Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua aina jaksaa ihmetyttää, miten AV-mammoja jaksaa kiinnostaa

Vierailija
29.03.2016 |

Tuntemattomien ihmisten

- häpykarvoitus (sinne ei ole pakko katsoa, ei edes uimahallissa)
- yli- tai alipaino (he ovat tehneet valinnan. Sinun mielipide tuskin ikinä tulee kääntämään heidän päätään)
- ruokailutottumukset (ei ole sinun suu, johon sitä ruokaa tungetaan. Miksi sen maku siis sinua haittaa niin paljon?)
- Sanavalinnat (Mitä sitten, jos jos joku tarjoilee ruokansa pedillä ja käyttää fleeseä?)
- Lasten nimet (Ei niitä kummallisen nimisiä lapsia kiusata, jos sinä et kerro lapsillesi, että sen nimisiä tullaan kiusaamaan)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ettei tähän ole kukaan vielä tullut urputtamaan.

Todennäköisesti kaikki perusteet näistä aiheista valittamiseen on siinä, kun ne häiritsevät joidenkin omaa elämää (näyttävät, maistuvat, kuulostavat huonolta). Joidenkin ihmisten mielestä maailman pitäisi mukautua juuri heidän mielihalujensa mukaan. Minäminminä-sukupolvea.

Vierailija
2/5 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Missään muualla en oo nähny et näi paljon mieltä pahotetaan joka asiasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro aiheet, joista SINUN mielestäsi täällä saa keskustella ilman että närkästyt. Joohan?

Vierailija
4/5 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ja provoilijat nukkuu vielä. Kesäaika nääs.

Vierailija
5/5 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro aiheet, joista SINUN mielestäsi täällä saa keskustella ilman että närkästyt. Joohan?

En minä ole närkästynyt. Minua vaan ihmetyttää se, miten paljon häpykarvoitus, ruumiinmuoto, sanavalinta tai lempiruoka sellaisella ihmisellä, jota et tule koskaan näkemään tai joka ei tule tuputtamaan elämäntapojaan, voi herättää niin paljon tunteita, että siitä on tehtävä aloitus AV:lle? Toisen ihmisen henkilökohtaiset valinnat oman itsensä kohdalla?

Eri asia, jos se säteilisi ikävällä tavalla ympäristöön, mutta miten esim "salaattipeti" sanana tai jotkut karvat voisi niin tehdä? Kuka voisi kärsiä siitä?

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän