Miksi miehet katoaa yhtäkkiä?
Mikähän on syynä sille, että jokainen mies jonka kanssa mulla on ollut jotain säätöä/tapailtu, häviää yhtäkkiä mitään ilmoittamatta kuin pieru saharaan?
Ensin kaikki on hyvin, kunnes yhtäkkiä mitään merkkejä antamatta mies vaan katoaa eikä kuulu enää ikinä mitään.
Yksi ei vaan yhtäkkiä enää vastannut, vaikka vielä edellisenä päivänä lähetteli jotain "pyöritpäs mielessä"-viestejä.
Toinen on tehnyt kaksi kertaa katoamistempun, eli ensin lupaillut kaikenlaista ja yhtäkkiä ei vaan kuulu enää mitään. Edellisenä päivänä saattanut vielä lähetellä viestejä, joissa kertoo miettivänsä minua jne.
Yksi lopetti vastaamisen kesken mukavan keskustelun, taaskaan ei kuulunut enää ikinä mitään ja nähdessä ei myöskään hänestä ollut nähtävissä mitään merkkejä tulevasta katoamisesta (olen aika herkkä näkemään sellaisia, eli en varsinaisesti sinisilmäinen ihminen ole..päinvastoin).
Viimeisin laittoi itse viestiä, että voiko tulla käymään, mutta katosi kun kysyin, että milloin.
Ja taaskaan ei enää mitään, kuin pieru saharaan hävisi hänkin (enkä tietenkään perään ala huhuilemaan, jos ja kun toinen selkeästi ei yhtäkkiä ole halukas jatkamaan).
Mistähän moinen voi johtua?
Eikö joillain miehillä ole empatiakykyä, minkäänlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan vai miksi ei voi suoraan laittaa viestiä, että kuule, ei tunnukaan hyvältä lopetetaan tää juttu?
Tai vaikka edes niitä helkkarin merkkejä antaa etukäteen, ns. löysäillä naruja pikkuhiljaa?
Onko täällä miehiä jotka tekee tuota?
Tai naisia?
Miksi teette noin?
Miksi selitätte asioita ja olette itse ennemminkin tuomassa itseä tykö ja yhtäkkiä häviätte?
Tajuatteko ollenkaan, kuinka paljon tuollainen käytös satuttaa ja murentaa ihmistä?
Vai onko se ihan tarkotuksena?
Lisättäköön nyt vielä, että en ole ahdistelijatyyppinen ollenkaan, en epätoivoinen, en puhele mitään sitoutumisjuttuja ainakaan oma-aloitteisesti jne.
Lihava ja/tai rumakaan en ole (ei sillä, että noin saisi käyttäytyä ketään kohtaan, vaikka olisi miten ruma/lihava).
Mukavaksi kehuttu olen, rennoksi ja hauskaksi.
Ikää 25v.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja toi on kans paha merkki että sä joudut tekemään kaiken työn suhteessa. mulla on siis kokemusta, enkä enää aio alkaa sellaisen miehen kanssa.. jos mies ei jahtaa, sitä ei kiinnosta tarpeeksi. jootasa arvo joo joo, mutta kun siinä särkyy vaan sen naisen sydän aina.
Mä tunnistin kanssa itseni. Jostain syystä naisen aloitteellisuus johtaa "parhaimmillaan" aina vain panosuhteeseen, mutta miehen aloitteellisuus taas parisuhteeseen.Ja tosiaan, en aio enää kertaakaan olla se aloitteentekijä. Mä haluan parisuhteen ja olla muutenkin välillä se jota pyydetään treffeille ja liehitellään. Ei paljon kiinnosta olla aina se joka ottaa yhteyttä.
Tuossa konseptissa on vain se ongelma ettet saa sitä mitä itse haluat vaan sitä mitä muut haluavat sinusta. Omat kokemukset ovat olleet sekä samoja että myös täysin päinvastaisia omiesi kanssa.
Samaa ihmettelen. Olen mies ja tuo katoaminen koskee ihan yhtä lailla naisia. Ihmisillä on nykyään joku aivan ylitsepääsemätön kammo sanoa toiselle, että ei enää jatketa. En tiedä mitä siinä niin kovasti pelätään, ehkä joku tätä tekevä voisi asiaa avata. Mutta on Tinderissä on usemmankin kerran käynyt niin, että nainen vain lakkaa vastaamasta. On voitu jutella pitkätkin pätkät ja sitten vain yhtäkkiä ei enää mitään. On täysin ok, että löytää toisen mielenkiintoisemman. En minä siitä mieltäni pahoita, sehän se on Tinderin pelin koko juttu. Mutta sen verran naisetkin voisi kasvattaa niitä kuuluisia kiveksiä, että olisi rohkeutta sanoa heipat. Riittää kun sanoisi, että tapasin nyt toisen ja aion katsoa sen kortin, eli ei jatketa nyt juttua.
Mutta on ghoustaaminen käynyt kerran ihan livenäkin. Tapailtiin naisen kanssa 3kk pätkä. Oltiin aika tiiviistikin yhdessä ja ehdittiin tekemään ja kokemaan kaikenlaista. Sitten tuli ensimmäinen isompi erimielisyys, vaikkakaan ei nyt varsinaisesti riidelty. Ja tää nainen sit vaan blokkas mut whatsappista (sillä oltiin viestitelty) ja poisti mut sosiaalisesta mediastaan. Joo tiedän että olisinhan mä voinut soittaa tai lähettää perinteisen tekstarin, mutta mitä turhaa. Toi viesti oli selvä - älä ole enää yhteydessä. Super-lapsellista käytöstä. Olisi voinut vain sanoa, että jatketaan omille teillemme. Mutta siihen ei riittänyt uskallus, eikä tosiaan ollut niitä kiveksiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen antaa seksiä, mies antaa sitoutumista.
Ei ole tälläkään ollut merkitystä, joidenkin kanssa on ollut aktiivinen seksielämä ja joidenkin kanssa ei keretty edes seksin makuun päästä.
Mulle tietysti kävisi ystävyys ja rakastajuus ilman Hollywood-tyyppistä parisuhdepaskaa, eli seksiä ja hauskanpitoa sekä keskusteluseuraa olisi vallan hienoa.
Ei ole onnistunut, karanneet kaikki.
Liekö luulleet, että olen jo suunnilleen kirkkoa varailemassa, vaikka en olekaan tunteitani ilmaissut?-AP
Ai niin, usein ollut mun kohdalla niin, että mä olen halunnut seksiä hiukan enemmän kuin mies. Ei onneksi häiritsevää halueroa kuitenkaan.
Kokenut nainen tai sellaisen kuvan itsestään antava kyllä ajaa useimmat miehet pois sen sekstailun tai hyväksynnänhakemisen jälkeen. Tämä on aika merkittävä seikka useimpien miesten psyykessä.
Tämä on selitetty moneen kertaan. Ja aina se on ollut yhtä turhaa, koska jatkossakin te naiset näette mitä te haluatte nähdä.
Te haluatte asian olevan niin, että ne miehet ovat luusereita. Sitoutumiskyvyttömiä, empatiakyvyttömiä, tms. Kenties jopa pelkäävät kaltaistanne upeaa naista joka vain kaunistuu päivä päivältä.
Mutta yhäkin kyse on siitä, että ne miehet tietävät saavansa paremmannäköisen naisen kuin ap. Siksi ap on se joka kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen.
"No miksi ne miehet eivät harrasta kevytsuhteita niiden oman tasoistensa naisten kanssa?"
Siksi, koska ne omantasoiset naiset saavat kevytsuhteita vielä paremmannäköisten miesten kanssa. Mitä kevyempi suhde, sitä komeamman miehen nainen voi saada - ja väistämättä miehillä päin vastoin.
Aivan sama tilanne on minulla. Minua ei kiinnosta parisuhde naisten kanssa joita saisin Tinderistä. He eivät ole yhtä hyvännäköisiä kuin paras mitä voisin saada ja olen saanut livenä parisuhteeseen. Mutta kyllä minä voisin harrastaa seksiä heidän kanssaan, jos viitsisin sen verran feikata vakavampaa kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista miehistä muuten on ollut joskus tai on parhaillaan pitkässä suhteessa, asuu yhdessä jne.
Minä taas olen se "ikisinkku", joka ei pääse kunnolla edes tutustumaan kun jo karataan.Oon miettinyt sellaistakin, että kun itse olen tunteideni puolesta hitaammin varmuutta saava, eli en uskalla heittäytyä kovin nopeasti mihinkään syvällisempään, niin olisikohan nää miehet vaan sitten sattuneet olemaan täysin päinvastaisia, eli ihastuvat nopeaa ja täysillä, mutta ihastus sammuu yhtä nopeaa kuin alkoikin?
Itse taas tajuan vasta siinä vaiheessa kun homma on jo suunnilleen reisillä, että ei helvetti minkä mahdollisuuden taas ehkä menetin ja suren pitkään.-AP
Ei. Jos miestä oikeasti kiinnostaa - saatika sitten että olisi ihastumaisillaan - niin se kestää kyllä mutkan jos toisenkin. Ja sen kolmannenkin. Eikä sitä myöskään pelota jos v
Kyse on myös siitä, että kun nainen tekee aloitteen, kohteena on aina naista reippaasti tasokkaampi mies.
Syy lienee siinä, että jos mies on kiinnostava suorittamatta soidinmenoja, sitten täytyy olla ulkonäköä ja muuta oikein kunnolla.
No, sellaiseen mieheen naisella ei sitten riitä paukut parisuhdemielessä.
ps. millaiset miehet ovat kaikista aloitteellisimpia ja sitkeimpiä? Aivan, pelimiehet.
Tarvitseeko mies luvan viestinnän lopettamiseen?
Yleensä se menee niin, että mies on kaikessa aloittellinen ja jossain vaiheessa toteaa että katsotaan kauanko kestää että nainen tekee mitään.
Miksi mies vetäisi perässään kivirekeä nimeltä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kuvitella sinut päällekäyvänä ja jollain tavalla ihmisenä, jolle ei uskalla sanoa suoraan miten asiat ovat (esimerkiksi pelkää sitä, että tapat itsesi jos tekee bänät). Toinen vaihtoehto on se, että mies tuntee sinun olevan perässäroikkuja, joka ei usko vaikka mitä sanoisi. Silloin pitää vaan antaa olla. Toivon olevani väärässä, mutta nämä tuli mieleen. Miehenä.
Eli mies oikeuttaa oman huonon käytöksensä sillä miten *olettaa* naisen reagoivan. Jännittävää millaisen kasvatuksen mies on saanut.
Hankalalle naiselle voi silti ilmoittaa ja halutessaan estää jos nainen ei suhtaudu hyvällä.
Yllä olevat miehen kommentit todella outoja.
Minulle on käynyt niin, että mies kertoi yhteiselle ystävällemme haluavansa erota minusta, mutta samaan lauseeseen, ettei uskalla sanoa sitä minulle, koska ei voi tietää mitä teen (tämä ihan oikeasti pelkkää valehtelua ja ystävämme sumuttamista) ja samainen mies petti minua toisen naisen kanssa, mutta tällä kertomuksellaan sai hyväksynnän yhteiseltä ystävältä pettämiselleen. Ystävä itse kertoi kuinka ymmärsi pettämisen ja sen, ettei mies kertonut minulle halusta erota, koska pelkäsi, että teen jotakin pelottavaa.
Niin ja mieshän ei edes pettämisestään kiinni jäätyään myöntänyt, että olisi koskaan halunnut erota minusta. Että sellainen vellihousu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selitetty moneen kertaan. Ja aina se on ollut yhtä turhaa, koska jatkossakin te naiset näette mitä te haluatte nähdä.
Te haluatte asian olevan niin, että ne miehet ovat luusereita. Sitoutumiskyvyttömiä, empatiakyvyttömiä, tms. Kenties jopa pelkäävät kaltaistanne upeaa naista joka vain kaunistuu päivä päivältä.
Mutta yhäkin kyse on siitä, että ne miehet tietävät saavansa paremmannäköisen naisen kuin ap. Siksi ap on se joka kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen.
"No miksi ne miehet eivät harrasta kevytsuhteita niiden oman tasoistensa naisten kanssa?"
Siksi, koska ne omantasoiset naiset saavat kevytsuhteita vielä paremmannäköisten miesten kanssa. Mitä kevyempi suhde, sitä komeamman miehen nainen voi saada - ja väistämättä miehillä päin vastoin.
Aivan sama tilanne on minulla. Minua ei kiinnosta parisuhde naisten kanssa joita saisin Tinderistä. He eivät ole yhtä hyvännäköisiä kuin paras mi
Tuosta tulee mieleen se kun monet miehet (ja naisetkin) sekaantuvat niihin ei-niin-kiinnostaviin naisiin/miehiin buustatakseen itsevarmuuttaan sekä egoaan saadakseen virtaa niiden oikeasti kiinnostavien yrittämiseen.
En tiedä. Ihmisillä on vaan sosiaaliset taidot heikentyneet kun jutellaan älylaitteiden välityksellä.
ymmärrän tuon tuskan mitä se aiheuttaa. Olen kokenut saman. Kerran kehtaa vielä laittaa toiselle viestin ghostaamisen jälkeen, mutta enempää ei tai tuntee itsensä joksikin hulluksi ahdistelijaksi. Se siinä taitaa olla ideanakin. Ghostaaja pääsee kuin koira veräjästä ja ghostattu jää miettimään tekikö jotain ihan kamalaa ja tuntee häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista, kelpaat alfamiehelle panoon, mutta et suhteeseen. Ala katsella niitä betamiehiä niin hommaan voi tulla jatkuvuutta. Alfamies panostaa sen verran että pitää sinut ringissä ja käy välillä panemassa, mutta siihen se jää.
Ovatko siis laihat, hygieniastaan huolehtimattomat ja liki kaverittomat, ujot miehetkin nykyisin alfoja?
Ei ap.
Alfa-idiotismi on tarkoitettu rahan lypsämiseen vähän heikommilla älynlahjoilla ja itsetunnolla varustetuilta miehen aluilta. Yleensä nämä alfaksi itseään kutsuvat ovat oman määritelmänsä mukaan todellisuudessa niitä muita alempia tyyppejä, vaikka ostavat illuusion siitä että heissä olisi jotain alfoihin liitettyjä ominaisuuksia. Sääliksi käy sellaiset hölmöt.
Tapailet vaan pelimiehiä, jotka pyörittävät haaremia. Normaalit naiset ghostaavat aivan sumeilematta. Pitäisikö sua sääliä jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ottanut sen periaatteen, että jos tapailemani ihminen lakkaa noin vaan pitämästä yhteyttä, niin toista mahdollisuutta ei tule. Ainoa poikkeus on äkillinen vakava sairastuminen tai tapaturma, jonka takia henkilö on niin huonossa kunnossa ettei pysty ottamaan yhteyttä (menee läpi kerran). Muut selitykset ja syyt ovat turhia.
Tiukka, mutta toimiva linja.
Kyllä. Vaikka olisi orastava suhde, aina on aikaa laittaa viestiä. Jos menee 3 päivää ilman viestiä, katson, että minunkaan ei tarvitse enää ottaa yhteyttä kyseiseen henkilöön.
Minulle teki noin hyvä ystävä, ihan tuli puun takaa. Ei vaan vastannut enää viestiin ja laittanut enää mitään, vaikka ennen oltiin lähes päivittäin yhteyksissä. En kyllä minäkään enää sitten laittanut mitään vaikka mieli teki kysyä, että mitä tapahtui, sillä ihmettelen suuresti tuota että kommunikointi päättyy kuin seinään. Anteeksipyyntö olisi vähintään paikallaan ja jos sitä ei automaattisesti tule ilman kyselyitä, niin en todellakaan tarvitse tuollaisia ihmisiä elämääni.
Tämä tapahtui Pohjois-Karjalassa ja mietin että onko täällä päin tämä kommunikointitapa hyvinkin yleistä. Itse olen kotoisin muualta.
Näin paljon kokeneena miehenä voin sanoa, että kun pussit on tyhjät, painaa muut kiireet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista miehistä muuten on ollut joskus tai on parhaillaan pitkässä suhteessa, asuu yhdessä jne.
Minä taas olen se "ikisinkku", joka ei pääse kunnolla edes tutustumaan kun jo karataan.Oon miettinyt sellaistakin, että kun itse olen tunteideni puolesta hitaammin varmuutta saava, eli en uskalla heittäytyä kovin nopeasti mihinkään syvällisempään, niin olisikohan nää miehet vaan sitten sattuneet olemaan täysin päinvastaisia, eli ihastuvat nopeaa ja täysillä, mutta ihastus sammuu yhtä nopeaa kuin alkoikin?
Itse taas tajuan vasta siinä vaiheessa kun homma on jo suunnilleen reisillä, että ei helvetti minkä mahdollisuuden taas ehkä menetin ja suren pitkään.-AP
Ei. Jos miestä oikeasti kiinnostaa - saatika sitten että olisi ihastumaisillaan - niin se kestää kyllä mutkan jos toisenkin. Ja sen kolmannenkin. Eikä sitä myöskään pelota jos vaikutat "liian sitoutumishaluiselta" tjs.
Olet vain tapaillut paskeita, joilla ei ole selkärankaa sanoa etteivät ole oikeasti olleet niin kiinnostuneita - eivätkä etenkään oikeista syistä.
Oikeista syistä... eivät miehet tarvitse mitään "oikeaa syytä" ettet ole heistä kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
on kokemusta, just ujommat miehet tekee tota. luulen että ne on munattomampia, joku ns, alfempi tai supliikimpi ihminen saattais jopa uskalata sanoa päin naamaa miten asiat on, näin valitettavasti :( kiltti ulkokuori hämää!
Uskon tähän. Sosiaalisesti taidottomst tapaukset eivät osaa sanoa, ettei kiinnosta vaan katoavat kuvioista. Selkärangatonta.
Itse heivasin luiskaan nuorena ihan surutta kaikki tyypit, jotka eivät oikeasti osanneet pitää yhteyttä ja pyytää treffeille. Koska jos mies on kiinnostunut, hän kyllä pitää yhteyttä ja haluaa nähdä.
Älkää vastatko näille tyypeille, jos myöhemmin yrittävät ottaa yhteyksiä. Estoon vaan. Ei ne siitä sen kiinnostuneemmiksi muutu myöhemminkään. Se kiinnostus on sellainen juttu, että sitä joko on tai ei.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on kokemusta, just ujommat miehet tekee tota. luulen että ne on munattomampia, joku ns, alfempi tai supliikimpi ihminen saattais jopa uskalata sanoa päin naamaa miten asiat on, näin valitettavasti :( kiltti ulkokuori hämää!
Uskon tähän. Sosiaalisesti taidottomst tapaukset eivät osaa sanoa, ettei kiinnosta vaan katoavat kuvioista. Selkärangatonta.
Itse heivasin luiskaan nuorena ihan surutta kaikki tyypit, jotka eivät oikeasti osanneet pitää yhteyttä ja pyytää treffeille. Koska jos mies on kiinnostunut, hän kyllä pitää yhteyttä ja haluaa nähdä.
Älkää vastatko näille tyypeille, jos myöhemmin yrittävät ottaa yhteyksiä. Estoon vaan. Ei ne siitä sen kiinnostuneemmiksi muutu myöhemminkään. Se kiinnostus on sellainen juttu, että sitä joko on tai ei.
Kappas, miehiä vihaava spermaviemäri saapui keskuuteemme.
Aloittaja puhuu kokemuksistaan monikossa. Yleistää sillä sitten kaikki miehet, mutta oletko tullut ajatelleeksi, että todella moni deitinhaluinen mies ei pääse edes sille ensitreffille saati saa edes matchejä äppeissä. Mistäköhän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
kerro seuraavalle miehelle että et anna ennenkuin on vähintään kihlasormus sormessa.Luulisi tämän pitävän miehen vähän pidempään maisemissa.
Anteeksi vaan, mutta jos tuollaista sanoo, niin kyllä ne perävalot näkyy aika äkkiä.
🇺🇦🇮🇱
Ei. Jos miestä oikeasti kiinnostaa - saatika sitten että olisi ihastumaisillaan - niin se kestää kyllä mutkan jos toisenkin. Ja sen kolmannenkin. Eikä sitä myöskään pelota jos vaikutat "liian sitoutumishaluiselta" tjs.
Olet vain tapaillut paskeita, joilla ei ole selkärankaa sanoa etteivät ole oikeasti olleet niin kiinnostuneita - eivätkä etenkään oikeista syistä.