Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskimpia esimerkkejä uusavuttomista ihmisistä

Vierailija
01.04.2016 |

Toisen ketjun innoittamana aloitin tällaisen. Eli kertokaapas hauskimmat tapaukset kun olette törmänneet ns uusavuttomiin tai muutoin tyhmiin ihmisiin. Mä kerron aluksi yhden tarinan. Olin aikoinaan Tiimarissa loppuunmyynnissä kun lopettivat sen ketjun kokonaan. Siellä oli yhtäaikaa noin 20-25-vuotias tyttö/nainen joka keräili koriinsa kaikenlaista. Sitten hän soitti jollekin, oletan että äidilleen, että täällä olisi alennuksessa tällaisia juttuja mitä sinä ostat aina (en muista mitä). Keskustelu meni suurinpiirtein näin: Ai minkä kokoisia...no tällaisia pieniä...no millä minä ne mittaisin, ei mulla ole mittaa mukana...jaa viivotin, mistäs minä sellaisen löydän....no minä yritän etsiä...no nyt mulla on tässä viivotin, mitä mun pitäis mitata...no se on siinä ykkösen ja kakkosen välissä, riippuu siitä laintanko toisen pään siihen nollaan vai viivottimen päähän....tai eiku ootas nyt, eikös se toinen pää pidä olla ykkösen kohdalla...vai nollassa, sano nyt kun en mä muista...jaa mitä maksaa...en mä tiedä mutta tässä on -50% eikös se oo silloin aika halpa...alkuperäinen hinta...mistäs mä sen tietäisin...

Nainen vaikutti muutoin ihan normaalilta, siis ei ollut mikään vammainen. Ajattelin mielessäni että voi voi...

Kommentit (641)

Vierailija
1/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispoika, 17v, tuumaili meillä pihalla että minkälaiset jalat noilla linnuilla oikein on kun eivät saa sähköiskua langalla istuessaan.

Vierailija
2/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku melkein klikkasi niitä "Tietokoneesi saattaa toimia hitaasti" -huijausmainoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nuoren, joka sanoi ettei koskaan ollut  nylkenyt madetta eikä rakentanut saunakiulua.

Vierailija
4/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kysyi, että miten saa höyhenet kiinni virpomis oksiin.

Kyllähän täysjärkinen ihminen tuon keksii paljon pienemällä vaivalla kuin tänne kirjottamalla.

Vierailija
5/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä ei osannut tokanluokan matikan tehtävää! 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
6/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ikinä pessyt pyykkiä 25 v. Kuskasi siis Rovaniemeltä tämä opiskelukaverini mammalleen Kuopijoon pyykit pestäväksi.

Vierailija
7/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri aikoinaan joka ei 19.v ikään mennessä ollut koskaan käynyt yksin kaupassa tai vienyt roskia. Koska "äiti on aina hoitanut ne asiat". Myötähäpeä.

Vierailija
8/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ikinä pessyt pyykkiä 25 v. Kuskasi siis Rovaniemeltä tämä opiskelukaverini mammalleen Kuopijoon pyykit pestäväksi.

Mutsi pesee pyykit, oon 34.

Vierailija
9/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä uusavuttomuus, vaan oisko uustiedottomuus. Oli kesä ja makoilin kaverin kanssa nurmikolla juttelemassa. Kaveri oli juuri pari päivää aiemmin tehnyt positiivisen raskaustestin, ja yhtäkkiä sinkosi istumaan ja kysyi kauhistuneena onkohan nyt vahingossa hukuttanut vauvansa kun makasi mahallaan. Eikä oltu teinejä, vaan kumpikin yli 30 v.

Vierailija
10/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä kysyi, että miten saa höyhenet kiinni virpomis oksiin.

Kyllähän täysjärkinen ihminen tuon keksii paljon pienemällä vaivalla kuin tänne kirjottamalla.

Ainiin ja oli muistaakseeni kirjottanut vielä ihan suht koht pitkän tekstin. Ja ainot asia joka siihen sisältyi oli tämä.

😂😂😂😂😂

T. 4

Vierailija
11/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani nainen ja äiti, joka soitti kysyäkseen ohjetta ranskanperunoiden valmistuksessa.

Mies teki aina kaikki kotityöt, koska äiti on kovan luokan feministi . Ja tämä tarina 100% totta.

Vierailija
12/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä uusavuttomuus, vaan oisko uustiedottomuus. Oli kesä ja makoilin kaverin kanssa nurmikolla juttelemassa. Kaveri oli juuri pari päivää aiemmin tehnyt positiivisen raskaustestin, ja yhtäkkiä sinkosi istumaan ja kysyi kauhistuneena onkohan nyt vahingossa hukuttanut vauvansa kun makasi mahallaan. Eikä oltu teinejä, vaan kumpikin yli 30 v.

En saa kiinni tuosta logiikasta, miten siis hukuttanut?

Vierailija
13/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen mielestä pyykinpesukoneen napin painaminen on raskas kotityö.

Vierailija
14/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ilmi yhdessä ruokaa laittaessamme, että keittoa tehdessään kaverini keittää lihaliemen erillisessä pienessä kattilassa. Siis litran vettä ja lihaliemikuutiot. Ja lisää sen sitten isompaan kattilaan, jossa jauhelihakeittokasvikset porisevat jo pienessä määrässä vettä 0_o

Toppuutteli minua laittamasta liikaa vettä kasviksille heti alkuun "kun se lihaliemi tulee vielä". En tajunnut tietysti yhtään, mikä ongelma siinä voi olla. Kun lopulta ymmärsin ja kerroin, että ne kuutiothan heitetään vaan sinne kattilaan muiden joukkoon, sinnehän ne kiehuvaan veteen liukenevat samalla lailla, niin kaverin aivojen aluksi epäuskoisen, sitten oivaltavan raksutuksen saattoi suorastaan kuulla.

Vierailija
15/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammojen mielestä pyykinpesukoneen napin painaminen on raskas kotityö.

Tässäpä tosiaan hauska esimerkki uusavuttomasta, luulla että pyykinpesu olisi hoidettu yhtä nappia painamalla.

Vierailija
16/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ihanan tytön kanssa, mutta ei se mihinkään johtanut. Hän tunnusti, että ei osaa rohkia eikä loukuttaa. Ajatuskin avioliitosta niin avuttoman naisen kanssa oli kamala.

Vierailija
17/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nuori. Täytän kohta 50v. Enkä oo moisia taitoja tarvinnut.

Vierailija kirjoitti:

Tapasin nuoren, joka sanoi ettei koskaan ollut  nylkenyt madetta eikä rakentanut saunakiulua.

Vierailija
18/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa kiinni tuosta logiikasta, miten siis hukuttanut?

Jotenkin oli ajatellut että vauva hukkuisi lapsiveteen samaan tyyliin kuin ihminen hukkuu jos painetaan veden alle liian pitkäksi aikaa.

Vierailija
19/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasko edes keriä ja karstata? Voi tätä nykyajan uusavuttomuutta.

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin ihanan tytön kanssa, mutta ei se mihinkään johtanut. Hän tunnusti, että ei osaa rohkia eikä loukuttaa. Ajatuskin avioliitosta niin avuttoman naisen kanssa oli kamala.

Vierailija
20/641 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu heitti vaatteet roskiin, jos niistä irtosi nappi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi