Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimon "ruokaorgasmit" ennen kuukatisia, onko tämä ihan normaalia?

Vierailija
04.04.2016 |

vetää riisiä & kanaa 3 lautasellista silmät lähes vedessä onnesta " voi luoja kun on.. mmm. hyvää... ooh..".
menee 10 min ja syö puoli pakettia marianne -keksejä, joita dippaa keittimessä seisovaan kylmään kahviin " ymm.. oi että.. ymm... aaah!"
osittain tämä naurattaa ja osittain pelottaa :D meno alkaa noin kolme päivää ennen kuin alkaa vuotaa ja loppuu sitten siihen.

sanoo että monilla naisilla on noin, mutta onko totta?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan normaalia tollanen mässäily, kai sitä pystyy hillitä syömisiään vaikka tekis mieli. Toivottavasti vaimosi ei liho ton takia.

Vierailija
62/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan moisesta oireesta. En edes ystäviltäni mistään keneltäkään ikinä ole kuullut et ennen menkkoja täytyy ahmia. Sairasta jotenkin. Onneks mul ei oo koskaan tollasta.

T. 40v

Kuulostat tyypiltä joka käyttää viimeisiä lauseita useinkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan moisesta oireesta. En edes ystäviltäni mistään keneltäkään ikinä ole kuullut et ennen menkkoja täytyy ahmia. Sairasta jotenkin. Onneks mul ei oo koskaan tollasta.

T. 40v

Kuulostat tyypiltä joka käyttää viimeisiä lauseita useinkin...

Sillä on kestomenkkakärtty. Siksi ei ole mitään eroa kierron eri jaksoilla. 

Vierailija
64/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä ketjussa on niin paljon vastauksia, joissa eri ikäiset naiset kertovat, miten sairasta on se, että energiantarve jotenkin lisääntyy ennen kuukautisia? Veikkaanpa, että moni noista viesteistä on erään tietyn miespalstailijan näppäimistöltä.

-

Mulle ei tule sitä, että joku tietty ruoka tai kaikk ruuat maistuisivat jotenkin erityisen hyviltä, mutta siinä vaiheessa, kun ruokahalu alkaa kasvaa, tiedän, että muutaman päivän päästä kuukautiset alkavat. Onhan se nyt aika luonnollista, että kun elimistö menettää verta, sitä menetystä pitää paikata jollain, ja paikkaamiseen tarvitaan energiaa. Mä syön normaalisti aika säännöllisesti, enkä refluksin takia pysty syömään isoja annoksia, joten nykyään huomaan erityisen selvästi tuon kasvaneen energiantarpeen. Syön silloin välipaloja.

Vierailija
65/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole menkkoihin liittyen kuin päänsärkyä. Raskausaikana kyllä ruoka maistui ja piti herätä keskellä yötä syömään, mutta senkin pystyi tekemään ihan vähäeleisesti varaamalla vaikka kuoritun päärynän tms yläkertaan odottamaan. Tuollainen orgastinen mässäily vaikuttaa kyllä huomionhakuiselta käytökseltä eikä ole tasapainoiselle ihmiselle normaalia. Toki ruokahalu voi olla pms-oire, mutta eikö senkin voisi hoitaa tyylikkäämmin ihan vaan syömällä niin että nälkä lähtee. Pakkoko siitä on tehdä tuollaista näytöstä?

Vai vielä vähäeleisesti, kiss my ass.

Vierailija
66/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kummallista, naiset arvostelee toisten kuukautisoireita. Miten voi odottaa, että miehet ymmärtää mitään ku ei naiset edes yritä ymmärtää toisiaan. Ihme kitinää "ei mulla ainakaan, pitäis osata hillitä". Onko vaikea ymmärtää, että ne kuukautiset eivät ole kaikilla samanlaiset. Ihan sama ku sellanen joka ei ole ikinä joutunu kärsimään kovista kuukautiskivuista sanoisi todella vaikeista kivuista (voi olla ihan lamauttavia), että ihme valitusta, hillitse kipus.

Vierailija
67/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen menkkoja yleisesti nousee estrogeeni. Tämä aiheuttaa turvoukset, ruoan ja makean himot ja voi jopa piristää, yleensä kaiketi väsyttää.

Vierailija
68/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää kummallista, naiset arvostelee toisten kuukautisoireita. Miten voi odottaa, että miehet ymmärtää mitään ku ei naiset edes yritä ymmärtää toisiaan. Ihme kitinää "ei mulla ainakaan, pitäis osata hillitä". Onko vaikea ymmärtää, että ne kuukautiset eivät ole kaikilla samanlaiset. Ihan sama ku sellanen joka ei ole ikinä joutunu kärsimään kovista kuukautiskivuista sanoisi todella vaikeista kivuista (voi olla ihan lamauttavia), että ihme valitusta, hillitse kipus.

Mä en usko, että monikaan noista arvostelijoista on nainen, luulenpa, että se on tämä eräs no-life-miespalstailija, joka nuo vastaukset kynäilee.

Vierailija
69/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nainen olen, pari kommenttia laitoin. Vieläkin naurattaa se toisen kommentoijan eläinnainen. Eläinnaisille taitaa sitten olla ominaista se, että luulevat kaikkien muidenkin naisten olevan hormoniensa armoilla. Vaikka näinhän ei todellakaan ole. Ystävä-, tuttava- ja perhepiirissäni kukaan nainen ei käyttäydy edes kuukautisia edeltävästi noin enkä ole terveydenhuoltoalan työssänikään kohdannut tuollaisia hormonihirviöitä. Tai raskauden riivaamia pari.

N40

Vierailija
70/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen, pari kommenttia laitoin. Vieläkin naurattaa se toisen kommentoijan eläinnainen. Eläinnaisille taitaa sitten olla ominaista se, että luulevat kaikkien muidenkin naisten olevan hormoniensa armoilla. Vaikka näinhän ei todellakaan ole. Ystävä-, tuttava- ja perhepiirissäni kukaan nainen ei käyttäydy edes kuukautisia edeltävästi noin enkä ole terveydenhuoltoalan työssänikään kohdannut tuollaisia hormonihirviöitä. Tai raskauden riivaamia pari.

N40

Mä en nyt ihan ymmärrä, miten se ketään haittaa, jos joku nainen kotonaan vähän huokailee syödessään. Mua ei kyllä järkyttänyt yhtään, niin kuin ei muutenkaan toisten tekemiset, jos ne ovat harmittomia.

Vierailija
71/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun mikään ei riitä", nälkäpeli hormohöyryiseen tyyliin!

Minusta tulee ennen kuukautisia kolmeksi päiväksi muriseva peto, joka syö kaiken mikä ei juokse karkuun

Vierailija
72/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella tuollainen käytös kestää 30 päivää kuukaudesta, ympäri vuoden.

Onko kasviksia nähtykään?

Muutakin kuin maustekurkkua, etikkapunajuuria, hillosipuleita 😔

Paljon monipuolisempana 😃

Vierailija
73/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella tuollainen käytös kestää 30 päivää kuukaudesta, ympäri vuoden.

Onko kasviksia nähtykään?

Muutakin kuin maustekurkkua, etikkapunajuuria, hillosipuleita 😔

Paljon monipuolisempana 😃

Minusta taas tuntuu, että monella ruokaongelmaisella (syö liikaa ja epäterveellisesti), ei edes ehdi tulla kunnolla nälkä, mutta mielitekoja tulee ravinnosta johtuen varmaan lähes päivittäin. 

Vierailija
74/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pliisulta kuulostaa vaimosi touhu, joten nou hätä. Itse syön jauhelihaa ja pihviä raakana ennen kuukautisia, olen koittanut korvata tätä toimintaa rautatableteilla, ei auta.

Vierailija
75/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pliisulta kuulostaa vaimosi touhu, joten nou hätä. Itse syön jauhelihaa ja pihviä raakana ennen kuukautisia, olen koittanut korvata tätä toimintaa rautatableteilla, ei auta.

Mulla auttaa myös pihvi tai muu täyslihapläjäys ja lisukkeena perunaa jossain muodossa. Sitten ei tarvitse syödä makeita herkkuja. 

Vierailija
76/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käsittämätöntä, kuin hyvältä kaalilaatikko voi maistua ja miten kahdesta lautasesta ei tule täyteen !

Vierailija
77/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton syömishimon pystyy myös halutessaan estämään. Toki naiset eivät edes halua päästä siitä eroon. Menkat on niin ihana tekosyy saada mässäillä.

Haluaisin tietää että miten.

Myös minulla on tämä sama oire. Pari päivää ennen kuukautisia tulee aivan jumalaton NÄLKÄ, ja on aivan sama mitä syö, jotain on vain kupuunsa saatava. Himoitsen kaikkea rasvaista ja suolaista. Ja kyllä, makuaisti jotenkin tehostuu myös. Ruoat, joista en muuten niin välitä alkavat yhtäkkiä maistumaan todella herkullisilta, esimerkiksi pekoni.

Jos kärvistelen ruoan syömisen kanssa, maksan siitä hinnan siinä mielessä, että kuukautiseni pitkittyvät ja niukkenevat. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta todella raivostuttavaa. Ennemmin vuodan kuin niagara neljä päivää, kun tuhraan reilun viikon.

Vierailija
78/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varsinaisesti tunne nälkää ennen kuukautisia. Ostan kuitenkin 2-3 pv ennen makeisia, sipsejä ja pähkinöitä tai sitten saan leipomisvimman. Olen ärtynyt ennen kuukautisia ja nukun huonosti, makean syöminen hieman lohduttaa tuossa olotilassa.

Vierailija
79/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut kuulemma halajavat krapulaisena rasvaista ja suolaista syötävää. Minä en, joten todellakin toiset ovat epänormaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi