Onko liikaa vaadittu, mies jolla on mökki?
Haluan miehen, jolla on mökki. Maalla kasvaneena en tiedä hauskempaa tapaa viettää kevätiltoja tai kesäviikonloppuja kuin mökkeily. Siis grillaaminen, saunominen, uiminen, mökin kunnostustyöt jne. Mielestäni se kuuluu hyvään peruselämään. En tule koskaan tottumaan stadilaiseen puistoiluun, picknick-kulttuuriin, vaikka tykkäänkin asua Helsingissä. Onko liikaa vaadittu?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Onko liikaa vaadittu, nainen jolta saa pimpulia?
Haluan naisen, jolta saa pimpulia. Kaupungissa kasvaneena en tiedä hauskempaa tapaa viettää kevätiltoja tai kesäviikonloppuja kuin Pimpulointi. Siis nuoleminen, sormettaminen, paneminen, karvoituksen kunnostustyöt jne. Mielestäni se kuuluu hyvään peruselämään. En tule koskaan tottumaan satunnaiseen paneskeluun, fuck buddy-kulttuuriin, vaikka tykkäänkin asua yksin. Onko liikaa vaadittu?
Jos et malta olla hiljaa, tuo kielenkäyttösi ja ajatuksenjuoksusi paljastava ulosanti voi muodostua esteeksi vaatimuksillesi.
Vierailija kirjoitti:
Osta itse oma mökkisi, kun sellaista kaipaat. Ja lopuilla rahoilla vesikastanjoita.
Surullista, epäilen, että niin siinä lopulta käy. Jokainen on oman onnensa seppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen määrittele itse vaatimuksensa. En minäkään huolisi autotonta miestä, olen siitä monesti kirjoittanut tänne, joten heipat faneille.😌 TOSIN... Miehen omaisuus ei ole automaattisesti myös sinun, se kannattaa muistaa. Jos tuleva mieheni olettaisi olevansa automaattisesti oikeutettu hyödykkeisiin minun siivelläni, antaisin ison potkun perseelle. En minäkään oleta HYÖTYVÄNI miehen autosta, se on vain asia jonka haluan mieheltä löytyvän😀
Haluat että miehellä on auto, mutta et oleta hyötyväsi siitä? Menettekö sitten eri kyydeillä joka paikkaan vai osallistutko omalta osalta auton kuluihin? Vai miten tämä ajatusmaailmasi oikein toimii? ;)
Olen tuon kirjoittajan sielunsisar. Minulla on ollut oma auto 18-vuotiaasta asti. Olisi outoa, jos perheessä olisi autoton aikuinen. En ole tottunut sumplimaan auton käyttöä mitenkään muuten kuin että kumman autolla mennään, kun mennään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mökki kuuluu miehen ostaa / omistaa. Se on sellainen asia se. Ei nainen voi kaikkea tehdä. Jossain menee raja, ja se on mökki. Kyllä miehen pitää jotain pystyä naiselleen tarjoamaan.
Kuulostat ihan mun ystävättäreltä, joka on mm sitä mieltä, että miehen pitää tuoda naiselleen ruokaa. Siis sellaista metsästäjä-keräilijä meininkiä. Ja miehet on sen mukaisia.
Jos huolit riittävän vanhan miehen, luulisi vähintään sukumökki löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mökki kuuluu miehen ostaa / omistaa. Se on sellainen asia se. Ei nainen voi kaikkea tehdä. Jossain menee raja, ja se on mökki. Kyllä miehen pitää jotain pystyä naiselleen tarjoamaan.
Kuulostat ihan mun ystävättäreltä, joka on mm sitä mieltä, että miehen pitää tuoda naiselleen ruokaa. Siis sellaista metsästäjä-keräilijä meininkiä. Ja miehet on sen mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, häh?! Ei nyt sentään. En halua mitään barbaaria.
Anteeksi, mutta minkälaisesta perheestä/suvusta olet, jos teillä ei ole omaa mökkiä? Meillä on kaksi o.O
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta minkälaisesta perheestä/suvusta olet, jos teillä ei ole omaa mökkiä? Meillä on kaksi o.O
Olen kaukana kotoa, siellä olisi mökki. Mutta täällä Helsingissä ei ole sellaista :(
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta meillä ei ole yhtään. Ainoa myytiin pois. Mökit on sitten suurien ikäluokkien henkilöillä, mutta soda-ajan ihmisiltä ei välttämättä jää mökkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huvila järven rannalla ja velaton asunto-osake Helsingissä.
M41
Jos sulla on kaksi kivestä, voin harkita ;)
Toimiva peli löytyy.
Kerrohan itsestäsi ap?
M41
En nyt tässä kehtaa sen enempää. Naapurit voi tunnistaa. Minulla toimii sekä yläpää, että alapää.
Laita sit meiliä, jos kiinnostaa: www.blackie74@suomi24.fi
Saat kuvankin.
M41
Oletko etnisesti tummempaa alkuperää vai hevari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaukana kotoa, siellä olisi mökki. Mutta täällä Helsingissä ei ole sellaista :(
Siis sä haluat miehen, jolla on mökki Helsingissä? Voipi olla, että jäät vanhapiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huvila järven rannalla ja velaton asunto-osake Helsingissä.
M41
Jos sulla on kaksi kivestä, voin harkita ;)
Toimiva peli löytyy.
Kerrohan itsestäsi ap?
M41
En nyt tässä kehtaa sen enempää. Naapurit voi tunnistaa. Minulla toimii sekä yläpää, että alapää.
Saat kuvankin.
M41
Oletko etnisesti tummempaa alkuperää vai hevari?
En kumpaakaan.
Lempivärini sattuu vaan nyt olemaan musta.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sä haluat miehen, jolla on mökki Helsingissä? Voipi olla, että jäät vanhapiiaksi.
no jos neidille kelpaa semmonen siirtolapuutarhan mökki? niitä on useita stadissa ja kyllähän sit esim. lammassaarella on muutamat ihan mökitkin... mutta useimmat kyllä haluaa mökkeillä kehä kolmasen ulkopuolella eikä sisä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no jos neidille kelpaa semmonen siirtolapuutarhan mökki? niitä on useita stadissa ja kyllähän sit esim. lammassaarella on muutamat ihan mökitkin... mutta useimmat kyllä haluaa mökkeillä kehä kolmasen ulkopuolella eikä sisä
No sekin auttaisi asiaa. Kaipaan kyllä veden äärelle.
Öö. Osta itse mökki. Miksi siihen mies vaaditaan.
Onko liikaa vaadittu,jos haluan naisen jolla on kunnon pankkitili ja riittävä palkka ?
Vierailija kirjoitti:
Onko liikaa vaadittu,jos haluan naisen jolla on kunnon pankkitili ja riittävä palkka ?
ps*Lupaan ,että niillä ne roikkuvat tissit ja läskitkin saavat armahduksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps*Lupaan ,että niillä ne roikkuvat tissit ja läskitkin saavat armahduksensa.
Ihan mulle ok, jos sinä puolestaan sovit mun kriteereihin. Onko joku erityinen syy sille, että minun varallisuuteni kiinnostaa? Olettaisin, että olet joko itsekin varakas tai sitten tarvitset elättäjää, kun olet sotkenut raha-asiasi.
Saat kuvankin.
M41