Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaginahieronta suorassa lähetyksessä, purettiin traumoja ja lukkoja OMG

Vierailija
31.03.2016 |

Enpä tiennnyt itkeä vai nauraa, tuntui kyllä aprillipilalta koko touhu.
Mulla on kyllä vaginajännitykset lähteneet ihan kunnolla nussimalla ja kun laukee niin kaikki jännitykset kyllä poistuu.
nainen

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen elokuva Hysteria ... eli miten dildo keksittiin (naisten hysterian hoitamiseen). Historia toistaa itseään.

Vierailija
22/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta tästä hieronnasta? Mielenkiintoista olisi kokeilla.

Tantrisesta hieronnasta olen lukenut, mutta en mitään, että se olisi kivuliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös kuulla onko parempi jos hieroja on tuttu vai onko pelkkä ammatillinen suhde parempi? Oletteko huomanneet vaginassanne kipeitä pisteitä, jotka voitaisiin laukaista hieromalla vaginaa?

Vierailija
24/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on vaan naisten versio thai-hieronnalle. Tuollaisen höpö-höpö tekosyyn varjolla mennään hakemaan seksuaalista nautintoa. Ei sinne thaihieromoonkaan kukaan mies mene niskajumejaan hoidattamaan.

Vierailija
25/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas, jotain hörhöilyä ja puhdasta huomionhakua maailman vanhimmalla houkuttimella, otaksun? Ihkun rohkeeta, siis ihkuu! No en katso vaikka olisi jossain katsottavissakin, koska ärsyttää jo tämä ketjukin. Ei niin mitään rajaa... vaginahieronta... ei terve... Kyllä tosiaan välkympi saattaisi keksiä muitakin laukaisukeinoja, kuin mennä hierotuttamaan pilluaan johonkin tv-lähetykseen. Joko jonkun toisen avulla tai ihan itsekseen, tosin ehkä siinä vaiheessa jos henkilö sattuu olemaan yksinelävä torso, niin mahdollisesti sitten tarvitsee jonkun toisen "hieromaan".

Vierailija
26/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on vaan naisten versio thai-hieronnalle. Tuollaisen höpö-höpö tekosyyn varjolla mennään hakemaan seksuaalista nautintoa. Ei sinne thaihieromoonkaan kukaan mies mene niskajumejaan hoidattamaan.

Eikös se hierottava bloggaaja nimenomaan kiistänyt sen, että asiaan liittyisi jotain seksuaalista? Oli kuulemma kivuliasta, mutta sitte olo on lopuksi parempi kun jumit on poissa?

Vierailija
27/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä negatiivinen suhtautuminen asiaan? Eikö kukaan ole innostunut kokeilemaan. ;)

Vierailija
28/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ohjelmassa?

Vierailija
29/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola mtv.fi:n sivuilla: http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/enbuskeveitolasalminen/uutiset/artikk…

"– Ei siinä oikeastaan mitään ihmeellistä ollut, kun olimme siinä naisten kesken, Veitola kommentoi. 

Hänen mukaansa tilanne ei ollut lainkaan niin härski, kuin voisi kuvitella. 

– Eri asia olisi ollut, jos tilanteessa olisi ollut esimerkiksi kaksi miestä, ja toiselle olisi tehty anushierontaa, Veitola sanoo. "

Mitä eroa?  Jos kerran on vain lihashuoltoa ja trauman purkua.

Vierailija
30/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieroin exäni vaginaa toisinaan osana muuta hierontaa. Ensin hartiat, selkä ja pakarat. Sitten taka- ja sisäreisiä ja lopuksi vaginaa. Panemiseksihan se lopulta aina meni kun molemmat kiihottuivat tästä niin paljon.

Vierailija
31/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette sellaisesta hierontatilanteesta, jossa asiaan perehtynyt nainen antaa anushierontaa miehelle? Se voisi olla mukava yllätyslahja omalle poikkikselle?

Vierailija
32/36 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä vähän höpönpöppöltä noiden esi-isien traumat -juttujen takia, mutta musta tuntuu että mulla ainakin on kyllä jotain kipupisteitä ja traumoja kertynyt vaginaan :/

Vierailija
33/36 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette sellaisesta hierontatilanteesta, jossa asiaan perehtynyt nainen antaa anushierontaa miehelle? Se voisi olla mukava yllätyslahja omalle poikkikselle?

Kelpaisi ainakin minulle, ja olisi mukava yllätys.

T: Tosimies

Vierailija
34/36 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni kokeiltiin tätä ohjelman innostamina :D ei tuo ihan mitään keksittyä ole, mulla ainakin tuntui että lantioon tuli enemmän "tilaa" ja lantion alue rentoutui. Kävellessä sen huomasi parhaiten, tuntui erilaiselta kuin ennen.

Vierailija
35/36 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle voi huomiohuorauksen vetää, mennä nyt sormetettavaksi suoraan lähetykseen... Eiköhän asia olisi tullut selväksi pelkästään selittämällä.

Vierailija
36/36 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkälle voi huomiohuorauksen vetää, mennä nyt sormetettavaksi suoraan lähetykseen... Eiköhän asia olisi tullut selväksi pelkästään selittämällä.

Minä ainakin sain...asiasta paremman käsityksen visualisoinnin kautta, muuten olisi voinut olla haastetta vähän enemmän kun olisi joutunut käyttämään mielikuvitusta.