Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olen ajautunut tähän tilanteeseen, kaksi miestä

Vierailija
03.04.2016 |

Ihan kamalaa, että olen ajautunut tähän. Tapailen kahta miestä, molempien kanssa on seksiä ja tykkään molemmista erittäin paljon. Molemmat miehet haluaisivat vakavampaa suhdetta, mutta itse jarruttelen vedoten siihen, että erostani on vasta vuosi. Molempien miesten kanssa on hyvää seksiä, ovat aika eri-ikäisiä (molemmat minua vanhempia), hyvännäköisiä ja urheilullisia molemmat. Vanhempaan mieheen koen vahvempaa tunneyhteyttä, mutta ikä hieman häiritsee, jos mietin tulevaisuutta. Nuoremman kanssa meillä on tosi rento meininki, mutta ehkä jopa liian kaverillista? Hän kuitenkin ostelee lahjoja ja kohtelee kuin prinsessaa. Vanhempi taas tekee romanttisia tekoja. Vanhempi tuntuu aidommalta, mutta joskus koen, etten ole tarpeeksi älykäs hänelle. Mun on pakko tehdä joku valinta, koska pää hajoaa, vaikka "exclusive" lupauksia ei olla toisillemme vielä tehtykään. Eikä aikakaan riitä tähän pyöritykseen.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kertonut ystävillesi tilanteestasi? Entä oletko esitellyt miehiä ystävillesi tai kuljetko heidän kanssaan edes missään julkisissa paikoissa? Tilanteesi on mielestäni jotenkin hyvin surullinen. Et tiedä mitä haluat, et uskalla heittäytyä elämään, vaan piileskelet ja hiippailet puolisalaa kaikilta ja haaveilet elämästä, mitä tuskin saat koskaan. Sinuna pitäisin nyt muutaman kuukauden rauhoittumisajan ihan yksin. En yrittäisi elää miehen/miesten kautta, vaan tutustuisin itseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme