Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kiinnostus loppui kun työttömyys ilmeni

Vierailija
29.03.2016 |

Tapailin erästä erittäin kiintoisaa ja mukavaa naista, kiinnostusta oli molemmin puolin kunnes keskusteluaiheeksi tuli mitä teen työkseni. Kun paljastin naiselle olevani työtön, niin puna levisi naisen kasvoilta ja ilme oli pettynyt. Loppuilta meni synkissä tunnelmissa ja tapaamisen jälkeen nainen ei halunnut olla enää missään tekemisissä.

Kokemukseni vahvistaa käsitystä nykynaisten pahuudesta ja siksi olenkin ajatellut ryhtyväni MGTOW liikkeen jäseneksi.

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajanvaatimukset kirjoitti:

Itse olen töissä mutta useamman naisen kiinnostus on loppunut, kun ovat nähneet autoni. Viimeisin sanoi että ostaisit kunnon auton. Jäi kysymättä että mikä sellainen on. Jos jotain kiinnostaa niin ajan -90 luvun nissanilla.

Ei riitä että olet töissä ja tilillä on valuuttaa vaan sitä pitää näyttää muille kuin huomista ei olisi ja vaikka rahat loppuisivat kesken niin sen jälkeen vain autolainaa että nainen pidetään tyytyväisenä uudella pirssillä

Vierailija
22/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elättäminen ei kiinnosta minua.

t. hyväpalkkainen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi johtua työttömyydestä. Täällä jatkuvasti korostetaan, miten miehen taloudellinen tilanne ei vaikuta naisen tunteisiin.

Vierailija
24/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi johtua työttömyydestä. Täällä jatkuvasti korostetaan, miten miehen taloudellinen tilanne ei vaikuta naisen tunteisiin.

Näinhän se tosiaan täällä menee.

"ei rahalla oo mitään välii, mut kyl miähe silti niinku töisä pitää käydä"

Vierailija
25/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku työtön nainen rinnallesi. Rehellisesti sanottuna mies saisi olla tosi timantti jos olisi työtön että alkaisin tapailemaan.

Osin se johtuu varmasti iästäni, lapseni on pian täysi-ikäinen ja haluaisin kumppanin jonka kanssa matkustella, työttömällä siihen ei rahaa tietystikään riitä.

Osa-aikainen työttömyys ei minua häiritsisi, mutta jos mies on ollut esim. Jo vuoden työttömänä niin kyllä se pistäisi miettimään haluaako edes töihin. Saa kivittää.

N38

Mikset sä voi tarjota miehelle matkaa? Pari kertaa vuodessa ja vähän halvemmat hotellit, niin varmaan on varaa järkevällä taloudenpidolla.

Mä olen tarjonnut exälleni täyden elatuksen 10 vuotta (ikuisuusopiskelija nollatuloilla), johon sisältyi keskimäärin  viisi ulkomaanmatkaa vuodessa. Jaksoin tukea ja kannustaa, en hylännyt ja olin uskollinen. Palkaksi mies joi, huorasi ja istui koneella.

Enää en työtöntä miestä ota, sillä miehenelätyskiintiö on mulla täynnä. Kuulemma töissäkäyvissäkin miehissä on ihan kivoja ;)

Vierailija
26/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku työtön nainen rinnallesi. Rehellisesti sanottuna mies saisi olla tosi timantti jos olisi työtön että alkaisin tapailemaan.

Osin se johtuu varmasti iästäni, lapseni on pian täysi-ikäinen ja haluaisin kumppanin jonka kanssa matkustella, työttömällä siihen ei rahaa tietystikään riitä.

Osa-aikainen työttömyys ei minua häiritsisi, mutta jos mies on ollut esim. Jo vuoden työttömänä niin kyllä se pistäisi miettimään haluaako edes töihin. Saa kivittää.

N38

Etkö osaa matkustella yksin tai kavereiden kanssa? Pysytkö visusti Suomessa silloin, kun sinulla ei ole miestä, jolla on varaa matkustaa? On minullakin harrastuksia, mutta en kyllä vaadi naista mukaan niihin.

Vierailija
27/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai aloitus on provo? Tapahtuipa kerran itselleni... vanha työkaverini matalapalkkaiselta palvelualalta (oli tosin myös yliopisto-opiskelija kuten minäkin tuolloin), bongasi minut baarissa ja tuli juttelemaan. Kyseli että mitä teen nykyään ja kun sanoin että olen kaupan kassalla, hän katsoi minua vähän kuin halpaa makkaraa ja toisti "kaupan kassalla", minkä jälkeen häipyi sanaakaan sanomatta. No, mä vain vastasin hänen kysymykseensä siitä, mitä duunia teen nykyään, koska duunistahan me tunnetaan. Jos olisi jäänyt pidemmäksi aikaa juttelemaan, niin olisi saanut kuulla että opiskelin silloin myös lakimieheksi. No, idiootti mikä idiootti. Ja hauskinta on, että ko. nainen on ylipainoinen ja oikein minkään näköinen, joten ainoastaan kaveripohjalta olisin hänen kanssaan voinut jutella.

Vierailija
28/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin että naisena haluaisin taloudellista turvaa mieheltä koska itse olen töissä ja mulla omat rahat. Työttömyys kuitenkin tarkoittaa sitä että miehellä ei ole varaa tehdä yhtään mitään ja silloin minä joutuisin maksumieheksi. Ei voisi matkustella, kodin hankinnat joutuisin minä maksamaan jne.

Ja joku tossa aijemmin väitti että maahanmuuttajalle maksetaan kaiken. Mihin tämä "tieto" taas perustuu? Ei meinaa pidä paikkansa

Vierailija
29/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin vaimo otti eron kun työttömyys iski.

.

.

Se siitä "myötä- ja vastoinkäymisissä"

Siis ihan suoraan vaan eropaperit vireille kun työttömyytesi alkoi? Vai ehditkö kuitenkin muutaman kuukauden juopotella sohvalla ja lähibaarissa ennen kuin vaimon mitta tuli täyteen?

Vierailija
30/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen töissä mutta useamman naisen kiinnostus on loppunut, kun ovat nähneet autoni. Viimeisin sanoi että ostaisit kunnon auton. Jäi kysymättä että mikä sellainen on. Jos jotain kiinnostaa niin ajan -90 luvun nissanilla.

Jos nainen on kiinnostunut autoista, ihan ymmärrettävää jos kiinnostus hiipuu kun huomaa että toista eivät autot kiinnosta. On paljon niitäkin naisia, jotka eivät erota yhtäkään automerkkiä toisesta. Sen verran ymmärrän, että 90-luvun auto on aika vanha, mutta en tunnistaisi ulkonäöltä. Eikä kiinnostakaan.

No kuinkakohan usein kyse on siitä että autot kiinnostavat ja kuinka usein siitä, että miehen auto on liian halpa? Mitään veikkauksia :D 

Tuo on ihan tulkintakysymys. Jos lähtee siitä että kaikki ihmiset ovat rahanahneita hirviöitä, niin on kyse jälkimmäisestä. Silloin on syytä pysyä pois parisuhdemarkkinoilta, koska tekee vain muiden olon yhtä kurjaksi kuin itsellä on :D

Itse ajattelen ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää enkä halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ajattelee aina muista pahaa. Olen antanut useammat pakit sen perusteella, että mies pelkää naisten olevan rahojensa perässä. En ala sellaselle mitään todistella :D

Vierailija
31/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli työttömänä kun alettiin seurustelemaan, peruskoulun oli juuri saanut läpi, mutta sen jälkeen oli ollut kotona. Ei saanut töitä ja välillä oli pakollisesti työllistetty. Aina kun yritti ehdottaa jotain jolla voisi työllistyä, löytyi joku ihmeellinen syy minkä takia ei voinut esim mennä kouluun jne. Hänen vanhemmat oli myös kotona, ja mies kyllä tasan tiesi mistä luukulta saa mitäkin rahaa.

Kiinnostus loppui ja lopetin suhteen. Tästä on nyt 20 vuotta ja olen naimisissa putkimiehen kanssa. Eli ihan tavallinen duunari, meillä riittää rahat. Olen itsekin töissä ja hoidan oman osuuteni. Mieheni on myös ollut työttömänä välillä, mutta silloin aktiivisesti etsi töitä ja sai töitä.

Kysymys ei ole rahasta, mutta ainakin minulla kiinnostus loppuu jos toinen ei millään tavalla halua edes tehdä töitä. Se on luuseri.

Tämä exä on vieläkin kotona ja ei halua edes töihin. Surkea tapaus!

Vierailija
32/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin nykyisen aviomieheni kun hän oli työtön ja minä töissä. Ei se työttömyys haittaa vaan ne muut asiat jotka usein tulee sen lisäksi esim. valitus kun on vähän rahaa, toimettomuus (mitään ei halua tehdä), narina kun en ole 24/7 tavoitettavissa.

Mieheni harrasti lenkkeilyä ja kävimme esim. piknikillä kävelyn lomassa, luimme kirjoja ulkona kesällä, poimimme marjoja... Eli paljon asioita mitä itse arvostan.

Nyt mies on töissä ja harkitsen vakavasti avioeroa kun aikasemmin aikaansaava ja ihana mies on alkanut valittamaan ja juomaan "kun työ on niin rankaa" ja muutenkin patalaiskintunut sohvalle.

Eli Tsempiä vaan, kyllä jostakin ap löydät sopivan naisen.

Vierailija
33/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai aloitus on provo? Tapahtuipa kerran itselleni... vanha työkaverini matalapalkkaiselta palvelualalta (oli tosin myös yliopisto-opiskelija kuten minäkin tuolloin), bongasi minut baarissa ja tuli juttelemaan. Kyseli että mitä teen nykyään ja kun sanoin että olen kaupan kassalla, hän katsoi minua vähän kuin halpaa makkaraa ja toisti "kaupan kassalla", minkä jälkeen häipyi sanaakaan sanomatta. No, mä vain vastasin hänen kysymykseensä siitä, mitä duunia teen nykyään, koska duunistahan me tunnetaan. Jos olisi jäänyt pidemmäksi aikaa juttelemaan, niin olisi saanut kuulla että opiskelin silloin myös lakimieheksi. No, idiootti mikä idiootti. Ja hauskinta on, että ko. nainen on ylipainoinen ja oikein minkään näköinen, joten ainoastaan kaveripohjalta olisin hänen kanssaan voinut jutella.

Kyllä, tuon tarinankin jälkeen aloitus on provo. Aika huonosti kirjoitettu vielä.

Vierailija
34/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin että naisena haluaisin taloudellista turvaa mieheltä koska itse olen töissä ja mulla omat rahat. Työttömyys kuitenkin tarkoittaa sitä että miehellä ei ole varaa tehdä yhtään mitään ja silloin minä joutuisin maksumieheksi. Ei voisi matkustella, kodin hankinnat joutuisin minä maksamaan jne.

Ja joku tossa aijemmin väitti että maahanmuuttajalle maksetaan kaiken. Mihin tämä "tieto" taas perustuu? Ei meinaa pidä paikkansa

Rahalla ei ole niin väliä, mutta se on kuitenkin kaikki kaikessa. Naisilta saa saman vastauksen joka kerta.

Vierailija
35/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei ole rahasta, mutta ainakin minulla kiinnostus loppuu jos toinen ei millään tavalla halua edes tehdä töitä. Se on luuseri.

Joo-o, hehheh. Myöntäisit edes rehellisesti, että rahasta se oli kiinni ja lopetat tekosyiden suoltamisen.

Vierailija
36/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se tosiaan täällä menee.

"ei rahalla oo mitään välii, mut kyl miähe silti niinku töisä pitää käydä"

Noin se menee ihan joka paikassa. Sekä miehen että naisen on käytävä töissä. Mikään määrä lompakkloisista ulvomista ei tuota faktaa muuta. Yhteiskunnan rahoilla loisivaa ihmistä nyt vain ei arvosteta missään.

Vierailija
37/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kiinnostunut autoista, ihan ymmärrettävää jos kiinnostus hiipuu kun huomaa että toista eivät autot kiinnosta. On paljon niitäkin naisia, jotka eivät erota yhtäkään automerkkiä toisesta. Sen verran ymmärrän, että 90-luvun auto on aika vanha, mutta en tunnistaisi ulkonäöltä. Eikä kiinnostakaan.

No kuinkakohan usein kyse on siitä että autot kiinnostavat ja kuinka usein siitä, että miehen auto on liian halpa? Mitään veikkauksia :D 

Tuo on ihan tulkintakysymys. Jos lähtee siitä että kaikki ihmiset ovat rahanahneita hirviöitä, niin on kyse jälkimmäisestä. Silloin on syytä pysyä pois parisuhdemarkkinoilta, koska tekee vain muiden olon yhtä kurjaksi kuin itsellä on :D

Itse ajattelen ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää enkä halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ajattelee aina muista pahaa. Olen antanut useammat pakit sen perusteella, että mies pelkää naisten olevan rahojensa perässä. En ala sellaselle mitään todistella :D

Mun nähdäkseni todella harvaa naista autot kiinnostavat sen enempää, joten jos naiselle auto on kauhea turn-off, niin vedän siitä kyllä omat johtopäätökseni. Suurimmassa osassa tapauksista arvio osuisi kuitenkin täysin oikeaan.

Vierailija
38/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, hehheh. Myöntäisit edes rehellisesti, että rahasta se oli kiinni ja lopetat tekosyiden suoltamisen.

Mene töihin, niin ei tarvitse täällä provota.

Vierailija
39/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Mikset sä voi tarjota miehelle matkaa? Pari kertaa vuodessa ja vähän halvemmat hotellit, niin varmaan on varaa järkevällä taloudenpidolla.

Koska en ole mikään kroisospennonen itsekään vaikka vakityössä olenkin ja aion tukea lastani rahallisesti opintojen ajan ettei tarvisi ottaa opintolainaa mitä tässä vielä itsekin makselen tässä iässä.

Vierailija
40/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika äärimmäistä mielikuvituksen puutetta. Kirjastokortti on ilmainen, paljon on ilmaisia tai parilla eurolla saatavia tietokonepelejä, juoksukengät ei ole iso menoerä, alle satasen kiikareilla voi bongata lintuja 50 vuotta, lyijykynä ja paperi ei maksa oikein mitään, käytetyn kitaran saa satasella jne jne.

Kokemuksien ja materian ostaminen on laiskaa ja kallista.