Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kiinnostus loppui kun työttömyys ilmeni

Vierailija
29.03.2016 |

Tapailin erästä erittäin kiintoisaa ja mukavaa naista, kiinnostusta oli molemmin puolin kunnes keskusteluaiheeksi tuli mitä teen työkseni. Kun paljastin naiselle olevani työtön, niin puna levisi naisen kasvoilta ja ilme oli pettynyt. Loppuilta meni synkissä tunnelmissa ja tapaamisen jälkeen nainen ei halunnut olla enää missään tekemisissä.

Kokemukseni vahvistaa käsitystä nykynaisten pahuudesta ja siksi olenkin ajatellut ryhtyväni MGTOW liikkeen jäseneksi.

Kommentit (201)

Vierailija
1/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotit? Ei naista kiinnosta mies, josta ei saa taloudellista hyötyä.

Vierailija
2/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene omia polkujasi, emme lamaannu menetyksen tuomasta järkytyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä mutta useamman naisen kiinnostus on loppunut, kun ovat nähneet autoni. Viimeisin sanoi että ostaisit kunnon auton. Jäi kysymättä että mikä sellainen on. Jos jotain kiinnostaa niin ajan -90 luvun nissanilla.

Vierailija
4/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on, että työ.on perheen kannalta tärkeä. Tavatessa mä olin opiskelija ja miehellä vakityö. Nyt molemmat työttöm.

Vierailija
5/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee miehen joka turvaa heidän elintasonsa. Myös pakolainen käy, koska heille maksetaan kaikki muutenkin.

Vierailija
6/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "puna leviää naisen kasvoilta"? Miksi näitä keksittyjä juttuja pitää aina värittää kielikuvilla joita ei osata käyttää?

Vierailija
7/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi autojuttu on sivuseikka, jos auto toimii. Työ.on tärkeempi. Mi heni on työtön, mutta oli töissa 20 vuotta sitten, kun tavattiin.

Ensin tupa ja takka ja sitten vasta akka.

Epäreilua, että kaikille.ei automaation takia löydy työtä ja siitä on sitten tällaisiakin seurauksia.

Vierailija
8/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku työtön nainen rinnallesi. Rehellisesti sanottuna mies saisi olla tosi timantti jos olisi työtön että alkaisin tapailemaan.

Osin se johtuu varmasti iästäni, lapseni on pian täysi-ikäinen ja haluaisin kumppanin jonka kanssa matkustella, työttömällä siihen ei rahaa tietystikään riitä.

Osa-aikainen työttömyys ei minua häiritsisi, mutta jos mies on ollut esim. Jo vuoden työttömänä niin kyllä se pistäisi miettimään haluaako edes töihin. Saa kivittää.

N38

Vierailija
9/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajanvaatimukset kirjoitti:

Itse olen töissä mutta useamman naisen kiinnostus on loppunut, kun ovat nähneet autoni. Viimeisin sanoi että ostaisit kunnon auton. Jäi kysymättä että mikä sellainen on. Jos jotain kiinnostaa niin ajan -90 luvun nissanilla.

Jos nainen on kiinnostunut autoista, ihan ymmärrettävää jos kiinnostus hiipuu kun huomaa että toista eivät autot kiinnosta. On paljon niitäkin naisia, jotka eivät erota yhtäkään automerkkiä toisesta. Sen verran ymmärrän, että 90-luvun auto on aika vanha, mutta en tunnistaisi ulkonäöltä. Eikä kiinnostakaan.

Vierailija
10/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vaimo otti eron kun työttömyys iski.

.

.

Se siitä "myötä- ja vastoinkäymisissä"

Vierailija
11/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse haluaisi olla kenenkään elättäjä. Jos mies rötvää sohvalla 24/7 ja minun pitäisi hänenen ruokansa/kaljansa, ja muut laskut maksaa, ei tuu kesää... Eri asia jos on pitkässä parisuhteessa ja toinen puoliso tulee työttömäksi. Tulee vain mieleen mitkä olikaan tämän työttömän miehen motiivit, hankkia nainen jolla on rahaa niin ei itse tarvitse käydä töissä...

Vierailija
12/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku työtön nainen rinnallesi. Rehellisesti sanottuna mies saisi olla tosi timantti jos olisi työtön että alkaisin tapailemaan.

Osin se johtuu varmasti iästäni, lapseni on pian täysi-ikäinen ja haluaisin kumppanin jonka kanssa matkustella, työttömällä siihen ei rahaa tietystikään riitä.

Osa-aikainen työttömyys ei minua häiritsisi, mutta jos mies on ollut esim. Jo vuoden työttömänä niin kyllä se pistäisi miettimään haluaako edes töihin. Saa kivittää.

N38

Itse olin yli vuoden työttömänä ja etsin töitä lähes pakkomielteisesti kun puoli vuotta työttömyyttä oli takana. Ajat ovat nyt sellaiset että ei töitä ole kaikille, vaikka miten etsisi. Mutta ymmärrän myös hyvin niitä jotka eivät työttömistä innostu. Olin itse aivan sietämätöntä seuraa työttömänä, kun en muusta osannut puhua kuin työnhausta.

Vierailija
13/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen päälle vielä  fine dining, kesämökit, matkat etelään. Mitä enemmän mies kuluttaa naiseen rahaa ja on valmis jakamaan porvarille persettä, että pystyy kuluttamaan vielä enemmän naiseen rahaa, sitä parempi mies. Sitten mies on toki paska, jos ei ota tehtäväkseen kuluttaa niin perkeleesti naiseen rahaa, ei edes naisen vaatimuksesta.

Mone kerrat huomattu. Romanttinen iltakaan ei ole naisen mielestä romanttinen ilta, jos mies ei maksa siitä illasta vähintään 500 euroa.

Vierailija
14/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

Mikset sä voi tarjota miehelle matkaa? Pari kertaa vuodessa ja vähän halvemmat hotellit, niin varmaan on varaa järkevällä taloudenpidolla.

Vierailija
15/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ruma ja vanha auto vihjaa siitä, että mies saattaa olla todella saita. Ja kuka haluaa istua ruman auton kyydissä? En itsekään ostaisi 90-luvun ruosteläjää.

Vierailija
16/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin vaimo otti eron kun työttömyys iski.

.

.

Se siitä "myötä- ja vastoinkäymisissä"

Kuinka pitkään olit työttömänä, haitko uusia töitä, teitkö kotihommia, alkoholisoiduitko?

Vierailija
17/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurjaa, ap. Mutta ehkä parempi näin, tuskin hän oli kiinnostunut sinusta aidosti.

Vierailija
18/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen päälle vielä  fine dining, kesämökit, matkat etelään. Mitä enemmän mies kuluttaa naiseen rahaa ja on valmis jakamaan porvarille persettä, että pystyy kuluttamaan vielä enemmän naiseen rahaa, sitä parempi mies. Sitten mies on toki paska, jos ei ota tehtäväkseen kuluttaa niin perkeleesti naiseen rahaa, ei edes naisen vaatimuksesta.

Mone kerrat huomattu. Romanttinen iltakaan ei ole naisen mielestä romanttinen ilta, jos mies ei maksa siitä illasta vähintään 500 euroa.

Ja veikkaan, että romanttinen ilta ei ole mielestäsi "romanttinen", jos pillua ei heru. Yksikään tuttavani ei ole koskaan viettänyt kenenkään kustannuksella tai itsensä maksamana 500 euron romanttista iltaa, kyllä romantiikka syntyy muusta kuin rahasta tai panosta.

Vierailija
19/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurjaa, ap. Mutta ehkä parempi näin, tuskin hän oli kiinnostunut sinusta aidosti.

Et voi olla tosissasi. Aloitus on ilmiselvä provo.

Vierailija
20/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajanvaatimukset kirjoitti:

Jos nainen on kiinnostunut autoista, ihan ymmärrettävää jos kiinnostus hiipuu kun huomaa että toista eivät autot kiinnosta. On paljon niitäkin naisia, jotka eivät erota yhtäkään automerkkiä toisesta. Sen verran ymmärrän, että 90-luvun auto on aika vanha, mutta en tunnistaisi ulkonäöltä. Eikä kiinnostakaan.

No kuinkakohan usein kyse on siitä että autot kiinnostavat ja kuinka usein siitä, että miehen auto on liian halpa? Mitään veikkauksia :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän