Lue keskustelun säännöt.
Hävettää tämä suomen nuorisotyöttömyys
31.03.2016 |
kaikilla muilla pohjoismailla menee paremmin, samoin balttian mailla ja keskieuroopasta puhumattakaan. Mikä suomessa mättää että nuorisotyöttömyys on samaa luokkaa etelä-euroopan maiden kanssa? https://www.statista.com/chart/3644/youth-unemployment-still-unrelentin…
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katsos kun päättäjien mielestä on eläkeikäisten parempi olla vielä töissä ja nuorten työttöminä vaikka yhteiskunnan tuilla, koska tukien maksaminen nuorille tulee halvemmaksi kuin eläkkeiden maksaminen eläkeläisille. Ei tahdo olla varaa maksaa eläkkeitä. Sen siitä saa, kun on tämän maan eläkerahat syydetty menemään kriisimaille.