Tiedätte jo että ulkona on vaarallisen liukasta. Oma syynne kun kaadutte
Itsensä tahallinen vahingoittaminen vakuutuskorvausten muodossa. Siis vakuutuspetos.
Kommentit (13)
Ninon! Sekin on ihan omaa syytä jos sairastuu syöpään. Ihan oma valinta!
Pakko kai ulkona on joskus käydä? Kaupassakin.
Eilenkin oli aika perskuleen liukasta. Tänään on satanut lunta sen vetisen jään päälle. Olkaa varovaisia! Ei ole kiva viettää joulua lonkka murtuneena.
Mulla Icebug nastakengät ja miehellä pitopohjakengät. Eilen käytiin ostamassa. Itse meinannut kaatua kaksi kertaa ja mies kerran. Pahaa jälkeä olisi tullut jos mies olisi lentänyt portaissa. Sanoin miehelle että nyt riittää ja kengät haetaan.
Nuorelle ihmiselle kaatuminen harvemmin aiheuttaa mitään vahinkoa.
Kun olin lapsi, mummo opetti, että liukkaalla pitää kävellä kuin olisi paska housuissa. Vähän polvet koukussa ja astua maahan koko jalkaterällä, eikä kantapää edellä. Niin ei kaadu, mutta ihmiset näyttävät harppovat tuolla kuin kesällä ja vielä aivan vääräntyyppisissä jalkineissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Icebug nastakengät ja miehellä pitopohjakengät. Eilen käytiin ostamassa. Itse meinannut kaatua kaksi kertaa ja mies kerran. Pahaa jälkeä olisi tullut jos mies olisi lentänyt portaissa. Sanoin miehelle että nyt riittää ja kengät haetaan.
nää auttaa vähän, mutta tollanen jäätä alla ja lunta päällä tilanne on paha nastoillekin. Ihmettelen miksei katuja nyt viitsitä hoitaa..varmaan halvempaa järjestää näitä leikkauksia sitten.
On sitkeä harhakäsitys, että nuoret ihmiset eivät saisi murtumia ja jopa vakavia kallo-aivovammoja liukkaalla kaatumisten johdosta. Kyllä saavat. Ei ole mikään hauraiden ikäihmisten erityisongelma.
Vierailija kirjoitti:
On sitkeä harhakäsitys, että nuoret ihmiset eivät saisi murtumia ja jopa vakavia kallo-aivovammoja liukkaalla kaatumisten johdosta. Kyllä saavat. Ei ole mikään hauraiden ikäihmisten erityisongelma.
Höpöhöö ja höpsistä pussiin.
Jos kaadutte, kaatukaa ainakin oikein niin ei tule vammoja.
Täälläpäin on oudon isoa rouhetta sorana, ei siis sitä normaalia. Luistavia kohtia on eri paikoissa.
Olihan lehdessä jo tänään juttu, joka oli kirjoitettu tyyliin oletko aina kaatunut väärin.
Suoraan poliisikuulusteluihin ja putkaan ensiavusta, on oikea reitti.