Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää tämä suomen nuorisotyöttömyys

Vierailija
31.03.2016 |

kaikilla muilla pohjoismailla menee paremmin, samoin balttian mailla ja keskieuroopasta puhumattakaan. Mikä suomessa mättää että nuorisotyöttömyys on samaa luokkaa etelä-euroopan maiden kanssa? https://www.statista.com/chart/3644/youth-unemployment-still-unrelentin…

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Mites on? Nostetaanko vielä eläkeikää?

Terveisin Naispelko22

Katsos kun päättäjien mielestä on eläkeikäisten parempi olla vielä töissä ja nuorten työttöminä vaikka yhteiskunnan tuilla, koska tukien maksaminen nuorille tulee halvemmaksi kuin eläkkeiden maksaminen eläkeläisille. Ei tahdo olla varaa maksaa eläkkeitä. Sen siitä saa, kun on tämän maan eläkerahat syydetty menemään kriisimaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän