Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen vaimoni osti rasvakeittimen

Vierailija
02.04.2016 |

Vaikka olen kieltänyt ostamasta. Vaimo on lihonut nopeasti ja olen yrittänyt saada vaimoa mukaan lenkille ja salille (hänellä on salikortti 80e/kk jota ei käytä) ja syömään terveellisemmin. Tuossa on lopputulos, rasvakeitin jossa nyt valmistaa ranskalaisia itselleen vaikka olen kieltänyt ostamasta sellaista ettei liho enempää. Ei taida olla enää mitään tehtävissä hänen painolleen.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli käsket ja kiellät vaimoasi, hankit hänelle salikortin (pyytämättä?) ja sitten valitat kun jää käyttämättä :D Ihmekkö kun ei toimi, kun kohtelet naista kuin hän olisi pikkulapsi?

Kuntoilubuumi kun tammikuussa alkoi niin itse halusi kortin. Vannoi käyvänsä ja suuttui kun kehtasin epäillä. Ap

Vierailija
42/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli käsket ja kiellät vaimoasi, hankit hänelle salikortin (pyytämättä?) ja sitten valitat kun jää käyttämättä :D Ihmekkö kun ei toimi, kun kohtelet naista kuin hän olisi pikkulapsi?

Kuntoilubuumi kun tammikuussa alkoi niin itse halusi kortin. Vannoi käyvänsä ja suuttui kun kehtasin epäillä. Ap

Okei no sitten on eri juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropas nyt, ap, mitä se terveellinen ruoka sinun mielestäsi on?

Vai kerronko mitä se ei ole? Vaimo syö lähes päivittäin pikaruokaa, iltaisin suklaalevyn tai sipsejä, juo sokerilimsaa, välipalaksi suklaapatukkaa, paljon ranskanleipää kermajuustolla ja meetwurstilla. Kasviksiin tai hedelmiin ei koske enää ollenkaan ja suuttuu jos ehdotan salaattia lounaaksi, no tein kuitenkin vaikka tiedän ettei tuo syö sitä. Ja nyt suuntaan salille, lauantain jatkoja ladies. Ap

Et siis itsekään tiedä, mikä on terveellistä.

Syön paljon kasviksia, vihanneksia, vaaleaa lihaa, täysjyvää, kananmunia, maustamatonta jogurttia marjoilla jne. Juon vettä. Joo ei kovin miehekästä mutta sähän tämän halusit kuulla. Punaista lihaa syön harvemmin, kalaa ja kanaa enemmän. Vältän eineksiä, rasvaa ja sokeria. Liikun päivittäin, en polta, alkoa kohtuudella. Mulle ei maistu mikään kalja ja makkara- ruokavalio. Ap

Vältät rasvaa ja punaista lihaa (mitä sillä sitten tarkoitatkin)???

Vierailija
44/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kerronko mitä se ei ole? Vaimo syö lähes päivittäin pikaruokaa, iltaisin suklaalevyn tai sipsejä, juo sokerilimsaa, välipalaksi suklaapatukkaa, paljon ranskanleipää kermajuustolla ja meetwurstilla. Kasviksiin tai hedelmiin ei koske enää ollenkaan ja suuttuu jos ehdotan salaattia lounaaksi, no tein kuitenkin vaikka tiedän ettei tuo syö sitä. Ja nyt suuntaan salille, lauantain jatkoja ladies. Ap

Syön paljon kasviksia, vihanneksia, vaaleaa lihaa, täysjyvää, kananmunia, maustamatonta jogurttia marjoilla jne. Juon vettä. Joo ei kovin miehekästä mutta sähän tämän halusit kuulla. Punaista lihaa syön harvemmin, kalaa ja kanaa enemmän. Vältän eineksiä, rasvaa ja sokeria. Liikun päivittäin, en polta, alkoa kohtuudella. Mulle ei maistu mikään kalja ja makkara- ruokavalio. Ap

Syön harvoin punaista lihaa. Vältän rasvaa, tämän luulisi olevan naisille selkeä konsepti. No en syö kermajuustoa ja meetwurstia vaan kalkkunaleikettä ja vähempirasvaista juustoa noin nyt esimerkkinä. Ap

Vierailija
45/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdata se Tefalin systeemiin, jolla voi myös tehdä ranskalaisia. Puoleentoista kiloon perunoita teelusikallinen öljyä, ei tule rasvaranskiksia....

Kuningaskuluttajassa joskus vertailtiin noita, muistaakseni siinä oli mukana jokin tuollainen perinteisestä erottuva malli, ei välttämättä kuitenkaan tuo tefal.

Vierailija
46/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen kieltänyt ostamasta. Vaimo on lihonut nopeasti ja olen yrittänyt saada vaimoa mukaan lenkille ja salille (hänellä on salikortti 80e/kk jota ei käytä) ja syömään terveellisemmin. Tuossa on lopputulos, rasvakeitin jossa nyt valmistaa ranskalaisia itselleen vaikka olen kieltänyt ostamasta sellaista ettei liho enempää. Ei taida olla enää mitään tehtävissä hänen painolleen.

Se aikoo elää amerikkalaista unelmaa.

Tuo rasvakeitin oli kyllä vihonviimeinen keksintö läskille ihmiselle.

Riko se keitin jostain ettei se kuumene.

Vierailija
47/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvakeittimellä tehty ruoka ei ole niin epäterveellistä kuin mitä yleensä ajatellaan. Se öljyn määrä mitä siihen itse paistettavaan ruokaan jää on häviävän pieni jos käytetään oikeita (riittävän korkeita) lämpötiloja. Rasvaa tulee ehkä saman verran kuin ihan tavallisesti paistinpannulla paistaen. Tosin en minäkään väitä, että kyseessä mitkään terveyspöperöt olisivat, tai että tuollaista ruokaa kannattaisi syödä joka päivä.

Samaa mieltä. Pannulla paistamisessa rasva tarttuu paistettavaan ihan eri tavalla kuin friteeratessa. Rasvakeittimellä luodaan rapea pinta, kun taas pannulla rasva pääsee muhimaan pinnan alle. Huomaathan, että sekä paistaminen ja friteeraaminen tarkoittavat melkeinpä kaikilla muilla kielillä samaa (vrt. englannin fry, ital. friggere). Rasvakeittimellä kypsentäminen ei todellakaan ole niin epäterveellistä, kuin meillä luullaan. Tässä taas tämä ongelma, ettei ole riittävästi tietotaitoa eikä ruokakulttuuria, että ehkä joidenkin on sitten parempi vaan pysytellä niissä rahkariineissä.

Vierailija
48/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teillä hoitaa yleensä ruoanlaiton? Voisitko ap ottaa siitä enemmän vastuuta ja tehdä terveellisiä ruokia teille molemmille. Toivottavasti et ole mies joka odottaa että vaimo laittaa kaiken ruuan ja sitten valittaa, kun ruoka ei ole sellaista kuin mies haluaisi.

Vierailija
49/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ha :D

H8rs gonna h8

Vierailija
50/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen hankinta kertoo, että ruoka näyttelee liian isoa roolia elämässä. Kannattaa miettiä onko jatkoa yhteiselämälle.

Vierailija
51/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teillä hoitaa yleensä ruoanlaiton? Voisitko ap ottaa siitä enemmän vastuuta ja tehdä terveellisiä ruokia teille molemmille. Toivottavasti et ole mies joka odottaa että vaimo laittaa kaiken ruuan ja sitten valittaa, kun ruoka ei ole sellaista kuin mies haluaisi.

Vaimo ei syö mun laittamia terveellisiä ruokia. Eivät kelpaa kun ei ole kermaa jota se itse käyttää paljon. Kuohukermaa. Ap

Vierailija
52/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen hankinta kertoo, että ruoka näyttelee liian isoa roolia elämässä. Kannattaa miettiä onko jatkoa yhteiselämälle.

Kannattaa. Meillä on täysin eri elämäntyyli nykyään. Ap

Vierailija
53/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön harvoin punaista lihaa. Vältän rasvaa, tämän luulisi olevan naisille selkeä konsepti. No en syö kermajuustoa ja meetwurstia vaan kalkkunaleikettä ja vähempirasvaista juustoa noin nyt esimerkkinä. Ap

Rasvaa ei kannata välttää. Ennemmin jotain keinotekoisia ruokia pitää poistaa.

Vierailija
54/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että ihminen joka ei halua laihtua jotenkin muuttuu toisen toimesta? Jos haluaa syöpötellä rasvaisia ranskalaisia keittimestään, niin se on siinä.

Vierailija
55/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se lihominen haittaa, jos toista rakastaa.

Eri ihmisiä haittaa eri asiat. Jotain haittaa lihominen (kertoo ettei oma terveys ja perheen tulevaisuus kiinnosta), jotain muuta maksullisissa käynti sinkkuna, pikkurikokset tai pettäminen aikaisemmassa suhteessa (kertoo arvomaailmasta). Paha sanoa muiden puolesta, ettei tolla ole väliä. Löytyyhän niitäkin ihmisiä, joille muiden paneminen suhteessa ei ole mikään ongelma. Kaiken voi antaa anteeksi, mutta mitään ei ole pakko antaa anteeksi, edes rakkauden vuoksi.

Vierailija
56/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat laardilyllerön mitat noin suunnilleen? Potku vain rasvavalaan perseelle, itse en tuollaista katselisi.

M84

174cm se on pitkä ja nyt painaa jo yli 70kg. En edes tiedä paljonko yli... Ap

Vierailija
57/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, mitä se haittaa että toinen on sarjamurhaaja kun vaan rakastaa, mitä se haittaa että käyttää huumeita päivittäin kun vaan rakastaa!

Onko rakkaus joku rangaistus? Pitääkö rakastaa vaikka toinen viis veisaa omasta terveydestään ja yhteisestä tulevaisuudesta?

Mitä? Kuinka paljon siltä rakkauden kohteelta tulee ottaa vastaan ennenkuin saa lakata rakastamasta?

Vierailija
58/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, mitä se haittaa että toinen on sarjamurhaaja kun vaan rakastaa, mitä se haittaa että käyttää huumeita päivittäin kun vaan rakastaa!

Onko rakkaus joku rangaistus? Pitääkö rakastaa vaikka toinen viis veisaa omasta terveydestään ja yhteisestä tulevaisuudesta?

Mitä? Kuinka paljon siltä rakkauden kohteelta tulee ottaa vastaan ennenkuin saa lakata rakastamasta?

Hyvä pointti.

Vierailija
59/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei syö mun laittamia terveellisiä ruokia. Eivät kelpaa kun ei ole kermaa jota se itse käyttää paljon. Kuohukermaa. Ap

Kuohukermahan on täyttä ravintoa. Käytätkö itse jotain kermakkeita?

Vierailija
60/94 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuohukermahan on täyttä ravintoa. Käytätkö itse jotain kermakkeita?

En pidä siitä, että jokainen ruoka maistuu kermassa uitetulta. Ap