Mitä tekisit jos lapsesi alkaisi pitämään pridelippua vaatteissa tai seinällään tai propalestiina-huivia?
olisiko vakava puhuttelun paikka vai jopa fyysinen kurittaminen?
Kommentit (14)
kieltäisin propalestiina ateisipaska-wokeshithead koulunkäynnin kokonaan koska sieltä ne vaikutteet tulee ja naispappien suusta sateenkaarimessuissa
Käyttäisin molempia saunan lämmitykseen. Itkut ei auttaisi, se on my way tai highway.
Vierailija kirjoitti:
ottaisin kännykän pois ja antaisin takaisin 18-vuotiaana ollessaan
Kunhan nyt itse täytät sen 18, hidas nasupoju
Ei ole pelkoa sellaisesta. Ovat järkeviä ihmisiä.
Kannustan. Mun seksuaalisuuteni ja identiteettini ei ole yhtä hauras kuin teidän, pikkunasut. Eikä mua ahdista tippaakaan ajatus siitä, että muilla on kumppaneita ja rakkautta ja seksiä, vaikka teillä ei ole :D
cis-N
Onneksi tuosta ei ole pelkoa, kun lapsillani on perintönä saadut aivot ja niissä soluja jäljellä!
Muuttaisin helwetin kauas ettei tarvisi ihmisten ilmoilla hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuosta ei ole pelkoa, kun lapsillani on perintönä saadut aivot ja niissä soluja jäljellä!
Voi kauheaa. Yleensä perintö vaihtaa omistajaa vasta vanhemman kuoleman jälkeen. Mutta ehkä tänä selittää paljon, sekä sinusta että lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ja osui sekä upposi ap..
Mä varmaan keskustelisin aiheesta hänen kanssaan kerran ja sen jälkeen ignooraisin asian täysin. Oon aika hyvä ignooraamaan asioita. Ei herätä mitään tunteita minussa lapsen "wokeaktivismi", joten jos se olisi lapsen päämäärä, niin metsään menisi, ainakin kotona.
Muutenkin uskon, että meillä kasvatetaan lapsia niin, että mitään tarvetta reaktioidenherättelyyn eli provopelleiksi ryhtymiselle ei heille synnytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheaa. Yleensä perintö vaihtaa omistajaa vasta vanhemman kuoleman jälkeen. Mutta ehkä tänä selittää paljon, sekä sinusta että lapsista.
No toivottavasti sinä ap et lisäänny, kun meillä on jo riittävästi aivottomia keskuudessamme.
ottaisin kännykän pois ja antaisin takaisin 18-vuotiaana ollessaan