Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstaa lukeville miehille rohkaistusta.

Vierailija
29.03.2016 |

1. Sinun ei tarvitse olla tietyn painoinen ollaksesi rakkauden arvoinen. Tosinainen ei kyttää painoa, ei yli- eikä alipainoa.

2. Suuseksi ei ole pakollista. Sitä ei tarvitse antaa sitä jos se ei innosta.

3. Seksille ja läheisyydelle voi sanoa ei jos et ole siihen valmis. Sinun ei tarvitse täyttää naisesi tarpeita.

4. Kautta aikojen on kehitetty ihanne tietynlaisesta vartalonmallista vain ja ainoastaan siksi, että ihmistä olisi helpompi kontrolloida. Suurin uhka yhteiskunnalle on onnellinen ja itseensä tyytyväinen ihminen. Sinun ei tarvitse olla pitkä, komea ja miehinen.

5. Tällä palstalla näkyvät mielipiteet ovat pienen vähemmistön pahan olon purkauksia, ei totuus.

6. Parempi nenä kirjassa kuin mies työn touhussa.

7. Kun omaa pahaa oloaan oksentavat miehekkyysfanaatikot tulevat lyttäämään tämän aloituksen, joku heistä on todennäköisesti koulukiusaajasi. Sääli häntä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Munasi koko ja erektion laatu on aina hyvää, oli se sitten millaista vain.

Vierailija
2/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Et tarvitse oikeinkirjoitusta. Koulu on nirppanokille. Akateemisten ihailu on pinnallisuutta ja elämänkoulun käyneet oikeita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä ei tarvitse antaa, mutta silloin sitä et myöskään itse saa.

Lyhyitä tai lihavia miehiä en edes huomaa.

Oikeinkirjoitustaitoa eivät elämänkoululaiset tosiaan tarvitse, mutta toisaalta elämänkoululaisia ei taas tarvitse tai halua kukaan.

Tässä mun korjaukset listaan 😃

Vierailija
4/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoitustaitoa eivät elämänkoululaiset tosiaan tarvitse, mutta toisaalta elämänkoululaisia ei taas tarvitse tai halua kukaan.

Vastaavasti naisen tulee olla pitkä ja hoikka akateeminen.

Vierailija
5/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten läskit naiset ? Heitä on paljon, persjalkaisia päärynöitä. Keitä he ovat oikeutettuja huomaamaan? Tai pitkät, yli 185?Miten akateeminen kirjastonhoitaja 1800 €/kk tai lukihäiriöinen kyläkaupanpitäjä tai metalliverstasyrittäjä 200 000 € /kk sopii yhteen?

Vierailija
6/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten läskit naiset ? Heitä on paljon, persjalkaisia päärynöitä. Keitä he ovat oikeutettuja huomaamaan? Tai pitkät, yli 185?Miten akateeminen kirjastonhoitaja 1800 €/kk tai lukihäiriöinen kyläkaupanpitäjä tai metalliverstasyrittäjä 200 000 € /kk sopii yhteen?

Miksi kouluttamattomat alkavat aina leveillä kuvitteellisella miljoonaomaisuudellaan, kun puhutaan koulutuksen tasosta? Ei rahalla voi korvata sivistystä.

Vierailija
7/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavoitu kohta on kaikkiien miesten hyvä pitää mielessä. Useimmat naiset eivät koskaan anna mitään pyyteettömästi, vaan ainoastaan vastalahjaksi. Nainen ei kykene rakastamaan kuten mies, vaan naiselle elämänkumppani on pikemminkin liikekumppani.

Vierailija
8/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lyhyt ja feminiinisen näköinen nörtti, ja on mustakin aina joku kiinnostunut, kun en ole kusipää ja olen tajunnut, ettei ne naiset nyt oikeasti niin kummallisia ole, ihmisiä nekin vaan on. Ei ihme, ettei naisia kiinnosta, jos tyyppi pitää niitä jonain hyötyeläiminä, joilta pitäisi saada sitä tiettyä asiaa ja muu on samantekevää. Ei naiset ole sen kummempia kuin miehetkään sieltä pinnan alta.

Lisäykseni listaan: älkää katsoko auringonpimennystä paljain silmin.

Vierailija
9/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan samat! Hyvä ap!

Mutta olenkin hoikka akateeminen nainen, ehkä nuo ei-akateemiset vinkuvat täällä, että ei nääääiiinnn mies ei kelpuuta minua kun en ole hoikka ja akateeminen!! Byäääh!!

Vierailija
10/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/11 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä