Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet katoaa yhtäkkiä?

Vierailija
02.04.2016 |

Mikähän on syynä sille, että jokainen mies jonka kanssa mulla on ollut jotain säätöä/tapailtu, häviää yhtäkkiä mitään ilmoittamatta kuin pieru saharaan?
Ensin kaikki on hyvin, kunnes yhtäkkiä mitään merkkejä antamatta mies vaan katoaa eikä kuulu enää ikinä mitään.

Yksi ei vaan yhtäkkiä enää vastannut, vaikka vielä edellisenä päivänä lähetteli jotain "pyöritpäs mielessä"-viestejä.
Toinen on tehnyt kaksi kertaa katoamistempun, eli ensin lupaillut kaikenlaista ja yhtäkkiä ei vaan kuulu enää mitään. Edellisenä päivänä saattanut vielä lähetellä viestejä, joissa kertoo miettivänsä minua jne.
Yksi lopetti vastaamisen kesken mukavan keskustelun, taaskaan ei kuulunut enää ikinä mitään ja nähdessä ei myöskään hänestä ollut nähtävissä mitään merkkejä tulevasta katoamisesta (olen aika herkkä näkemään sellaisia, eli en varsinaisesti sinisilmäinen ihminen ole..päinvastoin).
Viimeisin laittoi itse viestiä, että voiko tulla käymään, mutta katosi kun kysyin, että milloin.
Ja taaskaan ei enää mitään, kuin pieru saharaan hävisi hänkin (enkä tietenkään perään ala huhuilemaan, jos ja kun toinen selkeästi ei yhtäkkiä ole halukas jatkamaan).

Mistähän moinen voi johtua?
Eikö joillain miehillä ole empatiakykyä, minkäänlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan vai miksi ei voi suoraan laittaa viestiä, että kuule, ei tunnukaan hyvältä lopetetaan tää juttu?
Tai vaikka edes niitä helkkarin merkkejä antaa etukäteen, ns. löysäillä naruja pikkuhiljaa?

Onko täällä miehiä jotka tekee tuota?
Tai naisia?
Miksi teette noin?
Miksi selitätte asioita ja olette itse ennemminkin tuomassa itseä tykö ja yhtäkkiä häviätte?
Tajuatteko ollenkaan, kuinka paljon tuollainen käytös satuttaa ja murentaa ihmistä?
Vai onko se ihan tarkotuksena?

Lisättäköön nyt vielä, että en ole ahdistelijatyyppinen ollenkaan, en epätoivoinen, en puhele mitään sitoutumisjuttuja ainakaan oma-aloitteisesti jne.
Lihava ja/tai rumakaan en ole (ei sillä, että noin saisi käyttäytyä ketään kohtaan, vaikka olisi miten ruma/lihava).
Mukavaksi kehuttu olen, rennoksi ja hauskaksi.
Ikää 25v.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro seuraavalle miehelle että et anna ennenkuin on vähintään kihlasormus sormessa.Luulisi tämän pitävän miehen vähän pidempään maisemissa.

Anteeksi vaan, mutta jos tuollaista sanoo, niin kyllä ne perävalot näkyy aika äkkiä.

Yllättävää kyllä mutta ei näy. 10 ihmisen kokemuksella. Hetki niillä kestää päästä shokista yli, mutta etenkin kun ilmaisee asian face to face mahdollisimman lempeästi, flirttailevasti ja täysin takertumatta niin siinä onkin yhtäkkiä ihan oikea suhdemahdollisuus edessä.

62/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja puhuu kokemuksistaan monikossa. Yleistää sillä sitten kaikki miehet, mutta oletko tullut ajatelleeksi, että todella moni deitinhaluinen mies ei pääse edes sille ensitreffille saati saa edes matchejä äppeissä. Mistäköhän johtuu?

Siitä, että he ovat jo profiilinsa perusteella ihan järkyttävän huonotasoisia, eivätkä herätä kiinnostusta eikä halua tutustua.

Miksi kenenkään pitäisi joutua heidän kanssaan treffeille, jos ei kiinnosta?

Kuten sanoin jo aiemmin, kiinnostusta joko on tai ei ole.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Olen mies ja tuo katoaminen koskee ihan yhtä lailla naisia. Ihmisillä on nykyään joku aivan ylitsepääsemätön kammo sanoa toiselle, että ei enää jatketa. En tiedä mitä siinä niin kovasti pelätään, ehkä joku tätä tekevä voisi asiaa avata. Mutta on Tinderissä on usemmankin kerran käynyt niin, että nainen vain lakkaa vastaamasta. On voitu jutella pitkätkin pätkät ja sitten vain yhtäkkiä ei enää mitään. On täysin ok, että löytää toisen mielenkiintoisemman. En minä siitä mieltäni pahoita, sehän se on Tinderin pelin koko juttu. Mutta sen verran naisetkin voisi kasvattaa niitä kuuluisia kiveksiä, että olisi rohkeutta sanoa heipat. Riittää kun sanoisi, että tapasin nyt toisen ja aion katsoa sen kortin, eli ei jatketa nyt juttua.

Mutta on ghoustaaminen käynyt kerran ihan livenäkin. Tapailtiin naisen kanssa 3kk pätkä. Oltiin aika tiiviistikin yhdessä ja ehdittiin tekemään ja kokemaan kaikenlaist

Ai, miehilläkö on munaa sanoa heipat? 😂

Vierailija
64/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan vanhenemiseksi, 20v fitnesspimatsulta ei katoa yksikään mies

Vierailija
65/68 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on selitetty moneen kertaan. Ja aina se on ollut yhtä turhaa, koska jatkossakin te naiset näette mitä te haluatte nähdä.

Te haluatte asian olevan niin, että ne miehet ovat luusereita. Sitoutumiskyvyttömiä, empatiakyvyttömiä, tms. Kenties jopa pelkäävät kaltaistanne upeaa naista joka vain kaunistuu päivä päivältä.

Mutta yhäkin kyse on siitä, että ne miehet tietävät saavansa paremmannäköisen naisen kuin ap. Siksi ap on se joka kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen.

"No miksi ne miehet eivät harrasta kevytsuhteita niiden oman tasoistensa naisten kanssa?"

Siksi, koska ne omantasoiset naiset saavat kevytsuhteita vielä paremmannäköisten miesten kanssa. Mitä kevyempi suhde, sitä komeamman miehen nainen voi saada - ja väistämättä miehillä päin vastoin.

Aivan sama tilanne on minulla. Minua ei kiinnosta parisuhde naisten kanssa joita saisin Tinderistä. He eivät ole yhtä hyvännäköisiä kuin paras mi

Tämä.

Voin miehenä vahvistaa, että asia on juuri näin.

Me miehet emme ole naisia. 

Te naiset ette panisi miestä jota pidätte liian vaatimattoman näköisenä teille. Miehet kyllä panevat. Sellaiset naiset jotka ovat hyvännäköisiä mutta ei parisuhdemateriaalia, eivät ole saatavilla kevytsuhteeseen, johtuen kysynnän ja tarjonnan epätasapainosta. Niinpä jos haluaa kevytsuhteen, on tyydyttävä itseen verrattuna heikompitasoiseen ainakin ulkonäöllisessä mielessä. Keskitason nainen ei ryhdy kevytsuhteeseen keskitason miehen kanssa, koska tarjolla on komeitakin miehiä. Ellei ole, sitten et ole keskitason nainen ulkonäöllisessä mielessä.

Mitä kauniimman naisen haluaa, sitä enemmän sitoutumista on tarjottava. Jos haluaa toisen ääripään eli vaikka panosuhteen jossa mennään miehen ehdoilla, on laskettava ulkonäkörimaa todella radikaalisti.

Jos sama kaava toistuu, syy ei ole yksittäisessä miehessä vaan tässä. Teoriassa voisi olla niinkin, että ulkonäkösi riittää mutta et ole parisuhdematskua muuten. Jos näin on, tiedät kyllä miksi (esim. mt-ongelmia, alko maittaa, viisi lasta kolmen eri miehen kanssa joista viimeisin on väkivaltainen narkkari, jne).

Aina ratkaisu on, että ap oppii kalibroimaan minkä tasoinen mies on saatavilla parisuhteeseen. Se on eri asia kuin matchit, viestit, treffit, tapailu ja seksi.

Vierailija
66/68 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/68 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta opittu jalo taito.

Vierailija