Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle "vahinko" olisi ok, mutta kokonaan ei voi jättää ehkäisyä pois?

Vierailija
29.03.2016 |

En tajua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa panna ilman kumia ja luottaa onneen, ettei nainen raskaudu.

Vierailija
2/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää tehdä päätöksen että haluaa lapsen.

Tai sitten uskoo ettei hänen kohdalle satu vahinkoa. Ja todellisuudessa vaatii aborttia jos vahinko kävisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua.

En minäkään ole koskaan tajunnut, ja noin ajattelevia on yllättävän paljon sekä miehissä että naisissa. Osaisikohan joku selittää...

Vierailija
4/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua.

En minäkään ole koskaan tajunnut, ja noin ajattelevia on yllättävän paljon sekä miehissä että naisissa. Osaisikohan joku selittää...

Kyllä mä pystyn tuon ymmärtämään. Nykyään, kun ehkäisy on niin tehokasta, ihminen pystyy ideaalitilanteessa suunnittelemaan lapsilukunta ja raskaaksi tulemisen ajankohdan täysin (vaikka mehän tiedämme, että se ei käytännössä aina näin mene!). Se, että jättää lasten hankkimisen sattuman varaan, jättää pois sen päätöksentekoprosessin. 

Vierailija
5/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ja miehelle molemmille vahinko olisi ihan ok mutta ei haluta jättää ehkäisyä pois koska ei yritetä saada lasta vielä. Mutta jos on jo tullakseen niin meidän maailma ei siiheb kaatuisi vaikkei vielä ole suunnitelmissa lapsen saaminen mm elämäntilanteen takia.

Vierailija
6/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa ajatella että harrastat seksiä koska haluat miestä etkä lasta.

Vierailija
7/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei tarvitse kantaa vastuuta omasta tekemisestä. Kukaanhan ei oikeasti kuitenkaan halunnut lasta, jos tulee hankalaa niin aina voi sanoa että en minä sitä tilannut.

Vierailija
8/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi luottamaan ihan siihen että "vahinko olisi ok". Se kun ei välttämättä sitten olekaan ok. Mietipä jo etukäteen pärjäätkö yksin lapsen kanssa, teetkö abortin, vai pystyisitkö synnyttämään lapsen ja antamaan sen adoptioon.

Ja mitä tarkoittaa ettei ehkäisyä jätetä kokonaan pois? Siis että hän ei vaivaudu käyttämään kondomeja, mutta sinun tulee syödä pillereitä? Minun entinen poikaystävä suuttui minulle, kun halusin eroon kroonisesta hiivatulehduksesta ja lopetin pillereiden syönnin. Ja hän parka joutui sitten käyttämään kondomeja. Itse en ollut nauttinut seksistä pitkään pitkään aikaan, ja hänen suuri ongelmansa oli, että tuntuu erilaiselta. Hyvin näytti silti kelpaavan seksit kondoomillakin.

Miehet haluavat seksiä mahdollisimman paljon, ja niin että itsestä tuntuu mahdollisimman kivalta. Viis toisista ihmisistä. Olisit nähnyt kuinka exä porasi kun lähdin sen sian luota. Pakkaa sinäkin ap jos tavarasi valmiiksi, kahden vauvan hoito on aika rankkaa.

Vierailija
9/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ahdistaa, jos en voi olla varma, tapahtuiko tässä kuussa "vahinko" vai voinko nyt huoletta juoda puoli pulloa viiniä ja elää rellestää. Jos taas tietoisesti jättäisin ehkäisyt pois, voisin olla varma, että nyt ei kannata juoda, tupakoida tms. ollenkaan. Miksi kukaan haluaisi tulla vahingossa raskaaksi? Miehiähän se ei näytä haittaavan, mutta entäs naiset? Ei huvittaisi minua ainakaan pelleillä kehoni kanssa nyt, kun on kaikki maailman ehkäisyt keksitty ja saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi