Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te ateistit ette noudata omia ohjeitanne?

Vierailija
31.03.2016 |

Te sanotte että KRISTITTYJEN pitää olla hiljaa eikä käännyttää teitä uskontoonsa, mutta itse koette oikeudeksenne haukkua KRISTITTYJÄ kaikilla tavoilla ja tyrkyttää omia uskomuksianne!

Hyvä esimerkki on se että elämme jo ateistien yhteiskunnassa, jossa suurin osa ihmisistä palvoo epäjumalia, rahaa, julkkiksia ynnä muuta, jossa uskomuksia tyrkytetään tieteenä (esimerkkinä evoluutioteoria) ja KRISTINUSKON pilkkaaminen on turvattu jopa laissa! Miettikää hetki itse, millaisessa asemassa olemme ja hävetkää!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ateistina tyrkyttänyt minkään sortin uskomuksia. En näe rahan/julkkisten palvontaa niin järjettömänä kuin esimerkiksi raamatun palvonta. Kirja joka on ollut olemassa 500 vuotta ennen kirjoittamistaan olemassa ja nykypäivänäkin jotkut pitävät sitä totuutena.

Inhoan kaikenlaisia uskon tuputtajia ja harvemmin ateisti pelottelee helvetillä toisin kuin uskovaiset.

Ps. Mitkä epäjumalat? Mistä tiedät että omasi on olemassa?

Vierailija
2/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ateisteilla ole mitään sääntöjä, senkin höpsö. Käännä toinen poski ja ota ansaitsemasi rankaisu kuten Jumalasi käskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti ja en tyrkytä ateismiani kellekään.

Miksi sinä yleistät?

Vierailija
4/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä noudatan omia ohjeitani. En päätä muiden tekemisistä. Katsos kun meillä ei ole mitään johtajaa tai käskykirjaa, ei keskushallintoa sanelemassa miten pitäisi ajatella tai mitä tehdä... Ymmärrän kyllä miten vaikealta ajatukselta tämä sinusta tuntuu mutta yritä ymmärtää :D 

Vierailija
5/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutioteoria on kaikkea muuta kuin uskomus.

Vierailija
6/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän niitä valoja päälle!

Evoluutioteoria on ihan todistettu tieteellinen fakta mutta mitä todisteita sinulla on luomisteoriasi puolesta? Ai niin..."se iso kirja"...Salli miun nauraa :D

Vierailija
7/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että suhtautuu kriittisesti taikauskoon ja suoranaiseen paskapuheeseen, ei ole "uskomusen tyrkyttämistä" vaan terveen järjen harjoittamista, jota sivistyneessä yhteiskunnassa tulee vaatia kaikilta.

Mitä kristinuskon asemaan tulee, se ei ole läheskään tarpeeksi huono, vaikka Suomessa ollaan jo aika pitkällä.

Vierailija
8/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisteilla ei ole mitään kerhoa, johon tarvitsisi käännyttää. Tapoihini ei kuulu vain hymistellä mukavasti, jos joku uskis sanoo ystävälleni keskenmenosta "tutkimattomia ovat jumalan tiet". Minä kerron mielipiteeni, sinä voit kertoa omasi. Saat puhua uskonnosta kanssani, mutta et ehkä pidä siitä, mitä sinulle aiheesta vastaan. En näe tässä mitään väärää.

Vierailija
9/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile kovemmin, hihhuli. Sehän auttaa kaikkeen.

Vierailija
10/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ap osui kusiaispesään. Vastauksista näkee miksi moni inhoaa ateisteja nykypäivänä eikä kehtaa myöntää olevansa itse sellainen vaikkei jumaliin uskoisi. Niin omahyväistä ja ylimielistä ihmistä ei toista löydy kuin ateisti. Tietenkään ateisti ei tuputa mitään "uskomuksiaan" vaan ateistihan on tietenkin aina oikeassa, joten eihän se väärin ole tuputtaa oikeaoppista totuutta niille joiden maailmankuva on vääränlainen.

Vierailija
11/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Ap osui kusiaispesään. Vastauksista näkee miksi moni inhoaa ateisteja nykypäivänä eikä kehtaa myöntää olevansa itse sellainen vaikkei jumaliin uskoisi. Niin omahyväistä ja ylimielistä ihmistä ei toista löydy kuin ateisti. Tietenkään ateisti ei tuputa mitään "uskomuksiaan" vaan ateistihan on tietenkin aina oikeassa, joten eihän se väärin ole tuputtaa oikeaoppista totuutta niille joiden maailmankuva on vääränlainen.

Eli kun ap tekopyhänä julistaa ja provosoi ja saa siihen haluamiaan vastauksia, se jotenkin kertoo enenmmän ateisteista kuin abrahamilaisista? Aika loogista.

Vierailija
12/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitusta aiot tehdä samasta aiheesta? Eikö sinulla ole muuta tekemistä? Mene vaikka palvomaan sitä Jumalaasi.

Vierailija
13/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun ap tekopyhänä julistaa ja provosoi ja saa siihen haluamiaan vastauksia, se jotenkin kertoo enenmmän ateisteista kuin abrahamilaisista? Aika loogista.

En tiedä keitä nämä abrahamilaiset ovat. Ap ei kertonut omista uskomuksistaan mitään. Itsekin olen lähinnä kait agnostikko, mutta inhoan näittä nettiateisteja, jotka on koko ajan päätään aukomassa ja viisastelemassa joka käänteessä.

Vierailija
14/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta aloitusta aiot tehdä samasta aiheesta? Eikö sinulla ole muuta tekemistä? Mene vaikka palvomaan sitä Jumalaasi.

Varmaan jaksaa niin kauan reaktiot on aina yhtä pyllykipeitä.

Vierailija
15/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä keitä nämä abrahamilaiset ovat. Ap ei kertonut omista uskomuksistaan mitään. Itsekin olen lähinnä kait agnostikko, mutta inhoan näittä nettiateisteja, jotka on koko ajan päätään aukomassa ja viisastelemassa joka käänteessä.

Et nyt tiedä miten tämä vastasi kysymykseeni.

Vierailija
16/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uuden huomion, mode poistaa myös kommentin, jos käyttää sanaa hih**li. Ateisteja kyllä saa haukkua vaikka kuinka paljon.

Vierailija
17/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kristinuskon pilkkaamattomuus on turvattu laissa. Näitä reliikkejä, mutta kyllä ne siitä katoavat samalla kun tyhjilleen jääneet kirkot muutetaan harrastekeskuksiksi.

Vierailija
18/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on väärin halveerata kenekään uskoa tai uskomattomuutta, mutta laissa määritelty asia ei tee kristinuskosta minusta yhtään parempaa kuin ateimista. Tekstissäsi nimeät epäjumalien palvonnan yms. eli hieman samaan kyllä sorrut kuin arvostelemaasi asiaan. Kristinusko ei ole ISOILLA KIRJAIMILLA kirjoitettava asia siinä kuin ateismikaan ja mielestäni tekstistäsi houkui aika vahvasti että kunnioitat omaa uskontoasi, mutta et ehkä muiden. En ymmärrä miksi loukkaantunua jos joku ei usko sinun uskontoosi tai arvostelee sitä. Mikään uskonto ei ole niin erinomainen etteikö sitä saisi tai voisi kriittisesti kommentoida. Mutta sehän ei kenenkään henkilökohtaista uskoa pitäisi vähentää vaan jopa ehkä lujittaa. Hyvää kevättä sinulle ja toivottavasti hölläät vähän pipoa, koska kiihkoilusta johtuu aika monet maailman ongelmat.Antaa kaikkien kukkien kukkia:)

t.agnostikko

Vierailija
19/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateistit pitää itseään niin fiksuina ja älykkäinä. Jos ateistille kertoo kuuluvansa kirkkoon , eikä edes aio erota kirkosta, saa osakseen sääliviä ja kaikentietäviä vinoja hymyä.

Vierailija
20/24 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä