Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. väliinputoaja "naismarkkinoilla"

Vierailija
29.03.2016 |

Nyt sen tajusin miksi naisia ei juurikaan löydy.

Olen liian kouluttautunut, siisti, hyvätuloinen, kultturelli - ja liian tylsä wt-naisille.
Mutta toisaalta olen liian pienituloinen, juntti ja vaatimattoman näköinen eliittinaisille.

Jos olen kaupassa ja kassalla on seksihkö punatukkainen nainen, jolla on tatuointi kädessä tmv. se hymyilee kyllä, mutta kun takana jonossa tulee siilitukkainen "Nico" h&m kuteissaan keskiviikkoisen mäyräkoiransa kanssa, kassanainen hihittelee "Nicon" paskoille krapulaisille örinöille.

Jos olen illanvietossa työkavereiden kanssa, lainehtivahiuksinen ja ylväsryhtinen brunette, jolla on arvokkaan näköiset korut ja vaatteet, kyllä saattaa jutustella kanssani, mutta kun tiskille tulee jättileukainen "Banker" submariner ranteessa, eliittinainen menee ihan sekaisin.

Onko tosiaan niin, että välimallin naiset puuttuvat !?!?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-Nico saa naiset nauramaan. Olet tylsä?

Vierailija
2/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt-Nico saa naiset nauramaan. Olet tylsä?

Niinhän juuri aloituksessani totesin. 

Olen liian varautunut enkä tykkää pitää meteliä ihmisten ilmoilla. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Vierailija
4/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis välimallin nainen.. Olenkohan minä sellainen?? En luultavasti sinun silmissä. 

Mutta olen parisuhteessa virkamiehen kanssa.. Hän on kuvailemasi mies.

Minä itse taas olen yrittäjä, tuloja on ja ei ole, yksinhuoltaja, suhteellisen räväkkä ja liikun enemmänkin miesten piireissä. Ammattini tuo näitä miehiä enemmän työkumppaneiksi ja nainen näissä piireissä on harvinaisuus.. 

Ei kai ketään voi muottiin puristaa?? 

Lopeta tuo itsesi sääliminen ja katsele ympärillesi..kyllä niitä naisia löytyy..ihan tällaisia välimallejakin.

Vierailija
5/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnpAs ongelmat, väliin mahtuu monenmoisia eukkoo. Olet vain nirso ulkonäöstä.

Vierailija
6/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käyttäytymään oikein, esim. mystery method. Älä tavoittele liian kauniita naisia. Oikeasti ns. välimallin naisia on todella paljon!

Vierailija
7/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean suuntainen havainto. Naisten enemmistö ei tunnu kiinnostuvan paljon itseään tasokkaammista miehistä yhtään sen enempää kuin tasottomammistakaan. Se vaatii sellaisen häikäilemättömän gold digger -luonteen kuin esim. Räikkösen Minttu-rakkaalla. Siinähän ehta wt-nainen nai miljonäärin. 

Tosin tuossakin esimerkissä ovat henkisesti samalla tasolla. Yleensä nämä ovatkin urheilijoita. Vähän vaikea kuvitella Nallen (tai jonkun vastaavan nuoremman painoksen) ottavan wt-naista, koska varallisuuden lisäksi erot olisivat liian suuria käytöksessä, kasvatuksessa ja sivistyksessä. 

Vierailija
8/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele käyttäytymään oikein, esim. mystery method. Älä tavoittele liian kauniita naisia. Oikeasti ns. välimallin naisia on todella paljon!

Höpö höpö. Taivoittele vain unelmia!

Vierailija
9/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mystery method?

AP

Vierailija
10/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mystery method?

AP

Se on yksityiskohtainen ohje, millä hurmaat naiset. Psykologista dynamiikkaa. Naisena voin sanoa, että toimii.

Vierailija
11/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anna wt pimujen olla, tuskin jaksaisit kauan katsella (ainakaan kunnella) sellaista. Mutta ei se ainut vaihtoehto ole se kalliisti pukeutunut nainen josta voit suoraan lukea arvot pukeutumisesta. Täälläkin av tuntuu olevan täynnä mukanavanoloisia, akateemisia nuoria naisia. MIksiköhän te ette kohtaa muualla kuin täällä av:ssa? Ennen tavattiin ystävien piirissä, harrasteissa, opiskeluporukoissa. Miksi se on mennyt nykyään teillä nuorilla (< 30 v) niin paljon vaikeammaksi? Ihmettelee parisuhteessa elävä täti-ihminen.

Vierailija
12/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vika ole tuossa katkerassa ajatusmaailmassa, enemmän kuin pukeutumistyylissä.

Vierailija
13/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se vika ole tuossa katkerassa ajatusmaailmassa, enemmän kuin pukeutumistyylissä.

En ole lainkaan katkera. En edes syyllistänyt naisia, vaan kerroin mikä itsessäni on huonoa :D

AP

Vierailija
14/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mystery method?

AP

Se on yksityiskohtainen ohje, millä hurmaat naiset. Psykologista dynamiikkaa. Naisena voin sanoa, että toimii.

Plaah, karsastan teorioita. Haluaisin todisteeksi vähintäänkin nähdä miehen, joka ei ensin ole saanut naisia, mutta alettuaan soveltaa jotain teoriaa on alkanut saamaan...

AP

Vierailija
15/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mystery method?

AP

Plaah, karsastan teorioita. Haluaisin todisteeksi vähintäänkin nähdä miehen, joka ei ensin ole saanut naisia, mutta alettuaan soveltaa jotain teoriaa on alkanut saamaan...

AP

No sitten sä voit ikuisesti olla se "ihan kiva kaveri".

Vierailija
16/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen naisen olisit ap itse valmis ottamaan? Ottaisitko sen tatuoidun kaupan kassan? Entä mt-syistä työkyvyttömyyseläkkeellä olevan akateemisen?

Vierailija
17/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen naisen olisit ap itse valmis ottamaan? Ottaisitko sen tatuoidun kaupan kassan? Entä mt-syistä työkyvyttömyyseläkkeellä olevan akateemisen?

Ottaisin toki. Enhän muuten olisi voivotellut, että Nico vie kassat. 

AP

Vierailija
18/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on ihan tavallisia pulliaisia. Jos tuntuu siltä, että tapaat pelkästään roskaväkeä tai laatuleidejä, niin kannattaa miettiä myös omia kriteereitään ja tilanteita, joissa naisiin yrittää tutustua.

Onko sinulla kovat ulkonäkökriteerit naiselle? Yritätkö useinkin iskeä matalapalkka-aloilla työskenteleviä naisia heidän työpaikallaan ja työaikanaan? Tai vastaavasti etsitkö naisia oman työsi parista? Millaista luonnetta toivot naiselta? Onko sinulla harrastuksia jota kautta voisit tutustua erilaisiin naisiin?

Vierailija
19/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on täynnä miehiä, joilla on omituisia selityksiä sinkkuudelleen. Luultavasti niillä on kuitenkin haiseva hengitys ja typerät jutut, ja siksi naiset kaikkoaa -_-

Vierailija
20/69 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV on täynnä miehiä, joilla on omituisia selityksiä sinkkuudelleen. Luultavasti niillä on kuitenkin haiseva hengitys ja typerät jutut, ja siksi naiset kaikkoaa -_-

Tämä onkin mystery metodin ensimmäisiä opetuksia: naisia ei isketä järkiperusteilla. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin mies, joka yrittää perustella olevansa vakavarainen, kiltti, turvallinen tms. Mies voi valita naisen järkisyistä, mutta nainen tarvii "kipinän". Ja se miehen täytyy osata antaa. T: se edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä