Kylppärin seinäkaakelit suihkun kohdassa. Kuinka usein pesette ja miten? nimim. hirveetä tuskaa
Niin. Inhoan seinälaattojen pesua yli kaiken. Millä sen saisi mukavaksi hommaksi.
Kommentit (29)
Lidlin oranssissa suihkupullossa oleva kylppärinpesuaine on yllättävän tehokasta. Sillä lähtee!
Mites ne saumat? käyttekö kaikki saumat erikseen läpi jollain sienellä tms? mua niin ärsyttää niitä koittaa putsailla ja aina niihin jotain mähmää kertyy.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa tai joka toinen viikko vähintään. Kastelen seinät, laitan pesuainetta, jynssään harjalla ja huuhtelen. Hieman turha vaiva vaan tuntuu olevan kun edellisiltä asukkailta on jäänyt niin kamalat kalkkijäämät saunan lasioveen sekä lasitiiliseinään, että en saa niitä millään enää pois. Olen kokeillut ties mitä eikä mikään auta. Täysin puhtaaksi niitä ei siis saa enää :/ Kaakelit onneksi säilyneet hyvänä.
Kaikki kalkkisaostumat lähtevät Pata-Pata-teräsvillalapuilla!
http://www.cederroth.fi/fi/tuotemerkit/Kodin-puhdistus/Pata-Pata/
Terv. Kalkkisaostumien kanssa aiemmin vuosia taistellut
En ole hinkuttaja, joten pesen tarpeeksi usein, ettei tarvii hinkuttaa 😌 . Mitä teillä niihin kaakeleihin ja saumoihin jankkiintuu, kun pesusta tulee niin kauheeta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen seinäkaakelit muuttaessa eli 2-20 vuoden välein.
Hyi helvetti. Oikeasti? Ei ihme, että osa vuokrakämppien ja myytävien asuntojen kylppäreistä on saastaisessa kunnossa. Tuolla pesutahdilla laatat menee pilalliseen kuntoon, ei niitä enää saa puhtaaksi.
PILALLISEEN kuntoon :D
Kalkkisaostumiin Rainbow Kylpyhuone-suihketta! Ei edes sitruunahappo toimi yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne saumat? käyttekö kaikki saumat erikseen läpi jollain sienellä tms? mua niin ärsyttää niitä koittaa putsailla ja aina niihin jotain mähmää kertyy.
Pata-Pata-teräsvillalapuilla pesen kaikki kylpyhuoneen laatat, saumat, suihkukaapin lasit ym.
Kaikki likapinttymät, saippuakertymät ja kalkkisaostumat katoavat sen siliän tien. Pata-Pata-laput ovat erittäin tehokkaita, eivätkä ne vahingoita pintoja niin kauan kuin ne ovat kosteita ja niissä on saippuaa jäljellä.
Mikään muu pesuväline ei ole yhtä tehokas kuin teräsvilla.
Jep. Martatkin suosittelevat Patapataa:
http://www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/16412
Ihmiset luulevat Patapadan olevan vain keittiön pesua varten, vaikka Patapataa on nimenomaan kaksi eri versiota. Keittiön Patapata ja toinen Patapata muun kodin pinttyneisiin tahroihin. Näissä on hiukan eri pitoisuudet saippuan tehossa. Kummatkin kuitenkin parempia kuin mikään muu aine.
Ehdottomasti paras ja helpoin kaakeiden pesutapa on pestä ne PATA-PATA-pesulapuilla!
Nämä pohjaanpalaneiden kattiloiden jyssäämiseen suunnitellut rautavillalaput irrottavat pienellä vaivalla kaikki pesuainejäämät ja kalkkisaostumat laatoista!
Itse hieron laatat pari kertaa vuodessa kostutetuilla Pata-Pata-lapuilla ja sen jälkeen kaakelit ovat kuin uudet!
Pata-Pata-laput eivät vahingoita pintoja, mutta irrottavat kaikki jäämät ja pinttyneen lian hyvin tehokkaasti.
Ennen kuin keksin ottaa Pata-Pata-laput käyttöön, olin yrittänyt saada kalkkisaostumat irti laatoista vaikka millä keinoilla, mutta mikään ei auttanut.
Pata-Pata sen sijaan irrottaa kaiken lian! Täysin nerokas keksintö!