Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kiinnostus loppui kun työttömyys ilmeni

Vierailija
29.03.2016 |

Tapailin erästä erittäin kiintoisaa ja mukavaa naista, kiinnostusta oli molemmin puolin kunnes keskusteluaiheeksi tuli mitä teen työkseni. Kun paljastin naiselle olevani työtön, niin puna levisi naisen kasvoilta ja ilme oli pettynyt. Loppuilta meni synkissä tunnelmissa ja tapaamisen jälkeen nainen ei halunnut olla enää missään tekemisissä.

Kokemukseni vahvistaa käsitystä nykynaisten pahuudesta ja siksi olenkin ajatellut ryhtyväni MGTOW liikkeen jäseneksi.

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai aloitus on provo? Tapahtuipa kerran itselleni... vanha työkaverini matalapalkkaiselta palvelualalta (oli tosin myös yliopisto-opiskelija kuten minäkin tuolloin), bongasi minut baarissa ja tuli juttelemaan. Kyseli että mitä teen nykyään ja kun sanoin että olen kaupan kassalla, hän katsoi minua vähän kuin halpaa makkaraa ja toisti "kaupan kassalla", minkä jälkeen häipyi sanaakaan sanomatta. No, mä vain vastasin hänen kysymykseensä siitä, mitä duunia teen nykyään, koska duunistahan me tunnetaan. Jos olisi jäänyt pidemmäksi aikaa juttelemaan, niin olisi saanut kuulla että opiskelin silloin myös lakimieheksi. No, idiootti mikä idiootti. Ja hauskinta on, että ko. nainen on ylipainoinen ja oikein minkään näköinen, joten ainoastaan kaveripohjalta olisin hänen kanssaan voinut jutella.

Niin koska hahhah sehän on niin noloo olla kaupan kassalla töissä hahhahhahhah

Not

Vierailija
142/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei kyllä ole ahneudesta vaan arvoista ja ehkä ideologiasta. Olen varakkaasta perheestä ja minulla tulee aina olemaan rahaa (ellei koko maailmantalous romahda). Opiskelen korkealle ja minulle opinnot ja ura menevät perheen perustamisen edelle. Minulle menestyminen opinnoissa ja työssä tuovat sisältöä elämälle ja tunteen onnistumisesta. Palkkioksi näistä käyn ulkomailla, keikoilla ja ravintoloissa. Voihan sitä itselleen vakuutella että olen rahanahne p*ska kun haluan about saman tyyppisen miehen, ei tarvitse olla sama perhetausta tai tulot vaan arvot mitä työhön ja elämään tulee. Eikä edes haittaa jos ei aviomiestä löydy vaikka toki haluaisin jotain miestä rakastaa. Jos joskus saan lapsia, haluan turvata heille saman elintason kun itselläni on.

En tajua miksi pitää valittaa niistä joiden kriteereitä ei täytä kun niitä kaikilla on. Minäkään en todellakaan kelpaa kaikille mutta minkäs teet. Etsi joku joka samaa ton saman arvopohjan niin pääset helpommalla. Se että joka päivä yksin kotona tekee saman aloituksen ei tuo sulle naista tai aloita vallankumousta.

N23

Tosta sun tekstistä nyt huomaa heti, ettet sä pysty aidosti ketään rakastamaan. Tuskin edes ymmärrät tunnetta käsitteenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin hieman häiritsi, kun tapailin 35-vuotiasta miestä, joka oli työtön. Ei siinä jos olisi vähän aikaa työtön ja etsisi töitä, mutta mies ei ollut _koskaan_ ollut missään muualla töissä kuin myymässä lehtiä puhelinmyyjänä, ja siitäkin oli jo kuulema useita vuosia aikaa. Pakko sanoa, että kiinnostus lopahti, olen varmaan tämän takia kamala ihminen, mutta välillä on kai sitten oltava kamala.

En vain halua hankkia lapsia miehen kanssa, joka ei pysty millään tavalla osallistumaan talouden ylläpitoon. saa tienata vähemmän kuin minä, kunhan yrittää tienata edes jotain.

Ja taas käytetään mukuloita tekosyynä kun ei kehdata suoraan myöntää omia ahneita vaatimuksia.

Vierailija
144/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin hieman häiritsi, kun tapailin 35-vuotiasta miestä, joka oli työtön. Ei siinä jos olisi vähän aikaa työtön ja etsisi töitä, mutta mies ei ollut _koskaan_ ollut missään muualla töissä kuin myymässä lehtiä puhelinmyyjänä, ja siitäkin oli jo kuulema useita vuosia aikaa. Pakko sanoa, että kiinnostus lopahti, olen varmaan tämän takia kamala ihminen, mutta välillä on kai sitten oltava kamala.

En vain halua hankkia lapsia miehen kanssa, joka ei pysty millään tavalla osallistumaan talouden ylläpitoon. saa tienata vähemmän kuin minä, kunhan yrittää tienata edes jotain.

Ja taas käytetään mukuloita tekosyynä kun ei kehdata suoraan myöntää omia ahneita vaatimuksia.

Oikeassa olet, eivät lapset olleet ainoa syy. Haluan kumppanin, joka pystyy matkustelemaan kanssani, tarjoamaan minulle kerran vuodessa illallisen, maksamaan osan asumisesta (vaikka se olisikin vain murto-osa). Kyllä, rahalla ei saa onnea, mutta mieluummin istun ja itken hienossa autossa kuin istun ja itken pyörän tarakalla. Rahalla saa kuitenkin yllättävän paljon asioita. Mielestäni ihmisestä kertoo jotain, jos ei 35-vuotiaaksi mennessä ole ollut töissä kuin vuoden, ja senkin puhelinmyyjänä.

Vierailija
145/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei kyllä ole ahneudesta vaan arvoista ja ehkä ideologiasta. Olen varakkaasta perheestä ja minulla tulee aina olemaan rahaa (ellei koko maailmantalous romahda). Opiskelen korkealle ja minulle opinnot ja ura menevät perheen perustamisen edelle. Minulle menestyminen opinnoissa ja työssä tuovat sisältöä elämälle ja tunteen onnistumisesta. Palkkioksi näistä käyn ulkomailla, keikoilla ja ravintoloissa. Voihan sitä itselleen vakuutella että olen rahanahne p*ska kun haluan about saman tyyppisen miehen, ei tarvitse olla sama perhetausta tai tulot vaan arvot mitä työhön ja elämään tulee. Eikä edes haittaa jos ei aviomiestä löydy vaikka toki haluaisin jotain miestä rakastaa. Jos joskus saan lapsia, haluan turvata heille saman elintason kun itselläni on.

En tajua miksi pitää valittaa niistä joiden kriteereitä ei täytä kun niitä kaikilla on. Minäkään en todellakaan kelpaa kaikille mutta minkäs teet. Etsi joku joka samaa ton saman arvopohjan niin pääset helpommalla. Se että joka päivä yksin kotona tekee saman aloituksen ei tuo sulle naista tai aloita vallankumousta.

N23

Tosta sun tekstistä nyt huomaa heti, ettet sä pysty aidosti ketään rakastamaan. Tuskin edes ymmärrät tunnetta käsitteenä.

Olen rakastanut ja sisimmässäni rakastan edelleen:) eksä on jopa ehkä hyvä esimerkki tähän, oli köyhästä duunariperheestä mutta arvopohja oli täysin sama. Raha ei tee ihmisestä mitään tunteetonta konetta. Miksi sitten luulet että haluan miehen? Rahan voit tosiaan laskea pelistä pois, sitä on jo.

Vierailija
146/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihmisestä kertoo jotain, jos ei 35-vuotiaaksi mennessä ole ollut töissä kuin vuoden, ja senkin puhelinmyyjänä.

Ehkä sun ahtaassa ja kapeassa maailmankuvassa, jossa $$$= everything.

Vierailija
147/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse haluaisi olla kenenkään elättäjä. Jos mies rötvää sohvalla 24/7 ja minun pitäisi hänenen ruokansa/kaljansa, ja muut laskut maksaa, ei tuu kesää... Eri asia jos on pitkässä parisuhteessa ja toinen puoliso tulee työttömäksi. Tulee vain mieleen mitkä olikaan tämän työttömän miehen motiivit, hankkia nainen jolla on rahaa niin ei itse tarvitse käydä töissä...

Älä nyt viitsi. Eikö työtön saisi hakea ihan vaan rakkautta?

Kannattaa hakea rakkautta naiselta, joka on työtön.

Varmaankin näin. Työssäkäyvät naiset ovat järjestäänsä niin ahneita materialisteja, ettei niiden voi olettaakaan kykenevän puhtaisiin tunteisiin, kuten rakkauteen.

Puhdasta rakkautta löydät siis suomalaisilta tuilla eläviltä naisilta tai vaikka thaimaalaiselta tai venäläiseltä tuontityttöystävältä. Mutta miten työtön sitten elättää tämän puhdasta rakkautta henkivän sulottaren?

Vierailija
148/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

omasta viestistäsi huomaa heti, ettet itse ymmärrä mistään mitään. N23 puhuu ihan asiaa, joten mene lassukka takaisin  roskakoriin.

Vierailija
149/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten luulet että haluan miehen?

Rahuan takia, koska vaadit mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua.

Vierailija
150/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihmisestä kertoo jotain, jos ei 35-vuotiaaksi mennessä ole ollut töissä kuin vuoden, ja senkin puhelinmyyjänä.

Niin, juurkin minun maailmankuvassani se kertoo paljonkin. Raha ei ole minulle kaikki kaikessa, sillä on vain välinearvoa. En vain usko että mies, joka ei ole koskaan ollut töissä/opiskellut mitään/ tehnyt elämässään mitään suostuisi koskaan siivoamaan kotona, osallistumaan talouden ylläpitoon mitenkään. En myöskään usko että meillä olisi samankaltaiset kiinnostuksen kohteen, tai mitään mistä puhua.

Vierailija
151/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetas nyt turha jankkaaminen herra lassukka, ja mene hakemaan töitä tai pidä nyt ainakin suusi kiinni. Pilaat kaikkien työttömien maineen sekoiluillasi.

Vierailija
152/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeastaan kiinnosta matkustelu tai ravintoloissa syöminen. Olen reissannut jo aika paljon elämässäni ja asunut ulkomailla. Olen myös intohimoinen ruoanlaittaja ja tykkään enemmän kokkailla kotona kuin käydä ravintoloissa, vaikka sekin välillä ihan kivaa on, jos sattuu löytymään kiva paikka jossa on hyvä tunnelma. Pari kertaa vuodessa riittää käydä ravintolassa syömässä ja ehkä yksi reissu vuoteen pariin. Mutta niitäkään en mieheltä tarvitse tai halua. Enemmän kuin raha merkitsee se, miten mies kohtelee ja huomioi minua. Esimerkiksi jos tulen käymään niin olisi kiva jos kämppä olisi kunnossa ja puhdasta. Kukatkin on välillä kivoja ja suklaa. Mitä luonteeseen tulee, niin olisi kiva jos miehellä olisi jotain kunnianhimoa tai kiinnostuksenkohteita, joihin suhtautuu intohimoisesti. Sen ei tarvitse suuntautua uraan, vaan voi olla joku harrastuskin.

Vierailija
153/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se työttömyys siinä oli syynä kiinnostuksen lopahtamiseen, et vain muuten ollut mieluisa.

Mutta mieshän se niitä pakkeja huonosti kestää, joten aina on keksittävä joku syy.

Vierailija
154/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen mielestäsi työtä tehdään ainoastaan rahan takia. Tässä kohtaa tulee esille tämä arvomaailmojen ero josta puhuin, minulle työssäkäynti tarkoittaa muutakin kuin rahaa.

Vierailija
155/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen mielestäsi työtä tehdään ainoastaan rahan takia. Tässä kohtaa tulee esille tämä arvomaailmojen ero josta puhuin, minulle työssäkäynti tarkoittaa muutakin kuin rahaa.

En ole tuo jolle vastasit, mutta...

Itse ainakin voin todeta että kyllä, jos joku ei edes hae töitä, niin arvomaailmamme ovat täysin erilaiset, emmekä luultavasti muutenkaan sovi toisillemme.

Töissä en käy vain rahan takia, mutta kyllä se raha on yksi suurimmista motiiveista käydä töissä. En raahautuisi joka päivä töihin kahdeksaksi, jos en siitä mitään palkkaa saisi, vaikka työni onkin todella mukavaa. Rahalla ei ole itseisarvoa, mutta rahalla voin syödä terveellisesti, harrastaa sellaista liikuntaa kuin haluan, matkustaa näkemään vähän kauempana Suomessa asuvia sukulaisia silloin kun haluan....

Vierailija
156/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka ei ole koskaan eläessään käynyt töissä tai edes yrittänyt hakea töitä, on ottanut elämäntehtäväkseen puolustaa kaikkia iki-työttömiä. Kyllä, jos nainen haluaa miehen joka on avuksi lasten elättämisessä ja kodin ylläpitämisessä, on hän automaattisesti rahanahne hirviö jolle raha on ainoa tärkeä asia.

En tienaa paljoa, mutta kyllä epäilyttäisi jos mies ei koskaan olisi edes yrittänyt saada töitä.

Vierailija
157/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sähän toki tiedät kuka mistäkin syystä menee töihin? Sen takia on jotenkin huvittaa vedota joihinkin muihinkin asioihin kuin rahaa, koska et tiedä niitä syitä, miksi muut käyvät töissä - etkä voi mitenkään tietää käykö töissä omassa mielestään pakosta vai ei tiedä.

Vierailija
158/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku tänä päivänä uskaltaa luottaa siihen, että vielä 10-20 vuoden päästäkin löytyy ihmisiä, jotka haluavat elättää lusmuilijaa? Nyt jo leikataan vähän sieltä ja täältä. Tuloerot kasvavat, arvot kovenevat. Tämä palstan elämäntapatyötön voisi ottaa päänsä pois perseestään ja lukea  vaikka muutaman tutkimuksen vähävaraisten perheiden lasten ja nuorten syrjäytymisestä nyt, kun tuet ovat VIELÄ kohtuullisen hyviä. Miten käy sitten, kun tukia tästä vieläkin pienennetään? Ei kukaan normaalijärkinen nainen eikä mieskään halua, että omat lapset syrjäytyvät siksi, että perheellä ei ole varaa. Sillä ei ole mitään tekemistä ahneuden tai rakkaudettomuuden kanssa vaan kyse on pelkästään maalaisjärjestä.

Vierailija
159/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku tänä päivänä uskaltaa luottaa siihen, että vielä 10-20 vuoden päästäkin löytyy ihmisiä, jotka haluavat elättää lusmuilijaa? Nyt jo leikataan vähän sieltä ja täältä. Tuloerot kasvavat, arvot kovenevat. Tämä palstan elämäntapatyötön voisi ottaa päänsä pois perseestään ja lukea  vaikka muutaman tutkimuksen vähävaraisten perheiden lasten ja nuorten syrjäytymisestä nyt, kun tuet ovat VIELÄ kohtuullisen hyviä. Miten käy sitten, kun tukia tästä vieläkin pienennetään? Ei kukaan normaalijärkinen nainen eikä mieskään halua, että omat lapset syrjäytyvät siksi, että perheellä ei ole varaa. Sillä ei ole mitään tekemistä ahneuden tai rakkaudettomuuden kanssa vaan kyse on pelkästään maalaisjärjestä.

Komppaan täysin!

En ole rahanahne, ja raha ei ole koko elämäni. Silti haluan miehen, joka tarvittaessa pystyy takaamaan lapsilleni hyvän elämän, jos itse kuolla kuukahdan. Nykyinen mieheni on köyhästä perheestä, eivätkä hänen vanhempansa käyneet töissä koska ei vain kiinnostanut. Mieheni ei koskaan lapsena päässyt lomalla yhtään mihinkään, perheellä ei ollut autoa koska ei ollut rahaa pitää autoa (joten kavereita ei päässyt näkemään, naapureissa ei ollut lapsia), asuttiin homeisessa talossa kun ei ollut varaa parempaan ja nykyään miehelläni onkin terveyden kanssa ongelmia, koska ensimmäiset 15-vuotta asuttiin homeen keskellä.

Ei, en halua omille lapsilleni sellaista elämää.

Vierailija
160/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen klimppi kliseitä aloittajalla.

Mitenköhän vaikuttaa niin provolta ja on kuitenkin ottanut tulta alleen. Näyttää siltä, että kiinnostaa. Kummallista!