Onko liikaa vaadittu, mies jolla on mökki?
Haluan miehen, jolla on mökki. Maalla kasvaneena en tiedä hauskempaa tapaa viettää kevätiltoja tai kesäviikonloppuja kuin mökkeily. Siis grillaaminen, saunominen, uiminen, mökin kunnostustyöt jne. Mielestäni se kuuluu hyvään peruselämään. En tule koskaan tottumaan stadilaiseen puistoiluun, picknick-kulttuuriin, vaikka tykkäänkin asua Helsingissä. Onko liikaa vaadittu?
Kommentit (76)
Mitäpä jos ostat sen mökin ihan itse?
Eiköhän jokainen määrittele itse vaatimuksensa. En minäkään huolisi autotonta miestä, olen siitä monesti kirjoittanut tänne, joten heipat faneille.😌 TOSIN... Miehen omaisuus ei ole automaattisesti myös sinun, se kannattaa muistaa. Jos tuleva mieheni olettaisi olevansa automaattisesti oikeutettu hyödykkeisiin minun siivelläni, antaisin ison potkun perseelle. En minäkään oleta HYÖTYVÄNI miehen autosta, se on vain asia jonka haluan mieheltä löytyvän😀
Jee.mulla on saumaa vaikka olen työtön, lyhyt, vaalea ja penis ei ole iso. Tosin olen vegaani, ihoni ei kestä saunomista, en osaa uida ja mökkitalkkari tekee kaikki työt..
Mihin sä sitä miestä tarvitset. Osta oma mökki.
kukaan ei ole tainnut vielä ehdottaa, mutta mitä jos sä hankkisit sen mökin, kun sitä niin kovin kaipaat?
Sulla on huono karvalompakko, vai etkö osaa käyttää sitä? Paremmalla saa vaikka loistohuvilan
Mulla on mökki. Milloin nähdään.
Mies 63v
Osta ite mökkis. Ei siihen kolmatta jalkaa tarvita. Nykyään naisetkin saa omistaa rakennuksia ja maata.
Ei, mökki kuuluu miehen ostaa / omistaa. Se on sellainen asia se. Ei nainen voi kaikkea tehdä. Jossain menee raja, ja se on mökki. Kyllä miehen pitää jotain pystyä naiselleen tarjoamaan.
Multa vapautui just yksi. Se on vaan juoppohullu, jos sellainen ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mökki. Milloin nähdään.
Mies 63v
Ihan miten sulle sopii ;) t.ap, 78v
Mun miehen mielestä olen materialisti kun haluan miehen jolla on varaa siihen puolikkaaseen omistusasuntoon, tai siis lainaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mökki kuuluu miehen ostaa / omistaa. Se on sellainen asia se. Ei nainen voi kaikkea tehdä. Jossain menee raja, ja se on mökki. Kyllä miehen pitää jotain pystyä naiselleen tarjoamaan.
Enkä halua yksin siellä mökillä olla, pelottaisi jossain korvessa. Kunnossapito ym. ihan mahdottomia yksin. Musta miehen pitää olla sellaisen, että pystyy toteuttamaan tämän haaveen.
Eli kehtaanko laittaa deittisivustolle ilmon, jossa toivon mahdollisuutta mökkeilyyn? En nyt ajattele, että loisisin. Haluan viettää aikaa luonnon keskellä, ihan oman onnellisuuteni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä halua yksin siellä mökillä olla, pelottaisi jossain korvessa. Kunnossapito ym. ihan mahdottomia yksin. Musta miehen pitää olla sellaisen, että pystyy toteuttamaan tämän haaveen.
Niin että mökki ei riitä, vaan jonkun toisen pitää vielä hoitaa se kuntoonkin?? Etkö osaa käyttää ruohonleikkuria ja kitkeä kasvimaata? Mökkihommat ovat ihan samaa arkista puuhastelua kuin omakotitalon hoitokin. Ei se ole jalkojenvälistä kiinni, mitä töitä kunnossapitoon tehdään. Se tekee, joka ehtii. Jos ei osaa jotakin, on pakko opetella, ellei halua joka kertaa maksaa siitä, että joku toinen tekee. Tietysti on kunnossapitoasioita, jotka on pakko ostaa ulkopuolelta niin mökin kuin oman talonkin hoidossa, mutta kyllä vuosittaiset rutiinit pitää hallita.
on. mikset sä hommaa sitä mökkiä?