Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** HEINIKSET heinäkuun alkuun VK 27 ***

30.06.2008 |

Aloitanpa nyt pinon ekaa kertaa kun kukaan muu ei ole sitä vielä ehtinyt tehdä...

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa tieteellisesti vakavasti otettava tutkimus aiheesta löytyi, ja sen mukaan ne naiset, jotka harrastivat seksiä loppuaikoina synnyttivät itseasiassa nelisen päivää MYÖHEMMIN kuin seksistä pidättäytyneet naiset (mikä ei kylläkään johtune seksistä). Tutkimuksen nimi on "Sexual Intercourse at Term and Onset of Labor".

Eli mitään apua synnytyksen käynnistämiseksi ei taida siltä suunnalta olla saatavissa.

Kvaak 39+1

Vierailija
42/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans oikein rauhallista, itse asiassa ei ole supistellut moneen päivään. Viime viikolla oli supisteluja välillä tiheästikin mutta nyt ei mitään. Vauva kyllä tuntuu tosi alhaalla (ja niinhän se onkin) mutta muuta ei juuri synntykseen viittaavaa tunnu.

NÄIPPÄ: hienoa että saatte vauvan kotiin.

MILJALLA oli ikävä kokemus jo "alkaneesta" synnytyksestä. Varmasti rasittavaa kun ensin synnytys tuntuu oikeasti alkavan ja supistelut väsyttävät ja sitten pitää taas odottaa. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan joudun kovin kauan odottamaan.

SEKSIÄ minäkin olen miettinyt synnytyksen käynnistäjänä. Itse asiassa eilen kokeiltiin mutta eipä ollut vaikutusta... Mies kylllä vähän pelkäsi, että onko seksistä jotain haittaa nyt kun vauva on jo tosi alhaalla ja päätäkin pystyy tunnustelemaan alakautta (terv.hoitaja sanoi). Mutta eipä ainakaan th:kaan kieltänyt harrastamasta seksiä. Ja eipä ollut kannustava tuo KVAAKIN löytämä tutkimus =)

Myissi rv. 38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on tullut kaikkia kokeiltua NIIN monta kertaa,että meillä on nyt kuin steriloitu asunto,joka paikka kiiltää puhtauttaan,saunottu ihan liikaa (hiukset ihan kuivat,jesjes) ja seksiäkin tullut harrastettua ja eilen mies jo tokaisi,että kyllä se on vaikeaa tuon mahan kanssa.. *huoh* tänään kyllä jo itkin oloani,ei tule mitään,kun joka askeleella se "puukko" survaisee sellaisen kivun tuonne alapäähän ja vessassa käymistä olen alkanut pelkäämään jo toden teolla.. eikä se pidättelykään enää oikein onnistu.. eikä edes supista yhtään,ei edes yhtä kertaa,saati sitten pidempään.. minä olen luovuttanut kyllä ihan täysin..:(

tietääkö kukaan,mistä voi ostaa harsoja? kun ei otettu sitä äitiyspakkausta ja pojan pakkauksessakin oli vain 5kpl,joista osa on edelleen pojan käytössä uniriepuina.. minä tarvitsisin niitä sitten itselleni maitorievuiksi,tavan pyyhkeet on liian paksuja siihen hommaan.. kiitoksia,jos joku tietää,onpahan huomenna tekemistä,kun niitä metsästän ympäri kaupunkia..

huomenna olisi taas neuvola ja se kamala kamala sijainen.. en halua sinne oikeasti!! ihan sama olisi melkein,jos mies arvioisi minun tilanteen niillä laitteilla,osaisi varmaan paremmin kuin se muija.. ahdistaa jo valmiiksi mennä kuuntelemaan sen en tiedä-vastauksia..

tänään siis tosi alakuloinen päivä. ketutttaa kaikki. jos olisikin hyvä käynnistys kikka,niin sitä kyllä kokeilisin heti ihan ilomielin,mutta ei.. tänään en kyllä tee yhtään mitään,olla möllötän vaan..

parempaa päivää kaikille! ja onnea Näipälle vauvan kotiin saamisesta!

-annu ja pikkumies (onkohan enää niin pikku..iik) 40+1-

Vierailija
44/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta sitten ostin harsoja ihan Anttilan liinavaateosastolta, niitä myytiin useamman kappaleen pakkauksessa. Eivät tosin ole mielestäni ihan äp:n harsojen veroisia pehmoisuudessaan.

Olen kuullut että Ikeassa myytäisiin kuvioituja. Nettikaupoistahan saa tilattua niitä kuvioita myös mutta Ikean ovat paljon halvempia. Itse en ole niitä nähnyt, että en yhtään tiedä millaista materiaalia ovat.

Kvaak 39+1 eikä yhtään mitään uutta

Vierailija
45/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkos sinä Kuopiosta? Jos, niin harsoja löydät sieltä liikkeestä jossa myydään kaikkea ruskovillan vaatteita ym... Se on haapaniemenkadulla, haapaniemenkatu 12. Jos siis kävelee kaupungista sinne prismalle päin niin se liike löytyy siitä n.200m päästä torista oikealta. Mikähän sen liikkeen nimi nyt onkaan, hmm.....Iitu. Sieltä olen itse ostanut harsot vaippoihin ja ovat hyviä ja isoja. Meillä olleet kovassa käytössä ensimmäisen vuoden ja kulutus on ollut kovaa, harsot silti kestää. Sittenhän niitä voi tehdä itse jos ostaa harsokangasta. Muualla en ole niihin törmännyt, tosin en kyllä ole muualta katsonutkaan :)

Jouhi

Vierailija
46/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anzku, etkös ollut Kuopiosta? Itse löysin sieltä vankilan myymälästä kesäkuussa harsoja ja vielä halvemmalla kuin muualta.

Vierailija
47/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,kuopiosta olen,täytyy huomenna käydä katsomassa paikat,kiitos jo etukäteen vastauksista! :)

tuli sitten istuttua 2tuntia sairaalassa.. vasta tuossa iltapäivällä vihdoin havahduin miettimään,milloin vauva oikein on viimeksi liikkunut ja kun oikein kaivelin muistia,tajusin,että koko alkuviikko on ollut kovin hiljaista. eilen illalla sanoin miehelle,että kappas,nyt se potkii,mutta sekin oli vain pari potkua ja loppui kuin seinään.. ei siis liikelaskenta onnistunut tänään lainkaan,samaa hidasta ja laiskaa liikkumista oli myös eilen ja maanantaina. soitin sitten äippäpolille ja kutsuivat sinne. lääkärinkin mielestä vauva oli laiska liikkumaan,joten jäätiin sitten pidempään seurantaan ja käteen tyrkättiin limpparipullo. muuten olikin masentavaa kuultavaa.. kanava oli lyhentynyt sentin,mutta kiinni vielä,joskin pehmentynyt. lääkäri teki tosi kovakouraisen tutkimuksen ja supistuskäyrään piirtyikin hienoja suppareita,tosin minä en niitä tuntenut lainkaan,vaikka se piirto menikin ihan sinne paperin yläpäähän. naurettiin miehen kanssa ihan kamalasti koko sairaalassa oloajan ja mietitttiin,millaista käyrää sitten tulee,kun supistus oikeasti koskee.. mies heitti niin hurttia huumoria,että aloin jo epäillä,haluanko häntä mukaan synnytykseen lainkaan,tosin eipä siitä kyllä ehkä ilman huumoria selviä..:)

nyt supistukset ovat jatkuneet (JES) ja hieman on niihin jo tuntemustakin tullut,katsotaan nyt.. jospa se tutkimus hieman vauhditti tätä toimintaa :)

istukka oli jo hieman kalkkeutunut,mutta lääkäri sanoi sen olevan normaalia.. ehkä onkin? napanuorassa virtaukset hyvät ja vauvan sydämensyke ole koko ajan hyvä,joten ei pitäisi huolta olla. painoarvioksi saatiin nyt 3,1kg,joten pieni poika todellakin,kuten ennustettu on :) toivon ylikaiken,että tuo arvio osuu suunnilleen oikeaan!!!:)

nyt on mieli huomattavasti parempi,kun näin kaiken olevan hyvin ja varsinkin,että istukka toimii kuten pitääkin.jotenkin sitä alkaa jo miettiä kaikkea,mikä voi mennä pieleen..:/ jospa tämä tosiaan tästä lähtee etenemään vielä jossain vaiheessa,ei auta kuin odottaa :)

esikoinen halusi jäädä mummin luo ja tulee vasta illalla kotiin. ensimmäinen kerta ja minusta tuntui kuin poika olisi hylännyt minut! ei halunnut äidin mukaan vaan jäi mieluummin mummille,nyyh.. :) tosin hyvähän se vain on ja olin niin ylpeä,kun poika tuntui niin isolta siellä selittäessään,mitä oli tehnyt sillä aikaa,kun olin sairaalassa ja mitä vielä haluaa mummin kaa tehdä :)

jep,nyt täytyy saada muuta ajateltavaa :)

-annu-

Vierailija
48/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli koko päivän on jomotellut alaselkää tosi kurjasti. Oli ihan pakko ottaa panadol tuossa puoli viiden aikaan ennen kuin lähdin kävelylle naapurin kanssa. Kävely sujui ihan ok, mitä nyt ylämäissä tuppaa supisteleen, mutta panadol ilmeisesti auttoi ainakin hetkellisesti. Nyt istahdin vähäksi aikaa sohvalle, joten mielenkiinnolla odottelen miten reipas kävely vaikuttaa illan olotilaan. No, eipä ainakaan tarvi enää välttämättä takapuoltaan sohvalta saunan ja iltapalan jälkeen nostaa :-)

Viimeyö oli taas vaihteeksi vähäuninen ja jotenkin kaikki nukkuma-asennot alkoi ahistaan. Voi, että olis ihanaa taas pitkästä aikaa nukkua mahallaan... Vauva on ollut tänään oikein himoliikkuja ja välillä kyljet venyy ja paukkuu tuskasta, kun tulee takapuolta ja jalkaa oikein urakalla "läpi". Ei oo kaveri vielä vissiin tajunnut, että mahasta on vain yksi reitti pois ;-)

Onkos muuten kellään Heinikselllä mahdollisesti vielä käytössä Aventin rintapumppua, jolla olis ikää 7-8 vuotta? Lähinnä mietin, että onko malli vaihtunut ja vieläköhän tuohan vanhaan saisi varaosia (lähinnä niitä irrotettavia muoviosia)? Piti eilen Stokkalta katsoa, mutta onneton unohdin ihan totaalisesti, kun päästiin poikien kanssa karkkiosastolle...

Jaahans, nyt tarvii lähtee laittaan sauna päälle, että saa nää kävelyhiet pestyä pois ja jos vaikka pääsis takas sohvalle ennen yhdeksää. Yleensä mies duunailee pihalle jonnekin ysiin asti ja meikä on sitten jo ihan sippi, kun pitäisi alkaa telkkaa katseleen. Kivahan se on, kun mies jaksaa tehdä hommia ( talo on reilu 2v vanha, joten pihahommia riittää vielä), mutta joskus vois kyllä lopettaa vähän aikaisemminkin.

Supistuksia kaikille niitä kaipaileville!

Terkuin,

Tinttis ja Pirpana 37+2

Vierailija
49/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko ne sinut ihan sinne äitipolille? Minä olen ymmärtänyt, että päivystys on siirtynyt kokonaan synnärin puolelle. Sinne minä siis olen aina sitten soittanut jos ja kun on ollut mitä kysyä ja valittaa :) Joskus selittivät minulle, että nykyisin kaikki päivystystapaukset kuuluu synnytysaliin, ymärsinköhän sitten ihan oikein.

Minullakin oli istukka kalkkeutunut ja sanoivat sen olevan aivan normaalia. Samoin oli vettä hävinnyt ihan kauheasti. Kumpikin kuuluu kuulema siihen, kun synnytys lähestyy. Kuka sinulla oli lääkärinä kun kävit siellä? Kyllä se kannattaa käydä näytillä, vaikka vaan oman mielenrauhan vuoksi. Yleensä kaikki on ok, mutta mistä sitä koskaan tietää jos ei tarkistuta asiaa.

Onko teidän vauvat hiljentyneet vai kiihdyttäneet vaan vauhtia näin loppu metreillä? Minulla vauva liikkuu tosi vähän ja olen monesti miettinyt onko sillä kaikki kunnossa. Olen rampannut tuolla sairaalalla niin usein, että luotan vaan siihen että kaikki on ok. Siis kun ultrassa ym on aina kaikki ollut kunnossa. Mietin tässä, että suunnitteleekohan se jotain hyökkäystä ulkomaailmaan :D Lepää ja keskittyy ennen kuin uskaltautuu tulla ulos :) Nytkin supistaa ihan napakasti, mutta tuskin tästä mitään tulee. Olen jo niin turtunut näihin supistuksiin etten usko sen syntyvän ennen joulua :/

Tänään sain sentään ruohon ajettua (laina leikkurilla kun taloyhtiön leikkuri on edelleen rikki) ja siivottua loppuun. Siivouksen alotin jo maanantaina enkä ole saanut loppuun asti sitä vielä tehtyä. Muuten siis olen jo loppuun asti siivouksen tehnyt, mutta vessa pitää vielä pestä ja lakanat laittaa sänkyyn.

Nyt siis vessa kutsuu.

Jouhi

Vierailija
50/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,siis sinne synnytyssaliin mentiin,ei äitipolille! sori,virhesana :) nähtiin siis miehen kanssa jo hieman,millaista siellä sitten oikeasti on. ja tosiaan,kyllä kannattaa tarkistuttaa asiat,jos yhtään itseä huolestuttaa,parempi niin kuin jättää sitten tutkimatta ja jokin meneekin pieleen. myös kätilö siellä sanoi,että hyvä vaan kun tulin tarkastukseen ja jos liikkeet jatkuu yhtä laiskoina,niin uudelleen soittoa.

lääkärin nimeä en muista,mutta tosi mukava aika nuori (reilu 30??) naislääkäri,hanna jotain,oli muistaakseni nimi. on ultrannut joka kerta todella tarkkaan ja selittänyt mitä mikin tarkoittaa. painoarviossa minulla oli joku mies,joka vain hutaisi sen ultran läpi ja sitten alkoi pelleillä sillä 4Dultralla ja näyttää,milta vauva näyttää sitten siellä masussa. ja minua kiinnosti paljon enemmän se painoarvio ja tilanne kohdunsuulla jne!

nyt kattoo canea :)

-annu-

Vierailija
51/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli neuvola ja olen kyllä nyt todella ihmeissäni painoarvioista ja sf-mitasta. Viikko sitten sf-mitta oli huimat 37 cm ja vauvan paino 2,9 kg. Mutta nyt mitta 33 cm ja vauvan paino 3,5 kg. Jota terveydenhoitaja ei uskonut, joten katsotaan vkon kuluttua uudestaan. Tuo isompi paino menisi yksiin vkon 34 lääkäri arvioon, joka oli silloin 2,8 kg.

Nyt en tiedä mihin uskon, onko tulossa normaalikokoinen vauva vai sitten tosiaan yli 4 kg laskettuna aikana. Selvii varmaankin sitten viimeistään synnytyksen jälkeen.

Tänään käytiin autoilemassa ja täytyi sanoa, että kotimatkalla oli jo aika tukala olo istua. Jomotusta alapäässä sen verran. Mutta meni ohi, kun jonkin aikaa kotona ollut. Minullekaan ei mitkään ässät auta, mutta tuo autoilu saa aikaan ainakin jomotusta, jos ei muuta.

Syysvilja 37+5

Vierailija
52/96 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ainakin meillä vauvan liikkeet ovat hiljentyneet nyt loppuaikana. En ole kuitenkaan vielä huolestunut kun liikkeet tuntuu päivittäin. Ajattelen, että ehkä vauvalla ei ole enää kovin tilaa liikkua.

Ei täälläkään merkkejä synnytyksestä. Iltapäivällä oli vaivaiset kaksi laimeaa supistusta ja se siitä...

Myissi 38+4

Vierailija
53/96 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista,että oletteko seuranneet yle fst:ltä sarjaa KÄTILÖT? Norjalainen sarja,suomeksi tekstitetty.Se on siis tosijutuista....Tuli viimeksi eilen.Tänään kait uusintana.Synnytys jännittää,mutta silti itse on aina pakko katsoa moinen sarja.....

kaikki on siinä yleensä mennyt hyvin...eilen oli jännitystä,joka sai kyyneleet virtaamaan.No,kait se on valmistautumista tuokin kun moisia ohjelmia katsoo.

Vierailija
54/96 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltahämärä: Mä olen katsonut sitä sarjaa, tosin viime viikolla ja eilen en muistanut. Mua se lähinnä kauhistuttaa, mutta pakko silti katsoa... Viimeksikin kun katsoin sitä niin mies epäili, että onkohan kamalan viisasta kun mä katsoin sitä kuulemma valkoisena lakanana ja telkkarista kuului kamala huuto (vaikea imukuppisynnytys). Mutta pakkohan se on katsoa, vaikka kauhistuttaa!

Mies lähti aamulla työmatkalla ja nyt toivonkin vaihteeksi, että vauva pysyisi vielä masussa. Vaikka toisaalta olisin kyllä jo niin valmis synnyttämään sillä tämä turvotus on nyt mennyt niin pahaksi, että liikkuminen on vaikeaa ja sattuu.

Eilisen ja tämän aamun aikana tuntuu, että vauva olisi painunut alemmaksi ja selkää jomottaa tosi pahasti. Eilen alkoi myös painaa tuonne häpyluun luokse, joten taitaa vauva olla hivenen alempana taas.

Eilen käytiin ostamassa uusi kännykkä minulle rikki menneen tilalle, käytiin samalla vaateostoksilla ja lastentarvikeliikkeessä. Illalla olinkin sitten aivan poikki siitä seisoskelusta yms.

Onkohan Milja vielä kotona, vai onko jo päästy tositoimiin? Entä onko kenelläkään muulla vielä mitään tuntemuksia, että olisi lähtö edessä?

Mä odotan ensi viikon äitipolin aikaa mielenkiinnosta soikeana.. Toivon, että kohdunsuulla olisi todella jo tapahtunut muutosta ja ettei vauva vaikuttaisi ihan jättiläiseltä...

- Viivi ja Vatsa 37+4

Vierailija
55/96 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla tuli todella napakoita ja kipeitäkin supistuksia, mutta ei kovin säännöllisesti. Toivoin kovasti, että yöllä lähdetään synnyttämään, mutta ei tarvinnut lähteä. Yhteenkään supistukseen en herännyt, joten "väärä hälyytys". Ensi viikolla vauva on tähän aikaan syntynyt, se on varma, mulla kun on se suunniteltu sektio ensi torstaina heti aamulla. Mutta silti vaan toivon kovasti, että vauva tulisi sponttaanisti, ettei tarvitsisi leikata. Toivossa on hyvä elää.

Kipuja löytyy täältäkin. Välillä kävely ja varsinkin ylös nouseminen on niin vaikeaa, kun sattuu ihan vietävästi. Hetken kun on pystyasennossa, niin johan helpottaa, mutta alkuun lähtö on todella hankalaa. Muuten olo on mitä mainioin.

Milja: tulepas raportoimaan kuulumisia, kovasti täällä odotellaan vauvauutisia!

Marju 39+0

Vierailija
56/96 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän tähän odottajien sakkiin mahtuu lisää jorinoita/pölinoitä =)?..Olen mielenkiinolla lueskellut heiniksien odotteluja.Itsellä on laskettu aika 13.7 ja alkaa nää "viimeset hetket" masun kanssa käymään pitkäksi....

hyviä vointeja kaikille ,tätä palstaa on kyllä niin mielenkiintoista lueskella=)Piristää päivää kummasti=)

minttu 38+4

Vierailija
57/96 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan vaan Minni! Mä olen täällä edelleen kokonaisena, ja nyt tuntuu siltä, ettei tuo vauveli taida syntyä koskaan. Supistukset loppuivat siis tiistai-iltana, ja alkoivati itse asiassa uudelleen eilen illalla. Tällä hetkellä niitä tulee noin 1,5-2 tunnin jaksoissa tiheästi alle 5 minuutin välein. Tosin noiden "jaksojen" välillä voi olla neljä tuntia melkein supistuksetonta aikaa.

Kävin aamulla päivystyksessä, kun en saanut vauvaa millään hereille ja liikkeelle. Käyrässä poika sitten otti spurtin ja liikkui niin, etten juuri ehtinyt muuta kuin liikenappia painella. Helpottavaa kuulla, että muillakin liikkeet ovat vähentyneet loppua kohden. Ehkä pienellä alkaa tila jo käydä ahtaaksi.

Kätilö lohdutteli päivystyksessä, että kyllä se vauva sieltä vielä syntyy, ja hyvä, että supistuksia tulee pidemmissä jaksoissa, niin tekevät työtään kohdunsuulla. Pyysin, että olisi katsottu kohdunsuun tilanne, mutta sitä ei kuulemma pelkän mielenkiinnon vuoksi tehdä, koska tunnusteluun liittyy aina infektioriski. Eli en nyt sitten tiedä, onko kohdunsuu avautunut lisää tiistain jälkeen.

Seksiä ei olla uskallettu nyt kokeilla, kun neuvolantäti sanoi siihen liittyvän tulehdusriskin, kun kohdunsuu on auki. Itse kun olen kärsinyt useista virtsatietulehduksista raskauden aikana, niin hänelle tuli siitä mieleen. En kyllä tiedä, jos odottelua jatkuu vielä useamman viikon, niin saatammepa tuotakin vielä kokeilla.

Supistuksia odotellessa... Voimia teille kaikille!

Milja ja vaavi 37+3

Vierailija
58/96 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä ensi viikolla sinne joudun,niin kuristan sen muijan kyllä!! ei se tiedä yhtään mitään!!!! eilen minulta otettiin streptokokki näyte ja sanottiin vain,että jos minulla se on,se hoidetaan synnytyksen yhteydessä,ettei vauvaan tartu. vasta tänään tajusin kysyä,mitä siihen vauvaan sitten voi tulla,jos sellaisen saisi,niin eipä tuo terkkari tiennyt lainkaan.. etsi kirjasta kauan vastausta ja sittenkin tuli,että ehkä.. *huokaus*

ja taas oli vauvan sydämen sykkeet hakusessa,ei olevinaan löytänyt ja sanoi,että kyllähän nuo siinä rajoilla on,että kaikki kunnossa.. ellen olisi eilen siellä päivystyksessä käynyt,niin olisin kyllä huolesta soikeana tänään..

sitten.. tämä terkkari sanoi myös,että ellei synnytys nyt lähde käyntiin ennen kuin on 41+5,niin tuona päivänä saan kävellä suoraan synnytyssaliin klo 9.00 ja ilmoittaa vain nuo viikot ja alkavat sitten käynnistelemään sitä synnytystä.. olin kyllä aika hölmistynyt.. eikö siihen tarvita mitään lähetettä tai soittoa etukäteen??sinne vain menen siis ja ne sitten ottavat minut hoitoon? tietääkö kukaan,miten muilla on?

tänään on kyllä supistanut koko päivän,ei kyllä kipeästi,tuntuvat kyllä ja tulevat aika tiheään,mutta olen kyllä tehnyt tämän päivän ihan normaalisti kaikkia hommia.. ei siis mitenkään menoa haittaa.. voisikohan nuo tuosta kipeytyä lisää ja lähtö tulisi vielä tämän viikon aikana..?:) tosin Miljan tilanne jo on lannistanut minut noiden supistustenkin suhteen,eivät siis välttämättä heti tarkoita vauvan kotiin hakua..:/

mutta.. ei auta ei.. tympii tämä tilanne ja ketuttaa tosi paljon,koko ajan vain odottaa,että joko sitä pääsis lähtemään.. jos sen jotenkin unohtaisi muutamaksi päiväksi,niin hyvä olisi.. täytyisi varmaan lähteä viinijuhlille kuuntelee jotain bändiä,että unohtuisi olo.. laskettuna päivänä olisi ollut lauri tähkä,mutta enpä uskaltanut lähteä,nyt harmittaa ihan vietävästi..:(

hyvää loppu iltaa kaikille!

-annu ja pikkumies 40+2-

Vierailija
59/96 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas huonosti nukuttu yö takana. Vuoron perään närästystä ja lonkkasärkyä. :( Tästäkö ne yövalvomiset sitten alkaa?

Kävin lääkärissäkin (joku yleislääkäri, joka ei oikein tainnu mitään tietää...) närästyksen takia, mutta eipä se paljon mitään hyödyttäny. Antoi jotain lääkettä, minkä olis saanut ilman reseptiäkin ja mutisi vaan jotain, että ei mulla enää kauan ole laskettuun aikaan... Tässähän saattaa pahimmassa tapauksessa mennä vielä kuukausi! Pitääkö mun kuukausi valvoa närästyksen takia?

En nyt muista kaikille kommentoida, kun oon niin väsynyt, mutta Näipälle ainakin onnittelut, että saatte vauvan pian kotiin. :) Olikos jollain jo tällä viikolla käynnistys tai sektio vai oliko se ens maanantaina vasta?

Anne rv 38

Vierailija
60/96 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu, kuulostaa kyllä vähän liioitellulta terkkarin kommentti, että 41+5 alkais käynnistää sen kun kertoo viikot...

Mulla viime raskaudessa 41+4 oli sen verran supistuksia, että lähdettiin näytille. No supparit loppui tietty matkalla ja olin jo ihan kypsä ja valmis synnyttämään, ja yritin pyytää käynnistystä. Ei ainakaan mun kohdalla annettu periksi tippaakaan (Jorvissa). Kovasti kinuamalla sain lupauksen käynnistyksestä viikolle 42+1. Ei yhtään aiemmas. No onneksi 41+5 supparit alkoivat uudelleen ja syntyi sitten käynnistämättä.