Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pärjääkö motorisesti kömpelö lääkärinä?
31.03.2016 |
Mua kiinnostaa lääketiede, mutta oon todella kömpelö. Kengännauhojen sitominen on vaikeaa, vaikka miten harjottelisi. Ongelma näkyy myös piirtämisessä ja tuherrukseni ovat päiväkotilaisten tasoa. Voiko mun kaltainen pärjätä lääkärinä vai oonko vaan riski potilaille? Ma&fy&ke&bi sujuu loistavasti
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No ei todellakaan tarvitse. Ilmeisesti lääkäreillä on joku ylemmyyskompleksi, että ovat kaikessa parhaita. Kellosepän koulu on käytännössä kolme vuotta pelkkää sorminäppäryyden opettelua 8 tuntia päivässä. Toki yleislääkärihommissa epätarkkuudella on vakavammat seuraukset, mutta ei se niin tarkkaa puuhaa ole.