Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vielä sanoa yhden asian aiheesta talkki!!!!!

30.03.2016 |

Minun mielestäni ihminen, jonka bmi on 24-25 on läski. Minun mielestäni ihminen, joka joutuu käyttämään talkkia reisissä välttääkseen hiertymät on läski. Nämä ovat minun mielipiteitäni ja minulla on oikeus ajatella näin ja ilmaista ne. Teidän pitää hyväksyä se, että on ihmisiä, joiden ajatusmaailma on tämä. Samalla tavalla minun pitää hyväksyä se, että te pidätte minun tavoittelemaa bmitä rumana ja sekopäisenä. Minun pitää myös hyväksyä se, että pidätte minun ihannoimiani malleja luukasoina. Kaikki eivät koskaan voi olla samaa mieltä asioista ja TEIDÄN pitää ymmärtää, että kyse on NÄKEMYSEROISTA. Peace! ✌🏻️✌🏻✌🏻

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

28: Tämä on juuri se mitä haluan teidän tekevän! Hyväksyvän, että minulla on oikeus ajatuksiini. Jokaisella on.

29: Aliravitut eläimet ovat järkyttävä näky.

Miksi aliravitut eläimet ovat järkyttävä näky, mutta aliravitut ihmiset ihqja?

Kuvat aliravituista ihmisistä ovat yhtä järkyttäviä.

Eli myönnät bmi 15 olevan epäterve?

Minun mielestäni se ei ole epäterve vaikka se sellaiseksi luokitellaan. Te voitte pitää sitä epäterveenä. Taas, näkemysero, joka tulee vain hyväksyä.

Jos jostakusta sitten BMI 40 on ihana ja tavoiteltava olotila, niin sun pitää sitten vain hyväksyä se, vaikka se on epätervettä. Miksi sun on sitten niin vaikeaa hyväksyä se, että mä käytän talkkiani reisieni välissä?

Niin. Minun pitää hyväksyä, että joku voi ajatella 40bmin olevan hyvä mutta minun ei onneksi tarvitse ymmmärtää sitä ja voin myös halutessani ilmaista eriävän kannan. Eikö niin?

Sinä voit käyttää talkkia reisiesi välissä ja minä saan ihmetellä ilmiötä.

Ja me muut saamme sanoa, että olet todella negatiivinen ja ärsyttävä hahmo. Et tuo mitään hyvää palstalle. Joten voisitko häipyä, vaihda hahmo johonkin mukavampaan. Saisit sillä mukavalla hahmolla ihan yhtä paljon huomiota, mutta et levittäisi paskaa palstalle. Kerro tämä modeystävillesi, että hahmosi meni liian pitkälle, eikä kukaan halua enää kuulla sinusta mitään. Kukaan ei jaksa enää edes mukasääliä, vaan kaikki toivovat, että häivyt ja lopetat tuon paskan trollaamisen.

Suomalaiset ei vaan kestä normaalia keskustelua ja eriävät mielipiteet on usein henkilökohtaisia loukkauksia. Siihen on syynä suomalainen yksimielisyyden tavoittelu politiikan ja muun virallisen tasolla, josta se on levinnyt kansalaisiinkin. 

Eli: ajatella saa vaikka miten, eikä ajatuksia pidä pyrkiä kitkemään tai poistamaan, koska se on yksinkertaisesti mahdottomuus. Se on sitten eri asia, että lihavia ei saisi sanoa läskeiksi, koska se on niin henkilökohtaisesti loukkaavaa, vaikka niin ajattelisikin. Kyse on melko paljon asioiden esittämistavasta.

Sössö, hahamosi on niin ilmiselvä trolli, että ihan turha yrittää selittää mitään muuta. Sössön kaltaisia ihmisiä varmasti on, mutta edes he eivät ole niin maanisia, että postailisivat samasta aiheesta väsymykseen asti miljoonia avauksia aamusta iltaan palstalle. Hyväkyn erilaiset mielipiteet, mutta en hyväksy huonoa trollia. Ja erilaisista mielipiteistäkin saa olla eri mieltä. Asiallista keskustelua on paljon helpompi käydä todellisen henkilön kanssa, ei paskan provohahmon.

En edelleenkään ole trolli ja olen kyllästynyt kertomaan tämän. Tervetuloa lukemaan kommenttejani, sieltä kyllä selviää, että tuo väite on vailla pohjaa.

Sinä et ole mitään muuta kuin väsynyt trolli. Toki olet varmasti aidostikin kiinnostunut muodista, sehän se trollihahmosta edes jokseenkin uskottavan tekee, kun hahmossa on edes hitunen totuutta ja kirjoittajaa itseään mukana. Mutta trolli sinä kaikin puolin muuten olet.

Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon sen nyt uudestaan. Rakastan muotia ja arvostan laihuuttaa. Se, että tätä pidetään maassamme trollin ajatusmaailmana on vain ja ainoastaan surullista.

Kyllä, maailmassa on paljon ihmisiä joita kiinnostaa muoti ja jotka ovat syömishäiriöisiä. Tapasi riehua maanisesti palstalla vaan todistaa sinun olevan trolli. Hahmosi meni liian överiksi ja jankkauksesi liian pitkälle ollakseen uskottavaa.

On oltava aidosti kiinnostunut asioista, joista kirjoitan voidakseen kommentoida siten miten minä kommentoin. Sinunkin kanssa on turha keskustella asiasta tämän enempää, sillä et halua ymmärtää tätä ja kiellät sen täysin. Again, peace! ✌🏻️

Nii-in, kuten sanoin :D: olet varmasti tosielämässä aidosti kiinnostunut muodista ja tiedät syömishäiriöistä. Sinällään ihan hyvä ja uskottava pohja trollille, mutta hahmosi meni jankkauksessa ja maanisuudessa liian pitkälle. Vedit hahmon överiksi. Parempi onni seuraavalla kerralla, näistähän voi ottaa aina opiksi ;).

En ole kiinnotunut syömishäiriöistä. Olen kiinnostunut ainoastaan laihuudesta ja muodista. Voit mennä tekemään hahmoarviointejasi muualle.

Juuri tätä mä tarkoitan, tässä sä vedät hahmon suhteen överiksi. Ja monissa muissa samankaltaisissa asioissa. Siksi uskottavuus menee. Oot sä sama kirjoittaja, kuin se Candy ja Miksu blogi? Vaikka eri hahmoja, mutta sama kirjoittaja tulee mieleen.

Ei helvetti, Salattu rakkaus -blogi oli loistava, nämä ssss:n jutut taas väsynyttä kuraa. Tosin minäkin olen kahden vaiheilla siitä, että onko kyseessä oikeastikin noin surullinen ihminen vai trolli. Kallistun ehkä surullisen aliravitun apua kipeästi tarvitsevan olennon kannalle.

No joo, totta. Salattu rakkaus oli aika taidokas vedätys. Ehkäpä tämä on ihailijan tekele, joka valahti yrityksestä huolimatta reisille? Olen varma provosta, kukaan ihminen syömishäiriön sairauden tuossa vaiheessa, missä tämä hahmo uskottelee olevansa, ei jaksaisi tällaista maanista trollausta näin pitkään palstalla, missä ei saa mielipiteilleen mitään vastakaikua. Ja sillähän menee täällä tehokasta treeni- ja laihdutusaikaa ihan hukkaan. Kyllä oikeat noin vakavasti syömishäiriöiset pyörivät omilla palstoillaan, ei ne yksinkertaisesti kestä sitä herättelyn määrää muilla palstoilla eivätkä ole niin tyhmiä, että jankkaisivat aiheesta näin raivolla.

Monet pahaa syömishäiriötä sairastavat ovat syrjäytyneitä ja haluavat huomiota. Sitä riittää täällä.

Vierailija
102/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

28: Tämä on juuri se mitä haluan teidän tekevän! Hyväksyvän, että minulla on oikeus ajatuksiini. Jokaisella on.

29: Aliravitut eläimet ovat järkyttävä näky.

Miksi aliravitut eläimet ovat järkyttävä näky, mutta aliravitut ihmiset ihqja?

Kuvat aliravituista ihmisistä ovat yhtä järkyttäviä.

Eli myönnät bmi 15 olevan epäterve?

Minun mielestäni se ei ole epäterve vaikka se sellaiseksi luokitellaan. Te voitte pitää sitä epäterveenä. Taas, näkemysero, joka tulee vain hyväksyä.

Jos jostakusta sitten BMI 40 on ihana ja tavoiteltava olotila, niin sun pitää sitten vain hyväksyä se, vaikka se on epätervettä. Miksi sun on sitten niin vaikeaa hyväksyä se, että mä käytän talkkiani reisieni välissä?

Niin. Minun pitää hyväksyä, että joku voi ajatella 40bmin olevan hyvä mutta minun ei onneksi tarvitse ymmmärtää sitä ja voin myös halutessani ilmaista eriävän kannan. Eikö niin?

Sinä voit käyttää talkkia reisiesi välissä ja minä saan ihmetellä ilmiötä.

Ja me muut saamme sanoa, että olet todella negatiivinen ja ärsyttävä hahmo. Et tuo mitään hyvää palstalle. Joten voisitko häipyä, vaihda hahmo johonkin mukavampaan. Saisit sillä mukavalla hahmolla ihan yhtä paljon huomiota, mutta et levittäisi paskaa palstalle. Kerro tämä modeystävillesi, että hahmosi meni liian pitkälle, eikä kukaan halua enää kuulla sinusta mitään. Kukaan ei jaksa enää edes mukasääliä, vaan kaikki toivovat, että häivyt ja lopetat tuon paskan trollaamisen.

Suomalaiset ei vaan kestä normaalia keskustelua ja eriävät mielipiteet on usein henkilökohtaisia loukkauksia. Siihen on syynä suomalainen yksimielisyyden tavoittelu politiikan ja muun virallisen tasolla, josta se on levinnyt kansalaisiinkin. 

Eli: ajatella saa vaikka miten, eikä ajatuksia pidä pyrkiä kitkemään tai poistamaan, koska se on yksinkertaisesti mahdottomuus. Se on sitten eri asia, että lihavia ei saisi sanoa läskeiksi, koska se on niin henkilökohtaisesti loukkaavaa, vaikka niin ajattelisikin. Kyse on melko paljon asioiden esittämistavasta.

Sössö, hahamosi on niin ilmiselvä trolli, että ihan turha yrittää selittää mitään muuta. Sössön kaltaisia ihmisiä varmasti on, mutta edes he eivät ole niin maanisia, että postailisivat samasta aiheesta väsymykseen asti miljoonia avauksia aamusta iltaan palstalle. Hyväkyn erilaiset mielipiteet, mutta en hyväksy huonoa trollia. Ja erilaisista mielipiteistäkin saa olla eri mieltä. Asiallista keskustelua on paljon helpompi käydä todellisen henkilön kanssa, ei paskan provohahmon.

En edelleenkään ole trolli ja olen kyllästynyt kertomaan tämän. Tervetuloa lukemaan kommenttejani, sieltä kyllä selviää, että tuo väite on vailla pohjaa.

Sinä et ole mitään muuta kuin väsynyt trolli. Toki olet varmasti aidostikin kiinnostunut muodista, sehän se trollihahmosta edes jokseenkin uskottavan tekee, kun hahmossa on edes hitunen totuutta ja kirjoittajaa itseään mukana. Mutta trolli sinä kaikin puolin muuten olet.

Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon sen nyt uudestaan. Rakastan muotia ja arvostan laihuuttaa. Se, että tätä pidetään maassamme trollin ajatusmaailmana on vain ja ainoastaan surullista.

Kyllä, maailmassa on paljon ihmisiä joita kiinnostaa muoti ja jotka ovat syömishäiriöisiä. Tapasi riehua maanisesti palstalla vaan todistaa sinun olevan trolli. Hahmosi meni liian överiksi ja jankkauksesi liian pitkälle ollakseen uskottavaa.

On oltava aidosti kiinnostunut asioista, joista kirjoitan voidakseen kommentoida siten miten minä kommentoin. Sinunkin kanssa on turha keskustella asiasta tämän enempää, sillä et halua ymmärtää tätä ja kiellät sen täysin. Again, peace! ✌🏻️

Nii-in, kuten sanoin :D: olet varmasti tosielämässä aidosti kiinnostunut muodista ja tiedät syömishäiriöistä. Sinällään ihan hyvä ja uskottava pohja trollille, mutta hahmosi meni jankkauksessa ja maanisuudessa liian pitkälle. Vedit hahmon överiksi. Parempi onni seuraavalla kerralla, näistähän voi ottaa aina opiksi ;).

En ole kiinnotunut syömishäiriöistä. Olen kiinnostunut ainoastaan laihuudesta ja muodista. Voit mennä tekemään hahmoarviointejasi muualle.

Juuri tätä mä tarkoitan, tässä sä vedät hahmon suhteen överiksi. Ja monissa muissa samankaltaisissa asioissa. Siksi uskottavuus menee. Oot sä sama kirjoittaja, kuin se Candy ja Miksu blogi? Vaikka eri hahmoja, mutta sama kirjoittaja tulee mieleen.

Ei helvetti, Salattu rakkaus -blogi oli loistava, nämä ssss:n jutut taas väsynyttä kuraa. Tosin minäkin olen kahden vaiheilla siitä, että onko kyseessä oikeastikin noin surullinen ihminen vai trolli. Kallistun ehkä surullisen aliravitun apua kipeästi tarvitsevan olennon kannalle.

No joo, totta. Salattu rakkaus oli aika taidokas vedätys. Ehkäpä tämä on ihailijan tekele, joka valahti yrityksestä huolimatta reisille? Olen varma provosta, kukaan ihminen syömishäiriön sairauden tuossa vaiheessa, missä tämä hahmo uskottelee olevansa, ei jaksaisi tällaista maanista trollausta näin pitkään palstalla, missä ei saa mielipiteilleen mitään vastakaikua. Ja sillähän menee täällä tehokasta treeni- ja laihdutusaikaa ihan hukkaan. Kyllä oikeat noin vakavasti syömishäiriöiset pyörivät omilla palstoillaan, ei ne yksinkertaisesti kestä sitä herättelyn määrää muilla palstoilla eivätkä ole niin tyhmiä, että jankkaisivat aiheesta näin raivolla.

Monet pahaa syömishäiriötä sairastavat ovat syrjäytyneitä ja haluavat huomiota. Sitä riittää täällä.

Joo mutta ei noin sairas ihminen jaksaisi ottaa näin paljon muiden ihmisten vihaa niskaansa. Syömishäiriö tekee ihmisestä myös arvostelukle erittäin herkän eivätkä he kestä kritiikkiä sitäkään vähää, mitä normaalit ihmiset. Oikean pahasti syömishäiriöisen psyyke ei kestäisi tällaista negatiivista viestitulvaa, mitä sössö saa osakseen, ja jatkaisi silti postailua kuukausi sotalla. Ei tällaista torjunnan määrää kestäisi moni normaalikaan ihminen. Joten siksikin olen varma, että sössö on trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

123: En tiedä miksi vaivaudun vastaamaan, mutta sinusta tulee mieleen äärettömän harhainen sekopää.

124: Linkkasit minulle kuvat hoikista malleista, jotka eivät näytä nälkiityneiltä keskitysleirivangeilta, ja normaalikokoisista vangeista, jotka ovat vasta menossa vankilaan. Ei jatkoon!

Nyt sinä kiellät tosiasiat.

Nuo catwalk-mallit kävisivät täysin keskitysleirivangeista, jos pukisivat ylleen samanlaiset vaatteet + huivit kuin kuvan keskitysleirivangeilla.

Tuon keskitysleirikuvan alla on vuosiluku 1945, jolloin toinen maailmansota oli jo loppumassa.

Olen itse käynyt tutustumassa Auschwitzin keskitysleirimuseoon, ja siellä naisista otetuissa kuvissa bmi näyttäisi olevan samaa tasoa kuin tuossa linkkaamassani kuvassa (ihan hirveää puhua bmi:stä keskitysleirivankien yhteydessä).

Googletapa itse holocaustia, ja huomaat, että a) joidenkin bmi on samaa luokkaa kuin linkittämieni catwalk-mallien b) joidenkin keskitysleirivankien bmi on todennäköisesti jopa suurempi kuin mallien.

Vierailija
104/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeat syömishäiriöiset hakevat huomiota ja komppausta nimenomaan omilta saiteiltaan.

Vierailija
105/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia, mutta tallin käyttö kertoo huonosta peseytymisestä

Joka päivä kun käy suihkussa ei tarvitse talkkia.

Vierailija
106/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en epäile etteikö ässä olisi oikeasti syömishäiriöinen nuori. Entiset anorektikot on kirjoittanut sille pitkiä viestejä miten he ajattelivat joskus samoin kuin ässä ja rohkaisseet hakemaan apua. Syömishäiriöiset haluavat shokeerata laihuudella ja kuulla ihanteista kauhistelua, koska sitä kautta he tulevat huomatuksi. Sen vuoksi Ässä kirjoittaa täällä.

Vierailija
107/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

139 lisää että ässän läskiviha on omien tunteiden projisointia muihin ihmisiin. Ässä ei osaa käsitellä tunteitaan.

Vierailija
108/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

139 lisää että ässän läskiviha on omien tunteiden projisointia muihin ihmisiin. Ässä ei osaa käsitellä tunteitaan.

Totta, mutta uskotko sinä todella, että tyyppi jaksaisi ottaa kerta toisensa jälkeen tätä vihaa ja torjuntaa vastaan pelkästään sen voimalla, että haluaa shokeerata ja projisoida? Mä tunnen useita entisiä syömishäiriöisiä eikä kukaan olisi jaksanut sairastelunsa aikana ottaa tätä määrää vihaa niskaansa, vaikka miten halusivat shokeerata. Syömishäiriöisen psyyke on jo valmiiksi todella hauras, vahvakaan ihminen ei jaksa tämmöstä mollaamista kerta toisensa jälkeen ilman, etteikö se vaikuttaisi esim. siihen, missä ja miten tuo asiaansa esille. Sössöhän on vain innostunut saamastaan palautteesta. Joko sillä ei ole minkäännäköistä tunnemaailmaa, tai sitten se on trolli. Mieti miten pitkään se on jankannu näitä samoja asioita ja millaista vastakaikua se on viesteilleen saanut.

Vierailija
109/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussana vielä, sössöhän on teini? 19 vuotias omien sanojensa mukaan. Vanhempi ihminen, 30-40 vuotias jaksaisi tuoda ehkä omaa sairasta maailmaansa väkipakolla esille huolimatta siitä, että porukka vihaa tyyppiä ja toivoo henkilön poistuvan ja lopettavan. Mieti itseäsi 19-vuotiaana, olisitko sinä jaksanut tällaista ryöpytystä - vielä jo valmiiksi sairaana ja epätasapainoisena - kuukaudesta toiseen? 19-vuotiaisiin vaikuttaa vielä ihan hirveesti se, mitä toiset ajattelevat eivätkä he kestä kovin pitkään ns. ryhmäpainetta.

Vierailija
110/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta uskotko sinä todella, että tyyppi jaksaisi ottaa kerta toisensa jälkeen tätä vihaa ja torjuntaa vastaan pelkästään sen voimalla, että haluaa shokeerata ja projisoida? Mä tunnen useita entisiä syömishäiriöisiä eikä kukaan olisi jaksanut sairastelunsa aikana ottaa tätä määrää vihaa niskaansa, vaikka miten halusivat shokeerata. Syömishäiriöisen psyyke on jo valmiiksi todella hauras, vahvakaan ihminen ei jaksa tämmöstä mollaamista kerta toisensa jälkeen ilman, etteikö se vaikuttaisi esim. siihen, missä ja miten tuo asiaansa esille. Sössöhän on vain innostunut saamastaan palautteesta. Joko sillä ei ole minkäännäköistä tunnemaailmaa, tai sitten se on trolli. Mieti miten pitkään se on jankannu näitä samoja asioita ja millaista vastakaikua se on viesteilleen saanut.

Syömishäiriöiset on yksilöitä, kaikki ei ole mieleltä hauraita. Ässä harrastaa sairautta levittämällä läskivihaa ja thinspirationia vauva.fi:n kautta. Jotkut toiset kokkaa ja leipoo pakonomaisesti lihottaen muita, jotta itse olisi laihin.

Vierailija
111/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussana vielä, sössöhän on teini? 19 vuotias omien sanojensa mukaan. Vanhempi ihminen, 30-40 vuotias jaksaisi tuoda ehkä omaa sairasta maailmaansa väkipakolla esille huolimatta siitä, että porukka vihaa tyyppiä ja toivoo henkilön poistuvan ja lopettavan. Mieti itseäsi 19-vuotiaana, olisitko sinä jaksanut tällaista ryöpytystä - vielä jo valmiiksi sairaana ja epätasapainoisena - kuukaudesta toiseen? 19-vuotiaisiin vaikuttaa vielä ihan hirveesti se, mitä toiset ajattelevat eivätkä he kestä kovin pitkään ns. ryhmäpainetta.

Sepä se, kun ässä ei tajua olevansa sairas. Hän todennäköisesti tuntee ylemmyydentunnetta häntä vihaaviin "läskidenialisteihin". Syömishäiriö on riippuvuus. Sitä jaksaa vuodesta toiseen, jos sille ei laita stoppia.

Vierailija
112/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriöiset on yksilöitä, kaikki ei ole mieleltä hauraita. Ässä harrastaa sairautta levittämällä läskivihaa ja thinspirationia vauva.fi:n kautta. Jotkut toiset kokkaa ja leipoo pakonomaisesti lihottaen muita, jotta itse olisi laihin.

Nimenomaan kaikki syömishäiriöiset ovat mieleltään hauraita. Ei kukaan tasapainoinen ja vahva ihminen sairastu syömishäiriöön. Syömishäiriöinen voi vaikuttaa ulospäin vahvalta ja hän voi uskotella itselleen olevansa vahva, mutta todellisuudessa hän on erittäin hauras. Jo pelkästään ravinnon puute muuttaa aivoja niin, ettei henkilö voi olla tasapainoinen ja vahva. Se on yksinkertaisesti mahdotonta. Ja jos tavoittelee bmi 15, aivot kärsivät jo huomattavasta ravinnon puutteesta, mikä vaikuttaa persoonallisuuteen, vastoinkäymisten kestämiseen, mielialaan, palautteen vastaanottamiseen yms.

Vierailija
113/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tasapainoton ja vihainen teini, enkä ihmettele tätä asiaa yhtään. Toiset ovat kovia ulkoa ja rikki sisältä ja siitä kovasta ulkokuoresta saa yllättävän paljon voimaa kestää kaikki ulkoa tuleva roska (tai tässä tapauksessa kritiikki). Tässäkin tapauksessa veikkaisin oman pahan olon projisoituvan kaikkiin, jotka edustavat ssss:ole jotain todellista tai uhkaavaa asiaa. Psykologilla olisi varmasti paljon sanottavaa. Läski/rasva edustaa hänelle selvästikin jotain suurempaa asiaa, ei hän muuten olisi niin maanisen kiinnostunut muiden grammoista ja talkeista.

Vierailija
114/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun ässä ei tajua olevansa sairas. Hän todennäköisesti tuntee ylemmyydentunnetta häntä vihaaviin "läskidenialisteihin". Syömishäiriö on riippuvuus. Sitä jaksaa vuodesta toiseen, jos sille ei laita stoppia.

Kyllähän sitä jaksaa, mutta jokainen syömishäiriöisen tunteva ja tietävä tietää, että kyseessä on erittäin hauras ja epätasapainoinen ihminen. Ei missään nimessä vahva.

Vierailija
115/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tasapainoton ja vihainen teini, enkä ihmettele tätä asiaa yhtään. Toiset ovat kovia ulkoa ja rikki sisältä ja siitä kovasta ulkokuoresta saa yllättävän paljon voimaa kestää kaikki ulkoa tuleva roska (tai tässä tapauksessa kritiikki). Tässäkin tapauksessa veikkaisin oman pahan olon projisoituvan kaikkiin, jotka edustavat ssss:ole jotain todellista tai uhkaavaa asiaa. Psykologilla olisi varmasti paljon sanottavaa. Läski/rasva edustaa hänelle selvästikin jotain suurempaa asiaa, ei hän muuten olisi niin maanisen kiinnostunut muiden grammoista ja talkeista.

Sä olisit kestäny kaiken tämän ihmisten vihan ja negatiivisen palautteen ilman, että se olisi vaikuttanut käytökseesi millään tavalla? En usko. Sä voit kuvitella, että olisit kestänyt, mutta jos olisit epätasapainoinen ja häiriöinen ihminen sössön tilalla sössön ikäisenä, et todellakaan olisi kestänyt.

Vierailija
116/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kattoo ku mä laitan vaseliinia ja talkkia maratonille:D säälittävä rimppakinttu. En pidä huonokuntoisia luukasoja minään. Kunnon nainen kääntää kasvimaat, kantaa muutossa sohvat, tekee remontit, hoitaa muksut ja kantaa kauppakasit, nostaa prässissä tuplat painostaan jne. Me vahvat naiset pyöritetään tätä maata ja nauretaan tuollaisille viktoriaanisen ajan heikoille naisille, jotka kaatuvat anemiaan ja flunssaan:D säälittävää.

Vierailija
117/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muuten menee proanan ja anorektikon raja? Onko toinen laiha olematta ihan oikeasti psyykkisesti sairas, siis valinnut laihuuden? Minun käsittääkseni ssss kun kuuluu proanoihin. Epäilen vahvasti kyllä, että kyseessä ei ole ihan niin laiha leidi kun itse väittää olevansa, anorektikkojen ihannointi on häneltä vaan mennyt todella pahasti yli. Enkä nyt tarkoita todellakaan, että kyseessä olisi terve ihminen, mutta en usko hänen välttämättä sairastavan anoreksiaa per se. Laiha tyttö ei ole päässyt tavoitteeseensa ja purkaa sitä nyt muihin.

Vierailija
118/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit kestäny kaiken tämän ihmisten vihan ja negatiivisen palautteen ilman, että se olisi vaikuttanut käytökseesi millään tavalla? En usko. Sä voit kuvitella, että olisit kestänyt, mutta jos olisit epätasapainoinen ja häiriöinen ihminen sössön tilalla sössön ikäisenä, et todellakaan olisi kestänyt.

Ssss:llä on kova ulkokuori täällä. Se on defenssi oikean elämän hauraudelle.

Vierailija
119/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kuvitellaan että sössö on tidellinen henkilö ja kaikki hänen kertomansa asiat ovat totta. Kyse olisi hänen kohdallaan läheisriippuvuus-sairaudesta. Kun lapsuuden perhe on sairas, se sairastuttaa lapsen eikä lapsi saa toteuttaa itseään ja rakensaa tervettä minuuttaan, vaan selviytyäkseen sairaasta ympäristöstä lapsi kehittää itselleen valeminän ja kieltäytyy käsittelemästä tiettyjä tunteita, koska se ei hänen ympäristössään ole turvallista. Tämä valeninä ylläpitää tunteiden kieltämistä ja asioiden kohtaamattomuutta ja kehittää selviytymiskeinoja tämän harhan ylläpitämiseksi. Esimerkiksi syömishäiriön.

Kaikki syömishäiriöiset eivät tule sairaista perheistä (kun joku tämän näin kuitenkin käsittää), vaan sössön tapauksessa tämä pitäisi paikkansa, sillä tämän hahmon perhe on häiriöinen. Jos siis kertomukset ja hahmo ovat oikeita.

Vierailija
120/130 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuttu jolla oli anoreksia. Me aina lämmitettiin sitä:D kehuttiin malleja ja puhuttiin vaatteista, joita vois käyttää jos ois tosi laiha. Joku joskus kysy, et onko raskaana? Se oli meidän tyttöporukassa yhden tytön ystävä. Kutsuttiin sitä meidän mässäilyiltoihin, joissa yritti esittää parempaa, katseli himoiten meidän herkkuja. Baarissa oltiin miesten kainalossa, hän ei ollut, millä olisi riittänyt aikaa muuhun kuin kaloreiden vahtimiseen:D ai ai, otettiin kyllä ilo irti siitä reppanasta. Näin joku aika sitten kävelyllä miehen ja koiran kanssa, yhteinen kaveri kertoi, että ovat lapsettomuushoidoissa. Turhamaisuus maksaa;)

Ketju on lukittu.