Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui tamponipilasta

Vierailija
01.04.2016 |

Tein aprillijekun. Mies tietää, että minulla on menkat, joten dippasin tamponin mehutiivisteeseen, pyysin miestä sulkemaan silmänsä ja ojentamaan kätensä - ja olisittepa kuulleet sen huudon, kun hätkähtäen avasi silmänsä. :'D Harmi vain, että nyt mököttää ja tuhahtelee, vaikka kerroinkin pilan juonen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu. Itse en olisi tuosta suuttunut, mutta tosi ällöttävää silti.

Vierailija
2/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko yllätys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudon? 

Pelkääkö miehesi verta?  Varmaan joku sivari...

Vierailija
4/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudon? 

Joo hänellä on verikamm, ja siksi upposikin niin hyvin. Ihan armeijan käynyt, mutta kiljunta oli silti aivan omaa luokkaansa. :D

Ap

Vierailija
5/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein aprillijekun. Mies tietää, että minulla on menkat, joten dippasin tamponin mehutiivisteeseen, pyysin miestä sulkemaan silmänsä ja ojentamaan kätensä - ja olisittepa kuulleet sen huudon, kun hätkähtäen avasi silmänsä. :'D Harmi vain, että nyt mököttää ja tuhahtelee, vaikka kerroinkin pilan juonen.

Voi jessus mikä neiti sun miehesi.

Vierailija
6/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon tekee verifoobikolle niin on aika ilkeä temppu, eikä enää pila. Nimimerkillä sellainen miehenä, en tekisi. Se on ihan yhtä irrationaalinen fobia kuin muutkin fobiat.

Vierailija
7/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku teini?

Vierailija
8/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies "huusi"? 

Onko sinulla mies vai annoitko 5-vuotiaalle tyttärellesi tämän? Ei vaikuta uskottavalta. 

Vierailija
9/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa nyt vielä aprillimuna kuukautisverellä.

Vierailija
10/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen nainen ja itselläni on kuukautiset, en pelkää verta, mutta toisen ihmisen verinen tamppooni... Hyi hel..... ihan jo pelkkänä ajatuksenakin kamala. Eli olisin huutanut, mutta en suuttunut :D

Vierailija
11/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudon? 

En pelkää verta, mutta kyllä tuollainen temppu, eli vaimo laittaisi kouraan verisen käytetyn tampoonin, saisi kyllä verenpaineen nousemaan. Tuo oli täysin mauton pila ja varsinkin verikammoisen kohdalla vain pahempi.

Vierailija
12/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja neiti-ihminen eli naimaton (25v. ) , mutta en tosiaan hätkähtäisi käytettyä tamponia kädessäni. 

Sen verran vanhanaikainen olen, että mieheltä tuollainen reagointi olisi lähinnä vastenmielistä. Ei hauskaa. Pidän vakaista, vahvoista miehistä, jotka eivät ala kirkua ja huitoa hulluina ampiasen nähdessään. 

Vierailija
13/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tyttöystävälle hänen menkkojen aikana pilan. Olin muka sohvalla nukkumassa, hänen töistä tullessaan verinen (ketsupissa käytetty) tamponi suussa 😂

Vierailija
14/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huudon? 

En pelkää verta, mutta kyllä tuollainen temppu, eli vaimo laittaisi kouraan verisen käytetyn tampoonin, saisi kyllä verenpaineen nousemaan. Tuo oli täysin mauton pila ja varsinkin verikammoisen kohdalla vain pahempi.

Pilahan oli mitä parhain ja hyvää siedätyshoitoa verikammoiselle.

Miten te verikommoiset aiotte elämässänne pärjätä, vertahan näkee harva se päivä.

Peukut ap:lle

Vierailija
15/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudon? 

Varmaan Halla-ahon vaimo...

Vierailija
16/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ällöttävä. Ei olisi naurattanut muakaan.

Vierailija
17/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja neiti-ihminen eli naimaton (25v. ) , mutta en tosiaan hätkähtäisi käytettyä tamponia kädessäni. 

Sen verran vanhanaikainen olen, että mieheltä tuollainen reagointi olisi lähinnä vastenmielistä. Ei hauskaa. Pidän vakaista, vahvoista miehistä, jotka eivät ala kirkua ja huitoa hulluina ampiasen nähdessään. 

Yhdyn edelliseen puhujaan, missähän pehmonallekaapissa nämä "miehet" jotka kiljuu kuin pikkutyttöt on kasvaneet tai kasvatettu.

Mua ei mikään hämmennä, verta no se nyt ei ole vettä ihmeempää nestettä märkää tavaraa kumpikin.

Vierailija
18/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä huono pila nyt oli kyllä joo...

Itteä ainaki ällöttäis tuollanen pila vaikka en verikammonen olekkaan. Hyh,yök...

Vierailija
19/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tosta nyt kuitenkaan suuttua voi

Vierailija
20/33 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, hyvä pila!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä