Onko liikaa vaadittu, mies jolla on mökki?
Haluan miehen, jolla on mökki. Maalla kasvaneena en tiedä hauskempaa tapaa viettää kevätiltoja tai kesäviikonloppuja kuin mökkeily. Siis grillaaminen, saunominen, uiminen, mökin kunnostustyöt jne. Mielestäni se kuuluu hyvään peruselämään. En tule koskaan tottumaan stadilaiseen puistoiluun, picknick-kulttuuriin, vaikka tykkäänkin asua Helsingissä. Onko liikaa vaadittu?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen, jolla on mökki. Maalla kasvaneena en tiedä hauskempaa tapaa viettää kevätiltoja tai kesäviikonloppuja kuin mökkeily. Siis grillaaminen, saunominen, uiminen, mökin kunnostustyöt jne. Mielestäni se kuuluu hyvään peruselämään. En tule koskaan tottumaan stadilaiseen puistoiluun, picknick-kulttuuriin, vaikka tykkäänkin asua Helsingissä. Onko liikaa vaadittu?
Ei kai, mutta sinun täytyy vaan löytää sellainen mies jolla on se mökki / huvila jossa sitä kesää viettää + saada sellainen mies vielä kiinnostumaan juuri sinusta
Ei mitään sen kummempaa.
Ja mielellään lyhyt ajomatka Helsingistä max 1,5h / suunta
Onnea tuon miehen etsintään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mökki kuuluu miehen ostaa / omistaa. Se on sellainen asia se. Ei nainen voi kaikkea tehdä. Jossain menee raja, ja se on mökki. Kyllä miehen pitää jotain pystyä naiselleen tarjoamaan.
Enkä halua yksin siellä mökillä olla, pelottaisi jossain korvessa. Kunnossapito ym. ihan mahdottomia yksin. Musta miehen pitää olla sellaisen, että pystyy toteuttamaan tämän haaveen.
öö.. ja sitä mökkiä ei voida sitten ostaa yhdessä, koska..?
ai niin joo tää mökki oli se deal breaker eli ilman sitä ei treffeille pääse. sori unohdin. kannattaa vaatia myös omistusasuntoa ja autoa samalla. oishan se ikävää, jos naisena joutuis sellaisia omistaa. kyllä se on miehen homma se.
Niin onkin. Oikeasti. Mitä mä teen miehellä, jolla ei ole asuntoa, autoa ja mökkiä? MIEHEN tehtävä on hankkia ne.
Vai meinaatko, että naisena rupean jotain kivirekeä vetämään perässäni? Öö
Onko liikaa vaadittu, nainen jolta saa pimpulia?
Haluan naisen, jolta saa pimpulia. Kaupungissa kasvaneena en tiedä hauskempaa tapaa viettää kevätiltoja tai kesäviikonloppuja kuin Pimpulointi. Siis nuoleminen, sormettaminen, paneminen, karvoituksen kunnostustyöt jne. Mielestäni se kuuluu hyvään peruselämään. En tule koskaan tottumaan satunnaiseen paneskeluun, fuck buddy-kulttuuriin, vaikka tykkäänkin asua yksin. Onko liikaa vaadittu?
Joo, mäkin tahdon miehen jolla on koira. Tykkään koirista ja niitä on kiva käyttää lenkillä, mutten tahdo maksaa itse koirasta ja joutua huolehtimaan siitä 24/7.
Onhan niitä mökkejä todella monella. Treffaat vaan ja ohimennen kyselet ja valkkaat sit semmosen, jolla on mökki.
Ite olisin halunnut mieluummin sellaisen, jolla ei ole, kun mulla jo on. Se kumminkaan ei ollut pääkriteeri. Nyt on sit kaks mökkiä, mikä on aika hankalaa, kun lapsiaki siunaantui vaan 1. Jos se löytää miehen, jolla mökki, niin sit on 3 mökkiä heillä.
En uskalla olla mökillä yksin. En osaa kaikkia mökkihommia, kun mulla oli koulussa tyttöjen käsityö. Ja on heikot voimat.
Minä en ottaisi autotonta miestä. Enkä varsinkaan ajokortitonta. Itselläni on kyllä omakin auto.
Vierailija kirjoitti:
Onko liikaa vaadittu, nainen jolta saa pimpulia?
Haluan naisen, jolta saa pimpulia. Kaupungissa kasvaneena en tiedä hauskempaa tapaa viettää kevätiltoja tai kesäviikonloppuja kuin Pimpulointi. Siis nuoleminen, sormettaminen, paneminen, karvoituksen kunnostustyöt jne. Mielestäni se kuuluu hyvään peruselämään. En tule koskaan tottumaan satunnaiseen paneskeluun, fuck buddy-kulttuuriin, vaikka tykkäänkin asua yksin. Onko liikaa vaadittu?
Jos sulla on asunto, auto ja mökki, kyllä luulis irtoavan. Jos ei, sussa on jotain vikaa, ulkomuodossa esim.
Vierailija kirjoitti:
Jee.mulla on saumaa vaikka olen työtön, lyhyt, vaalea ja penis ei ole iso. Tosin olen vegaani, ihoni ei kestä saunomista, en osaa uida ja mökkitalkkari tekee kaikki työt..
Pieni tarkennus on varmaan paikallaan tulisin sinne oman bbc:ni kanssa sinä voisit toimia tarjoilijana / aisankannattajaksi korkeintaan :)
Melko reilua eikö :D ?
Mökkejä on tosiaan Suomi pullollaan. Ei nyt luulis olevan vaikeaa, mies ja mökki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mökki kuuluu miehen ostaa / omistaa. Se on sellainen asia se. Ei nainen voi kaikkea tehdä. Jossain menee raja, ja se on mökki. Kyllä miehen pitää jotain pystyä naiselleen tarjoamaan.
Enkä halua yksin siellä mökillä olla, pelottaisi jossain korvessa. Kunnossapito ym. ihan mahdottomia yksin. Musta miehen pitää olla sellaisen, että pystyy toteuttamaan tämän haaveen.
ai niin joo tää mökki oli se deal breaker eli ilman sitä ei treffeille pääse. sori unohdin. kannattaa vaatia myös omistusasuntoa ja autoa samalla. oishan se ikävää, jos naisena joutuis sellaisia omistaa. kyllä se on miehen homma se.
Niin onkin. Oikeasti. Mitä mä teen miehellä, jolla ei ole asuntoa, autoa ja mökkiä? MIEHEN tehtävä on hankkia ne.
Vai meinaatko, että naisena rupean jotain kivirekeä vetämään perässäni? Öö
Tarkoititko Kivesrekeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai meinaatko, että naisena rupean jotain kivirekeä vetämään perässäni? ÖöTarkoititko Kivesrekeä?
Osaatko lukea. Jossain mun sisällä asuu nainen, joka on sitä mieltä, että näin asiat vain on. Miksi kunnioittaisin miestä, joka ei ole samaa mieltä? ;) Mä en tarvitse yhtään lisäkiveä tai kivestä ( miten nyt sen ilmaisit) rekeeni. Suomalaiset miehet on perässävedettäviä nykyään.
Mulla on huvila järven rannalla ja velaton asunto-osake Helsingissä.
M41
Vierailija kirjoitti:
M41
Jos sulla on kaksi kivestä, voin harkita ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Toimiva peli löytyy.
Kerrohan itsestäsi ap?
M41
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen määrittele itse vaatimuksensa. En minäkään huolisi autotonta miestä, olen siitä monesti kirjoittanut tänne, joten heipat faneille.😌 TOSIN... Miehen omaisuus ei ole automaattisesti myös sinun, se kannattaa muistaa. Jos tuleva mieheni olettaisi olevansa automaattisesti oikeutettu hyödykkeisiin minun siivelläni, antaisin ison potkun perseelle. En minäkään oleta HYÖTYVÄNI miehen autosta, se on vain asia jonka haluan mieheltä löytyvän😀
Haluat että miehellä on auto, mutta et oleta hyötyväsi siitä? Menettekö sitten eri kyydeillä joka paikkaan vai osallistutko omalta osalta auton kuluihin? Vai miten tämä ajatusmaailmasi oikein toimii? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Toimiva peli löytyy.
Kerrohan itsestäsi ap?
M41
En nyt tässä kehtaa sen enempää. Naapurit voi tunnistaa. Minulla toimii sekä yläpää, että alapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai meinaatko, että naisena rupean jotain kivirekeä vetämään perässäni? ÖöTarkoititko Kivesrekeä?
Osaatko lukea. Jossain mun sisällä asuu nainen, joka on sitä mieltä, että näin asiat vain on. Miksi kunnioittaisin miestä, joka ei ole samaa mieltä? ;) Mä en tarvitse yhtään lisäkiveä tai kivestä ( miten nyt sen ilmaisit) rekeeni. Suomalaiset miehet on perässävedettäviä nykyään.
Osaan, myös rivien välistä. Toisin kuin sinä tosikko. :-)
Osta itse oma mökkisi, kun sellaista kaipaat. Ja lopuilla rahoilla vesikastanjoita.