Tarkistin uuden työkaverin iän, 38, mutta näyttää
Kommentit (20)
Kuvaile tarkemmin hänen naamaa, mikä saa hänet näyttämään vanhemmalta kuin on?
N39
Nyt sun kannattaa menn pomon juttusille ja vaatia ettei tätä henkilöä palkata!
lapsellista kyttäilyä, anna toisten olla
Vierailija kirjoitti:
Julkiterhikistä
Ai joku rekisteri vai?
No onpa hurjaa. Kai jonkun pitää näyttää ikäistään vanhemmalta kun av-mammat näyttävät järjestään 10 vuotta nuoremmalta.
Vaadi terapiaa.
Ikävää, jos hän ei näytä eläkeläiseltä, kuten sinä.
no on kyllä kauheeta, suorastaan järkyttävää. kannattaa heti ilmoittaa se johonkin nuorennusohjelmaan esim "vuosia nuoremmaksi". pikaratkasu on se, että leikkaat silmäaukot paperipussiin ja pyydät häntä laittamaan sen päähänsä aina töissä ollessaan
On varmaan perheellinen? Lasten saaminen vanhennuttaa ja rupsauttaa naiset aika tehokkaasti. Yövalvomiset vissiin.
Näyttääkö hän esmes Anne Kukkohovilta, eikös hän ole jo 45? (Kauhee kohtalo olis...not!)
Mä olen vähän kuin se. Näytin 33-vuotiaana yli nelikymppiseltä.
Ettei vaan aapeella ikänäkö vaivaa ja silmät sumeina luulee työkaverin näyttävän ikäistään vanhemmalta...
Joo, tasan ei käy nallekarkit, terveisin 39v jolta kysyttiin Alkossa paperit joulun alla.
Meillä oli töissä yks eukko tuollainen, näytti 10v vanhemmalta. Hiukan meinasin yksissä illanistujaisissa revetä, kun alkoi arvostelee yhden toisen naisen ikää/ulkonäköä suhteessa omaansa.
Siis mistä te tarkistatte työkavereiden iät?
Mua taas luultiin viikonloppuna kahdenkin eri naisen toimesta 25-vuotiaaksi ;-) Ei uskottu, että mulla on teini-ikäiset lapset ja oon kohta nelikymppinen...
Ite näytät 55 vuotiaalta?