Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kiinnostus loppui kun työttömyys ilmeni

Vierailija
29.03.2016 |

Tapailin erästä erittäin kiintoisaa ja mukavaa naista, kiinnostusta oli molemmin puolin kunnes keskusteluaiheeksi tuli mitä teen työkseni. Kun paljastin naiselle olevani työtön, niin puna levisi naisen kasvoilta ja ilme oli pettynyt. Loppuilta meni synkissä tunnelmissa ja tapaamisen jälkeen nainen ei halunnut olla enää missään tekemisissä.

Kokemukseni vahvistaa käsitystä nykynaisten pahuudesta ja siksi olenkin ajatellut ryhtyväni MGTOW liikkeen jäseneksi.

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei kyllä ole ahneudesta vaan arvoista ja ehkä ideologiasta. Olen varakkaasta perheestä ja minulla tulee aina olemaan rahaa (ellei koko maailmantalous romahda). Opiskelen korkealle ja minulle opinnot ja ura menevät perheen perustamisen edelle. Minulle menestyminen opinnoissa ja työssä tuovat sisältöä elämälle ja tunteen onnistumisesta. Palkkioksi näistä käyn ulkomailla, keikoilla ja ravintoloissa. Voihan sitä itselleen vakuutella että olen rahanahne p*ska kun haluan about saman tyyppisen miehen, ei tarvitse olla sama perhetausta tai tulot vaan arvot mitä työhön ja elämään tulee. ---

Pointtihan on se, että haluat itsellesi miehen, joka tienaa ENEMMÄN kuin sinä itse, sellaisen joka on vieläkin paremmasta perheestä, vieläkin koulutetumpi, vieläkin kunnianhimoisempi jne. Missään nimessä et tule koskaan edes harkitsemaan sellaista miestä, joka edes saman verran, saati sitten vähemmän kuin sinä.

---

Tavallinen tutustumiskeskustelu menee nykyisin näin:

"Moi, mä oon Matti"

"No moi, mitä teet työksesi?"

Nainen ei siis yleensä enää edes kerro nimeään, ja haluaa selvittää heti kärkeen miehen tulotason. Ulkonäön toki voi todeta ihan katsomalla ja jos se ei ole riittävän hyvä paikan muihin verrattuna, ei sananvaihtoon välttämättä edes alennuta.

Tätä on kavereiden kera naureskeltu ja harmiteltu. Jos puhuttelun kohteenani on vaatimattoman ja/tai vanhan näköinen mimmi, aion jatkossa vastata seuraavasti:

"Teen työkseni hommaa, josta maksetaan palkkaa. Mikä muuten on painoindeksisi ja kuinka monta panoa sinulle on kertynyt vuosien varrella?"

Vierailija
182/201 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rahan persoudelle olemista kun vuosien varrella seuraa niin tulee tulokseen, ettei välttämättä haluaisi gold diggeriä, jos sattuisi esimerkiksi lotossa voittamaan. Päinvastoin haluaisi tehdä samoin kuin Eddie Murphy elokuvassa Prinssille morsian (Coming to America) eli salata varallisuutensa ja asemansa, koska ei halua rahoihinsa rakastuvaa naista. Välillä halutessaan rahoilla voisi kunnolla pröystäillä, ja käyttää siten omaisuuttaan syöttinä saadakseen kauniilta naisilta haluamansa. Sitten vain tietysti vaihtaa seuraavaan kun tulisi aika alkaa käyttämään rahaa naiseen.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän olen huomannut olevani kiinnostunut kaikesta turhasta. Minua ei esimerkiksi kiinnosta, lukeeko farkuissani Levi's tai Diesel, kunhan vain istuvat hyvin. Pipossani saa lukea vaikka Vaakon nakki, kunhan on lämmin talvella. Kenkiin sijoitan aina sen 150-200e, mutta käytänkin sitten samaa paria 3-4 vuotta. Autoa en omista ajokortista huolimatta, koska asun tällä hetkellä kaupungissa ja julkiset kulkevat hyvin. Kun matkustan, menen aina halvimmalla mahdollisella keinolla majoittuen mahdollsimman halvasti, koska siten säästää humasti rahaa. Perillä sitten toki sijoitan itseeni syömällä hyvin, tutustumalla paikkoihin hyvin sun muuta sen sellaista (koska on loma).

Kyse ei ole kituuttamisesta, vaan käytössä olevien varojen suuntaamisesta itse katsomiinsa olennaisiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman miesten kukkoilua maailma olisi parempi paikka. Piste.

Miehet kukkoilevat siksi, että naiset palkitsevat kovimmat kukkoilijat mahdollisuudella jatkaa sukua.

Vierailija
184/201 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin erästä erittäin kiintoisaa ja mukavaa naista, kiinnostusta oli molemmin puolin kunnes keskusteluaiheeksi tuli mitä teen työkseni. Kun paljastin naiselle olevani työtön, niin puna levisi naisen kasvoilta ja ilme oli pettynyt. Loppuilta meni synkissä tunnelmissa ja tapaamisen jälkeen nainen ei halunnut olla enää missään tekemisissä.

Kokemukseni vahvistaa käsitystä nykynaisten pahuudesta ja siksi olenkin ajatellut ryhtyväni MGTOW liikkeen jäseneksi.

Kannattaisko pellen hommata työtä? Katso peiliin ja tee asian eteen jotain. Älä tule tälle palstalle valittamaan.

Vierailija
185/201 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkimukset voivat vetää käteen koska heitä ei ole tehty suvunjatkajiksi.

Vierailija
186/201 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko pellen hommata työtä? Katso peiliin ja tee asian eteen jotain. Älä tule tälle palstalle valittamaan.

Ehkä kaikki eivät vaan halua maksullista naista, vaikka tälläkään palstalla sitä ei ymmärretä.

Vierailija
187/201 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiettyyn rajaan asti tämä selitys kelpaa, mutta jossain vaiheessa on todettava homman olevan hieman monitahoisempi. Naiset harvemmin miettivät omien preferenssiensä vaikutuksia. Ajatellaan vaikkapa joukkoa, jossa on 100 miestä ja 100 naista.

Noista 100 naisesta KAIKKI tavoittelevat parasta 20 miestä. Logiikan mukaan 20 naista pääsee niin sanottuun oikeaan parisuhteeseen. Lisäksi mukana on vaikka 30 muuta naista, jotka päätyvät erinäisiin jalkavaimon tehtäviin näille 20 eliittimiehelle. Seurauksena siis saadaan seuraavanlainen pariutumisjakauma:

20 miestä parisuhteessa

80 miestä kokonaan ilman

20 naista parisuhteessa

30 naista jalkavaimoina

50 naista kokonaan ilman

Tämän jälkeen nuo ilman jääneet 50 naista tunnetusti ovat mieluummin yksin kuin "tyytyvät" huonompaan eli ottaisivat jonkun niistä 80 miehestä, jotka ovat jääneet ilman.

Näistä naisten preferensseistä seuraavat ne täälläkin a) säännöllisesti purkautuvat pettymykset ja turhautumiset, b) miesten keskinäinen kilpailu eli "kukkoilu" kuten asia tässä ketjussa ilmaistiin sekä tietysti c) säännölliset "olen toinen nainen" -keskustelut.

Ei kokonaisuus tietenkään näin suoraviivaisesti selity, mutta suunta on aivan varmasti oikea.

Tunnen tasan yhden naisen, joka ymmärsi jo 90-luvulla Toni Niemisen fanituksen aikaan sen, ettei välttämättä kannata tavoitella sitä kaikkien muiden kuolaamaa, sillä hetkellä eliittiurokseksi kohotettua, miestä. Hän suuntasi tietoisesti huomionsa niihin jäljelle jääneisiin "luusereihin" (eli siis niihin esimerkin mukaisiin 80/100-miehiin). Kaikki hänen suhteensa eivät toki ole kestäneet, mutta ilman parisuhdetta hän ei ole ollut varmaan koskaan (tietääkseni).

Vierailija
188/201 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
189/201 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin työttömäksi yli 15 vuoden työsuhteen jälkeen. Matkustin työkomennuksilla yli 200 päivää vuodessa. Tain ulkomailla 12-14 tunnin työpäiviä. En juuri ehtinyt kotona olla. Elämä oli pelkkää työtä, matkustamista, lentokenttiä, hotelleja. Raha ei korvaa menetttyä aikaa. Nyt teen yliopistolla tutkimusta työttömyyskorvauksella ja apurahoilla. Työttömänä ehdin opiskella, harrastaa, lomailla, kyläillä sukulaisilla, olla vaimon kanssa kotona ja laittaa kotia kuntoon. Tämä on ehdottomasti parasta aikaa elämässäni. Valitettavasti jatko-opinnot alkavat olla valmiit ja joudun takaisin työelämään. Palkat ovat Suomessa pienet ja todennäköisesti joudumme muuttamaan ulkomaille työn perässä. Todennäköisesti työ vie taas mukanaan.

Vierailija
190/201 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään työttömän kanssa olisi. Riippuu tosin, kuinka kauan ollut työttömänä ja miksi. Yksi tuttava ei ole opiskellut peruskoulun jälkeen mitään, on työtön, ja sitten ihmettelee, kun kukaan nainen ei huoli....

Vierailija
191/201 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyyn rajaan asti tämä selitys kelpaa, mutta jossain vaiheessa on todettava homman olevan hieman monitahoisempi. Naiset harvemmin miettivät omien preferenssiensä vaikutuksia. Ajatellaan vaikkapa joukkoa, jossa on 100 miestä ja 100 naista.

Noista 100 naisesta KAIKKI tavoittelevat parasta 20 miestä. Logiikan mukaan 20 naista pääsee niin sanottuun oikeaan parisuhteeseen. Lisäksi mukana on vaikka 30 muuta naista, jotka päätyvät erinäisiin jalkavaimon tehtäviin näille 20 eliittimiehelle. Seurauksena siis saadaan seuraavanlainen pariutumisjakauma:

20 miestä parisuhteessa

80 miestä kokonaan ilman

20 naista parisuhteessa

30 naista jalkavaimoina

50 naista kokonaan ilman

Tämän jälkeen nuo ilman jääneet 50 naista tunnetusti ovat mieluummin yksin kuin "tyytyvät" huonompaan eli ottaisivat jonkun niistä 80 miehestä, jotka ovat jääneet ilman.

Näistä naisten preferensseistä seuraavat ne täälläkin a) säännöllisesti purkautuvat pettymykset ja turhautumiset, b) miesten keskinäinen kilpailu eli "kukkoilu" kuten asia tässä ketjussa ilmaistiin sekä tietysti c) säännölliset "olen toinen nainen" -keskustelut.

Ei kokonaisuus tietenkään näin suoraviivaisesti selity, mutta suunta on aivan varmasti oikea.

Tunnen tasan yhden naisen, joka ymmärsi jo 90-luvulla Toni Niemisen fanituksen aikaan sen, ettei välttämättä kannata tavoitella sitä kaikkien muiden kuolaamaa, sillä hetkellä eliittiurokseksi kohotettua, miestä. Hän suuntasi tietoisesti huomionsa niihin jäljelle jääneisiin "luusereihin" (eli siis niihin esimerkin mukaisiin 80/100-miehiin). Kaikki hänen suhteensa eivät toki ole kestäneet, mutta ilman parisuhdetta hän ei ole ollut varmaan koskaan (tietääkseni).

Et kai sinä ihan oikeasti usko tuohon? Tilastojen mukaan lähes kaikki suomalaiset ovat edelleen elämänsä aikana parisuhteessa.

Vierailija
192/201 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jäin työttömäksi yli 15 vuoden työsuhteen jälkeen. --- Raha ei korvaa menetttyä aikaa. --- Tämä on ehdottomasti parasta aikaa elämässäni. ---

versus:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään työttömän kanssa olisi. Riippuu tosin, kuinka kauan ollut työttömänä ja miksi. ---

Välillä tulee väkisinkin mieleen, että naiset ovat kiinnostuneita miehestä lähinnä työhevospotentiaalin vuoksi. Miehet varmasti eläisivät terveemmin ja kauemmin,jos vain tekisivät vähemmän töitä ja tietysti karsisivat elintasosta samassa suhteessa. Juttu vain on niin, että yleensä miehet ovat varsin vähään tyytyväisiä. Ne korkeat elintasovaatimukset ovat naisten aiheuttamia.

Yksi minimalismista elämäntapaa kannattava jenkki totesi hyvin: "A peace of mind is worth at least 50 000 dollars a year."

Vierailija
193/201 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinä ihan oikeasti usko tuohon? Tilastojen mukaan lähes kaikki suomalaiset ovat edelleen elämänsä aikana parisuhteessa.

Kuten sanoin, ei asia niin yksinkertainen ole kuin tuossa esitin. Mutta asetu nyt hetkeksi itsesi ulkopuolelle ja mieti laajemmassa mitassa naisten parinvalintapreferenssien vaikutusta ja kuinka se vaikuttaa asioihin. Muistele kaikkia olen toinen nainen -kuvioita, ilman miestä lapsen hankkimisia, miehen arvon määrittämistä rahassa suhteessa muihin tarjolla oleviin miehiin jne. Trendi on varsin selvä.

Miehet ovat tunnetusti niitä varsin vähään tyytyväisiä: olet varmasti huomannut sen itsekin. Valtaosassa tilanteita parisuhde jää syntymättä juuri sen vuoksi, että nainen ei "huoli". Totta kai jokainen saa vaatia ihan mitä haluaa. Joskus kannattaa kuitenkin pysähtyä aloilleen ja miettiä, mitä vaikutuksia omilla valinnoilla on (100% naisista tavoittelee 20% miehistä). TÄTÄ hyvin harva nainen haluaa tehdä ennen kuin on jo liian myöhäistä eli jossain 35-40-vuotiaana viimeistään ja ihmetellään, miksei "hyviä miehiä" ole missään.

Vierailija
194/201 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään työttömän kanssa olisi. Riippuu tosin, kuinka kauan ollut työttömänä ja miksi. Yksi tuttava ei ole opiskellut peruskoulun jälkeen mitään, on työtön, ja sitten ihmettelee, kun kukaan nainen ei huoli....

Eihän tuossa mitään ihmettelmistä ole. Naista ei kiinnosta, koska tuolla miehellä ei ole rahaa tarpeeksi.

Vierailija
195/201 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta ollut työttömänä ja olen sen tajunnut ettei parisuhteeseen ole mahdollisuutta. En kuitenkaan valita siitä keskustelupalstoilla ja ymmärrän tilanteeni. Pitää tehdä jotain muuta vaikka läheisyyden kaipuu on kieltämättä välillä aika kova.

Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa, joten en ymmärrä miks tämmösistä asioista pitää nillittää. Joillekkin se työttömyys vain on ehdoton ei, toisille se voi olla vaikka tekoripset ja naapurin Mirjalle urheilua seuraavat. So what, elämä jatkuu. Leivo kakku, kerää käpyjä tai opettele rakentamaan käkikello.

Vierailija
196/201 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista halvimmaksi sinulle tulee elää ikuisesti lapsetonta, seksitöntä sinkkumiehen elämää.

Suomessa lait ovat pääasiassa naisen puolella, eivät miehen puolella. Suomessa riskit ovat miehille ainakin seuraavat:

-Jos avioehtoa ei ole, niin mies menettää erossa jopa 50% tai enemmän omaisuudestaan naiselle ja lapsille. Omaisuuden menettämisen riski koskee nykyään myös avoliittoa, mikäli on kestänyt vähintään 5 vuotta(''Laki avopuolisoiden yhteistalouden purkamisesta voimaan 1.4.2011'' löytyy esim. maistraatin sivuilta).

-Mies joutuu maksamaan elatusmaksuja kunnes lapset täyttävät 18v. Tämä ei edellytä avoliittoa tai avioliittoa lainkaan, vaan pätee myös silloinkin jos nainen on tullut raskaaksi esimerkiksi satunnaisen yhden yön seksin takia.

-Jos parisuhde on kestänyt 5 vuotta niin pahimmassa tapauksessa mies joutuu maksamaan elatusmaksuja toisen miehen siittämästä lapsesta. tämän takia mahdollista isyys testiä ei kannata jättää tekemättä mahdollisiman pian lapsen syntymän jälkeen. Lähes 5 vuoden jälkeen elatusmaksupäätöstä toisen miehen siittämästä lapsesta ei enää voida peruuttaa.

http://www.laki24.fi/pepe-isyys-isyydenkumoaminen/

http://www.laki24.fi/pepe-isyys-isyyslapsenisa/

Yksi esimerkkitapaus kahdelta eri sivulta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000715102.html

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201402100073448_uu.shtml

Toinen uutistapaus on näköjään poistunut netistä:

"IS: Isäksi huijattu ei saanut isyyspäätöstä kumottua"

-Miehen tapaamisoikeutta lapsiinsa rajoitetaan. Useimmiten lasten huoltajuuden saa lapsien äiti. Jotkut naiset todellakin ovat valmiita tekemään epärehellisiä tekoja saadakseen mahdollisien lapsien huoltajuuden. Lapsilla todellakin on yleensä niin suuri merkitys naiselle, että nainen on valmis toimimaan myös täysin epärehellisesti saadakseen lasten huoltajuuden itselleen. Esimerkiksi perusteeton raiskaus tai väkivalta syyte miestä vastaan. Tällöin on myös vain tuurista kiinni että joutuuko mies mahdollisesti vankilaankin vai ei. Joissakin tapauksissa nainen myös lavastaa miehen naisen pahoinpitelijäksi, saaden lopulta lavastuksen näyttämään oikeasti tapahtuneelta teolta jolloin mies myös helposti joutuu vaikeuksiin. Tämmöinen lavastus on melkoisen suosittua erityisesti ulkomailla.

___

Jos otetaan huomioon vielä huomioon luonnollinen riski. Niin yksi seksielämän riskihän on ne sukupuolitaudit joista jotkut ovat jopa tappavan vaarallisia.

___

Varaudu myös siihen että tulet mahdollisesti kuulemaan AD hominem ja häpäisykieliä. Nämä videot selittävät sinulle tarkemmin häpäisykielistä:

https://www.youtube.com/watch?v=MrYawU4gw5M

https://www.youtube.com/watch?v=7byal-BeL7o

https://www.youtube.com/watch?v=PCR_6ByfsjA

https://www.youtube.com/watch?v=1jE7IRfz-YU

Vierailija
197/201 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jäi työttömäksi, joi yöt ja nukkui päivät, roikkui tietokoneella, ei tehnyt mitään kodin hyväksi, käytti päivärahat omiin kuluihinsa. Minä kävin töissä, tein kotityöt, maksoin laskut, ostin ruuat ja sain välillä turpiin. Otin eron työttömästä miehestä.

Vierailija
198/201 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni jäi työttömäksi, joi yöt ja nukkui päivät, roikkui tietokoneella, ei tehnyt mitään kodin hyväksi, käytti päivärahat omiin kuluihinsa. Minä kävin töissä, tein kotityöt, maksoin laskut, ostin ruuat ja sain välillä turpiin. Otin eron työttömästä miehestä.

Kaikesta tuosta huolimatta työttömyys eli rahanpuute oli näköjään silti se suurin syy.

Vierailija
199/201 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta tuosta huolimatta työttömyys eli rahanpuute oli näköjään silti se suurin syy.

Sulla on ongelmia luetun ymmärtämisessä. Ero oli elämäni paras ratkaisu.

Vierailija
200/201 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ikäni taloudellisesti itsenäinen. En elä kenenkään siivellä enkä suostu elättämään muita kuin lapsiani. Silti kuuluu mielestäni hyviin tapoihin, että välillä miesystäväni tarjoaa minulle ruuat, välillä minä tarjoan hänelle. Uskoakseni olemme suunnilleen tasoissa.

En ottaisi työtöntä miestä. Haluan käydä uusissa paikoissa, matkustaa ja syödä ulkona. Teen työtä ja minulla on mahdollisuus tuollaiseen. Minun palkallani ei voisi kustantaa kahden ihmisen huvituksia.

En myöskään kestäisi kotona päivästä toiseen loisivaa, ulkonäöltään metsittyvää miestä.