Mies suuttui tamponipilasta
Tein aprillijekun. Mies tietää, että minulla on menkat, joten dippasin tamponin mehutiivisteeseen, pyysin miestä sulkemaan silmänsä ja ojentamaan kätensä - ja olisittepa kuulleet sen huudon, kun hätkähtäen avasi silmänsä. :'D Harmi vain, että nyt mököttää ja tuhahtelee, vaikka kerroinkin pilan juonen.
Kommentit (33)
Huudon?
Pelkääkö miehesi verta? Varmaan joku sivari...
Vierailija kirjoitti:
Huudon?
Joo hänellä on verikamm, ja siksi upposikin niin hyvin. Ihan armeijan käynyt, mutta kiljunta oli silti aivan omaa luokkaansa. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tein aprillijekun. Mies tietää, että minulla on menkat, joten dippasin tamponin mehutiivisteeseen, pyysin miestä sulkemaan silmänsä ja ojentamaan kätensä - ja olisittepa kuulleet sen huudon, kun hätkähtäen avasi silmänsä. :'D Harmi vain, että nyt mököttää ja tuhahtelee, vaikka kerroinkin pilan juonen.
Voi jessus mikä neiti sun miehesi.
Jos tuon tekee verifoobikolle niin on aika ilkeä temppu, eikä enää pila. Nimimerkillä sellainen miehenä, en tekisi. Se on ihan yhtä irrationaalinen fobia kuin muutkin fobiat.
Siis mies "huusi"?
Onko sinulla mies vai annoitko 5-vuotiaalle tyttärellesi tämän? Ei vaikuta uskottavalta.
Maalaa nyt vielä aprillimuna kuukautisverellä.
Siis olen nainen ja itselläni on kuukautiset, en pelkää verta, mutta toisen ihmisen verinen tamppooni... Hyi hel..... ihan jo pelkkänä ajatuksenakin kamala. Eli olisin huutanut, mutta en suuttunut :D
Vierailija kirjoitti:
Huudon?
En pelkää verta, mutta kyllä tuollainen temppu, eli vaimo laittaisi kouraan verisen käytetyn tampoonin, saisi kyllä verenpaineen nousemaan. Tuo oli täysin mauton pila ja varsinkin verikammoisen kohdalla vain pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja neiti-ihminen eli naimaton (25v. ) , mutta en tosiaan hätkähtäisi käytettyä tamponia kädessäni.
Sen verran vanhanaikainen olen, että mieheltä tuollainen reagointi olisi lähinnä vastenmielistä. Ei hauskaa. Pidän vakaista, vahvoista miehistä, jotka eivät ala kirkua ja huitoa hulluina ampiasen nähdessään.
Itse tein tyttöystävälle hänen menkkojen aikana pilan. Olin muka sohvalla nukkumassa, hänen töistä tullessaan verinen (ketsupissa käytetty) tamponi suussa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huudon?
En pelkää verta, mutta kyllä tuollainen temppu, eli vaimo laittaisi kouraan verisen käytetyn tampoonin, saisi kyllä verenpaineen nousemaan. Tuo oli täysin mauton pila ja varsinkin verikammoisen kohdalla vain pahempi.
Pilahan oli mitä parhain ja hyvää siedätyshoitoa verikammoiselle.
Miten te verikommoiset aiotte elämässänne pärjätä, vertahan näkee harva se päivä.
Peukut ap:lle
Vierailija kirjoitti:
Huudon?
Varmaan Halla-ahon vaimo...
Ap, olet ällöttävä. Ei olisi naurattanut muakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja neiti-ihminen eli naimaton (25v. ) , mutta en tosiaan hätkähtäisi käytettyä tamponia kädessäni.
Sen verran vanhanaikainen olen, että mieheltä tuollainen reagointi olisi lähinnä vastenmielistä. Ei hauskaa. Pidän vakaista, vahvoista miehistä, jotka eivät ala kirkua ja huitoa hulluina ampiasen nähdessään.
Yhdyn edelliseen puhujaan, missähän pehmonallekaapissa nämä "miehet" jotka kiljuu kuin pikkutyttöt on kasvaneet tai kasvatettu.
Mua ei mikään hämmennä, verta no se nyt ei ole vettä ihmeempää nestettä märkää tavaraa kumpikin.
Vähä huono pila nyt oli kyllä joo...
Itteä ainaki ällöttäis tuollanen pila vaikka en verikammonen olekkaan. Hyh,yök...
No ei kai tosta nyt kuitenkaan suuttua voi
Hyi vittu. Itse en olisi tuosta suuttunut, mutta tosi ällöttävää silti.