Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko bi vai lesbo?

Vierailija
30.03.2016 |

Mistä sen tietää? :/ olen aina ihastunut miehiin, mutta mietin oisinko voinut ihastua naiseen jos oisin antanut itselleni luvan? Näen myös tulevaisuuteni miehen kanssa mutta voiko se johtua pelkästä yhteiskunnan heteronormeihin kasvamisesta? Rakastan avomiestäni, mutta viime aikoina olen miettinyt olisinko kiihkeämpi naista kohtaan. Koen kyllä nauttivani seksistä hänen kanssaan ja saan useimmiten. Olisiko tuo edes mahdollista täysin lesbolle? Silti kun fantasioissa mietin lesboseksiä niin se vaikuttaa jotenkin kiihottavammalta (en ole kokeillut). Itkettää vaan ajatuskin että joutuisin mieheni jättämään mutta pelkään yhtäkkiä kokevani valaistuksen että olenkin täys lesbo. Miehen kroppa ei myöskään saa mitään mielettömiä väreitä aikaan jollei ole kosketusetäisyydellä. Voisiko lesbo kiihottua esim. ottaessa suihin mieheltä? Koska ite koen kyllä kiihottuvani siitä miehen nautinnosta ja myös ääntelystä. Kuulostaa varmaan hullulta mutta kysyn tosissani.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla miesten kanssa ja kiihotut miehistä, et todennäköisesti ole lesbo. 

Pakko sanoa etten kyllä ole koskaan tajunnut tätä "entä jos seksi olisi kiihottavampaa x:n kanssa"-juttua. Olen bi, ja ensimmäiset kumppanini olivat naisia, mutta en koskaan miettinyt millaista seksi olisi miehen kanssa tai pohtinut olenko sittenkin enemmän miehiin päin. Nyt taas olen miehen kanssa, ja olen todella tyytyväinen enkä kaipaa mitään muuta.

Vierailija
2/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet seksuaalista vetoa myös miehiin, joten olet biseksuaali. Kannattaa myös muistaa, että koska kokemuksesi naisten kanssa ovat vain fantasioiden tasolla, ne yleensä vievät voiton arkitodellisuudesta, mutteivät välttämättä vastaa lainkaan sitä, mitä seksi naisten kanssa todellisuudessa olisi. Lisäksi ajattelusi seksistä ja seksuaalisuudesta vaikuttaa hyvin romantisoidulta; harvalla heteronaisellakaan miehen kroppa tai ajatus miehen kropasta "saa mielettömiä väreitä aikaan", varsinkaan jos se ei ole kosketusetäisyydellä.

Mutta tärkeimpänä: seksuaalisuus on enemmän tai vähemmän liukuva skaala. Vaikka antaisitkin itsellesi luvan nähdä myös naiset seksuaalisina, ja jopa ihastuisit naiseen, ei ole olemassa mitään "vipua", mitä vääntämällä mielenkiintosi miehiin sammuisi kokonaan, jos todella olet tuota mielenkiintoa tuntenut koko tähänastisen elämäsi. Toki uutuuden viehätys voi hetkeksi tuntua vievän voiton, mutta pidemmällä tähtäimellä muutosta ei tapahdu.

Kannattaa myös muistaa, että nykyinen kumppanisi ei määrittele seksuaalisuuttasi: jos tunnet kiinnostusta kumpaankin sukupuoleen, ei seurustelu miehen kanssa tee sinusta heteroa eikä seurustelu naisen kanssa tee sinusta lesboa, vaan sinulla on edelleen kyky tuntea vetoa molempiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat miestäsi, olet ihastunut miehiin ja tykkäät seksistä miesten kanssa, et voi olla lesbo. Kuullostat bi:ltä, vaikka ehkä olisitkin enemmän naisiin päin.

Vierailija
4/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan et ole lesbo koska kiihotut miehistäkin. Se, että oletko biseksuaali selviäisi oikeastaan vain kokeilemalla. Fantasia tai naisvartalon ihailu ja väristykset ovat aika kaukana siitä todellisuudesta kun nuolisit pillua ja miten siihen tilanteeseen reagoisit. Oikeastihan tuo selviää vai kokeilemalla, mutta se onko sinulla oikeasti tarvetta kokeilla jos pidät miehestäsi ja koet mahdollisen biseksuaalisuuden ahdistavana onkin ihan toinen juttu.

Vierailija
5/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vimma ihmisillä on lokeroida ihan ehdoin tahdoin seksuaalisuutensa johonkin ahtaaseen, täydellisen rajattuun lokeroon jossa joka ollaan tai ei.

Sitten vatvotaan unettomia öitä notta ollaanko vaiko eikö olla vai ehkäkö sittenkin tai jos kuitenkin. "voi gauhia kun oon lesbon lokerossa niin en  mitenkään voi kiihottua tuosta miehestä joka saa haarat kostumaan tai heterona en voi mitenkään tuntea välillä tarvetta hyväillä tuon naisen ihania rintoja ja suudella sitä"

Nauttikaa nyt helvetti soikoon omasta seksuaalisuudestanne ja varsinkin siitä että kiihotutte ja nautitte kaikenlaisesta seksistä useammankin erilaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
6/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi pedo

Vierailija
7/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika seksiin keskittyviä nämä vastaukset..

Itse olen bi-nainen ja minulle bi-seksuaalisuus on sitä, että olen aina ihastunut ihmisiin sukupuolesta riippumatta. Ei sitä, että lakkaamatta ajattelisin seksiä miehen tai naisen kanssa, toki se tulee sitten itsestään mukaan jos olosuhteet ovat otolliset.

Ei kai heteronaisetkaan koko ajan himoitse kaikkia vastaan tulevia miehiä, vain niitä joiden kanssa kemiat kohtaa.

Sanoisin että tiedät olevasi bi, kun huomaat ihastuvasi naiseen. Seksi ei liity siihen juuri mitenkään.

Vierailija
8/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalisuudesta tulee mieleen yksi blogi. Tämä nainen kirjoitti mm. biseksuaalisuudestaan kunnes kerran lipsautti ettei voisi ikinä olla miehen kanssa. Joo-o, että semmoinen "bi"

Vierailija
9/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan et ole lesbo koska kiihotut miehistäkin. Se, että oletko biseksuaali selviäisi oikeastaan vain kokeilemalla. Fantasia tai naisvartalon ihailu ja väristykset ovat aika kaukana siitä todellisuudesta kun nuolisit pillua ja miten siihen tilanteeseen reagoisit. Oikeastihan tuo selviää vai kokeilemalla, mutta se onko sinulla oikeasti tarvetta kokeilla jos pidät miehestäsi ja koet mahdollisen biseksuaalisuuden ahdistavana onkin ihan toinen juttu.

Rakastan häntä enkä usko että haluaisin kokeilla vaikka hän luvan antaisi. Jotenkin likainen olo siitä tulisi, että suhteen aikana koskee toiseen vaikka onkin ns. luvallista.

Vierailija
10/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalisuudesta tulee mieleen yksi blogi. Tämä nainen kirjoitti mm. biseksuaalisuudestaan kunnes kerran lipsautti ettei voisi ikinä olla miehen kanssa. Joo-o, että semmoinen "bi"

Tämänkö perusteella sinä tiedät mitä hän ajattelee? Ajattelen itse olevani biseksuaali, vaikka voin kuvitella tulevaisuuteni ainoastaan naisen kanssa. Fantasioin ainoastaan naisista ja useimmiten seksuaalissävytteinen läheisyys miesten kanssa on todella ahdistavaa. Siltikin joskus vastaan kävelee miehiä, jotka tuntuvat vievän jalat alta ja ihastun.

Vierailija
11/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku blogi liittyy tähän...

Vierailija
12/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastat miestäsi, olet ihastunut miehiin ja tykkäät seksistä miesten kanssa, et voi olla lesbo. Kuullostat bi:ltä, vaikka ehkä olisitkin enemmän naisiin päin.

Vierailija
13/16 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
14/16 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko lesbo saada miehen kanssa orgasmin yhdynnässä, nauttia siitä ilman ahdistusta ja kiihottua esileikistä miehen kanssa?

Vierailija
15/16 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/16 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko lesbo saada miehen kanssa orgasmin yhdynnässä, nauttia siitä ilman ahdistusta ja kiihottua esileikistä miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä