Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 120 cm sänky yhden sänky vai parisänky?

Vierailija
03.04.2016 |

Kumpi?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhanpiian sänky perinteisemmältä nimeltään.

T. Lähihistorioitsija

Vierailija
62/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi nuorena vastarakastuneenakaan nukkunut mieheni kanssa yhtä yötä enempää 120cm leveässä ja tuskin sitäkään, koska minä en saa unta liian kapeassa. Laihoja ollaan, ei siitä kiinni, mutta jos ylipäänsä pystyy nukkumaan unen laatu kärsii todella ahtaudesta ja kuumuudesta. Sekstailut erikseen, hyvä uni vaatii tilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuo 160 cm sänkykin on vähän liian kapea. Jossain lomilla 180 cm sänky on luksusta.

Vierailija
64/79 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden aikuisen (kuka aikuinen viitsii nukkua 80cm sängyssä...).

Minä :D Ja siinäkin on ihan ruhtinaallisesti tilaa kun nukun aina koko yön samassa asennossa kyljelläni. 

Vierailija
65/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se raja sitten menee?

90 cm sänky on itselleni osoittautunut vallan riittäväksi. Miehiä ei ole, eikä tule!

Vierailija
66/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla aika lyhyt että pystyy nukkumaan 120 cm sängyssä, oma sänkyni on 205 cm pitkä ja 85 cm leveä.

Vierailija
67/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapein perisänky asiantuntijoiden mukaan on 140-senttinen, mutta aika kapea sekin on. 

Vierailija
68/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit persettä :D kissat koiria XD

Vierailija
69/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamiehen panopeti 😉

Vierailija
70/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että parisuhteet menee pilalle ja seksi loppuu, kun suhteen vakiintuessa halutaan kauemmas toisesta leveämpään sänkyyn. Aidosti rakastunut nukkuu parhaiten kumppanissa kiinni vuosienkin jälkeen!

Vierailija
71/79 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
72/79 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan henkilön sänky.

Vierailija
73/79 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on 1,5 ihmisen sänky. Siis yhdelle, jolla joskus käy joku yökylässä tai vaikka lapset nukkuu vieressä. Kyllä se pariskunnallekin menee jonkin aikaa, mutta mukavampi on pitemmän päälle isompi sänky.

Vierailija
74/79 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun yksinään 160cm leveässä, on just sopiva, tykkään nukkua leveästi x asennossa ja mulla on pitkät raajat.

Vierailija
75/79 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimuoto. Yksin nukkuessa vähän tilava, mutta hyvin mahtuu myös kaksi normaalipainoista nukkumaan :)

Jännä, että keksit tuohonkin vetää mukaan normaalipainon. Minä saan täytettyä 140 cm sängyn ja raajoillani sen teen, eivät ole kovin pitkät tai paksut. Nukkumatyyli siis painoa olennaisempi jos ei sitten jostain tosi tuhdista puhuta.

Vierailija
76/79 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei viitsisi? Hyvin siihen yksi sopii nukkumaan. Mut jos on ikinä tarkoitus tehdä sängyssä muuta kuin vain nukkua yksin niin sit sais olla leveämpi.

Vierailija
77/79 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että parisuhteet menee pilalle ja seksi loppuu, kun suhteen vakiintuessa halutaan kauemmas toisesta leveämpään sänkyyn. Aidosti rakastunut nukkuu parhaiten kumppanissa kiinni vuosienkin jälkeen!

No höpöhöpö. Me saatetaan nukahtaa sylikkäin, mutta sitten aamulla herätään omilta paikoilta. Tai yöllä jo, jos toinen esim nukkuu toisen käden päällä. 120cm sängyssä nukuin huonosti, aina peitto putosi tai toinen vei sen kun oli ahdasta.

Vierailija
78/79 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonsa puolesta tuo on sellainen välimuoto, rakenteensa puolesta yhdelle suunniteltu. Kaksi normaalipainoista aikuista siinä kuitenkin mahtuu nukkumaan, vaikka vähän iholla silloin ollaankin. Aika yksilöllistähän se lopulta on kuinka paljon tilaa itse vaatii. Itse olen vähän levoton nukkuja, mies nukkuu kuin vampyyri arkussaan ja kääntää ehkä kerran yössä kylkeä. Hyvin mahdutaan.

Vierailija
79/79 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Itselläni alaselän säryt vaativat nukkumaan aitajuoksuasennossa ja lisäksi pidän kädet suorina ja tyynyn niiden välissä. Muuten en saa unta oli kumppani vieressä tai ei. 180 cm leveä sänky. Alussa mies taisi olla vähän loukkaantunut, kun kaipaan omaa tilaa, mutta hyvin on tottunut.