Miljonääriohjelmassa perkeleen vaikea rämemajavakysymys
Ei ollut kyllä mitään hajua. Miten tuollaisen voi tietää? Vaihtoehdotkin olivat varmaan latinaa.
Kommentit (35)
Maailman helpoin kysymyshän se oli.
Jaajolla taisi olla ilmeistä päätellen ihan toinen rämemajava mielessä.
Mä en kattele, kun niissä kysymyksissä ei ole mitään logiikkaa. Tai toki tuotannon puolelta on.. Silloin jo Lasse Lehtisen aikana se oli rasittava, kuten myös jenkki ja brittiversioita tuli vilkuiltua, kun kuvittelin, että ne on fiksumpia, vaan ei.
Ikävä Jyrki Otilan ja Reijo Salmisen rakentamia visailuohjelmia. Niissä oli ideaa!
aaveevamma kirjoitti:
Jaajolla taisi olla ilmeistä päätellen ihan toinen rämemajava mielessä.
No niin oli mullakin! Ihmettelin, kun mies ja teini ei tajunneet, mikä rämemajava on..
Yritin niille oikeasti jopa selittää.(hävettää)
Tosin viimein tajusin, että on kyse oikeasta eläimestä..
Liikaa av:ta selvästi..
Olikohan se yksi aiempi kilpailija valeopettaja? Sanoi olevansa luokanopettaja, mutta ei tiennyt käytännössä yhtään mitään. Esitti ihan bimboa ja hihitteli koko ajan.
Mutta minä olen nyt siis sivistymätön moukka, kun en tiennyt, että rämemajava tunnetaan myös nutriana?
aaveevamma kirjoitti:
Olikohan se yksi aiempi kilpailija valeopettaja? Sanoi olevansa luokanopettaja, mutta ei tiennyt käytännössä yhtään mitään. Esitti ihan bimboa ja hihitteli koko ajan.
Mutta minä olen nyt siis sivistymätön moukka, kun en tiennyt, että rämemajava tunnetaan myös nutriana?
Friida Kenraali? Kyllä se jotakin tiesi. Coco oli suklaa ja Chanel oli kanava.
Mulle helppo kysymys. Tiedän että bubo bubo on huuhkaja, canis lupus koira ja vulpes vulpes susi. Ja että nutria on eläin josta on tehty turkiksia.
Mutta jos kysyttäisiin tv-sarjoista, urheilusta tai jostain peleistä, joutuisin kysymään yleisöltä.
Friida ja se oululaispoika, joka ei tiennyt tasapainoelintä ja Seitsemää veljestä ovat kyllä aivan omaa luokkaansa. Tuli valtava myötähäpeä.
Mielestäni ei ollut kyllä yhtään vaikea. Sekä minä että mies tiedettiin kumpikin.
Muistin kouluajoilta oikein nutrian tai kuullut myöhemmin. Nippelitietoa tarttunut mukaan aika paljon kaikesta muusta paitsi nykyajan someilmiöistä ja seiskajulkkiksista.
Ehkä ap:llä ei ole eläimet eikä latina hallussa.
En nähnyt jaksoa? Voisiko joku laittaa sen kysymyksen tähän?
Kyllähän sen nutrian nyt tiesi mutta siitä tubetus kysymyksestä en ymmärtänyt mitään!
Vierailija kirjoitti:
Mulle helppo kysymys. Tiedän että bubo bubo on huuhkaja, canis lupus koira ja vulpes vulpes susi. Ja että nutria on eläin josta on tehty turkiksia.
Paitsi että vulpes on kettu ja lupus susi...
Majava oli helppo, mutta se aloituskysymys säveltäjistä tms oli tosi vaikea. Yleensähän ne on tyyliin laita pituusjärjestykseen senttimetri ja kilometri...
Mä olin kysymyksestä aivan ymmälläni. Tiesin, että nutria on jonkinlainen majavaeläin, mutta olin jostakin syystä varma siitä, että se on eri laji kuin rämemajava. Ja niistä muista olin varma, että ne eivät majavia ole. Päässäni siis päättelin, että nyt on kysymyksen laatijoille sattunut virhe.
Kysymys oli ilmeisesti, että millä toisellä nimellä rämemajava tunnetaan? 5000€ olisi voittanut, kahdeksas kysymys.
A: Lupus
B: Nutria
C: Vulpes
D: Bubo
Kerrankin oli muuten naurettavan helpot alkukysymykset (1-5).
Musta oli niin hyvä kun se kilpailija heitti että ennemmin se D kuin joku ateriankorvike :D Mullekin tuli Nutriasta ekana mieleen lähinnä joku Nutrilet ja ajattelin, että no se nyt ei ainakaan voi olla oikea vastaus .
En olisi tiennyt mikä on nutria, mutta sulkemalla lupus ja vulpes pois (susi ja kettu, en muista kummin päin) ja se bubo liittyi jotenkin johonkin jalkapalloon ja pöllöön vai mikä lie huuhkaja. Eli nutria olisi ollut ainoa järkevä vaihtoehto.
Helppo. Nutria on eläin mutta myös väri.