Hakisitko kilpailijaksi Haluatko miljönääriksi -ohjelmaan?
Kommentit (11)
En, koska olen lihava ja siitä saisi lukea täältä kuinka läski ei tiennyt kysymystä, kun mietti vain ruokaa.
Jos hakisin, niin vastaisin alkukysymyksiin huonosti, niin voisi päästä ohjelmaan. Eivät ne sinne monia yleistietäviä ota.
Vierailija kirjoitti:
Jos hakisin, niin vastaisin alkukysymyksiin huonosti, niin voisi päästä ohjelmaan. Eivät ne sinne monia yleistietäviä ota.
Ei kannata täällä paljon huudella jos sinne meinaa kilpailemaan mennä, kun päädyt ip osoitteen takia rekisteriin missä ne katselee täällä netissä kaikkia tietoviisaita ja jättää ne tarkoituksella ottamatta sinne ja ottaa mielummin nuoria bimboja ketkä ei tiedä mitään. Ei nykyisin kannata älykkyyttänsä huudella.
Tavallaan kiinnostaisi, mutta hermostuttaisi varmasti ihan liikaa olla siellä. Pelkään itseni nolaamista liikaakin ja huonolla tuurilla tulisi just joku "itsestäänselvä" kysymys eteen jota ei tietäisi/saisi mieleensä tollaisessa tilanteessa...
Joo! Haluaisin kyllä osallistua, kun tulee paljon nykyisille kilpailijoille naurettua kun eivät tiedä helppoja kysymyksiä, pitäisi siis itse lähteä sinne istumaan. Jos nyt en missaisi hakua, niin voisihan sitä kokeilla pääsisikö mukaan, vaikka ei muuten kyllä mikään telkkarin meno kiinnostaisi pätkän vertaa..
N20
En. En ole yhtään kiinnostunut urheilusta, en tiedä siitä mitään. Ihan utopiaa kaikki nimet ja vuodet kun joku voitti kultaa jossain. Tuurillani siellä olisi sitten näitä urheiluaiheisia kysymyksiä.
Minulla on mielestäni hyvä yleissivistys ja luen paljon. Luen siis laidasta laitaan kaikkea tiedekirjallisuudesta viihdehömppään. Myös urheilu-uutisia seuraan jonkin verran. Olin jo kouluiässä edustamassa luokkaani tai kouluani kaikenmaailman tietokilpailuissa. Tähän mennessä nuo Haluatko miljonääriksi -kysymykset ovat olleet minulle pääosin helppoja, mutta en kuitenkaan uskaltaisi lähteä itse kilpailemaan. Pelottaisi tuo totaalinen black out itsestäänselvän kysymyksen kohdalla :) Nostan hattua niille, jotka uskaltavat!
En, koska en halua koko kansan pällisteltäväksi ja kommentoitavaksi.
Mielenkiintoista olisi kyllä kokeilla kuinka pitkälle pääsisi. Mielestäni olen kohtuuhyvällä yleissivistyksellä varustettu ja yleensä olen osannut noihin kysymyksiin vastailla. Paljon varmasti mokia tulee kilpailijoille jännityksen takia.
Olisi hauskaa yrittää, mutta noloa, jos ei tietäisikään jotain yleisesti tiedettyä asiaa tai jospitäisi soittaa kaverille. Kelle kaverille? Ei ole kuin miesystävä ja työkaverit, noloa. :)
En.