Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni jätti mut kun sai kuulla kaveriltani, että olin käynyt maksullisella naisella Thaimaassa

Vierailija
01.04.2016 |

Tämä oli tapahtunut siis vuosia aijemmin kun olin sinkku.. Kaverini kertoi juttua Thaimaan matkastamme ja ohimennen mainitsi, että käytiin muuten koeajamassa parit maksulliset naiset myös. En kieltänyt tätä koska se on totta, mutta en ollut kertonut tästä tyttöystävälleni aijemmin. Hän oli vaitonainen loppuillan ja nyt pari päivää myöhemmin ilmoitti, ettei halua nähdä minua enään.. syynä tämä thaimaa-juttu.

Mielestäni hieman kohtuutonta tuomita mies vuosien takaisten tekojen perusteella. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa saadakseni tyttöystäväni takaisin?

M28

Kommentit (281)

Vierailija
1/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Niin jättäisin minäkin.

Vierailija
2/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais minäkään miestä, joka on maksullisissa käynyt.

Vierailija
4/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolis

Vierailija
5/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt samoin tyttöystäväsi asemassa.

Vierailija
6/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullaha voi olla vaikka hiv

Vierailija
7/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo arvomaailmastasi ihan tarpeeksi se että olet joskus käynyt huorissa. Kenkää olisin antanut itsekin, ei kelpaisi mies joka on sellaista tehnyt, edes menneisyydessä.

Vierailija
8/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koeajamassa"

Yök.

Vierailija
9/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti tyttöystävä :D mitä väliä jos SINKKUNA on käyny maksullisilla. Sinuna en edes haikailisi tuollaisen perään. Naurettavaa.

N20

Vierailija
10/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tapahtunut siis vuosia aijemmin kun olin sinkku.. Kaverini kertoi juttua Thaimaan matkastamme ja ohimennen mainitsi, että käytiin muuten koeajamassa parit maksulliset naiset myös. En kieltänyt tätä koska se on totta, mutta en ollut kertonut tästä tyttöystävälleni aijemmin. Hän oli vaitonainen loppuillan ja nyt pari päivää myöhemmin ilmoitti, ettei halua nähdä minua enään.. syynä tämä thaimaa-juttu.

Mielestäni hieman kohtuutonta tuomita mies vuosien takaisten tekojen perusteella. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa saadakseni tyttöystäväni takaisin?

M28

Pahoin pelkään ettet voi tehdä enää mitään. Mitäs jos kuulisit että tyttöystäväsi oli ennen, toki kauan sitten, maksullinen nainen? Eihän se ole sama asia, mutta mielikuvasi hänestä voisi muuttua pysyvästi eikä paluuta menneeseen enää olisi. Tässä on tainnut käydä vähän samalla tavalla. Monien mielestä seksistä maksaminen tarkoittaa että miehessä on aika paljon vikaa.

Vierailija
11/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroatte. Jos ei voi harrastaa seksiä toisten naisten kanssa, niin miksi olette yhdessä?

Vierailija
12/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän naistasi. vai että oikein "koeajamassa". Jo tuo sanavalinta on törkeän esineellistävä, saati itse teko.

Vierailija
13/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikein mitään. En minäkään pystyisi jatkamaan tuollaisen tiedon jälkeen. Niillä ihmisraukoilla kun ei ole siellä muuta mahdollisuutta kuin alistua toisten käyttötavaraksi. Kertoo mielestäni moraalittomuudesta ja äärimmäisestä itsekkyydestä mitä olet tehnyt. Näin ollen arvomaailmasi ei vastaisi omaani ollenkaan joten suhde ei voisi ikinä enää jatkua.

Vierailija
14/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kertoo niin paljon miehestä. Noista ei tiedä tekevätkö sitä vapaaehtoisesti vai pakotettuna ja ovatko edes täysi-ikäisiä. Mies joka käy huorissa on helposti myös raiskaaja tai lapsen hyväksikäyttäjä ja tukee ihmiskauppaa. Jos ei välitä tällaisesta mahdollisuudesta, niin on niin paska ihminen etten minäkään sellaisen kanssa haluaisi olla missään tekemisissä.

Vierailija
15/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että olit hassispäissäsi arvostelukyvytön silloin. Nykyään et tietenkään enää käytä päihteitä.

Vierailija
16/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä AV-mammat ovat kaksinaamaista porukkaa.. Jos mies torjuu naisen liian monien entisten seksikumppanien takia, hän on suvaitsematon misogyyni naistenvihaaja.

Mutta miehen puolestaan voi ihan vapaasti tuomita seksuaalisen historian pohjalta!?

Vierailija
17/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa käymisen hyväksyisin, jos käyttäisi esim. kotimaisia prostituoituja, jotka työskentelevät itsenäisesti. Ihmiskauppaa tukevaa henkilöä en hyväksyisi kumppanikseni.

Vierailija
18/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän naistasi. vai että oikein "koeajamassa". Jo tuo sanavalinta on törkeän esineellistävä, saati itse teko.

Siteerasin mun kaveria.

AP

Vierailija
19/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jättänyt miestä, mutta ottaa vieläkin pattiin, vaikka kuulemisesta on 13 vuotta...

Mies oli ollut reissussa kavereiden kanssa ja tämä oli tapahtunut hänen ollessa 20-25 -vuotias, autuaalla 80-luvulla. Tapasimme 2002, joten kyse oli aika vanhasta asiasta. Silti ärsytti, näin punaista ja pahin oli, että sanoi, että "ei se nyt kummoista ollut, mutta osashan nuo hommansa". Juu kiitos, ei olisi tarvinnut tarkentaa.

Vierailija
20/281 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä AV-mammat ovat kaksinaamaista porukkaa.. Jos mies torjuu naisen liian monien entisten seksikumppanien takia, hän on suvaitsematon misogyyni naistenvihaaja.

Mutta miehen puolestaan voi ihan vapaasti tuomita seksuaalisen historian pohjalta!?

Minulle on aivan sama vaikka olisi harrastanut seksiä tuhannen ihmisen kanssa, jos he ovat olleet hommassa mukana omasta nautinnonhalusta. Se että käyttää hyväkseen toista ihmistä omana runkkualustanaan ja vielä mahdollisesti lasta, se ei ole sama asia kuin normaali seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän