Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen kiinnostus loppui kun työttömyys ilmeni

Vierailija
29.03.2016 |

Tapailin erästä erittäin kiintoisaa ja mukavaa naista, kiinnostusta oli molemmin puolin kunnes keskusteluaiheeksi tuli mitä teen työkseni. Kun paljastin naiselle olevani työtön, niin puna levisi naisen kasvoilta ja ilme oli pettynyt. Loppuilta meni synkissä tunnelmissa ja tapaamisen jälkeen nainen ei halunnut olla enää missään tekemisissä.

Kokemukseni vahvistaa käsitystä nykynaisten pahuudesta ja siksi olenkin ajatellut ryhtyväni MGTOW liikkeen jäseneksi.

Kommentit (201)

Vierailija
61/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajanvaatimukset kirjoitti:

Itse olen töissä mutta useamman naisen kiinnostus on loppunut, kun ovat nähneet autoni. Viimeisin sanoi että ostaisit kunnon auton. Jäi kysymättä että mikä sellainen on. Jos jotain kiinnostaa niin ajan -90 luvun nissanilla.

Jos nainen on kiinnostunut autoista, ihan ymmärrettävää jos kiinnostus hiipuu kun huomaa että toista eivät autot kiinnosta. On paljon niitäkin naisia, jotka eivät erota yhtäkään automerkkiä toisesta. Sen verran ymmärrän, että 90-luvun auto on aika vanha, mutta en tunnistaisi ulkonäöltä. Eikä kiinnostakaan.

No kuinkakohan usein kyse on siitä että autot kiinnostavat ja kuinka usein siitä, että miehen auto on liian halpa? Mitään veikkauksia :D 

Tuo on ihan tulkintakysymys. Jos lähtee siitä että kaikki ihmiset ovat rahanahneita hirviöitä, niin on kyse jälkimmäisestä. Silloin on syytä pysyä pois parisuhdemarkkinoilta, koska tekee vain muiden olon yhtä kurjaksi kuin itsellä on :D

Itse ajattelen ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää enkä halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ajattelee aina muista pahaa. Olen antanut useammat pakit sen perusteella, että mies pelkää naisten olevan rahojensa perässä. En ala sellaselle mitään todistella :D

Mun nähdäkseni todella harvaa naista autot kiinnostavat sen enempää, joten jos naiselle auto on kauhea turn-off, niin vedän siitä kyllä omat johtopäätökseni. Suurimmassa osassa tapauksista arvio osuisi kuitenkin täysin oikeaan.

Ja jatkan... parilla lisäkysymyksellä sen saa kyllä selville, onko nainen kiinnostunut autoista vai niiden arvosta. Mä en ota mitään arvostelua vastaan tulotasostani, vaan nainen näkee mun selän heitettyään tuollaisen kommentin.

Ei sitten tullut mieleen, että juuri se oli tuollaisen kommentin tarkoitus? Miksi muuten kukaan treffikumppania loukkaisi?

Ja meinaatko ettei ole naisia, joiden mielestään heillä on oikeus vain heittää arvostelevia kommentteja ilmaan, ilman että niistä saa loukkaantua? Tynnyrissäkö olet kasvanut?

Näkyy paikalla olevan ainakin yksi sellainen mies. Ymmärrätkö kommenttisi ironian? Vai onko niin, että kohtelias ei tarvitse olla kun ei näe keskustelukumppanin naamaa?

Ketä kohtaan mä olen ollut epäkohtelias? Mua on kyllä syytetty naisia halveksivaksi sovinistiksi. Siitä voi sitten miettiä...

Vierailija
62/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se työttömyys vaan yrityksen ja kiinnostuksen puute. Kukaan ei halua seurustelle lapamadon kanssa.

Eli ei edes riitä, että on töissä vaan pitäisi olla ura mistä ollaan kiinnostunut ja yritetään edetä mahdollisimman korkealle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies-44 kirjoitti:

Itse olen töissä mutta useamman naisen kiinnostus on loppunut, kun ovat nähneet autoni. Viimeisin sanoi että ostaisit kunnon auton. Jäi kysymättä että mikä sellainen on. Jos jotain kiinnostaa niin ajan -90 luvun nissanilla.

Oli oikeassa, osta kunnon auto :D

Oikeesti jos ajaa vanhalla romulla, niin tekisi sen edes tyylikkäästi, tyylikkäitä -90 ja -80 luvun autojakin löytyy. 

Mulla on 90-luvun loppupuolen Nissan Micra, enkä tule siitä luopumaan. Oikea ihanuus <3

2000-luvun mallit eivät enää miellytä silmääni, koska niiden ulkonäkö on muuttunut liikaa.

Vierailija
64/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut työttömiä, en halua enää suhdetta ihmiseen, joka ei tee elämässään mitään. En halua miestä makaamaan sohvalleni ja kuluttamaan minun rahojani. Tosiasia on, että monella työttömällä muutenkin parannettavaa elämänhallinnassa. Ei laiska ja haluton sovi ihmisen kanssa yhteen, joka on kokoajan menossa. Tietty opiskelijaa tai hetken työttömänä ollutta voisin tapailla. Juttu vaan menee poikki siinä vaiheessa, kun huomaan, ettei miestä edes kiinnosta työnteko.

Vierailija
65/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi johtua työttömyydestä. Täällä jatkuvasti korostetaan, miten miehen taloudellinen tilanne ei vaikuta naisen tunteisiin.

Näinhän se tosiaan täällä menee.

"ei rahalla oo mitään välii, mut kyl miähe silti niinku töisä pitää käydä"

Noin se menee ihan joka paikassa. Sekä miehen että naisen on käytävä töissä. Mikään määrä lompakkloisista ulvomista ei tuota faktaa muuta. Yhteiskunnan rahoilla loisivaa ihmistä nyt vain ei arvosteta missään.

Jos käsitys työttömästä ihmisestä vuonna 2016 = yhteiskunnan rahoilla loisija, niin silloin ei ihmistä ole kyllä liialla älyllä siunattu.

Vierailija
66/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kaupunkimatkailua, konsertteja ja ulkona syömistä. Minulla on varaa maksaa omat menoni, mutta esim viikonloppu Roomassa kahdelle maksaa jo 1100 euroa, konserttiliput 300 euroa ja ravintolaillallinen toiset 300 euroa. Minulla ei yksinkertaisesti ole varaa maksaa kahden edestä.

Kumppaniksi etsin ihmistä, jolla on samoja intohimoja ja harrastuksia joita voidaan harrastaa yhdessä, enkä ihmistä, jonka takia joutuisin luopumaan omista intohimoistani.

Vierailija
67/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa naiset jälleen ovat kuvittelemassa, että palkkaa saava mies on automaattisesti kiinnostunut matkailusta, ravintoloista ja yleisestä rahan törsäämisestä.

Vierailija
68/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kiinnostunut autoista, ihan ymmärrettävää jos kiinnostus hiipuu kun huomaa että toista eivät autot kiinnosta. On paljon niitäkin naisia, jotka eivät erota yhtäkään automerkkiä toisesta. Sen verran ymmärrän, että 90-luvun auto on aika vanha, mutta en tunnistaisi ulkonäöltä. Eikä kiinnostakaan.

No kuinkakohan usein kyse on siitä että autot kiinnostavat ja kuinka usein siitä, että miehen auto on liian halpa? Mitään veikkauksia :D 

Tuo on ihan tulkintakysymys. Jos lähtee siitä että kaikki ihmiset ovat rahanahneita hirviöitä, niin on kyse jälkimmäisestä. Silloin on syytä pysyä pois parisuhdemarkkinoilta, koska tekee vain muiden olon yhtä kurjaksi kuin itsellä on :D

Itse ajattelen ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää enkä halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ajattelee aina muista pahaa. Olen antanut useammat pakit sen perusteella, että mies pelkää naisten olevan rahojensa perässä. En ala sellaselle mitään todistella :D

Mun nähdäkseni todella harvaa naista autot kiinnostavat sen enempää, joten jos naiselle auto on kauhea turn-off, niin vedän siitä kyllä omat johtopäätökseni. Suurimmassa osassa tapauksista arvio osuisi kuitenkin täysin oikeaan.

Niin osuisi, kun näet ihmiset niin huonoina ja itsesi muita parempana, kun kuvittelet että sinulla on varaa arvostella. Miten ymmärtäisit mitään naisten kiinnostuksen kohteista kun et selvästi edes välitä kohdella ketään yksilönä? Sillä mitä naiset yleensä tekevät ei ole mitään merkitystä, kun tutustut vain yhteen kerralla. Mutta sinua kiinnostaa enemmän todennäköisyyslaskenta ja syyllistäminen.

Kuten tossa myöhemmin jatkoin, niin tottakai tällaisessa tilanteessa pyrkisin selvittämään, jos asiassa on jotain epäselvää. Itse asiassa silläkään ei ole väliä, onko kyse kummasta asiasta, jos kommentti on tyyliä "hyi mikä auto". Silloin jätän naisen vaikka tienpenkkaan.

Anyway, kyllä auto koskeva negatiivinen kommentti nostaa joka tapauksessa vähän karvat pystyyn. Kerropa että oletko itse sitten sinisilmäinen miesten suhteen? Et ikinä epäile että mies olisi vain pillun perässä tms.? Kyllä teissä naisissa on paljon kusipäitä ja sen tiedostaminen ei tee musta mitään kyynikkoa. Onnea jos sinä luotat lähtökohtaisesti jokaiseen mieheen.

Kyllä, lähtökohtaisesti luotan jokaiseen mieheen ja lähtökohtaisesti ajattelen heistä hyvää. Kunnes mies esim. käyttää noita alatyylisiä ilmaisuja kuten sinä.

Ethän sinä pyrkinyt selvittämään onko tilanteessa jotain epäselvää. Tuomitsit suoralta kädeltä, ilman pienintäkään miettimistä. Vasta nyt alkaa selittely ja kiertely. Ei se enää tässä vaiheesa onnistu. Fiksu mies olisi huomauttanut heti alkuunsa, että tulkinta pitää tehdä tilanteen mukaan. Sinä teet sen vasta kun joku huomauttaa tuomitsevasta ja halveksivasta asenteestasi naisiin.

No kerro niin itsellesi. Kyllä sä olit mut heti tuomitsemassa ylimieliseksi ja mitä lie, mutta katsopa omaa käytöstäsi ja miten sä olet täällä kertomassa mitä toiset tarkottivat. Nämä sun viestisi ovat sitä todellista ennakkoluuloisuutta. Voin sanoa, että mulla ei ole mitään sen kummempaa naisia vastaan, mutta en halua olla tekemisissä naisten kanssa jotka arvioivat mua jonkun rahan tai statuksen perusteella. Heitäkin on. Nää sun syyttelyt kertoo vain susta itsestäsi jotain. Olet kyllä todella nopea vetämään ihmisestä pahimmat mahdolliset johtopäätökset, vaikka syytät siitä muita.

Kun huomautin että naisten kiinnostus autoon voi johtua harrastuksesta, aloit heti pilkata. Väität, että ainut syy on raha. Minulla oli ihan hyvä syy tuomita sinut ylimieliseksi, koska olet sitä. Et olisi alkanut pilkata kommenttiani, jos todella uskoisit että rahanahneet naiset ovat harvinaisia. On ihan turha väittää että sinulla ei olisi mitään naisia vastaan, kun asenteesi on tuo. Kai arvioit miehiäkin yhtä epäreilusti ja tuomitsevasti. Harvemmin tuollainen rajoittuu sukupuoleen. Avuton yritys kääntää tätä jotenkin minun viakseni, kun sinulla ei ole mitään perusteita.

Vierailija
69/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, ettei halua työtöntä miestä? Itse haluan, että mies pystyy samaan elintasoon kanssani. Miehen ei tarvitse maksaa koskaan mitään minun kulujani, mutta hänen pitää pystyä matkustamaan ja käymään ravintoloissa. Ei mun kanssa ole pakko seurustella, jos ei toivo samaa.

Miksi naiselle on usein niin kauhea ongelma, jos hän on se joka nostaa miehen elintasoa? Ei ole kauhean romanttista, jos ajatuksena on että "minähän en aio maksaa miehen illallista"

Vierailija
70/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi johtua työttömyydestä. Täällä jatkuvasti korostetaan, miten miehen taloudellinen tilanne ei vaikuta naisen tunteisiin.

Noin se menee ihan joka paikassa. Sekä miehen että naisen on käytävä töissä. Mikään määrä lompakkloisista ulvomista ei tuota faktaa muuta. Yhteiskunnan rahoilla loisivaa ihmistä nyt vain ei arvosteta missään.

Jos käsitys työttömästä ihmisestä vuonna 2016 = yhteiskunnan rahoilla loisija, niin silloin ei ihmistä ole kyllä liialla älyllä siunattu.

Älä nyt jaksa. Ihan oikeasti. Älä jaksa. Nuo kommentoijat ovat elämäntapatyöttömiä miehiä, jotka viettävät päivänsä haukkuen hirveillä nimityksillä naisia, jotka ottaisivat jonkun muun kuin työttömän miehen. Niitäkö pitäisi alkaa mielistellä? Omassa älyssäsi on vikaa, jos luulet että kukaan siihen haluaa ryhtyä.

Vierailija
71/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, ettei halua työtöntä miestä? Itse haluan, että mies pystyy samaan elintasoon kanssani. Miehen ei tarvitse maksaa koskaan mitään minun kulujani, mutta hänen pitää pystyä matkustamaan ja käymään ravintoloissa. Ei mun kanssa ole pakko seurustella, jos ei toivo samaa.

Miksi naiselle on usein niin kauhea ongelma, jos hän on se joka nostaa miehen elintasoa? Ei ole kauhean romanttista, jos ajatuksena on että "minähän en aio maksaa miehen illallista"

Sekö olisi, jos nainen ajattelisi että "minähän en illallistani maksa". Miehet huutavat tasa-arvon perään kun nainen haluaa miehen tarjoavan kahvikupin treffeillä, mutta aika hiljaista on sitten kun ollaan parisuhteessa ja naisella on rahaa.

Vierailija
72/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi joutua työttömäksi.

Vierailija
73/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin osuisi, kun näet ihmiset niin huonoina ja itsesi muita parempana, kun kuvittelet että sinulla on varaa arvostella. Miten ymmärtäisit mitään naisten kiinnostuksen kohteista kun et selvästi edes välitä kohdella ketään yksilönä? Sillä mitä naiset yleensä tekevät ei ole mitään merkitystä, kun tutustut vain yhteen kerralla. Mutta sinua kiinnostaa enemmän todennäköisyyslaskenta ja syyllistäminen.

Kuten tossa myöhemmin jatkoin, niin tottakai tällaisessa tilanteessa pyrkisin selvittämään, jos asiassa on jotain epäselvää. Itse asiassa silläkään ei ole väliä, onko kyse kummasta asiasta, jos kommentti on tyyliä "hyi mikä auto". Silloin jätän naisen vaikka tienpenkkaan.

Anyway, kyllä auto koskeva negatiivinen kommentti nostaa joka tapauksessa vähän karvat pystyyn. Kerropa että oletko itse sitten sinisilmäinen miesten suhteen? Et ikinä epäile että mies olisi vain pillun perässä tms.? Kyllä teissä naisissa on paljon kusipäitä ja sen tiedostaminen ei tee musta mitään kyynikkoa. Onnea jos sinä luotat lähtökohtaisesti jokaiseen mieheen.

Kyllä, lähtökohtaisesti luotan jokaiseen mieheen ja lähtökohtaisesti ajattelen heistä hyvää. Kunnes mies esim. käyttää noita alatyylisiä ilmaisuja kuten sinä.

Ethän sinä pyrkinyt selvittämään onko tilanteessa jotain epäselvää. Tuomitsit suoralta kädeltä, ilman pienintäkään miettimistä. Vasta nyt alkaa selittely ja kiertely. Ei se enää tässä vaiheesa onnistu. Fiksu mies olisi huomauttanut heti alkuunsa, että tulkinta pitää tehdä tilanteen mukaan. Sinä teet sen vasta kun joku huomauttaa tuomitsevasta ja halveksivasta asenteestasi naisiin.

No kerro niin itsellesi. Kyllä sä olit mut heti tuomitsemassa ylimieliseksi ja mitä lie, mutta katsopa omaa käytöstäsi ja miten sä olet täällä kertomassa mitä toiset tarkottivat. Nämä sun viestisi ovat sitä todellista ennakkoluuloisuutta. Voin sanoa, että mulla ei ole mitään sen kummempaa naisia vastaan, mutta en halua olla tekemisissä naisten kanssa jotka arvioivat mua jonkun rahan tai statuksen perusteella. Heitäkin on. Nää sun syyttelyt kertoo vain susta itsestäsi jotain. Olet kyllä todella nopea vetämään ihmisestä pahimmat mahdolliset johtopäätökset, vaikka syytät siitä muita.

Kun huomautin että naisten kiinnostus autoon voi johtua harrastuksesta, aloit heti pilkata. Väität, että ainut syy on raha. Minulla oli ihan hyvä syy tuomita sinut ylimieliseksi, koska olet sitä. Et olisi alkanut pilkata kommenttiani, jos todella uskoisit että rahanahneet naiset ovat harvinaisia. On ihan turha väittää että sinulla ei olisi mitään naisia vastaan, kun asenteesi on tuo. Kai arvioit miehiäkin yhtä epäreilusti ja tuomitsevasti. Harvemmin tuollainen rajoittuu sukupuoleen. Avuton yritys kääntää tätä jotenkin minun viakseni, kun sinulla ei ole mitään perusteita.

Voi johtua harrastuksesta, mutta se on aika harvinaista. Mä uskon että rahanahneet naiset ovat harvinaisia, mutta eivät suhteessa autoharrastajanaisiin. Yleensäkin jos joku (harrastaja) katsoo oikeudekseen lähteä arvostelemaan toisen autoa ja pitää autoa todella isona turn-offina, tuo mieleen että ihmisen on oltava aika pikkumainen, jos oma harrastus on niin tärkeä. Joka tapauksessa aika heikkotasoista käytöstä, ja kyllä siinä pikemminkin tulisi mieleen, että nainen on vain rahan perässä.

Mä en yhtään epäile että tuolla on paljon liikkeellä miehiä, jotka laukovat törkeitä ulkonäkökommentteja naisista ja ihan samalla tavalla uskon että tuolla on paljon liikkeellä naisia, jotka ovat röyhkeitä statuskiipijöitä.

Naisvihaan tämä ei liity mitenkään.

Vierailija
74/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkan... parilla lisäkysymyksellä sen saa kyllä selville, onko nainen kiinnostunut autoista vai niiden arvosta. Mä en ota mitään arvostelua vastaan tulotasostani, vaan nainen näkee mun selän heitettyään tuollaisen kommentin.

Ei sitten tullut mieleen, että juuri se oli tuollaisen kommentin tarkoitus? Miksi muuten kukaan treffikumppania loukkaisi?

Ja meinaatko ettei ole naisia, joiden mielestään heillä on oikeus vain heittää arvostelevia kommentteja ilmaan, ilman että niistä saa loukkaantua? Tynnyrissäkö olet kasvanut?

Näkyy paikalla olevan ainakin yksi sellainen mies. Ymmärrätkö kommenttisi ironian? Vai onko niin, että kohtelias ei tarvitse olla kun ei näe keskustelukumppanin naamaa?

Ketä kohtaan mä olen ollut epäkohtelias? Mua on kyllä syytetty naisia halveksivaksi sovinistiksi. Siitä voi sitten miettiä...

Eli "tynnyrissäkö olet kasvanut" on siis mielestäsi ihan fiksu heitto? Eihän yksikään ihminen koko maailmassa ajattele olevansa epäkohtelias, syy on aina muiden herkkänahkaisuus. Kaikki pitäisi vain kuunnella loukkaantumatta, kun netissä on paljon pahempaakin.

Vierailija
75/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jaksa. Ihan oikeasti. Älä jaksa. Nuo kommentoijat ovat elämäntapatyöttömiä miehiä, jotka viettävät päivänsä haukkuen hirveillä nimityksillä naisia, jotka ottaisivat jonkun muun kuin työttömän miehen. Niitäkö pitäisi alkaa mielistellä? Omassa älyssäsi on vikaa, jos luulet että kukaan siihen haluaa ryhtyä.

Älä jaksa? Yritä itse olla yleistämättä, vaan hauku vaan niitä elämäntapatyöttömiä. Jos sä tykkäät itseesi kohdistuvista yleistyksistä, niin onnea vaan. Vähän epäilen, että ei ole kivaa sullekaan jos vaikka sukupuolesi, ammattisi tms. perusteella haukutaan paskaksi.

Vierailija
76/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on biologisesti ohjelmoitu sillä tavalla, että hän kiinnostuu miehestä, joka on kaikin tavoin hänen yläpuolellaan. Siksi miehen pitäisi mielellään olla tuloissa vähintään samoissa naisen kanssa. Totta kai lääkärinainen tulee toimeen ja ihan helposti elättää työttömän miehenkin, mutta eipä sillä mitään merkitystä ole, kun köyhä mies ei vaan satu biologisen ohjelmoinnin vuoksi seksuaalisesti kiinnostamaan. Ihan samalla tavalla kuin lihava ja ruma nainen ei tähänastisen ihmisen lajinkehityksen vuoksi kiinnosta miehiä.

Vierailija
77/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä ei kiinnosta työttömät miehet. Haluamme miehen, jolla on tasaiset tulot ja tarpeeksi varallisuutta. Terveisin työssäkäyvien ja keskituloisten naisten etujärjestö, jonka varallisuus ei kuitenkaan riitä asuntolainoihin, kesämökkeihin, fine dininginn, matkoihin etelään.

Muutettu totuudenmukaiseksi.

Vierailija
78/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näki lompakko-loisen lähestyvän ja pakeni.

Vierailija
79/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli "tynnyrissäkö olet kasvanut" on siis mielestäsi ihan fiksu heitto? Eihän yksikään ihminen koko maailmassa ajattele olevansa epäkohtelias, syy on aina muiden herkkänahkaisuus. Kaikki pitäisi vain kuunnella loukkaantumatta, kun netissä on paljon pahempaakin.

Mun mielestä ihan kohtuullinen heitto sen jälkeen, kun mut on ensin haukuttu naisia vihaavaksi paskaksi.

Vierailija
80/201 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua harrastuksesta, mutta se on aika harvinaista. Mä uskon että rahanahneet naiset ovat harvinaisia, mutta eivät suhteessa autoharrastajanaisiin. Yleensäkin jos joku (harrastaja) katsoo oikeudekseen lähteä arvostelemaan toisen autoa ja pitää autoa todella isona turn-offina, tuo mieleen että ihmisen on oltava aika pikkumainen, jos oma harrastus on niin tärkeä. Joka tapauksessa aika heikkotasoista käytöstä, ja kyllä siinä pikemminkin tulisi mieleen, että nainen on vain rahan perässä.

Mä en yhtään epäile että tuolla on paljon liikkeellä miehiä, jotka laukovat törkeitä ulkonäkökommentteja naisista ja ihan samalla tavalla uskon että tuolla on paljon liikkeellä naisia, jotka ovat röyhkeitä statuskiipijöitä.

Naisvihaan tämä ei liity mitenkään.

Kaunko jaksat väännellä sanomisiasi? Kaikki aiemmat kommenttisi ovat näkyvillä, ei tuossa ole järkeä.

Eikä sinulla kommenttiesi perusteella ole mitään syytä kenenkään käytöstä lähteä moittimaan, kun omakaan ei ole kunnossa. Mutta näinhän se aina on. Ne joilla on itsellä ikävä asenne muihin, näkevät samaa ympärilläkin koko ajan.