Mies, miksi itket sitä että "joudut" maksamaan treffeillä?
Sanot esim. kassalla maksettaessa, että kumpikin maksaa omansa. Yksinkertaista ja sovellettavissa eri maksutilanteisiin.
Oman kokemukseni mukaan miehet toimivat treffeillä, joten mikä teidän muiden miesten ongelma asiasta on?
Kommentit (142)
Mitä helvettiä sä oikeen selität? :D
Eiköhän jokainen voi maksaa omat kulunsa, ja ihan nainen olen.
Koska feministillekin kelpaa herrasmies maksaa -mantra silloin kun siitä on itselle hyötyä. Syötettävät ja juotettavat muka tasa-arvoiset tai muuten vaan bimbot eivät koskaan pääse jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua ikinä enää tavata tätä naista voi toimia noin.
Eli sinusta miehen maksamattomuus on tapa, jolla mies kertoo ettei haluakaan nähdä toista kertaa enää?
Jos on, av:n miehet tapailevat kovatasoisia ja kauneimpia naisia, joille on paljon kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoloisen alkeet osa 1.
Parhaan dramaattisen vaikutuksen saa kun tosiaan ilmoittaa vasta siinä laskunmaksuvaiheessa, että tämä chez dominiqin 200e laskuhan siis menee puoliksi vai mitä?
Meiltä ei edes ravintolassa koskaan kysytä miten maksetaan. Lasku tuodaan aina pelkästään miehelle. Ja mieshän sen iloisesti maksaakin, turhia ruikuttelematta. Tarjosi muuten jo ekana iltana ja sama meno jatkuu näin 20 vuotta myöhemmin. Tarjoilijat varmaan vetävät sormuksista johtopäätöksiä, eivätkä kysy siksi.
Tapailen vain herrasmiehiä ja on sanomattakin selvää että mies maksaa ensimmäisillä treffeillä. Kansainvälinen käyttäytymiskoodi. Ei ole kertaakaan vielä tullut tilannetta että asiasta olisi tarvinnut keskustella. Ja kyllä minulla on varaa odottaa että mies maksaa. Seuraavilla treffeillä tarjoudun toki maksamaan oman osuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Parhaan dramaattisen vaikutuksen saa kun tosiaan ilmoittaa vasta siinä laskunmaksuvaiheessa, että tämä chez dominiqin 200e laskuhan siis menee puoliksi vai mitä?
Tietysti. En minä koskaan olettaisi, että mies maksaisi tuollaisen laskun puolestani. Hullu ajatuskin.
Mutta erohan on tämä: en ole sellainen huippukaunis nainen, mille av:n miehet iloisesti maksavat kaikki ruoat ja juomat. Juuri noillahan naisilla on varaa valita mies sen perusteella, että miten paljon mies huomioi.
Vierailija kirjoitti:
Tapailen vain herrasmiehiä ja on sanomattakin selvää että mies maksaa ensimmäisillä treffeillä. Kansainvälinen käyttäytymiskoodi. Ei ole kertaakaan vielä tullut tilannetta että asiasta olisi tarvinnut keskustella. Ja kyllä minulla on varaa odottaa että mies maksaa. Seuraavilla treffeillä tarjoudun toki maksamaan oman osuuteni.
Olen tapaillut vain korkeasti koulutettuja ja hyvätaustaisia miehiä, mutta ihan yhtälailla olen päässyt maksamaan niitä ensitreffien kahveja itse. En näe asiassa ongelmaa kun en ole koskaan olettanut, että miehen tulisi maksaa vaikka he treffeille pyytävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta miehen maksamattomuus on tapa, jolla mies kertoo ettei haluakaan nähdä toista kertaa enää?
Jos on, av:n miehet tapailevat kovatasoisia ja kauneimpia naisia, joille on paljon kysyntää.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta itse ainakin käsitän sen tarjoamattomuuden aina kiinnostuksen puutteena. Jos mies ei ole valmis tarjoamaan minulle jotain euron maksavaa kahvia, niin oletan kyllä heti, että hän ei ole kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Koska feministillekin kelpaa herrasmies maksaa -mantra silloin kun siitä on itselle hyötyä. Syötettävät ja juotettavat muka tasa-arvoiset tai muuten vaan bimbot eivät koskaan pääse jatkoon.
Eipä pääse jatkoon tämäkään feministipelkoinen miekkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, jolle vastasit, mutta itse ainakin käsitän sen tarjoamattomuuden aina kiinnostuksen puutteena. Jos mies ei ole valmis tarjoamaan minulle jotain euron maksavaa kahvia, niin oletan kyllä heti, että hän ei ole kiinnostunut minusta.
Voihan se niinkin mennä. Hassua silti, että miksi pyytää treffeille naista, joka ei kiinnosta. Ja sen 1. treffien jälkeen vielä seuraaville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä pääse jatkoon tämäkään feministipelkoinen miekkonen.
Olet feministi etkä kannata tasa-arvoa. Okei. Alan ymmärtää miksi feministejä vihataan. Rusinat pullasta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanot esim. kassalla maksettaessa, että kumpikin maksaa omansa. Yksinkertaista ja sovellettavissa eri maksutilanteisiin.
Oman kokemukseni mukaan miehet toimivat treffeillä, joten mikä teidän muiden miesten ongelma asiasta on?
Ongelma on se, että noin toimimalla jää ilman pimpsaa.
Vierailija kirjoitti:
Et noudata muitakaan kansainvälisiä käyttäytymiskoodeja, pelkästään sinua hyödyttäviä.
Tyttäreni on naimisissa englantilaismiehen kanssa. Juteltiin tässä jokin aika sitten heidän ensitreffeistään. Asuivat silloin opiskelukaupungissaan Englannissa. Olivat menneet syömään intialaiseen ravintolaan. No, näitä juttuja täällä lukeneena kysäisin vävyltäni, että maksoitko sinä teidän illallisen? Hän katsoi minua epäillen, että oliko ymmärtänyt oikein, vähän niinkuin täh? ja vastasi, että tottakai, kuin itsestään selvyytenä.
Nyt ovat olleet yhdessä liki parikymmentä vuotta ja edelleen mies availee ovia, kantaa aina painavat kassit, ottaa käsipuolesta kiinni, jos on liukas keli, saa selvästi iloa itselleen antaessaan vaimolleen tai lapsilleen jonkun lahjan jne. Heti näkee, että tuollainen toiminta tuottaa hänelle aitoa iloa miehenä.
Asuvat nykyään Suomessa, mutta eivät ole tuolta osin suomalaiset tavat tarttuneet.
Itse olen treffeillä maksanut omat menoni. Ehkä sen vuoksi ei olekaan tärpännyt.
N30
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on naimisissa englantilaismiehen kanssa. Juteltiin tässä jokin aika sitten heidän ensitreffeistään. Asuivat silloin opiskelukaupungissaan Englannissa. Olivat menneet syömään intialaiseen ravintolaan. No, näitä juttuja täällä lukeneena kysäisin vävyltäni, että maksoitko sinä teidän illallisen? Hän katsoi minua epäillen, että oliko ymmärtänyt oikein, vähän niinkuin täh? ja vastasi, että tottakai, kuin itsestään selvyytenä.
Nyt ovat olleet yhdessä liki parikymmentä vuotta ja edelleen mies availee ovia, kantaa aina painavat kassit, ottaa käsipuolesta kiinni, jos on liukas keli, saa selvästi iloa itselleen antaessaan vaimolleen tai lapsilleen jonkun lahjan jne. Heti näkee, että tuollainen toiminta tuottaa hänelle aitoa iloa miehenä.
Asuvat nykyään Suomessa, mutta eivät ole tuolta osin suomalaiset tavat tarttuneet.
Kyllä Suomessakin 20 vuotta sitten naisille tarjottiin, ja 30 vuotta sitten vaimon raiskaaminen ei ollut edes laitonta. Niin muuttuu mailma, Eskoni.
Minusta on kohteliasta että mies ainakin tarjoutuu maksamaan ekoilla treffeillä. Ekoilla treffeillä ei yleensä edes mennä mihinkään kalliiseen ravintolaan, vaan vaikka kahville, terassille tms. Lisäksi vielä itse olen sanonut että voin kyllä itsekin maksaa osuuteni, plussaa miehelle jos maksaa silti. Toisilla treffeillä varaudun tarjoamaan puolestani miehelle, jos hän on tarjonnut ekoilla treffeillä.
Kyllä minusta se vaikuttaa kiinnostuksen puutteelta, jos mies ei ekoilla treffeillä ole valmis maksamaan muutaman euron kokista/kahvia/tms. Tai sitten on tosi pihi, mikä ei myöskään innosta. Tähän taas joku tulee vinoilemaan että "ai miehen pitää tuhlata kaikki rahansa että nainen tykkää". No ei, vaan kultainen keskitie: ei tarvitse olla pihi eikä törsäri, siinä välimaastossa on paljon eri vaihtoehtoja.