Äitiyspakkauksessa ei olekaan liukuvoidetta
Noissa on lähinnä vaatteita ja tekstiilejä. Niitä voi hankkia itsekin aivan hyvin.
Kommentit (43)
Liukuvoidettako ei voi hankkia itse?
Äitiyspakkaus. Trapping poor people into medicinal mutilation since 1937.
Sinulleko kaiken pitäisi olla? Se pakkaus on vauvalle. Miksi et voi ostaa kaupasta liukuvoidetta? Häpeätkö?
Osta myös kortsuja ettet lisäänny enempää.
Jos ei edes sen vertaa halua, että liukkari olisi tarpeen, ei seksiä todellakaan harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Sinulleko kaiken pitäisi olla? Se pakkaus on vauvalle. Miksi et voi ostaa kaupasta liukuvoidetta? Häpeätkö?
Äitiyspakkauksessa on kondomeja. Mun mielestä myös liukuvoidetta on ollut aiemmin. En varmasti osaa sanoa, koska en itse ottanut pakkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiyspakkauksessa on kondomeja. Mun mielestä myös liukuvoidetta on ollut aiemmin. En varmasti osaa sanoa, koska en itse ottanut pakkausta.
S on hyvä että naisille painotetaan heidän tärkeintä rooliaan miehen sperma ämpärinä jopa äidiksi tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S on hyvä että naisille painotetaan heidän tärkeintä rooliaan miehen sperma ämpärinä jopa äidiksi tullessaan.
Ei kai nainen ole sp e rm a äm pä ri jos rojut heitetään siihen kumiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei edes sen vertaa halua, että liukkari olisi tarpeen, ei seksiä todellakaan harrasteta.
Raikas tuulahdus 1900-luvun alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Aika monen parisuhteeseen kuuluu seksuaalisuus jollain tasolla ainakin.. kyllähän läheisyys ja intiimiys auttavat varmasti myös jaksamaan arjessa. Eikö parisuhdetta ole hyvä hoitaa vaikka on tullutkin äidiksi 🤔.. miksi ajattelet niin rumasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Jos ei edes sen vertaa halua, että liukkari olisi tarpeen, ei seksiä todellakaan harrasteta.
Raikas tuulahdus 1900-luvun alusta.
Jep , liukkaria laitetaan että seksin harrastaminen olisi miellyttävämpää.. aika ikävää jos luontainen liukkaus loppuu kesken.. ja vältetään niitä hankaumia
Kuivana kakkoseen.
Se yksi suomijulkkis nainenhan neuvoi että kun synnäriltä päästään ja paikat on revenneet, miehen voi tyydyttää antamalla sille ihanaa ANAALISEKSIÄ <3
Melko julmaa puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli välillä. Suojaa kovia kokeneita limakalvoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuivana kakkoseen.
Se yksi suomijulkkis nainenhan neuvoi että kun synnäriltä päästään ja paikat on revenneet, miehen voi tyydyttää antamalla sille ihanaa ANAALISEKSIÄ <3Melko julmaa puhetta.
Ap haluaa oppia juuri peppujutut ennen synnytystä. Haluan kuitenkin pysyä suhteessa vauva-ajan yli.
Ei kai kukaan nyt sen pakkauksen varassa elä? Tai no ehkä jos muutenkin on koko perhe tottunut elämään avustusten ja tukien varassa. Ei tule mieleen että kortsuja ja liukkaria saa vaikka tilattua kotiovelle asti.
Jos se on kuiva korppu. Ei nainen silloin halua enää. Vaihtoon. Tämä on totuus ja mitään vaseliinejä ei kaivata.
Veri on hyvä liukastin, ja valtion pitää säästää.
Yt. Kokoomus
En kyllä muista, oliko 20 vuotta sitten liukkariakin, mutta kortsuja oli kuulema siksi, ettei heti tarvitse panna paljaalla ja tule sen vuoksi turhia tulehduksia. Jos ei liukkaria kehtaa ruokakaupasta ostaa, niin mites sitten kehtaa ostaa siteitä/tamponeja tms. Nykyään vaimolla ei ole enää kuukautisia, mutta ei multakaan muna tippunut tai tissit kasvanut, vaikka ostin kaupassa käydessä myös vaimon kuukautissuojia. Ja liukkarin voi korvata tavallisella käsirasvalla, tosin jos kumia tarvitsee käyttää, niin varmistaa, ettei rasvassa ole lateksia tuhoavia ainesosia.
No haarat kiinni jos ei liukkaria tullu ja sitä ei voi hankkia itte. Ero paperit vireille vaan.