistä, vaan mukana on kovan luokan rikollisuutta, rahanpesua, lahjuksia ja korruptiovaroja. 

En tykkää ajatuksesta että olen pankkiasiakkaana sellaisessa seurassa.