Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimon "ruokaorgasmit" ennen kuukatisia, onko tämä ihan normaalia?

Vierailija
04.04.2016 |

vetää riisiä & kanaa 3 lautasellista silmät lähes vedessä onnesta " voi luoja kun on.. mmm. hyvää... ooh..".
menee 10 min ja syö puoli pakettia marianne -keksejä, joita dippaa keittimessä seisovaan kylmään kahviin " ymm.. oi että.. ymm... aaah!"
osittain tämä naurattaa ja osittain pelottaa :D meno alkaa noin kolme päivää ennen kuin alkaa vuotaa ja loppuu sitten siihen.

sanoo että monilla naisilla on noin, mutta onko totta?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan ihan epänormaali nainen. Ihan vierasta minulle.

Ihan normaali olet.

Vierailija
42/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole menkkoihin liittyen kuin päänsärkyä. Raskausaikana kyllä ruoka maistui ja piti herätä keskellä yötä syömään, mutta senkin pystyi tekemään ihan vähäeleisesti varaamalla vaikka kuoritun päärynän tms yläkertaan odottamaan. Tuollainen orgastinen mässäily vaikuttaa kyllä huomionhakuiselta käytökseltä eikä ole tasapainoiselle ihmiselle normaalia. Toki ruokahalu voi olla pms-oire, mutta eikö senkin voisi hoitaa tyylikkäämmin ihan vaan syömällä niin että nälkä lähtee. Pakkoko siitä on tehdä tuollaista näytöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?! Olen 36-vuotias nainen ja luulin aloituksen luettuani että 99% vastauksista olisi "ei todellakaan ole normaalia". No opinpa sitten tämänkin; en ole ikinä moisesta kuullut enkä todellakaan itse vastaavasta kärsinyt. Ja sori vaan, kuulostaa kyllä megaärsyttävältä! Tuollainen ylipäätään ruoasta "äänellisen" tekeminen on ihan kamalaa, enkä kestäisi kuunnella moista ahhhkimista minuuttiakaan. Otan osaa, ap. Mutta toisenlaisiakin naisia on.

Älyä käyttämällä voit todeta, ettei pointti ollut nuo ääniefektit vaan se syömisen lisääntyminen, useimmilla ilman ääniä.

Jos vaimo kerran pystyy normaalisti syömään ilman orgasmiääniä, niin kyllähän ne tuohon liittyy suuresti. Sitä juuri kauhistelin, että kuinka hormoniensa vietävissä pitää olla, että ei pysty edes normaalisti (ääneti!) syömään?! Kyllä, se on kamalaa ja vetää rajusti mattoa tasa-arvon alta. Miten ihminen, joka ei voi kuukautisten takia edes syödä normaalisti, voisi sitten vaikkapa johtaa yritystä tuollaisessa mielentilassa? Tai lentää lentokonetta, tai leikata potilasta? Tuollaiset eläin-naiset suoraan sanottuna vituttavat, juuri siksi, että heidän hormonihuurunsa vievät uskottavuuden myös muilta naisilta. 

Vierailija
44/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kammottavalta ja helvetin ärsyttävältä. Hyvin kuvailit kyllä ja sieluni silmillä näen jonkun naisen kyyneleet silmissä mättävän ruokaa ja vinkuvan. Todella oksettavaa ja epänormaalia. Ei normi-ihminen oke noin hormoniensa vietävänä.

T. N40

Voin vaan kuvitella millanen möhmaha siellä arvostelee naisten kuukautisoireita.

Oireko se sitä ruokaa/herkkua sisään mättää? Vai se nainen itse kätensä kautta?

Vierailija
45/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole koskaan kuullutkaan tollasesta oireesta :o Saatikka siitä, että muka energiantarve lisääntyisi 500kcal. Häh? Ai siksi kun toosasi vuotaa vähän verta? Olen 35-vuotias enkä usko tuota.

No mutta.. kaikilla meillä on omat oireemme. Henk.koht. ei kyllä ole yhtään sen enempää nälkä, oli menkat tai ei. Päinvastoin, vatsa kun on valmiiksi turvoksissa kuukautisten aikaan, ei edes tee mieli mitään.

No sivistäpäs itseäsi vaikkapa tuolta

http://www.huippukuntoon.fi/ravitsemus/liiallinen-energia-riesaksi-horm…

Minä sivistin. Missään kohtaa artikkelia ei sanottu naisen energian tarpeen nousevan jopa 500 kaloria per päivä kuukautisten aikaan. Eli mitä tästä nyt piti oppia?

Vierailija
46/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas jotkut on kiireessä kritisoimassa toisten naisten ruumiin toimintaa. En olisi ikinä kuvitellut että joku voi kiillottaa kruunuaan sillä, että "Minun ruokahaluni ei lisäänny ennen kuukautisia". Ei ihme että tässä maassa on paljon pahoinvointia kun näinkin normaalia asiaa kauhistellaan epänormaalia. Surettavaa.

Ei pointti ollut se ruokahalun lisääntyminen, vaan se että a) sitä ei muka pysty ollenkaan vastustamaan ja b) se hillitön ahmiminen pitää tehdä vielä noin näytösluontoisesti. Sama kuin ovulaation aikaan heittäytyisi jokaisen vastaantulevan miehen kaulaan ja nylkyttäisi heitä. Ei silloin kukaan halujen lisääntymistä kritisoi, vaan sitä idioottimaista tapaa millä sen tuo ilmi. Jos ei pysty tuon vertaa itseään hillitsemään "koska hormonit", ei ole täysvaltainen aikuinen ihminen.

Vierailija
47/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?! Olen 36-vuotias nainen ja luulin aloituksen luettuani että 99% vastauksista olisi "ei todellakaan ole normaalia". No opinpa sitten tämänkin; en ole ikinä moisesta kuullut enkä todellakaan itse vastaavasta kärsinyt. Ja sori vaan, kuulostaa kyllä megaärsyttävältä! Tuollainen ylipäätään ruoasta "äänellisen" tekeminen on ihan kamalaa, enkä kestäisi kuunnella moista ahhhkimista minuuttiakaan. Otan osaa, ap. Mutta toisenlaisiakin naisia on.

Älyä käyttämällä voit todeta, ettei pointti ollut nuo ääniefektit vaan se syömisen lisääntyminen, useimmilla ilman ääniä.

Jos vaimo kerran pystyy normaalisti syömään ilman orgasmiääniä, niin kyllähän ne tuohon liittyy suuresti. Sitä juuri kauhistelin, että kuinka hormoniensa vietävissä pitää olla, että ei pysty edes normaalisti (ääneti!) syömään?! Kyllä, se on kamalaa ja vetää rajusti mattoa tasa-arvon alta. Miten ihminen, joka ei voi kuukautisten takia edes syödä normaalisti, voisi sitten vaikkapa johtaa yritystä tuollaisessa mielentilassa? Tai lentää lentokonetta, tai leikata potilasta? Tuollaiset eläin-naiset suoraan sanottuna vituttavat, juuri siksi, että heidän hormonihuurunsa vievät uskottavuuden myös muilta naisilta. 

Naulan kantaan!! Hulluina PMS-oireista, raskausaikana täysin holtittomia, vaihdevuosioireet..

Vierailija
48/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntuisi mukaelevan tuota noin 500 kcal teoriaa.

http://kuntoplus.fi/treeni/treenimotivaatio/painonhallintaa-kuukautiski…

Vierailija
49/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton syömishimon pystyy myös halutessaan estämään. Toki naiset eivät edes halua päästä siitä eroon. Menkat on niin ihana tekosyy saada mässäillä.

Entäs sitten? Olen hoikka ja mässäillyt aina menkkojen aikana. Jos satunnaiset mässäilyt tekevät sinut lihavaksi, niin ei voi mitään. Minä voin tehdä sitä ihan huoletta :D. Sekös teitä sössöläisiä ärsyttää, kun kaikkien ei tarvitse kiduttaa itseään ruoattomalla elämällä ollakseen hoikka.

Vierailija
50/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehillä ei ole sitä erästä elintä jalkojen välissä, joka voisi olemassaollessaan ohjailla aika paljonkin heidän elämänsä kulkua...

Vierailija
51/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vetää riisiä & kanaa 3 lautasellista silmät lähes vedessä onnesta " voi luoja kun on.. mmm. hyvää... ooh..".

menee 10 min ja syö puoli pakettia marianne -keksejä, joita dippaa keittimessä seisovaan kylmään kahviin " ymm.. oi että.. ymm... aaah!"

osittain tämä naurattaa ja osittain pelottaa :D meno alkaa noin kolme päivää ennen kuin alkaa vuotaa ja loppuu sitten siihen.

sanoo että monilla naisilla on noin, mutta onko totta?

Ei ole totta niiltä osin, että marianne-keksejä menisi vain puoli pakettia. Kyllä ne menee kaikki, jollet huolehdi osuudestasi.

Vierailija
52/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas jotkut on kiireessä kritisoimassa toisten naisten ruumiin toimintaa. En olisi ikinä kuvitellut että joku voi kiillottaa kruunuaan sillä, että "Minun ruokahaluni ei lisäänny ennen kuukautisia". Ei ihme että tässä maassa on paljon pahoinvointia kun näinkin normaalia asiaa kauhistellaan epänormaalia. Surettavaa.

Ei pointti ollut se ruokahalun lisääntyminen, vaan se että a) sitä ei muka pysty ollenkaan vastustamaan ja b) se hillitön ahmiminen pitää tehdä vielä noin näytösluontoisesti. Sama kuin ovulaation aikaan heittäytyisi jokaisen vastaantulevan miehen kaulaan ja nylkyttäisi heitä. Ei silloin kukaan halujen lisääntymistä kritisoi, vaan sitä idioottimaista tapaa millä sen tuo ilmi. Jos ei pysty tuon vertaa itseään hillitsemään "koska hormonit", ei ole täysvaltainen aikuinen ihminen.

Noniin tosikko. Kannattaa ottaa se kaktus pois hanurista ja kokeilla nauramista välillä. Eiköhän ap:n nainen tehnyt nuo äänet puoli vitsillä, sillä naiset heittävät läppää nuista kuukautisten mässäilyhetkistä ;).

Vierailija
53/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menkat kerran muutamassa kuukaudessa koska syön lääkärinmääräyksestä useamman liuskan pillereitä aina putkeen. Ja todellakin tulee järkyttävät himot johonkin ruokaan ja syön selkästi enemmän aina taukoviikolla. Mä myös vuodan kuin seula ja kivut on helvetilliset joten energiaa menee ihan selviämiseen siitä kamaluudesta :D ja ei se muutaman päivän supermässäily tosiaan lihota kun se tapahatuu niin harvoin ja silloin ihan mielellään sen itselle sallii :D

Vierailija
54/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty noita mässäilyjä hillitsemään. Kaikki elintarvikkeet on poistettava asunnosta jos aikoo jotain estää. Kerran vedin paremman puutteessa hilloa ruisleivän päällä. Olen normaalipainossa kuitenkin mut menkat on aika runsaat ollu aina. Aina tuota ei tule yhtä voimakkaana mutta säännöllisesti kuitenkin.

Vierailija
55/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua on :D

nälkä on pohjaton ja moni ruoka maistuu paremmalta kuin yleensä! koska olen hoikka ja syön yleensä terveellisesti, en stressaa asiasta.  jos kerran kuussa menee   päivässä paketti Dominokeksejä tai litra mansikkajäätelöä, ei se ole niin vaarallista.

Vierailija
56/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton syömishimon pystyy myös halutessaan estämään. Toki naiset eivät edes halua päästä siitä eroon. Menkat on niin ihana tekosyy saada mässäillä.

No jos haluaa laihtua niin voi unohtaa menkkamässyttelyn ja viikonloppumässyt kokonaan.

Painonvartija

Vierailija
57/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että ap:n vaimo ei tiedosta ääniefektejään! ;)

Vierailija
58/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan moisesta oireesta. En edes ystäviltäni mistään keneltäkään ikinä ole kuullut et ennen menkkoja täytyy ahmia. Sairasta jotenkin. Onneks mul ei oo koskaan tollasta.

T. 40v

Vierailija
59/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa laihtua niin voi unohtaa menkkamässyttelyn ja viikonloppumässyt kokonaan.

Painonvartija

Kato kun kaikki ei halua laihtua. Hoikka (ja vaikka en olisikaan niin kuulostaapa ankealta elämältä ja minkä vuoksi?)

Vierailija
60/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kammottavalta ja helvetin ärsyttävältä. Hyvin kuvailit kyllä ja sieluni silmillä näen jonkun naisen kyyneleet silmissä mättävän ruokaa ja vinkuvan. Todella oksettavaa ja epänormaalia. Ei normi-ihminen oke noin hormoniensa vietävänä.

T. N40

Tun frigidi-friidu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi