Naisen kiinnostus loppui kun työttömyys ilmeni
Tapailin erästä erittäin kiintoisaa ja mukavaa naista, kiinnostusta oli molemmin puolin kunnes keskusteluaiheeksi tuli mitä teen työkseni. Kun paljastin naiselle olevani työtön, niin puna levisi naisen kasvoilta ja ilme oli pettynyt. Loppuilta meni synkissä tunnelmissa ja tapaamisen jälkeen nainen ei halunnut olla enää missään tekemisissä.
Kokemukseni vahvistaa käsitystä nykynaisten pahuudesta ja siksi olenkin ajatellut ryhtyväni MGTOW liikkeen jäseneksi.
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse haluaisi olla kenenkään elättäjä. Jos mies rötvää sohvalla 24/7 ja minun pitäisi hänenen ruokansa/kaljansa, ja muut laskut maksaa, ei tuu kesää... Eri asia jos on pitkässä parisuhteessa ja toinen puoliso tulee työttömäksi. Tulee vain mieleen mitkä olikaan tämän työttömän miehen motiivit, hankkia nainen jolla on rahaa niin ei itse tarvitse käydä töissä...
Älä nyt viitsi. Eikö työtön saisi hakea ihan vaan rakkautta?
Ehkä olet näitä heinänpurijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "puna leviää naisen kasvoilta"? Miksi näitä keksittyjä juttuja pitää aina värittää kielikuvilla joita ei osata käyttää?
Ehkä kyse oli siitä, että tieto miehen työttömyydestä aiheutti naiselle niin valtaisan shokkireaktion, että kylmä hiki virtasi valtoimenaan otsalta kasvoille, jolloin naisen poskipuna ikäänkuin levisi pois kasvoilta muun meikin kanssa. Näinhän se on kielikuvan mukaan nähtävä. Naisparka, ikinä ei tiedä mitä treffeillä tulee vastaan.
Monesti olen huomannut miten naisen innostuneisuus muuttuu kalpeudeksi kun nainen tajuaa, ettei se käykään töissä ja taloudellista hyötyä ei olekaan luvassa. Siihen asti havaittavissa ollut innostus ja kiinnostus muuttuu nopeasti kiusalliseksi hiljaisuudeksi ja väkinäisyydeksi ja seuraava päivänä tuleekin viesti, ettei kiinnosta enää.
Jep. Itse ainakin lähden karkuun, jos näyttää siltä, että joku pyrkii mun kukkarolle loisimaan. Työttömyyteen voi itse vaikuttaa esimerkiksi opiskelemalla uuden ammatin, jossa on paremmat työllisyysnäkymät. Mä olen koko ikäni tehnyt töitä ja opiskellut siinä sivussa enkä ikinä ottaisi mitään sohvalla haisevaa sossupummia elätettäväksi.
Edelleenkään ei kiinnosta naisen tulot ja varallisuus paskan vertaa, vaikka naiset yrittivätkin sitä käyttää tekosyytä omalle ahnaudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse haluaisi olla kenenkään elättäjä. Jos mies rötvää sohvalla 24/7 ja minun pitäisi hänenen ruokansa/kaljansa, ja muut laskut maksaa, ei tuu kesää... Eri asia jos on pitkässä parisuhteessa ja toinen puoliso tulee työttömäksi. Tulee vain mieleen mitkä olikaan tämän työttömän miehen motiivit, hankkia nainen jolla on rahaa niin ei itse tarvitse käydä töissä...
Kannattaa hakea rakkautta naiselta, joka on työtön.
Mun serkun kanssa nainen jätti, kun joutui työttömäksi. No hän kouluttautui vähän lisää, harjoittelupaikan kautta sai vakinaisen työpaikan ja nyt on aika vaativassa päällikkötason tehtävässä ja on alueensa top100-tienaavien listalla. Ei hän edes pitkään ollut työtön. En tiedä, oliko se työttömyys syy, mutta serkku on ainakin minun mielestäni fiksu ja mukava, eikä ole alkoholiongelmia tms.
Nykyajanvaatimukset kirjoitti:
Itse olen töissä mutta useamman naisen kiinnostus on loppunut, kun ovat nähneet autoni. Viimeisin sanoi että ostaisit kunnon auton. Jäi kysymättä että mikä sellainen on. Jos jotain kiinnostaa niin ajan -90 luvun nissanilla.
No hyi helvetti tommoseen romuun kehtais mennä kyytiin!
Vierailija kirjoitti:
Miehen elättäminen ei kiinnosta minua.
t. hyväpalkkainen nainen
Etpä ilmeisesti riittävän hyväpalkkainen kun moinen asia huolettaa jos parisuhde kaatuu raha-asioiden takia, ei parisisuhteessa paljon järkeä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin näin. Työssäkäyvät naiset ovat järjestäänsä niin ahneita materialisteja, ettei niiden voi olettaakaan kykenevän puhtaisiin tunteisiin, kuten rakkauteen.
Mulle kyllä sopisi se, että matkustelisin yksin ja kävisin ystävien kanssa ravintolassa syömässä, mutta miten moni mies jaksaisi sellaista pidempään. Veikkaan, että ne tuloerot koituisi sitten kuitenkin suhteen tuhoksi. Mulla on kuitenkin aika keskiverto palkka eikä se riitä kahden ihmisen elättämiseen, joten en kyllä työttömän kanssa alkaisi seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin näin. Työssäkäyvät naiset ovat järjestäänsä niin ahneita materialisteja, ettei niiden voi olettaakaan kykenevän puhtaisiin tunteisiin, kuten rakkauteen.
Ja työttömät on niitä ihania romantikkoja, joiden sydän on puhdasta kultaa. Jos näin olisi, miksei kaikki naiset sitten suorastaan juokse näiden ihanien työttömien miesten perässä. Pakko sanoa, että aloin ulvoa naurusta kun luin tämän kommentin. Voi taivas, miten vääristynyt ja harhainen maailmankuva voi ihmisellä olla. Pitäisiköhän sun oikeasti hakea johonkin hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen sananlasku:"Kun köyhyys astuu ovesta sisään, rakkaus karkaa ikkunasta ulos."
Vierailija kirjoitti:
Mun serkun kanssa nainen jätti, kun joutui työttömäksi. No hän kouluttautui vähän lisää, harjoittelupaikan kautta sai vakinaisen työpaikan ja nyt on aika vaativassa päällikkötason tehtävässä ja on alueensa top100-tienaavien listalla. Ei hän edes pitkään ollut työtön. En tiedä, oliko se työttömyys syy, mutta serkku on ainakin minun mielestäni fiksu ja mukava, eikä ole alkoholiongelmia tms.
Parisuhteen ongelmat voivat kärjistyä vaikeissa elämäntilanteissa. Lisäksi en kauheasti jaksa uskoa, että yksikään miehen työllisyydestä välittävä jättää heti työttömyyden iskiessä, sillä todennäköistä on saada suht nopeasti uusi työ. Paljon merkitsee miehen asenne miten työttömyyteensä suhtautuu - etsiikö aktiivisesti uutta työpaikkaa ja käyttää hyväkseen sosiaalisia verkostoja.
mies-44 kirjoitti:
Nykyajanvaatimukset kirjoitti:
Itse olen töissä mutta useamman naisen kiinnostus on loppunut, kun ovat nähneet autoni. Viimeisin sanoi että ostaisit kunnon auton. Jäi kysymättä että mikä sellainen on. Jos jotain kiinnostaa niin ajan -90 luvun nissanilla.
Oli oikeassa, osta kunnon auto :D
Oikeesti jos ajaa vanhalla romulla, niin tekisi sen edes tyylikkäästi, tyylikkäitä -90 ja -80 luvun autojakin löytyy.
Mä en nyt vaan ymmärrä mitä vikaa noissa sx:ssä tai skylineissa on? Ovat ne nyt hienompia kuin joku 2010 pökötti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja työttömät on niitä ihania romantikkoja, joiden sydän on puhdasta kultaa. Jos näin olisi, miksei kaikki naiset sitten suorastaan juokse näiden ihanien työttömien miesten perässä.
Samasta syystä kuin muutkaan naiset ei kiinnostu kuin hetkelleisesti. Ei vaan ole tarpeeksi korkeita, tasaisia tuloja.
Miehillä ja naisilla on eri kriteerit kumppaneille. Miesten vaatimukset liittyvät ulkonäköön, naisten sosioekonomiseen asemaan. On vähän tyhmää haukkua vastakkaisen sukupuolen kriteerejä, kun kaikilla niitä kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, ettei halua työtöntä miestä? Itse haluan, että mies pystyy samaan elintasoon kanssani. Miehen ei tarvitse maksaa koskaan mitään minun kulujani, mutta hänen pitää pystyä matkustamaan ja käymään ravintoloissa. Ei mun kanssa ole pakko seurustella, jos ei toivo samaa.
Miksi naiselle on usein niin kauhea ongelma, jos hän on se joka nostaa miehen elintasoa? Ei ole kauhean romanttista, jos ajatuksena on että "minähän en aio maksaa miehen illallista"
Sekö olisi, jos nainen ajattelisi että "minähän en illallistani maksa". Miehet huutavat tasa-arvon perään kun nainen haluaa miehen tarjoavan kahvikupin treffeillä, mutta aika hiljaista on sitten kun ollaan parisuhteessa ja naisella on rahaa.
...Eli nainen ei voi maksaa miehen illallista tai nainen ei voi maksaa edes omaa illallistaan ... Miehen toki odotetaan maksavan oma illallisensa ja romanttista on jos mies maksaa myös naisen illallisen ... Kyllä niin menee vaikeaksi, no jos mies maksaa ja nainen tekee ... eikun se ei käy kun on sovinismia ... No mies tekee ja nainen maksaa ... No ei, mies on kyllä hyvä mies kun tekee illallisen mutta eihän nainen sitä voi maksaa ... No prkl... Ei se nyt onnistu, eipä syödä yhdessä illallista kun tuo raha tämänkin asian pilaa.
Vierailija kirjoitti:
romanttista on jos mies maksaa myös naisen illallisen
Tämähän se romantiikan määriltelmä on. Jos mies maksaa vain omat ruuat ja juomat, ne ovat treffit. Jos mies maksaa molempien ruuat ja juomat, se on sitten romantiikkaa.
Kyse ei kyllä ole ahneudesta vaan arvoista ja ehkä ideologiasta. Olen varakkaasta perheestä ja minulla tulee aina olemaan rahaa (ellei koko maailmantalous romahda). Opiskelen korkealle ja minulle opinnot ja ura menevät perheen perustamisen edelle. Minulle menestyminen opinnoissa ja työssä tuovat sisältöä elämälle ja tunteen onnistumisesta. Palkkioksi näistä käyn ulkomailla, keikoilla ja ravintoloissa. Voihan sitä itselleen vakuutella että olen rahanahne p*ska kun haluan about saman tyyppisen miehen, ei tarvitse olla sama perhetausta tai tulot vaan arvot mitä työhön ja elämään tulee. Eikä edes haittaa jos ei aviomiestä löydy vaikka toki haluaisin jotain miestä rakastaa. Jos joskus saan lapsia, haluan turvata heille saman elintason kun itselläni on.
En tajua miksi pitää valittaa niistä joiden kriteereitä ei täytä kun niitä kaikilla on. Minäkään en todellakaan kelpaa kaikille mutta minkäs teet. Etsi joku joka samaa ton saman arvopohjan niin pääset helpommalla. Se että joka päivä yksin kotona tekee saman aloituksen ei tuo sulle naista tai aloita vallankumousta.
N23
Kyllä minuakin hieman häiritsi, kun tapailin 35-vuotiasta miestä, joka oli työtön. Ei siinä jos olisi vähän aikaa työtön ja etsisi töitä, mutta mies ei ollut _koskaan_ ollut missään muualla töissä kuin myymässä lehtiä puhelinmyyjänä, ja siitäkin oli jo kuulema useita vuosia aikaa. Pakko sanoa, että kiinnostus lopahti, olen varmaan tämän takia kamala ihminen, mutta välillä on kai sitten oltava kamala.
En vain halua hankkia lapsia miehen kanssa, joka ei pysty millään tavalla osallistumaan talouden ylläpitoon. saa tienata vähemmän kuin minä, kunhan yrittää tienata edes jotain.
Mulle on aivan sama, onko mies töissä vai työtön. Mutta haluan, että kun olen parisuhteessa, voin tehdä miehen kanssa jotain muutakin kuin vain asioita, jotka eivät maksa mitään. Voin toki matkustella, harrastaa jne myös kavereideni kanssa tai yksinkin, mutta niin voin katsoa telkkaria, käydä kävelyllä ja kirjastossakin. Olen aina maksanut omat menoni, joten ei ole tarvetta loisia kenenkään lompakolla. Tuo ajatus, että kumpikin tekee asioita erikseen sen mukaan, mihin on varaa, kuullostaa ihan hienolta. Ikävä kyllä harvassa on ne miehetkään, jolle tuo sopii. Vaikka seurustelun alkuaikoina olisikin vannoa vakuuttanut, että sopii. Pari kertaa seurustelusuhteeni on päättynyt siihen, että mies ei lopulta enää ole sulattanutkaan, että matkustelen ja harrastan yksin tai ystävieni kanssa. Kuvaan tulee mukaan mustasukkaisuus ja kenties jossain määrin kateuskin, kun toinen menee ja toinen ei.