Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut tänään mitään tehtyä töissä kellojen siirtämisen takia.

Vierailija
29.03.2016 |

Yritin koko viime viikon mennä aiemmin nukkumaan ja siirtää sisäistä kelloani jotenkin tähän uuteen aikaan. En vain saanut unta klo 21-22, tietenkään, koska menen normaalisti 22-23 aikaan nukkumaan. Pyörin sängyssä turhaan ja turhautuneena sain vielä vähemmän unta. Eilen sitten otin melatoniinia 3mg klo 20, jotta olisin oikeasti nukahtanut ennen puoltayötä. No en nukahtanut! Ja herätys oli 6.45, eli 5.45 vanhaa aikaa.

Olen ollut aivan kuutamolla koko päivän, en ole saanut mitään aikaiseksi. Olen pudotellut asioita, en ole muistanut mitään, olen ollut ärtyisä, enkä pysty keskittymään mihinkään. Väsyttää aivan tolkuttomasti.

Enkä ole ainut! Työyhteisössä kukin vuorollaan valittaa, miten ei saa mitään tehtyä, väsyttää ja moni on huonolla tuulella.

Nyt kun yritetään säästää ja säästää ja säästää joka paikasta, niin tässä kellojen siirtämisessä ainakin menetetään viikko ellei kaksikin, kun ei saada mitään aikaiseksi. Tehokkuus aivan nollissa.

Ja perkele, te normaalisti neljältä joogaamaan nousevat aamuvirkut olette sitten hiljaa tästä kesäajan ihanuudesta, jos haluatte elää iltaan asti.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei tuo kellojen siirtely vaikuta. Ei sitä huomaa. 

Tai näin oli ennen.

Edellisessä työpaikassa oli näitä valittajia aiheesta. Viikkotolkulla ulinaa ihan tyhjästä. Tarttui sitten minuunkin. 

En saanut kellojen siirtämisestä edelleenkään univaikeuksia, väsymystä tai fyysisiä oireita, mutta ajattelin kellojen siirtämistä eri tavalla kuin ennen. Viikon verran kalvoi mielessä ja vertailin kellonaikoja mielessäni. 

Nyt tuosta työpaikasta on mennyt kai 3 kellojen siirtämistä ja taas menee ohi huomaamatta, kun pääsin eroon myrkyllisestä seurasta.

Olen varma, että kellojen siirtämisen vaikeudet ovat henkisiä. Sitä stressaa ja stressihän tunnetusti oireilee. Oma vikanne, valittajat. 

Vierailija
42/42 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhalit. Sulla on varmaan nyt tosi raskasta.

Se kellohan siirrettiin jo eilen, olisit mennyt ajoissa nukkumaan.

Jeps, kun ei edes ajattele asiaa vaan antaa vain puhelimen ja tietokoneen itsekseen vaihdella ajat ja aamulla vaan tarkistaa, että on vaihtunut oikein ja ei käytä tuota "yhyy kello on oikeesti vasta 4.30" ajattelutapaa niin ei oo kyllä mitään ongelmia. Se kello on sen verran, mitä se näyttää, eikä tuntia vähemmän tai enemmän.Enkä mä edes ole mikään aamuvirkku, vaikka ei mulle aamuheräämiset mitään suuria vaikeuksia tuotakkaan, mutta mielellään ilman herätystä nukun jopa yhteen saakka päivällä.

Kello on sen verran kuin elimistö tuntee sen olevan, eli minullakin se on tunnin jäljessä tämän kesäaikapelleilyn ajan. Normaaliaikaan palatessa sitten helpottaa, eli toisin sanoen, minua vituttaa koko tämän kesäajan normaalia enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi