Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin K-citymarketissa ja Lidlissä eilen

Vierailija
29.03.2016 |

Ja mitään hyviä tarjouksia ei näkynyt KCM:ssä, kuten tavallista. "Tarjoukset" olivat sellaisia että olisi pitänyt olla K-plussakortti ja silti kalliimpia kuin Liiterissä, jos samoja tuotteita sai molemmista kaupoista.

Liiterissä oli sentään leivät -30% ja monet vihannekset vastaavilla tarjouksilla varustettuja. Ostin lanttua esim. hintaan 0,59 €/kg, ja lasagneakin tarjottiin sopuhintaan 2,79 €/kg. Nämä siis ihan spontaaneja tarjouksia, joita ei mainostettu missään, oli vain pääsiäisen jälkeen ilmeisesti jäänyt yli tavaraa. Ja itarat K-kauppiaat mieluummin heittävät pois vanhat tuotteensa lukittuun tilaan, jotta niitä ei vahingossakaan jäisi vääriin käsiin.

T. Lidl-mies.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? Minä käyn vain H-Citymarketissa.

Vierailija
2/3 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten kyseisellä cittarilla ei ollut jäänyt ylijäämä tavaraa taakse. Ei mikään kauppa heitä mieluummin pois kun myy veke tappiohinnoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin muuten käydä Lidlissä, mutta epäilen suurimman osan sen halpuudesta tulevan siitä, että en koskaan löydä osaa tarvitsemistani tuotteista sieltä enkä jaksa rampata monessa eri kaupassa, joten olen alkanut kätevyyden takia käymään Prismassa, kun ainakin kaikki tarvittava löytyy. Ehkä pitäisi taas lähiaikoina noin vuoden tauon jälkeen käydä tarkastamassa olisiko se oma lähi-Lidl laajentanut valikoimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan