Onko liikaa vaadittu, mies jolla on mökki?
Haluan miehen, jolla on mökki. Maalla kasvaneena en tiedä hauskempaa tapaa viettää kevätiltoja tai kesäviikonloppuja kuin mökkeily. Siis grillaaminen, saunominen, uiminen, mökin kunnostustyöt jne. Mielestäni se kuuluu hyvään peruselämään. En tule koskaan tottumaan stadilaiseen puistoiluun, picknick-kulttuuriin, vaikka tykkäänkin asua Helsingissä. Onko liikaa vaadittu?
Kommentit (76)
Osta oma. Jos miehellä on mökki, niin se on hänen eikä sun.
Sagittarius 90 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko liikaa vaadittu,jos haluan naisen jolla on kunnon pankkitili ja riittävä palkka ?
ps*Lupaan ,että niillä ne roikkuvat tissit ja läskitkin saavat armahduksensa.
Ihan mulle ok, jos sinä puolestaan sovit mun kriteereihin. Onko joku erityinen syy sille, että minun varallisuuteni kiinnostaa? Olettaisin, että olet joko itsekin varakas tai sitten tarvitset elättäjää, kun olet sotkenut raha-asiasi.
Ei minua mitenkään erityisesti juuri sinun varallisuutesi kiinnosta,vaan varallisuus ylipäätään. Suosin naisia jotka ovat väh. 10,ehkä 15:kin vuotta itseäni vanhempia (itse olen 26 v.). Itsekin uhraan siis suhteelle paljon.Olen uskollinen ja mukautuva luonteeltani. Antaudun suhteeseen kokonaan ,eikä minulla ole naiselle minkäänlaisia varsinaisia,hänen ulkonäköönsä liittyviä 'vaatimuksia' tai oikeastaan edes sitä koskevia toiveita.'Anything goes' on mottoni.Olen valmis aivan kaikkeen, mitä vain nainen haluaa. Paitsi tietenkään mihinkään varsinaiseen varallisuudella liehittelyyn,sillä varakas en todellakaan ole.Sen tunnustan rehellisesti (enkä ole muutenkaan vilpillisyyteen taipuvainen) . Minulla ei ole edes omaa autoa(joskin ajokortti kylläkin) . Jotain toiveita minullakin tietysti voi olla,elämmehän tasa-arvoisessa yhteiskunnassa...
No, EI!!! Kelkassa vedän lapsiani, teini-Jonnelle ei ole tilaa. Haluan aikuisen miehen, enkä mitään lapsellista höpöttäjää. Kriteerit tulikin lueteltua edellä.
Osaakko tyttö tehrä karjalanpaistia tai hoitaa poroja? Mulla ois mökki
Seppo 72, Lappi
Vierailija kirjoitti:
Osaakko tyttö tehrä karjalanpaistia tai hoitaa poroja? Mulla ois mökki
Seppo 72, Lappi
Meillä on vakiintunut elämä Helsingissä, joten muutto ei tule kysymykseen. Etsin myös nuorempaa, en heti halua vaihtaa uuteen;) Muuten minulle sopisi kyllä elämä maalla.
Mulla on mökki. Suuren järven rannalla, saunan verannalta veteen viisi metriä. Tonttia on reilusti, on pieni puutarha, kalliota ja metsää. Mökistä löytyy kaikki mukavuudet ilmalämpöpumpusta sisävessaan ja erilliseen saunaosastoon.
Lähdetäänkö mökille?
M40
P.S. avioehto kuuluu asiaan.
Ei ole liikaa vaadittu. Tosin tuohan sitten edellyttää, että löydät miehen, joka on kiinnostunut naisesta, jonka vaatimuslistaan kuuluu mökki. Onnea matkaan.
Mökillinen mies ei huoli persaukista ämmää kärkkymään perintöä, joten turhaan toivot. Ei miehetkään niin tyhmiä ole, että joka kääkän huolisivat... Hommaa mökki itse omilla rahoillasi. Ai niin, eihän sulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mökki. Suuren järven rannalla, saunan verannalta veteen viisi metriä. Tonttia on reilusti, on pieni puutarha, kalliota ja metsää. Mökistä löytyy kaikki mukavuudet ilmalämpöpumpusta sisävessaan ja erilliseen saunaosastoon.
Lähdetäänkö mökille?
M40
P.S. avioehto kuuluu asiaan.
Kuulostaa hyvältä. Kunhan olet itse ok. En halua mökin omistajaksi, haluan käyttöoikeuden, riittää vallan mainiosti.
Onko sulla ap. niin, että exäsi kanssa teillä oli mökkeilymahdollisuus ja erossa se mökki jäi miehelle? Meillä niin ja eron jälkeen luulin kaipaavani miestä, vaikka kaipasinkin sitä mökkiä. Ratkaisusi löytyi mökki pitkäaikaisvuokralle järven rannalta uuden miehen kanssa:)
Vierailija kirjoitti:
Mökillinen mies ei huoli persaukista ämmää kärkkymään perintöä, joten turhaan toivot. Ei miehetkään niin tyhmiä ole, että joka kääkän huolisivat... Hommaa mökki itse omilla rahoillasi. Ai niin, eihän sulla ole.
Se nyt ei kuulu tähän asiaan, onko vai eikö ole. En kärky mitään, taidat itse olla kärkkymässä jotain, kun otit asian ärhäkkäästi esille. Kysymys on kriteereistä, joita asetan miehelle. Mulle tuo mökki on muiden ominaisuuksien lisäksi tärkeä. Haluan sellaisen suo, kuokka ja Jussi-tyyppisen miehen, joka rakentaa tai etsii naiselle kesämökin. Musta sellainen on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap. niin, että exäsi kanssa teillä oli mökkeilymahdollisuus ja erossa se mökki jäi miehelle? Meillä niin ja eron jälkeen luulin kaipaavani miestä, vaikka kaipasinkin sitä mökkiä. Ratkaisusi löytyi mökki pitkäaikaisvuokralle järven rannalta uuden miehen kanssa:)
Ei mennyt noin. Edellinen oli sellaista perässävedettävää mallia. Se on nähty ja koettu. Nyt jotain muuta. Virheitä saa tehdä, tyhmä joka tekee saman kahdesti.
Mulla on mökki järven rannalla ja maata 20 ha. Kiinnostaako?
Vierailija kirjoitti:
Ensin tulee mies ja sitten mökki, tuossa järjestyksessä. Paketti pitää muutenkin olla kasassa. En nyt ihan näillä eväillä vielä osaa sanoa, kiinnostaako.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja missäpäin mökkisi? Asutko maalla vai kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja missäpäin mökkisi? Asutko maalla vai kaupungissa?
Kappas vaan,heti alkoikin kiinnostaa!! "Money talks,pussy walks" pätee näköjään tässäkin !
Ei minua mitenkään erityisesti juuri sinun varallisuutesi kiinnosta,vaan varallisuus ylipäätään. Suosin naisia jotka ovat väh. 10,ehkä 15:kin vuotta itseäni vanhempia (itse olen 26 v.). Itsekin uhraan siis suhteelle paljon.Olen uskollinen ja mukautuva luonteeltani. Antaudun suhteeseen kokonaan ,eikä minulla ole naiselle minkäänlaisia varsinaisia,hänen ulkonäköönsä liittyviä 'vaatimuksia' tai oikeastaan edes sitä koskevia toiveita.'Anything goes' on mottoni.Olen valmis aivan kaikkeen, mitä vain nainen haluaa. Paitsi tietenkään mihinkään varsinaiseen varallisuudella liehittelyyn,sillä varakas en todellakaan ole.Sen tunnustan rehellisesti (enkä ole muutenkaan vilpillisyyteen taipuvainen) . Minulla ei ole edes omaa autoa(joskin ajokortti kylläkin) . Jotain toiveita minullakin tietysti voi olla,elämmehän tasa-arvoisessa yhteiskunnassa...